Diskuze k článku:

Zdegenerovaný Západ a genderová ideologie. Jak nenaletět proruské propagandě

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

František Novotný | 7. 4. 2022 8:50

Propaganda je obecně definována jako systematické šíření informací a myšlenek, především neobjektivním nebo zavádějícím způsobem, za účelem prosazování nebo podpory politické kauzy nebo názoru – zdroj www.mvcr.cz. Pro mě je typickým rysem propagandy vytváření vnějších nepřátel, proti nimž je nutné se semknout a ochraňovat vlastní „hodnoty“, dehonestace názorových oponentů, černobílé vidění světa, a nevěcná argumentace=neřeším věcně kde má oponent pravdu a kde ne, ale mávám okolo sebe vším možným. V mých očích je propagandou jak to co se valí z ruska, tak tento článek. Opakem propagandy je přiznání úcty protivníkovi a věcná diskuse nad jeho sdělením, byť se mi ten protivník jeví jako sebevětší osel a byť mě obsah a forma jeho sdělení sebevíc štve. Věcná diskuse je pro mě tou základní Evropskou hodnotou. V článku jsem jí bohužel nenašel. Naopak, mám z něj pocit že ten náš slavný západ od východu zas až tak vzdálen není. Bohužel .

+24
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí

Jan | 6. 4. 2022 22:59

Mě stačil titulek článku a mám jasno, naprostá pravda !!!

-5
Reagovat | Citovat | Nahlásit


Diskuze k článku:

B | 14. 4. 2022 8:41

Nebýt Hyunlixu, tak už mám asi depresi. Ještě že aspoň v tý Koreji jsou víc a víc zdegenerovaný směrem, co se mi líbí.:D

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel Křížek | 13. 4. 2022 17:47 | reakce na Polopat - 11. 4. 2022 11:26

Koukám, že Anička zas trolí a prudí.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Čingischán | 11. 4. 2022 18:10 | reakce na Polopat - 11. 4. 2022 11:26

Když jsem řekl, že válku způsobil NĚKDO, kdo kvůli ideologii zavrhl diplomacii, měl jsem samozřejmě na mysli Putina, zpitomělej demente.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Polopat | 11. 4. 2022 11:26

A ta směšná lež, že za válku může neochota západu vést diplomatická jednání s rusem je klasická ruSSká propaganda. Čingischán je klasický Putinův troll.

Dle pištění homofobů zde je vidět, že článek ťal do živého. :-D

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Polopat | 11. 4. 2022 9:48

Sorry Petře, ale západ fakt zdegenerovany není. Jsi jen oběť propagandy a užitečný idiot. Jen si to nechceš přiznat.

Ten zdegenerovaný je Rus. Dle toho, co páchá, tak je to sadistický pedofilní národ, co krade, znásilnuje a vraždí děti. Je to národ teroristů.

Podle reakcí je to tady samá Putinova děvka.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

umfa | 10. 4. 2022 10:35 | reakce na Martin - 10. 4. 2022 9:16

Schválně jsem použil lehkou nadsázku, aby bylo jasné, že nejsem zastánce převýchovy zločinců. Ve skutečnosti bych se snažil jim v jejich konání zabránit nejmírnějšími možnými prostředky, přičemž by mi bylo úplně jedno, jestli chápou nesprávnost svého počínání a co si myslí o mém zásahu. Stejný přístup je potřeba použít proti Rusku. Žádné "respektování", "chápání" a "úcta". Tohle jsme si říkali v devadesátých letech, že všechny ty Brežněvy a Grečka vzal čert a mladí to nedovolí, protože už myslí jinak. Z mladých jsou dnes staří a dovolili to, přestože jim Západ dal šanci, jaká přichází jen dvakrát za sto let - a oni ji podruhé promarnili. Národní povaha se mění dlouho a ztěžka, pokud vůbec. Ta ruská je jiná a já ji nepotřebuju chápat, stačí, když mě nebude ohrožovat :-)

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Martin | 10. 4. 2022 9:16 | reakce na umfa - 10. 4. 2022 0:10

Váš návod na potrestání vandala je funkční v případě - - - potrestání vandala. Ne v případě 150 milionové země s jadernými raketami. Prostě jim nemůžete přerazit ruce, zastřelit psa a tečka. Nebo, prosím, běžte to do Moskvy zkusit. Klidně vám zaplatím letenku, pokud si nějakou seženete, patrně přes Turecko.

