Diskuze k článku:

Pavlína a její bageta ukazují, že karanténa z nás lepší lidi neudělala

Váš komentář:

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Lucie | 9. 5. 2020 | 08:15

To, ze nekoho nazvu pravym jmenem - afektovanou hysterkou, ktera jde pres mrtvoly se ja naopak stavam horsim clovekem? Zajimave.

+170
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

dagmar | 9. 5. 2020 | 12:04

Tolik nenávisti a zloby pro jednu Pavlínku!! Copak jí nemůžet dát pokoj? Je prostě taková, jaká je a mně je sympatická.Nezakrývá, že moc stojí o to, aby vyhrála a na tom není nic špatného. Vařit umí a navíc je to moc pěkná mladá žena.

-71
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Všech 197 komentářů v diskuzi

lidmilia | 12. 7. 2020 | 14:46

společenskou událostí týdne ... no to snad NE ... nebo ano

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Andrea | 7. 6. 2020 | 07:08

Ahojky,
opravdu je to tak. Souhlasím s tebou =:c)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

míťa | 16. 5. 2020 | 13:05

jelikož televizi nesleduji, tak jsem rád, že jsem byl ochuzen o tento a jemu podobné pořady, děkuji

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pruzkum | 13. 5. 2020 | 09:28

Nechali byste Pavlinu utratit?

Hlasovani jako po utkani v Colosseu.
Palec dolu smrt, palec nahoru zivot.

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petr H. | 13. 5. 2020 | 13:22 | reakce na Pruzkum - 13. 5. 2020 09:28

To mi smrdí pokusem o clickbait! Chabý pokus. :-D

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Vlastik | 12. 5. 2020 | 11:24

V Bageterii Boulevard jsem si dal dvě bagety, obě byly hnusné:-)

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Helena | 12. 5. 2020 | 10:09

Nikdy nepřestanu žasnout, jak snadno jsme manipulovatelní.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zdenda | 12. 5. 2020 | 10:21 | reakce na Helena - 12. 5. 2020 10:09

Když si to nechá někdo líbit a chytá se na to jak hladová ryba na háček...

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Andrea | 12. 5. 2020 | 10:07

Kde si mohu onu bagetu od Pavlíny koupit? Chci ji nejdříve ochutnat než budu pomlouvat někoho.
Už jsem se několikrát setkala s tím že jídlo na první pohled nevypadalo jako z pětihvězdičkového hotelu. Ale s takovou výbornou chutí se to s ničím nedalo porovnat. Ráda jsem si jej opět kupovala.

V Polsku jsem jedla "Zapiekanki". Zapečená bageta a následně obložená či pomazaná různými pomazánkami. Opravdu mohu komukoliv doporučit. I přesto že ona zapečená bageta nevypadá jako by vyšla před pěti minutami z pekárny.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zdenda | 13. 5. 2020 | 08:41 | reakce na Andrea - 12. 5. 2020 10:07

Bagetu od P. si můžete koupit u P., ostatní jsou jen podle jejího receptu a to kdoví, jak to kde splácají. Známá kupuje v KFCéčku a tvrdí, že stejné menu chutná znatelně jinak v různých provozovnách. Natož pak bageterie...

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Andrea | 7. 6. 2020 | 07:13 | reakce na Zdenda - 13. 5. 2020 08:41

=:c)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr H. | 12. 5. 2020 | 14:14 | reakce na Andrea - 12. 5. 2020 10:07

V jakékoliv pobočce Bageterie Boulevard. Já si tam občas nouzově něco koupím(1-2x do roka), není to žádná hitparáda, ale určitě lepší, než utrápená slepice v mouce od kolonela, nebo karbanátek v koblize u kačera Donalda.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Andrea | 7. 6. 2020 | 07:13 | reakce na Petr H. - 12. 5. 2020 14:14

=:c)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Žabka | 12. 5. 2020 | 10:27 | reakce na Andrea - 12. 5. 2020 10:07

Když na ní náhodně narazím, tak si jí možná koupím. Rozhodně se nebudu snažit jí vyhledávat, vždyť jde jen o nějakou bagetu a těch je dost stejně jako jiných jídel, co si můžu někde objednat.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Andrea | 7. 6. 2020 | 07:14 | reakce na Žabka - 12. 5. 2020 10:27

=:c)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Slamak | 12. 5. 2020 | 09:24

Proboha lidi, NA CO TO KOUKATE? A jeste to takhle pitvat, tak jsem rad ze mi oboji unika.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Beka | 12. 5. 2020 | 07:23

Nemám ji ráda,ale nemám potřebu ani ventilovat na sítích ty strašné komenty...to ,že je někomu nesympatická,mu nedává právo,psát hrůzy typu aby umřela a nebo ji bojkotovat....copak nejsme lidi?každý nejsme ideální a každý se nemůže líbit všem,ale přestaňme psát takové hrůzy...nestačí napsat,že je mi nesympatická?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zdenda | 12. 5. 2020 | 09:59 | reakce na Beka - 12. 5. 2020 07:23

