Heroine do schránkyPředplatit časopis 
Předplatné časopisu

Diskuze k článku:

Toxická osoba v práci. Rozloží vztahy a dostane se vám do hlavy, psycholožka radí, jak ji odhalit

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

Anna | 16. 11. 2022 8:38

Personalisté a manažeři by měli být vzděláváni v oblasti poruch osobností. Personalisté by měl vědět, jaké mají tyto poruchy projevy. Měli by vědět, že uvažování těchto lidí se řídí jinou logikou – logikou predátorů. Tito lidé nejednají přímo, ale manipulují, ubližují a zraňují skrytě. Tak aby je nikdo nemohl pohnat k odpovědnost. Proto je potřeba tyto postupy znát. Pokud se objeví příznaky toxické osoby na pracovišti – např. vysoká fluktuace, nárůst nesmyslných dramat a konfliktů, snížení efektivity práce, tak je potřeba problém řešit a neignorovat ho. Na toxické osoby omezeně funguje transakční analýza – minimalizovat kontakt a používat výhradně dospělý mód komunikace. Také vnímat své pocity viny – toxičtí lidé je zcela úmyslně spouští a skrze to manipulují. Ale tato opatření mají své limity a jediné řešení je dostat se z jejich dosahu. Protože zlo existuje.

+22
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí

Iris | 16. 11. 2022 8:36

Toxický přístup paní psycholožky a chudák hraničář. Pokud se společnost bez výčitek takto zbavuje pokroucených jedinců, nedivte se, že se občas nějaký pokroucený jedinec pokusí zbavit společnosti. Rady paní psycholožky mi přijdou jako by je spíš psala vzorná a oblíbená předsedkyně třídy a třídní krasavice v jednom, než odbornice na spodní proudy.

-13
Reagovat | Citovat | Nahlásit


Diskuze k článku:

antifeminista | 1. 12. 2022 12:26 | reakce na antifeminista - 29. 11. 2022 6:50

Tohle nemá cenu. Někteří lidé vidí, v jak složitý orgán se za miliardy let vyvinulo oko, které na začátku bylo jen určitým typem organel, schopných reagovat na světlo, ale nejsou ochotní přemýšlet nad tím, že podobně složitým vývojem prošla za tu dobu i nervová soustava a mozek, a že to, čemu říkají duše, nemusí ve skutečnosti být ničím jiným, než neskutečně složitým "programem", který se vyvíjel miliardy let do takové složitosti, že my na své současné úrovni nejsme schopni rozeznat, co vzniklo autonomní reakcí a co skutečně svobodnou vůlí, pokud ta vůbec existuje, což také nevíme.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

antifeminista | 29. 11. 2022 6:50 | reakce na nane - 29. 11. 2022 0:53

Vaše snaha vidět v Bohu něco víc, než jen archetyp rodiče v kosmickém měřítku, je zábavná. Kdyby se lidé dokázali z toho vzorce "rodič a dítě" vymanit, přestali by Boha potřebovat, přestali by se k němu obracet, protože by dokázali smysl, vysvětlení, útěchu i morálku najít sami. A s tím by padla všechna náboženství a všichni by se stali nevěřícími.

To, že v Bohu hledáme našeho kosmického rodiče, neznamená, že Bůh musí být podřízen nějakým pohlavním kategoriím. Nedělejte z toho genderovou záležitost. Jde jen o to, že Bůh je pro věřící postava, od které očekávají v kosmickém měřítku prakticky to samé, co od svých rodičů v měřítku lidském.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

antifeminista | 29. 11. 2022 6:43 | reakce na nane - 29. 11. 2022 0:21

Žádné "Něco". Mozek prostě dostane podnět a na základě něj spustí geneticky předprogramovanou reakci. Přijímač tedy pořad vytváří - má k jeho vytvoření předem dané instrukce.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