Pokud myslíte, že bychom měli Rusům přerazit ruce skrze NATO, tak to je návod na katastrofu. Fakt si nepředstavujte, že po vítězné jaderné válce budou naši chrabří vojáci pochodovat v troskách pokořené Moskvy. To bylo možné naposledy v roce 1945, protože Hitler jaderné zbraně neměl. Když uvážíte, jak skončil on, tak buďte ujištěný, že by neváhal jaderné zbraně použít. A pokud byl k sebevraždě ochotný 56letý Hitler, tak u 70-letého Putina se nedá předpokládat moc odlišné uvažování.

Kdybyste sledoval na youtube videa s mladými Rusy, pochopil byste, že většina z nich je už někde jinde, než ruská střední a starší generace. Protože jsou zvyklí komunikovat se světem, rozumějí západnímu myšlení a hodnotám. To je, podle mne, jediná cesta. Putin tady věčně nebude, ani staří Rusové, co zamilovaně koukají na Stalina.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Čingischán | 10. 4. 2022 8:45 | reakce na breburda - 8. 4. 2022 13:40

Breburdo, celá tahle válka začala kvůli tomu, že někdo pro vlastní ideologickou slepotu zavrhl diplomacii. Vy navrhujete v reakci to samé a navíc označujete jakékoliv jiné jednání za argumentační gymnastiku, jejímž cílem má být obhajoba homofobie a sexismu.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

umfa | 10. 4. 2022 0:10

Chápete vůbec, co to tady říkáte za nesmysly? Zkuste si to představit v malém, lokálním provedení, průměrnému člověku lépe srozumitelném. Třeba jak projevit respekt a úctu k vandalovi, který vám už poněkolikáté posprejoval barák nebo se vám vykakal svým psem před dveře, abyste jej přiměli k jednání, na kterém mu vysvětlíte, jak moc vás jeho konání poškozuje. To asi ne, co? Spíš použijete všechny prostředky jak mu v tom nadále zabránit a vůbec vás nebude zajímat jeho psychické rozpoložení, zdroj jeho frustrace nebo touha být oblíbený, uctívaný a respektovaný. Prostě mu přerazíte ruce, zastřelíte psa a tečka, další postup žádný.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Čingischán | 9. 4. 2022 11:42

Tihleti umanutí lidé mě baví. Propagují zde krajní prostředky řešení sporů jako legitimní standard, a ještě na to chtějí oslími můstky roubovat LGBT+ propagandu.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

František Novotný - reakce na breburda - 8. 4. 202 | 9. 4. 2022 8:31

Dehonestací, obviňováním a propagandou si Punin nezíská úctu a respekt u západu. Dehonestací, obviňováním a propagandou si západ nezíská úctu a respekt u Putina. Dehonestací, obviňováním a propagandou si muži nezískají respekt u žen. Dehonestací, obviňováním a propagandou si ženy nezískají respekt u mužů. Myslím že jsme si v průběhu dějin dokonale vyzkoušeli všemi směry, že toto fakt nefunguje. Tak bychom si to ve 21. století fakt mohli vzájemně přestat dělat. Rusko i západ, muži i ženy si vzájemně nastavují zrcadlo. Vždycky je jednodušší útočit, dehonestovat, ideologizovat, než se do toho zrcadla začít dívat. A začít se drbat za uchem, jestli ony ty ženy-muži-rusové-zápaďáci nemají možná přeci jen třeba v něčem pravdu. To že jsem se začal do toho zrcadla dívat, vůbec neznamená, že schvaluju co ten dotyčný dělá a že se jeho nárokům nemám postavit. Ale je to nutným předpokladem, abychom se mohli posunout dál. To je můj osobní pohled na věc, který nikomu nevnucuju.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel Křížek | 8. 4. 2022 17:44 | reakce na breburda - 8. 4. 2022 13:40

Zkuste se na to podívat jinak: Válku začal Putin, ale válkou trpí civilisté a vojáci, ne Putin. Když proti němu pošleme víc vojáků a letadel, bude trpět víc civilistů a víc vojáků, ne Putin.