Když si myslím, že je skvělá kuchařka a přeji jí výhru a zdraví, to psát mohu? Když si myslím třeba to, že je to zlý ukňouraný zmetek a přeji jí, aby brzo zemřela, to psát nemohu? Jeden si myslí a píše to, druhý ono. Když má možnost toto činit jeden, má mít možnost to činit i druhý. A názor o obou si může udělat každý.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Barbora | 11. 5. 2020 | 19:08

Podle počtu komentářů je Pavlína s bagetou asi největší kauza všech dob. Kdyby se radši každej zamyslel sám nad sebou, protože jestli ho trápí takovýhle nesmysly, tak je jeho vlastní existence patrně dost marná.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zdenda | 12. 5. 2020 | 09:29 | reakce na Barbora - 11. 5. 2020 19:08

Podle počtu komentářů že je to asi největší kauza všech dob :( To není ani místní venkovská kauza, ono se to "kauzou" ani moc nazvat nedá. V jedné TV soutěži je jedna ženská o které se začalo psát a kterou tak nebo onak řeší někteří lidé na sociálních sítích, komentují články. O nic víc nejde. Bublinka o ničem.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Zuzana | 11. 5. 2020 | 16:52

Jde o to, že Pavlína není nejlepší ze všech soutěžících. Vypadli lepší a porotci očividně Pavlíně nadržují. Pokud by nejlepší byla, řeknu si OK, není mi sympatická, ale umí. Takto si dramaturgie MasterChefa odradila spoustu diváků :-/

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zdenda | 11. 5. 2020 | 21:39 | reakce na Zuzana - 11. 5. 2020 16:52

Neochutnával jsem ty pokrmy, porotci ano. Nemůžu tvrdit, že vypadli lepší než ta Pavla. Vy jste byla v porotě? Že jsem vás tam neviděl.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jana | 11. 5. 2020 | 16:42

Článek jsem přečetla a cítím v něm akorát komplexy, nepřejícnost a kategorizování - co to asi vypovídá o autorce článku? Užitečnost obsahu prakticky nula.
Pokud máte dojem, že existují pouze tyto dva typy žen máte hodně omezené zorné pole a tyhle "výlevy" spíše sdílejte na svém facebookovém profilu, než jako "hodnotný" článek, co by snad stál za zveřejnění. Obsah postrádá objektivnost a lepší argumenty k podložení těchto "tvrzení" o dvou typech žen, do kterých všechny škatulkujete.
MasterChef nesleduju, ale ta prvotní kategorizace, která uvádí do článku je odpuzující dost. Ze zvědavosti jsem četla dál "co z toho vyleze." Děs a hrůza! Ten článek je skutečně blaf. To je na povídání si s kamarádkou v kavárně, ne proboha publikování!

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jirka | 12. 5. 2020 | 14:48 | reakce na Jana - 11. 5. 2020 16:42

Pletete si pojmy s dojmy. Zde konkrétně názorovou esej s akademickým článkem. Tento článek je jednoznačně to první a autorka si nikde nehraje na to druhé.
Názorová esej ze své podstaty není objektivní. Tak například to kategorizování - a) neříká, že existují pouze dva typy žen, ale že existují dva typy žen, které nemá moc v oblibě, b) opět už to, že říká, že jsou to typy, které nemá moc v oblibě, jasně znovu ukazují na to, že se jedná o názorovou esej, nikoli výzkumný článek.
Co to vypovídá o autorce článku? Že umí psát. Že umí přemýšlet. Že ví, co obnáší publicistický styl psaní. A upřímně, ten článek je tisíckrát kvalitnější než mnoho zpravodajských článků na internetu (které by měly být tak nějak objektivní: novinky.cz, např.), které se hemží nejen nepřesnostmi (což je u zpravodajského článku dost špatné), ale i značně krkolomnou či nesprávnou gramatikou.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jana | 12. 5. 2020 | 15:42 | reakce na Jirka - 12. 5. 2020 14:48

Bohužel se nemohu ztotožnit s tím, že na základě tohoto článku lze obhajovat, že autorka umí psát nebo přemýšlet. Stejně tak nedovedu posoudit, jak podle toho lze tvrdit, že paní ví, co obnáší publicistický styl - to už bohužel neví spousta publicistů, jak sama píšete při odkazování na jiné weby, s čímž s vámi souhlasím.
Kvalitu článku ale nejsem schopná najít - je stejná jako koupit si Blesk. Zkrátka vyjadřuji jen svůj názor, že tohle jako "názorová esej" je to asi stejně zajímavé jako číst "50 odstínů šedi" - za mě ztráta času a blaf, ale i tak se to dostalo do bestsellerů a má to své fanoušky - spíše fanynky.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Tomas | 11. 5. 2020 | 16:31

Kdo je Pavlína?