nane | 29. 11. 2022 0:53 | reakce na antifeminista - 19. 11. 2022 9:19

. Někdo hledá a někdo nehledá.
Když se někdo neumí osvobodit, je to jeho problém.
Pak zařazuje jiné lidi pod "všichni".
"proto je bůh nebo bohyně vlastně archetypem rodičovské postavy, která těmto lidem právě toto přináší - "
Pokud má někdo Boha jenom za archetyp rodičovské postavy, pak vůbec nic nepochopil.
Pokud někdo vysvětluje Boha jako jenom působení rodičovských archetypů, pak je to jenom vnitřní revolta puberťáka, kterému jde víc o to, ukazovat revoltu, než být kompetentní.
Nutno uznat, že převaha lidstva se neumí vymanit z toho "matka a otec", "rodič a dítě", a všechno, na co narazí, se snaží podřizovat tomuhle vžitému vzorci. Bůh ale není z těchhle lidských, pohlavních kategorií. Ani malíř není něco z plátna potřísněno barvou visící na zdi, i když takové dílo stvořil. Obraz tvůrce je třeba v díle hledat dle jiného klíče, ne podle těla.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

nane | 29. 11. 2022 0:21 | reakce na antifeminista - 19. 11. 2022 8:44

"Ne, je to způsobeno vyplavováním hormonů serotoninu, dopaminu, oxytocinu, endorfinu, které je autonomní. " - vyplavování těchto hormonů je způsobeno Něčím předtím, je to pouze následek, reakce.
Můžete mít chemických látek, potřebných ke tvorbě těchto hormonů kolik technicky vzato, potřeba, když nebude to Něco před tím, žádné hormony se jen tak nevyskládají s cílem dělat člověka šťastného.
Co se týče mozku a chemie v něm, jo, musíte mít na zachytávání signálů přijímač, ale přijímač sám o sobě pořad nevytváří. Jo, přijímač může být různé kvality, pak se může stát, že signál překroutí a zkreslí. Pak to vypadá, že tvoří něco, co do něj nevešlo. Nebo taky je takové kvality, že signál převádí do jiných kvalit, moduluje, šifruje.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Rosta | 22. 11. 2022 6:35

mě přijde že jste šílená vagína, sorry jako

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Rosta | 22. 11. 2022 6:20

máme tam takovou, a jak jinak je to žena, nezavře hubu a každý ví, že je to pica

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Siala | 20. 11. 2022 17:14

Přesně, nevím, jestli jsem pokroucená, ale celý život se mnou nikdo nemluví a nekamarádí. Neumím to. A to, jak komunikuji je můj způsob a jinak to neumím. Můžu si 100x říct, budu jako někdo paní XY, ale nevím jak. No a pokud se mnou nikdo nemluví, jsem také člověk a jsem z toho nešťastná, chtěla bych taky mít třeba kamarádku nebo hodného manžela. Nedá se to naučit, to si člověk nese buď z rodiny nebo je to vrozené. Od školky se všech strašně bojím, abych něco neudělala špatně, až se to nakonec stejně stane. Hodně lidí nenávidím, protože jsou pro mě nečitelní, nerozumím jim. Mám ráda jen takové, kde cítím, že jsou slabší než já. Pro ty bych udělala všechno na světě. A po pracovní stránce: já pracuji i za ty ostatní a oni se baví. V práci drbou, chlastají, furt něco slaví a já sedím u stolu a dělám. A ještě mě někteří šikanují. I když jsem změnila práci, nikdy mě nevezmou mezi sebe, abych si mohla aspoň chvíli popovídat. Nedivím se, že pokud to už někdo nemůže vydržet, že někoho zabije. Vydržet to je jen pro silné jedince a to každý není. Celý život utíkám odněkud někam a ono se to opakuje.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Lenka A. | 19. 11. 2022 16:09

Parádní, profesionální, aktuální. Děkuju vřele! ??