V krajním případě je posílání vojáků třeba, to ne že ne, ale není lepší před tím vyzkoušet alternativy? Například prokázat mu aspoň minimální potřebný respekt, aby byl ochotný s námi jednat?

Válka je hrozná věc, a Putin ji začal. Ale ne každá válka přece musí nevyhnutelně skončit totálním vyčerpáním a kapitulací jedné ze stran jen proto, že se nejsou ochotné dohodnout na jejím dřívějším konci.

Takže je nutné se ptát - chcete takovýto postoj považovat za homofobní a sexistický jen proto, že se zrovna bavíme o Rusku, kde homofobie a sexusmus kvete (jako kdyby v Evropě nekvetla)? Nejste to tedy teď spíše Vy, kdo se snaží naroubovat něco někam, kam to nepatří? :-)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

breburda | 8. 4. 2022 13:40

LOL, "Opakem propagandy je přiznání úcty protivníkovi a věcná diskuse nad jeho sdělením, byť se mi ten protivník jeví jako sebevětší osel a byť mě obsah a forma jeho sdělení sebevíc štve. "
To jste si teď vycucal z prstu, abyste na to mohl naroubovat svůj zvrácený postoj. Říkáte, že Rusku, které provádí invazi v jiné zemi, vraždí a znásilňuje tam, máme přiznat úctu a diskutovat, jinak jsme jako oni? Zajímavá argumentační gymnastika, abyste si obhájil svou homofobii a sexismus :D

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Eva Košková | 8. 4. 2022 12:23 | reakce na František Novotný - 7. 4. 2022 8:50

Pěkně napsaný komentář, věcný a objektivní. Děkuji

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

pavel | 7. 4. 2022 21:18

to si delate srandu :)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

breburda | 7. 4. 2022 19:04 | reakce na Meruna - 7. 4. 2022 11:16

Někoho holt cizí termity znervozňují a někoho ne.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr.b | 7. 4. 2022 11:28

Citace - Michal / 6. 4. 2022 16:25

Vážený Petře, NE - to, že si něco myslíte, z toho nedělá fakt, bez ohledu na to, kolik "teček" napíšete. Naše civilizace je v úplně stejném "eticko morálním" úpadku, jako byla před sto lety, kdy se řešily takové "nesmysly", jako jestli by ženy třeba neměly mít právo volit, nebo jestli můžou lidé jiné barvy, než bílé, jezdit autobusem. A lidé podobní vám to tehdy komentovali úplně stejně - nesmysly, úpadek mravů, kam ten svět spěje, atd.

Pokud nechcete být považován za užitečného idiota, pak bude nejlepší přestat se jako užitečný idiot chovat.


V každé době je znakem morálního úpadku něco jiného. Mimochodem volební právo žen se naposledy na onom diskutovaném Západě řešilo před 50 lety ve Švýcarsku.
A mělo to svoji logiku, v té době a v těch místech bývaly ženy zhusta v domácnosti. Tudíž neplatily daně. A všeobecné volební právo = i pro ty, kdo nejen daně neplatí, ale dokonce jsou i jejich příjemci, je evidentně jednou z příčin onoho úpadku Západu. Ale samozřejmě dorazí to dříve, či později i na Východ.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Meruna | 7. 4. 2022 11:16

Jakmile někdo používá slova diskurz a narativ, vím od začátku textu či proslovu celkem bezpečně jakým směrem mne bude vychovávat :D
Jen je škoda, že nevidí paralelu mezi svým šířením Pravdy a praktikami minulých či současných total1tních režimů.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

František Novotný | 7. 4. 2022 8:50

Propaganda je obecně definována jako systematické šíření informací a myšlenek, především neobjektivním nebo zavádějícím způsobem, za účelem prosazování nebo podpory politické kauzy nebo názoru – zdroj www.mvcr.cz. Pro mě je typickým rysem propagandy vytváření vnějších nepřátel, proti nimž je nutné se semknout a ochraňovat vlastní „hodnoty“, dehonestace názorových oponentů, černobílé vidění světa, a nevěcná argumentace=neřeším věcně kde má oponent pravdu a kde ne, ale mávám okolo sebe vším možným. V mých očích je propagandou jak to co se valí z ruska, tak tento článek. Opakem propagandy je přiznání úcty protivníkovi a věcná diskuse nad jeho sdělením, byť se mi ten protivník jeví jako sebevětší osel a byť mě obsah a forma jeho sdělení sebevíc štve. Věcná diskuse je pro mě tou základní Evropskou hodnotou. V článku jsem jí bohužel nenašel. Naopak, mám z něj pocit že ten náš slavný západ od východu zas až tak vzdálen není. Bohužel .