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Džentlmen | 11. 5. 2020 | 18:03 | reakce na Tomas - 11. 5. 2020 16:31

Takova televizni coura

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Renata | 11. 5. 2020 | 15:46

A zase ta závist. Ta nikdy nezmizí. Jen pro to, že někdo reaguje spontálně a nezakrývá co právě cítí a netváří se jako zatvrdlý beton bez emocí, ještě neznamená , že je hysterka a že si vítězství nezaslouží. To je ta dnešní populace - na veřejnosti se emoce nevyjadřují, maximálně někde za rohem.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zdenda | 11. 5. 2020 | 21:54 | reakce na Renata - 11. 5. 2020 15:46

A co jí ti komentující závidí? Sama se navala pí... a ty negativní reakce na ní jí asi těžko někdo závidí. Zajímalo by mě, kdo a co jí závidí. Vy o tom asi máte přesné informace, podle obsahu vašeho komentáře.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Zorka | 11. 5. 2020 | 13:59

Jestliže porota Pavlíně nadržuje, tak to přece není vina její, ale členů poroty. Zamyslete se nad sebou, co všem vadí? Že je porotě sympatická? Že je tak cílevědomá nebo že nejste na jejím místě? Že je někdy sobecká? No a co? Je to soutěž a vyhraje jen jeden. A hysterka? Každý je nějaké povahy a ve stresu se často víc projeví špatné než kladné vlastnosti. A kolik lidí to sleduje právě kvůli tomu humbuku kolem?
Nakonec, vše je hodnoceno dle chuti porotců a jak se jim líbí jídlo na talíři. Takže možná napůl objektivní hodnocení a napůl subjektivní.
Každý má názor a samozřejmě ho může i vyjádřit, ale co mi přijde přes čáru, je přání nemoci a neštěstí a podobně. Takže horší než Pavlína jen ten, kdo jinému přeje vše nejhorší nemoc a pod. A nakonec, nikdo nikoho nenutí, aby její bagetu ochutnal :-)

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Daniela | 11. 5. 2020 | 12:10

Mně vůbec nevadí jaká Pavlína je, každej jsme nějakej, ale vadí mi, že jí nadržujou a protěžujou, je to nefér vůči ostatním. Poslední díl jsem nedokoukala a vůbec nevím jestli budu koukat na další

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Daniela | 11. 5. 2020 | 12:10

Mně vůbec nevadí jaká Pavlína je, každej jsme nějakej, ale vadí mi, že jí nadržujou a protěžujou, je to nefér vůči ostatním. Poslední díl jsem nedokoukala a vůbec nevím jestli budu koukat na další

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jana | 11. 5. 2020 | 12:04

Je to úplně jednoduché, prostě to je předem jasné, porotci jsou domluveni, koho že to nechají vyhrát. To bylo vidět na tom dortu, měla ho tak ošklivý, ale cukrářka z něj udělala dort století. Je to pouhá fraška.

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Boban | 11. 5. 2020 | 11:49

MasterChefa jsem nesledoval ani jeden díl, ale zato ten humbuk po něm je celkem zajímavý :) Baví mne jak se lidi vztekají nad něčím, co stejně nijak neovlivní. Možná si párkrát nekoupí bagetu, ale to je tak vše. Pořád se najde jiná horda lidí, kteří právě proto půjdou si tu bagetu koupit a ochutnat o čem to celé je.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Martina | 11. 5. 2020 | 11:39

Je zvláštní, že nejvíce mínusek dostali lidi, co se vyjádřili pravdivě. S většinou souhlasím. To že Pavlína je taková a maková nic neřešení, ale aspon jde vidět, jaká je naše "sociální" společnost - plná nenávisti a nasranosti. Nejlepší by bylo začít od sebe :)

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Peform | 11. 5. 2020 | 12:26 | reakce na Martina - 11. 5. 2020 11:39

Z pár desítek nebo stovek komentářů nelze objektivně učinit závěr jaká je nebo není naše "sociální" společnost. To je naprosto unáhlené z takto nereprezentativního vzorku činit tak kategorické závěry.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Mirek S. | 11. 5. 2020 | 11:22

no jen jsem chtěl říct...i záporná reklama je reklama....je to proto,abychom si ji pomatovali.....