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

antifeminista | 19. 11. 2022 9:19 | reakce na Pro - 18. 11. 2022 19:56

P.S.: na tom, jestli má bůh pohlaví nezáleží... klidně může být bohyně, jestli Vám je ta představa milejší - jde ale o to, že víra tolika lidí, že nad námi bdí nějaká božská postava bez ohledu na pohlaví, je jasným projevem strachu, nevědomosti a neschopnosti najít vlastní smysl života... proto je bůh nebo bohyně vlastně archetypem rodičovské postavy, která těmto lidem právě toto přináší - bdí nad námi, přináší smysl života, přináší přijatelné vysvětlení světa kolem nás, přináší sebejistotu a víru v sebe sama, a nadto rozptyluje obavy z nespravedlnosti a smrti vizí posmrtného života ve spravedlivém světě... a toto jsou přesně ty atributy, které hledáme u svých rodičů v našem materiálním světě

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

antifeminista | 19. 11. 2022 8:44 | reakce na Pro - 18. 11. 2022 21:45

To je docela trefné přirovnání, mohu si to s Vaším dovolením vypůjčit na své přednášky? Chemie je opravdu jen takový dirigent, i když trochu jinak, než popisujete. Dirigent vede orchestr, udává jeho interpretační výraz a souhru, a nedovolí mu hrát Měsíční svit, když se má hrát Kouzelná flétna. Dost podobně podle současných poznatků funguje chemie mozku.

Dám příklad, co způsobuje, že se cítíte šťastná? Je to nějaký pocit, vlastní vůle? Ne, je to způsobeno vyplavováním hormonů serotoninu, dopaminu, oxytocinu, endorfinu, které je autonomní. Nemůžete se rozhodnou, že od teď se budete cítit šťastná, a být šťastná až do konce života. Potřebujete nějaký stimul, který spustí vyplavování těchto hormonů. Je dokázáno, že bez těchto hormonů se prostě nebudete cítit šťastná, ani kdybyste k tomu zrovna měla sebelepší důvod, a naopak s patřičnou dávkou těchto hormonů se budete cítit šťastná, i kdyby se Vám zrovna stalo něco zlého.

To stejné platí třeba pro paměť a myšlenky. Chemie v amygdale určuje, jak emocionální jsme osoby, jak trvale se nám v různých situacích ukládají vzpomínky, jaké máme fobie, jak reagujeme v různých situacích (racionálně x emotivně) a její poruchy vedou k celé škále psychických a duševních onemocnění. To všechno je základ, který utváří naši osobnost.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pro | 18. 11. 2022 21:59

Umfa: jejda, ještě umfa. Takže kdyby Čína byla při stávajícím režimu díky všudypřítomnému monitorování svých občanů a díky nucení k co nejvyšším výkonům pomocí elektrošoků, ekonomicky a technologicky nejvyspělejší stát na světě, ochotně byste přejal jejich systém, vedoucí k velkým výkonům? A mám vás :-) Na odpověď už nečekám. Za pět minut budu spát jako šípková růženka. A udělám to, co chci a musím, co jste tak vždycky chtěl i.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pro | 18. 11. 2022 21:45

Antifeminista: hmm, to právě chci být, netradiční :-) Neříkala jsem, žeˇnaše poznání kvantové mechaniky potvrzuje svobodu myšlení. Jenom cítím, že myšlení je do určité míry svobodné. Což samozřejmě nic neznamená. A pokud by bylo částečně svobodné, že by se tím v něčem trošinku podobalo kvantové mechanice, tak jak já ji chápu. To je vše. Ovšem nevím, odkud čerpáte informace o tom, že za myšlením stojí chemie mozku. Chemie je tu jenom dirigent. Hudba je myšlení a hudební nástroje jsou neznámé. Ale můžeme se tak klidně dohodnout. Až se prokáže, že myšlení souvisí s kvantovou mechanikou víc než normální hmota, dám vám vědět. Pokud ještě budu žít. Nevím, kolik je vám let. Mě už je dost na to, abych se toho nedočkala. Tak zatím. :-) (Schválně, jaký to je smajlík?)