+24
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petr.b | 7. 4. 2022 8:25

Zabalit něco, co se nám nelíbí do obálky ruské propagandy je dost demagogie. To, že západní svět degeneruje je holý fakt - obyvatelé každé země plné blahobytu degenerují (stačí třeba porovnat dnešní životní úroveň úrodných a teplých jižních států se studeným a nehostinným severem).
Zastávat se Ruska není samozřejmě na místě, ale autoři v Heroine by mohli ocenit, že tam emancipace dosáhla vrcholu - ženy pracují na jakýchkoliv pozicích. (Podobně, jako v USA). A tak je můžeme vidět třeba emancipovaně zdít na stavbách, svařovat konstrukce nebo klidně i za kniply bojových letadel.

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jan | 6. 4. 2022 22:59

Mě stačil titulek článku a mám jasno, naprostá pravda !!!

-5
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel Křížek | 6. 4. 2022 21:09 | reakce na breburda - 6. 4. 2022 20:28

Ano, na moment se ze mě stal Kpt. Obvious ... nedával jsem pozor :-)

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

breburda | 6. 4. 2022 20:28 | reakce na Pavel Křížek - 6. 4. 2022 19:01

Dyť to ode mě byla taková ta jemá ironie, kdy si hrajete s jazykem, protože ten obsah sám o sobě je tak zřejmý, že je skoro zbytečné ho psát :)

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

OOO | 6. 4. 2022 19:04

Jsem proti válce, proti Rusku, proti nerovnoprávnosti mezi ženami a muži, ale LGBTACDEFGHIJKL+ pokládám za vrchol hnusu. Tak zase nenabalujte na tragickou událost vlastní agitku...

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel Křížek | 6. 4. 2022 19:01 | reakce na breburda - 6. 4. 2022 18:43

No logika je tam jasná, ale jsou věci smyslné a věci smysluplné. V tom je čeština krásná i zrádná - smyslné není opak nesmyslného. :-D

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

breburda | 6. 4. 2022 18:43

Mně přišlo, že existence objektivně nesmyslných věcí implikuje existenci objektivně smyslných věcí :D Taky mě u toho napadlo ledacos, ale logiku to má, ne? :D

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jan Michalík | 6. 4. 2022 18:39

Se vším, co je na začátku, souhlasím a nemám to od rusů. Ale nesouhlasim s tím že i my jsme západ. Holt skoro 80 let v míru udělalo svoje (viz německá armáda), o USA ani nemluvím .

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Martin Vaněk | 6. 4. 2022 18:36

To není propaganda, ale krutá realita, což každý normálně uvažující člověk ví..., tedy pokud nejste totálně vy šlehaná sluníčka.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel Křížek | 6. 4. 2022 18:11

Hele, já vím, že Rusko je nepřítel a kdesicosi (tím chci ve zkratce říct, že nechci rozebírat politiku ani aktuální válku), ale přiznejte trochu kreditu i našim vlastním "západním" trolům, haterům a lidem, kteří se snaží rozdělovat naši společnost.

Vám možná stačilo 7 let k tomu, abyste zapomněli třeba na lidi, kteří se rozhodli šířit "hate speech" o tom, že 12 lidí muselo zaplatit životem za jediný karikaturní obrázek, a že je nezabila brigáda militantních tibetských fundamentalistů z Kailásu, ale my ostatní nezapomínáme tak snadno.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel Křížek | 6. 4. 2022 17:48 | reakce na breburda - 6. 4. 2022 17:25

Co to jsou objektivně SMYSLNÉ věci? :-D Jakože věci, ze kterých se Vám.... no víte, co mám na mysli. :-D

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu


Zobrazit další