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jan | 11. 5. 2020 | 11:14

Pořád Masterchef sleduju asi tak třetí rok a nemohl jsem si nevšimnout, jaký byl a je přístup všech lidí, kteří pořad utvářejí nebo (jakýmkoliv) způsobem ovlivňují - mám na mysli prorotu, produkci, televizy - vůči soutěžícím. Pořad se sice nějak tváří, že je o vaření, resp. o soutěži, kdo je nejlepší kuchař, ale pořád jaksi zapomínáme, že jde o reality show. Tady prostě nejde o Pavlínu nebo její bagetu, jde o sledovanost a marketing. Pavlína se svojí vrozenou emocionálně nevyrovnanou povahou, hrající si na silného lídra s prokládáním uzlíčku nervů, je pro tyto show prostě marketingová bomba. To, že k tomu umí občas i něco uvařit, je bonus. Ze stejného důvodu tam až do minulého týdne drželi Páju (říkám doslova drželi, protože dohromady nic neuvařil a pokažde jej, když spadl až do "výběru ze dvou nejhorších", v soutěži udrželi, třeba i na úkor o něco lepšího kuchaře, ale méně osobnostně výrazného). Akorát ten minulý týden už to fakt bylo natolik slabé, že aby si porota zachovala aspoň nějakou tvář, museli jej už vyřadit. Podobně se dá mluvit třeba o Omarovi. Takže ne, není to o Pavlíně, je to o televizi, show, sledovanosti, marketingu - to vše pak spojujou peníze:) Já si Pavlíninu bagetku klidně ochutnám, pač jinak fakt nemůžu říct, jestli je dobrá, nebo ne (a nikdy stejně nezjistím, jestli byla ze všech nejlepší, to je debata o ničem:) Vše výše napsané není nic nového, asi to všichni stejně víme, ale spíš pro připomenutí..

+21
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Mirek | 11. 5. 2020 | 10:49

no je to sprostě mluvící,nevychovaný sobec,ktrý vydirá okolí dojemným pláčem ,okořeněným sprostými slovy a říkankou ,,to jsem si to vydřela,,dám za to život a podobnými lacinými frázemi... tváří se, že by za pochvalu,, uspokojila,, porotu i s televizním štábem...je to celé sehraná fraška,aby jsme se měli nad čím rozčilovat....jen je mi líto těch, kdo jsou opravdu šikovní kuchaři....s menším hereckým nadáním...jestli brzo nevypadne..(což se dozvíme)..je to degradace celého pořadu....jo a osobně tedy je mi to ukradený...jen bych se rád díval na soutěž o vaření
ne na hysterii nějaký pozérky,to by měl být domnívám se, jiný pořad....

+17
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Martin | 11. 5. 2020 | 10:21

proč mluví v minulosti, ta karanténa ještě přijde...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Iva | 11. 5. 2020 | 09:43

Napadlo někoho, že se nemůžeme chovat ke všem lidem stejně? Každý člověk je naprosto jiný a to způsobuje, že ho okolí vnímá jako odlišného od ostatních. Bohužel je to zapříčiněno chováním, vizáží, projevy emocí, spoluprací s kolektivem a jinými vlastnostmi, které ten dotyčný má. I já mám mezi soutěžícími své oblíbence a některé z nich trochu nesnáším - bohužel mi Pavlína absolutně nesedne a já se s tím netajím - prostě ji tak vnímám já a vůbec se nepovažuji za nenávistnou osobu. Každý ať si řekne svoje, ale ať ti, co Pavlínu hájí, nedělají z ostatních zrůdy jen proto, že to vidí jinak....

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Peform | 11. 5. 2020 | 11:15 | reakce na Iva - 11. 5. 2020 09:43

Jak vidíte, tak to mnoho lidí nejenom že nenapadne, ale ani nechtějí připustit, že to tak může být.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

pepa z depa | 11. 5. 2020 | 09:38

Karanténa ukázala leda to, že karanténa z mediální žumpy ani pavlínky lepší lidi neudělala

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Martin | 11. 5. 2020 | 08:15

Velice zajímavý článek. Jsem rád, že si všiml i někdo jiný toho, že se Češi stávají národem naprosto zlých lidí...
Tahle aféra je pouhým odrazem toho, co se z nás stává. Je to smutné.
Čekám první přírůstek do rodiny a bohužel netuším, jestli mám své dítě vychovávat jako slušného, poctivého a ohleduplného člověka. Těch totiž u nás kvapem ubývá.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Míla | 11. 5. 2020 | 18:44 | reakce na Martin - 11. 5. 2020 08:15

Vychovejte z něho křiváka, podrazáka a pořádného sobce....jinak ho převálcují Pavlínky z MasterChefa ………. Mimochodem tu vaši úvahu jste nemohl myslet vážně?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Marie | 11. 5. 2020 | 13:22 | reakce na Martin - 11. 5. 2020 08:15

tak si to vemte tak, že vaše slušně vychované, poctivé a ohleduplné dítě se zájmem o vaření bude upozaděno v soutěži ve vaření jenom proto, že histerka má větší sledovanost...