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

umfa | 18. 11. 2022 21:33 | reakce na Pro - 18. 11. 2022 16:16

Kdybych byl omotaný a odmítal s tím něco dělat, tak by logicky museli vyhodit mě. S partou psychopatů na pracovišti, kteří si vzájemně notují a při tom podávají významný měřitelný pracovní výkon, bych myslím neměl problém :-) A kdyby jim to jeden nepsychopat kazil, tak bych ho dal jinam. Já jsem pragmatik, tohle mě nedojme :-)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

antifeminista | 18. 11. 2022 21:24 | reakce na Pro - 18. 11. 2022 19:56

O tom, že myšlení je svobodné díky kvantové mechanice, hodně blouznil Deepak Chopra při svých hippies marihuanových dýcháncích. Jeho myšlenky na utváření reality a řízení evoluce lidského druhu pouhými myšlenkami sice vzdáleně vycházejí z vědeckých teorií, ale samy o sobě jsou naprosto pofidérní. Stejně, jako výroky o tom, že naše poznání kvantové mechaniky potvrzuje svobodu myšlení. Až bude lidstvo vědět něco natolik podstatného o vlivu kvantové mechaniky na lidský mozek nebo aspoň o kvantové mechanice samotné, aby se tím dalo zbořit současné poznání, že chemie mozku ovlivňuje vše od vnímání bolesti po tvorbu myšlenek, rozhodování i paměť a že se tedy v nejlepším případě dá říct, že máme ILUZI svobodné vůle v mezích, daných nám především geneticky, dejte vědět. :-)

P.S.: kongruence je termín z algebry, ale objevuje se i v jiných oborech v různých spojeních - jako třeba kongruentní osobnost... užití v uvedeném kontextu je tedy minimálně dosti netradiční...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pro | 18. 11. 2022 19:56

Antifeminista: to ne, nezařadila. Po zkušenostech s chlapama bych si rozhodně nepřála aby byl nějáký bůh mužského pohlaví. Jenom jsem tim chtěla říct, že jste sice nějak naprogramován, ale přesto se v určitých konkrétních situacích můžete rozhodnout jakkoliv. V tomhle je myšlení kongruentní s kvantovou mechanikou. Možná. Dneska jsem se naučila slovo kongruentní, ale nevím, jestli dobře. A můžete se teda v konečném důsledku rozhodnout, kterému ze svých vnitřních impulsů dáte přednost. Jestli tu budete proti lidem, nebo pro lidi.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

antifeminista | 18. 11. 2022 19:14 | reakce na Pro - 18. 11. 2022 9:17

"Tancuje jak vesmír píská"?

Jako jsou lidi, kteří si neuvědomují, že techicky vzato jsme zvířata, protože i když se třeba vymanili z iminentního područí církve nějakého panteonu, pořád žijou v pohádce o tom, kterak jsou lidi něco víc.
Dále jsou lidi, kteří si neuvědomují, že naše těla jsou v podstatě o trochu složitější roboti. To, jak jsme vyrosli, jak reagujeme na podněty i to, jak myslíme, je výsledek našeho naprogramování a míchanice nějakých chemikálií.
A někteří lidé pořád trvají na dětinské pohádce o tom, že existence života na Zemi a lidský život není jen výsledkem nějakého entropického jevu, a má nějaký hlubší smysl, který nám při našem stvoření dal nějaká postava, která je pro dětinskou mysl v podstatě archetypem rodiče, který poskytuje život, smysl a bezpečí v jinak pustém a nepřátelském prostředí.

A mezi ty poslední ses právě zařadil ty.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pro | 18. 11. 2022 16:16

Umfa: Nevzala? Vždyť je moc hezká. Je hezké jak lidem rád dáváte příležitost. To zase musím ocenit. Ohodnotit lidi můžete, otázka je, jak moc se vaše hodnocení bude blížit realitě. Co třeba fungující tým, kde má jeden psychopat omotané další dva kolegy kolem prstu, takže vše klape a pak příchod jednoho, který se omotat nedá a začíná docházet ke sporům. Koho byste vyhodil? A jak byste vůbec poznal, kdo z nich je psychopat, když byste byl sám omotaný.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

umfa | 18. 11. 2022 15:16 | reakce na Pro - 18. 11. 2022 12:39

Film jsem neviděl, básnička mě za srdce nevzala, ale lidi se ohodnotit dají. Když přijde do oddělení nějaký člověk a rázem se tam zhorší nálada, poklesne výkon, v krajním případě lidi začnou žádat o přeložení (nebo odcházet, ale to je o něco méně vypovídající), tak se toho člověka musím zbavit -- není pro firmu přínosem, ale přítěží. Klidně je možné, že pod jiným šéfem zazáří a stane se z něj nejužitečnější člověk ve firmě, to se může stát a já mu dám tu příležitost :-)

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pro | 18. 11. 2022 14:42

Kdybyste se z toho náhodou chtěl vykroutit:

O cvrčkovi a o mravencích

 Nehlučte, děti! Ani muk!
Povím vám příběh z lesních luk.
Bude to příběh pohádkový,
o mravenečcích a o cvrčkovi.