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Zdenda | 11. 5. 2020 | 09:09 | reakce na Martin - 11. 5. 2020 08:15

Netušíte, jestli máte své dítě vychovávat jako slušného .... Ale víte, že se Češi stávají národem naprosto zlých lidí? Když bych netušil jestli mám vychovávat své dítě jako slušného, poctivého člověka, a musel bych nad tím přemýšlet, tak bych si dítě nepořizoval a dál bych raději hloubal nad tím, kde bych pro svou teorii o naprosto zlém národě našel erudované argumenty.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Honza | 11. 5. 2020 | 05:41

Paní nebo slečno Patočková, Vy jste v karanténě? Že jste zavřená doma a nemáte co dělat, to by Vás ještě tak omlouvalo, že máte prapodivné myšlenky. Doporučuji Vám, zkuste dělat něco smysluplného! Třeba vyražte do přírody. Taková půldenní procházka lesem Vám pročistí mysl a možná Váz zbaví stresujících myšlenek na kuchařské soutěže, Pavlínu a podobné veledůležité starosti.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Honza | 11. 5. 2020 | 05:42 | reakce na Honza - 11. 5. 2020 05:41

Pardon, překlep ...Vás zbaví...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Koronasaurus | 10. 5. 2020 | 22:42

Lepší než bageta je bifteku maketa.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Katka | 10. 5. 2020 | 20:35

Zvláštní je, že ostatní soutěžící podstupují stejnou stresovou situaci a brečet a sprostě nadávat je neuvidíte. Správně jste ji popsala jako snaživku z první lavice. Ovšem tyhle typy snaživek jdou životem s přesvědčením, že všechno dobré a nejlepší patří jenom jim a nikdo jiný si nic nezaslouží. A pokud není po jejich, tak situaci emocionálně nezvládnou. Možná by jste změnila názor, kdyby se stala např. vaší kolegyní. A jsem už alergická na "kecy" typu jak z nás karanténa měla udělat lepší lidi. To, že se lidé momentálně semkli, je normální reakce na nebezpečí, mimochodem díky tomu lidstvo přežilo tak dlouho.

+27
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Peform | 10. 5. 2020 | 21:27 | reakce na Katka - 10. 5. 2020 20:35

Ano, karanténa nebo virus "lepším" člověka neudělá. To jsou jen berličkové řečičky, naivní představy typu, že na každé prase voda se vaří, nebo Boží mlýny... JUDr. Karel Vaš, a mnoho dalších, je toho příkladem, že jde jen o kecy.

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Heňo | 10. 5. 2020 | 19:59

Je skutečně těžké dívat se na člověka který je i v nás.a tak tím,že ji zavidime její upřímnost a bojovnost,kterou se bojíme sami projevit,t ak nadáváme,ale ne na sebe ale na toho komu zavidime jeho bezprostřednost.
Neplačte nad sebou,ale zkuste něco sami.

-12
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Bohumil | 10. 5. 2020 | 18:31

Když si pročítám tyto komentáře, tak se nestačím divit. Doba koronavirová zanechala na lidech své stopy a výsledkem jsou pak rozporuplné emoce, pocit frustrace či pocit, že něco nezvládám. Svoji nemohoucnost žít svůj život naplno, musím na někoho svést. Máme tady od toho Pavlínku! Hurá, na ní! Přitom si stačí uvědomit, že jen to, co je mi vlastní, mohu objevit v tom druhém. Pokud tedy někoho druhého kritizuji, tak tu samou vlastnost mám já sám. Nenávist k druhému pouze ukazuje na to, že nenávidím sám sebe za něco, co jsem nezvládl. Je škoda, že mnoho lidí neumí žít svůj život naplno. To pak způsobuje, že řeší životy jiných lidí a ne ten svůj.

-5
Reagovat | Citovat | Nahlásit

tvl | 10. 5. 2020 | 22:49 | reakce na Bohumil - 10. 5. 2020 18:31

A proč řešíš lidi co píší komentáře hlupáku, žij si svůj život přece. :D

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Žabka | 10. 5. 2020 | 22:06 | reakce na Bohumil - 10. 5. 2020 18:31

Doba koronavirová - to existuje? Kromě otrávenosti z nařízení o nošení roušek to nijak zvlášť nepociťuji, zvládám vše v klidu a frustraci neznám mnoho let ????

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Peform | 10. 5. 2020 | 21:10 | reakce na Bohumil - 10. 5. 2020 18:31

Cit.:"Pokud tedy někoho druhého kritizuji, tak tu samou vlastnost mám já sám. Nenávist k druhému pouze ukazuje na to, že nenávidím sám sebe za něco, co jsem nezvládl."
Nelze souhlasit. Vylučuje to např. každý, kdo je narcista. Ten v podstatě vidí a miluje sám sebe, tedy vůči sobě necítí nenávist, ale klidně nenávidí kde koho. Pokud pilný kritizuje líného, že je líný, nemá tu samou vlastnost, atd. A jen to, co je mi vlastní, mohu objevit v tom druhém?? To tedy např. psychiatři musí podle vás trpět všemi chorobami, jelikož je mohou v jiných objevit, jelikož jim jsou vlastní.
Vy si můžete myslet to, co jste uvedl a já s tím mohu nesouhlasit.

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Ja | 10. 5. 2020 | 17:55

Ať se autorka snaží no má za to zaplaceno tak s tyhle P.iče normální děvče neudělá

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petr H. | 10. 5. 2020 | 17:03

Paní/ slečnu Pavlínu neznám a o té uměle nahrané " soutěži" okrajově něco málo vím. Ale její bagetu u BB jsem měl možnost ochutnat když si ji přítelkyně dnes koupila. Nevím nakolik byla identická s původní bagetou z oné šarády, ale za mne jednoznačně nejhorší produkt u jmenované firmy. Proti paní/slečně Pavlíně nic nemám, ale tohle se vážně nepovedlo...

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

St. | 10. 5. 2020 | 14:18

Pěkně jste tady tu krávu vyšperkovali. Člověku se chce zvracet jen ji vidí. Natož když promluví...

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Robert B. | 10. 5. 2020 | 13:21

Bageta je skvělá jako Pavlína.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jana | 10. 5. 2020 | 12:42

Prosím vás- nebylo by dobré, abyste přehodnotili svoje životní hodnoty ? Pokud vás nějaká Pavlína dokáže vytočit doběla-jste v podstatě chudáci a měli byste se léčit.

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jouda | 10. 5. 2020 | 13:19 | reakce na Jana - 10. 5. 2020 12:42

Presne.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Elena | 10. 5. 2020 | 11:39

A jak rika pani autorka zenam, ktere byly a jsou realne uspesne? Takove nezna? Ja mam taky jmeno pro zeny, ktere kritizuji jen z principu jine zeny, ale to se neda verejne publikovat.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

David | 10. 5. 2020 | 10:58

Lidi, dám všem jednoduchou radu, a zároveň to berte ode me jako velkou prosbu, aby jste se podle ní řídili.Už jsem to psal ve svém předchozím příspěvku a tak jen budu citovat sám sebe.
,,Na závěr bych chtěl jen doporučit, aby lidi přestali sledovat takové laciné a ubohé pořady tohoto typu, protože pak by to byla známka toho, že se naše společnost opravdu posunula někam dál..,,

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit

pepa | 10. 5. 2020 | 11:04 | reakce na David - 10. 5. 2020 10:58

na tebe platí pořekadlo--kážeš vodu ale piješ víno

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

David | 10. 5. 2020 | 11:09 | reakce na pepa - 10. 5. 2020 11:04

Proč si tohle myslíš.Já se na pořady tothoto typu rozhodně nedívám.Tykaní z tvé strany mě mimochodem neuráží, jsem s tím v pohodě.Spíš nemám rád vykaní

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

pepa | 10. 5. 2020 | 11:40 | reakce na David - 10. 5. 2020 11:09

proč si to myslím? jak mohu pořad komentovat, když o něm nic nevím? / ta to tykání? jsem rád seš první co tykání nevyčítáš, jak ti druzí a nejsou schopni si zjistit, kdy a kde je tykání a vykání na stejné úrovni

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

David | 10. 5. 2020 | 12:11 | reakce na pepa - 10. 5. 2020 11:40

Tak na super star se taky nedívám, nebo na vyvolený atd, ale je mě jasný kam tyhle pořady směřují.
člověk který se nedívá na fotbal tak taky ví že Real Madrid je dobrej klub a ví o čem fotbal je.
Můžu Ti s klidným svědomím říct že jsem nikdy neviděl ani jeden díl z principu.ze stejného principu jako lidé nechtějí bagetu od té Pavlíny.
Lidi by se měli spíš zajímat, že třeba ted v Sokolově u pietní akce byla odstraněna vlajka USA, i přesto že Sokolov osvobodili právě američani.A to říkám i přesto, že s politikou USA nesouhlasím.S Ruskou a Čínskou už teda vůbec ne.
Prostě přestanme sledovat takové laciné sračky a soustředme svou pozornost na jiné věci.Vládne nám komunista, Stbák, zlodšj dotací.Faltýnek si rozděluje s Peltem dotace na sport.V Brně vladlo ,,ANO,, A ano, opravdu tam bylo líp jak jsem všichni zjistili:)).
Posranou zkorumpavanou ODS jsme téměř vystrnadili z politického prostoru, tak proč to lidi neudělají po všech těch stejných důkazech jaké byly u ODS, CSSD neuděláme s tím slovákem.
Protože už si lidi zase nechtějí přiznat svou chybu, že opět zvolili špatně a nechtějí si to zklamání ze svého rozhodnutí připustit, tak radši zatvrzele tvrdí že Babiš nic, protože by si zase museli přiznat svů omyl.Já v prvním volebním presidentskm období dal přednost Zemanovi, před knížetem, prootže jsem si myslel že on prospí, ale Zeman aspon přitáhne nějaké peníze ze zahraničí jako investice.Nestalo se tak, a ještě k tomu Zeman dělá to co dělá a vyjadřuje se jak se vyjadřuje.Myslím politicky,ale i ty urážky.Ano udělal jsem chybu byl jsem blbej, ale chybu si přiznám a už jsem pak nevolil.Když nebudeme volit okmažitě po prvním volebním období stranu která měla průsefry a nedostane se tak po 4 letech do parlamentu, tak si to pak ty strany uvědomí.Aha, tak já si nšco nahrabu,ale za 4 roky už mě nezvolí.Pak si to dobřre rozmyslí jestli budou krást.Nebo za 4 roky nakradnou co se dá, ale nikdy to nebude tolik z mnoha důvodů, než když je budeme volit stále dál a dál.Ono chvilku trví než se ssystm obejde, záskají se kontakty, lidi co jsou ochotní to dělat atd.