 Byl letní čas a hřál i stín,
když dotýkal se kopretin,
k nimž slétali se broučci, mušky,
motýli, včelky, vřetenušky.

 Na kraji lesa zámek stál,
však nebydlel v něm žádný král,
ba ani rytíř, ani kníže.
Měli tam byty, sály, spíže
mravenci z lesních palouků.

A do lesa a na louku,
každý den všichni, velcí, malí,
pro potravu se rozbíhali.

 A do bzukotu much a včel
tam jasný hlásek houslí zněl.
Po noci zazněl ještě z šera
a jásal vždy až do večera.

 To cvrček hrál. Jak ráno vstal,
už pod bradu si housle dal
a hrál pak na ně bez únavy.
A považte: hrál všechno z hlavy!

 Kdo neslyšel by, děti, rád
tak rozjásané housle hrát?
Vše vábí k tanci. I ty včelky
se točí jak u veselky.

 Jen mravenečci, samý spěch,
se nepřipojí k tanci všech.
Ne že by byli k hudbě hluší,
však z práce nic je nevyruší.

„Až padnou sněhy na náš hrad,
nechceme poznat, co je hlad.
Moudrý si místo tancování,
na zimu jídlo raděj shání.“

 Cvrček má z toho jenom smích.
Kde je zima? Kde sníh?
Pokud je léto, hraju létu -
má pro mne sousto v každém květu.“

 A nedá housle od brady.
A mravenci i s náklady
dál pospíchají loukou, lesem.
„Ať včas těch zásob hodně snesem!“

 Když při té práci nesnadné
někdo z nich znaven upadne,
hned je tu zdravotnická hlídka
a položí ho na nosítka.

 Jen někdy večer, než jdou spát,
mravenci přijdou poslouchat.
Usednou v mechu mezi smrčky
a cvrček pozve druhé cvrčky
a housle cvrččí kapely
zahrají koncert veselý,
tak veselý, že vše s ním zpívá,
a kdo je znaven, pookřívá.

 Odzvonil srpen červenci -
a svědomití mravenci
dál plní spíže mraveniště.
Pak první list slét na strniště
a cvrček stále s houslemi!
Už podzim kráčí po zemi
a žluť a červeň stromy zdobí -
a cvrček nedbá o zásoby.

 
Poslední kvítek dávno zvad,
s mlhami přišel listopad,
bubnuje déšť a vítr sviští.
Mravenci už jsou v mraveništi
a cvrček venku osaměl.
Už nehrá k tanci much a včel,
bezradně bloudí vlhkým chladem,
však víc než zimou trpí hladem.

 Zklamán se vrací ze všech míst,
kde v létě vždycky měl co jíst,
a doma má jen prázdné mísy.
Housle, ty dávno neladí si.

 Pak prvním sněhem zbělel den -
a cvrček padl vysílen
a na housle mu tiše sněží.
Však mravenci už k němu běží -

a když se cvrček probudil,
už sníh a hlad ho nestudil.

 Byl v mraveništi, v teplém sále
a mravenci ho neustále
dál pobízeli, aby jed.

Však toho děti taky sněd!

 Když všechno snědl, všechno dopil,
zahanben oči k zemi sklopil:
„Nebyl jsem moudrý, teď to vím.
Ach, jakpak se vám odměním?“

 „O tom už nemluv, cvrčku milý!
My sami jsme ti dlužni byli.
Když jsi tak pěkně v louce hrál,
každý hned líp pracoval.

 Zvedni zas housle, prosíme tě,
a hraj nám, cvrčku, jako v létě!“
„S radostí,“ řekl a housle vzal
a celou zimu jenom hrál...

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pro | 18. 11. 2022 12:39

Viděl jste někdy film Vy nám taky, šéfe? Pro vás docela edukativní. Lidi a jejich schopnosti nemůžete vyčíslit, srovnat a pak povyhazovat. Každý je tak pestrou směsicí vlastností, a zisk tak multifaktoriální jev, že vyhodnocení přínosu jednotlivých lidí pro zisk je pro neumělou inteligenci nerealizovatelné. Pak rohodují spíš individuální preference pomýlených vedoucích. Většinou pevně zakotvených doširoka rozkročenýma nohama v patriarchátu. A ze své pevně a nespravedlivě dané pozice pak sypou tabulková moudra o výkonu a zisku. Přečtěte si veršovanou pohádku Cvrček a mravenci. Je nejen vizuálně a literárně krásná, ale také hodně poučná.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

umfa | 18. 11. 2022 12:14 | reakce na Pro - 18. 11. 2022 9:21

Sice nevím jaké máte vlastnosti :-) ale s uplatněním mají občas potíže i lidé bez vlastností, jen třeba trochu méně výkonní. Bohužel, ve firmě kde všichni musí běžet protože konkurence běží také, jinak ztratí závod, firmu, práci, kvalifikaci a výplatu, to není moc vhodné prostředí na zůstávání pozadu.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pro | 18. 11. 2022 9:21

Umfa: kde se mám podle vás uplatnit třeba já, když mám takovej soubor vlastností, že se nemůžu uplatnit nikde? Vy byste chtěl, aby všechno bylo dokonalé, nebo vůbec. Ale víte co, nemusíte běžet, stačí pajdat. Protože cíl si jako lidstvo můžeme určit sami.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pro | 18. 11. 2022 9:17

Jouda: No, potřeby máme všichni stejné. Jenom schopnost je uspokojit pánbůh rozdělil jaksi nerovnoměrně. Vy jste se ještě svým myšlením nevymanil z principů evoluce. A tancujete, jak vesmír píská.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jouda | 18. 11. 2022 8:27 | reakce na Pro všechny toxické lidi - 17. 11. 2022 20:29

To je normalni zavist frustrata.
Vcera jich pred Kavcima horama pochodovalo par tisic.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

umfa | 17. 11. 2022 21:35 | reakce na Pro všechny toxické lidi - 17. 11. 2022 20:29

Jistě, budeme. Jednonohej nemůže dělat dřevorubce, barvoslepej strojvedoucího. Psychopat nemůže dělat v kolektivu kde je nutná bezproblémová kooperace.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pro všechny toxické lidi | 17. 11. 2022 20:29

No dobře. Na závěr bych to shrnula takhle: já mám toxický lidi ráda. Většinou je chápu a cítím s něma. Jenom musí mít aspoň nějákej soucit a svědomí. Naopak se mi často stane, že mi vadí úplně normální bezrpoblémoví úspěšní sebevědomí lidi. Mám prostě jinej vkus na lidi, než je průměr.I když opici v sobě nezapřu. A tyhle výzvy: "vyhoďme ho z kola ven", nad těma mi zůstává rozum stát. Jednonohý taky budete vyhazovat?

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Beata | 17. 11. 2022 18:17

Od toxickych lidi utecte pryč i za cenu ztráty zaměstnání. Měla jsem takovou nadrizenou a ta si k sobě ještě přivedla kamarádku. Pracovala jsem v obchodě. Dva roky psychické šikany a vysledek - fyzické zhroucení pobyt v psychiatrické nemocnici na kapackach. Sebevědomí pod bodem mrazu, ztráta zaměstnání - ve 40 letech nic moc. Dlouho mi trvalo vyjít mezi lidi na nákup, nebo někomu trochu věřit. Uteklo 9 let, problémy se spánkem a psychikou mám pořád. Sám to člověk nezvládne, chce to odbornou pomoc. Tímto děkuji lékařům a paní doktorce ke které stále docházím že jsou tak perfektní a snaží se člověku pomoci s jeho potížemi.

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit

ale to je vše | 17. 11. 2022 14:01

Ale to je vše? Ale to je vše.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petra | 17. 11. 2022 11:53

Přesně tak, děkuji :-)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit


Zobrazit další