Tohle by mělo lidi zajímat.ne se dívat na takové sračky.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

pavel | 10. 5. 2020 | 14:23 | reakce na David - 10. 5. 2020 12:11

Ahoj pokrytče. Čteš články na tomto webu. Jaký je mezitím rozdíl? Napovím ti, že žádný. Vyndej hlavu z vlastniho zadku.

-4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Karel | 10. 5. 2020 | 09:45

Za to ona je zářným příkladem Jitrnice to je nic jiného.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Břetislav | 10. 5. 2020 | 08:26

Velmi pěkně pragmaticky napsaný článek. Sonda do českých povahových rysů. My Češi jsme prostě závistivý národ, který si hraje na Patrioty, ale ve výsledku skutek utek. I komentáře k tomuto článku potvrdily, že místo, aby lidi nejdřív soudili sebe a pak jiné, tak musí přijít se zlobou a nenávistí. Je mi.... nás Čechů trochu líto....

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Katka | 10. 5. 2020 | 14:36 | reakce na Břetislav - 10. 5. 2020 08:26

Jo, my ji závidíme, že ji tolik lidí nemá rádo, že ty troubo?

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

ku | 10. 5. 2020 | 14:13 | reakce na Břetislav - 10. 5. 2020 08:26

To už je tradice, jak se každý hlupák ohání závistí. :D

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

shawk | 10. 5. 2020 | 12:30 | reakce na Břetislav - 10. 5. 2020 08:26

Nezávidím. Není co. Ale lidí, kteří nedokážou rozlišovat snaživost a vlezdoprdelismus, je mi upřímně líto. A mnohdy tím víc, čím častěji se vlezdoprdelismus začíná stávat společenským standartem. Bohužel...

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

pepa | 10. 5. 2020 | 11:07 | reakce na Břetislav - 10. 5. 2020 08:26

doufám?, že ale hlavně lituješ trošku sebe

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

JIndřiška | 10. 5. 2020 | 10:49 | reakce na Břetislav - 10. 5. 2020 08:26

nezbývá než s Vámi souhlasit, pravdivě napsané..

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Peform | 10. 5. 2020 | 09:25 | reakce na Břetislav - 10. 5. 2020 08:26

Jinde ve světě nejsou lidé závistivci, skuteční nebo jako patrioti, nesoudí jiné, nemají v sobě zlobu, nenávist? To jenom náš národ je takový?? Hmm.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Zdenda | 10. 5. 2020 | 09:45 | reakce na Peform - 10. 5. 2020 09:25

Pan Břetislav má asi nějakou statistiku nebo výsledky vědeckého zkoumání s tématem Jací jsme my Češi :) :) :)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr | 10. 5. 2020 | 07:59

Ctělo by to, aby i tento pořad hekl Kazma.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

David | 10. 5. 2020 | 11:06 | reakce na Petr - 10. 5. 2020 07:59

Kazma si udělal jméno na charitě.Bohužel je to jen vychcanost jak prodat sám sebe.Rozhodně to není nijak sociálně založenej člověk.
Je to hyenysmus, když zvolil tuhle cestu pro vydělávání peněz.Nikdo zrovna jemu nemůže věřit že k tomu má jiné pohnutky než finanční.
V drtivé většině krom prostřena je to vše nahrané, podvod.
Z tšch pořadů je mě spíš zle, jak ten hnup dokáže parazitovat na cizím neštěstí jen pro svůj vlastní prospěch.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Ofelia | 10. 5. 2020 | 07:52

Pokud vyhraje, respektive vyhrala tato osoba soutez, je mi lito poroty. Nejde o karantenu, jak pise autorka, jde o odpornou bytost jmenem Pavlina, jde o dalsi nespavedlnost, a ja osobne nikdy nebudu rikat, ze cerna barva je bila, a bila barva je cerna. Pavlina - ostuda poroty.

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Peform | 10. 5. 2020 | 05:31

Když někdo cítí nenávist k osobám dozorců v koncentračních táborech a napíše tedy nenávistný komentář, pak po tom pomyslně ani pes neštěkne. A když někdo jiný cítí nenávist třeba k muslimům nebo k jakési nejspíš afektované a psychicky labilní soutěžící a jeho komentář je tedy taky nenávistný, tak se z toho dělá "kovbojka". Holt si to měl jen myslet a držet pusu... Ale stejně to v tom člověku je a jen to vede k falši a přetvářkám.

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavlína | 10. 5. 2020 | 05:16

To je fajn, že nemáte žádné problémy k řešení a zabýváte se pseudoproblémy. Já

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavlína | 10. 5. 2020 | 05:19 | reakce na Pavlína - 10. 5. 2020 05:16

Omlouvám se za zmatky s příspěvkem.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavlína | 10. 5. 2020 | 05:16

To je fajn, že nemáte žádné problémy k řešení a zabýváte se pseudoproblémy. Já

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavlína | 10. 5. 2020 | 05:17 | reakce na Pavlína - 10. 5. 2020 05:16

Já vůbec netuším, kdo Pavlína je. :D :D

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

pepa | 10. 5. 2020 | 11:12 | reakce na Pavlína - 10. 5. 2020 05:17

to já zase vím kdo je pavlína -je to zkrátka pavlína

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jarda | 10. 5. 2020 | 05:14

Víte co? Jděte do .... těch míst kde Sluce nesvítí. Neviděl jsem ten pořad ani jednou celý, od začátku do konce, ale je mi jasné, že jde o manipulaci až na prvním místě. Všechny tzv. reality show jsou stejné. Konflikt a nenávist jsou jejich motorem. Čím více řevu, tím líp, škoda jen že si nedali po hubě. Je jedno jestli jsou to Vyvolení, Výměna manželek, Superstar.
Jde jen o sledovanost, nikoho v TV nezajímají pocity a život soutěžících, je potřeba prodat reklamu a není nic lepšího než nenávist!!!
Ještě děsivější jsou ovšem takové weby jako tento, supi živící se na tom co z obětí hyen odpadne.

+12
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Martin | 10. 5. 2020 | 00:19

Ještě, že takové sračky nesleduji vypíchnout si oči nebo sednout si na dikobraza by byla větší zábava než to sledovat

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Kkk | 9. 5. 2020 | 23:44

Bageterie Boulevard doufám zkrachuje.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jouda | 9. 5. 2020 | 23:24

Strasna slepicarna to tady cist.

Videl jsem jeden dil toho poradu a dotycna mi pripomina afektovanou ucitelku Cestiny na ZS.

Ten pocit, kdyz prijdu na feministicky webzine a zde clanek, ktery by se stydela otisknout Zena a zivot...

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Tomas | 9. 5. 2020 | 22:50

Ona si tu výhru vybrečí :)

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Val | 9. 5. 2020 | 21:14

Tohle ale přece není článek o tom, že jste špatný člověk, když je vám Pavlína nesympatická, nesnášíte ji a výhru ji nepřejete. Není to ani článek o tom, že si s kamarády vzájemně řeknete, jak vám leze na nervy. Je to o tom, že si v klidu sednete k facebooku a s čistým svědomím napíšete odporný veřejný komentář a v klidu svého počítače zmáčknete odeslat. Ano, pak je tenhle článek o vás.

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Peform | 9. 5. 2020 | 21:38 | reakce na Val - 9. 5. 2020 21:14

Kdyby napsal chválu, tak by to bylo v pořádku, jak lze z vaší reakce dovodit. Tak jsou holt lidé, kteří k té osobě cítí odpor, tak napíší obsahem v podstatě odporný komentář, se kterým jiní, stejně smýšlející souhlasí. Stejně tak jako zase další jiní souhlasí s těmi, kterým je ta osoba sympatická. Napsat veřejně komentář ale mají možnost obě "strany", což je vyváženost.

+12
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Val | 9. 5. 2020 | 22:44 | reakce na Peform - 9. 5. 2020 21:38

Je komentář negativní kritiky a pozitivní reakce. Oba mi přijdou v pořádku a oba mi přijdou jako něco, o čem se článek nevyjadřuje. Mluvím o vulgárních komentářích, přání nemoci, smrti a vulgárních přirovnáních. O těch podle mě článek je a ty nazývám odporným komentářem.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Řemeslník | 10. 5. 2020 | 07:28 | reakce na Val - 9. 5. 2020 22:44

Máte pravdu. Ale mohu napsat jedno. S nikým a před tým jsem neřešil nekde veřejně pocity o účastníkovi reality show. Ale mě osobně Pavla alias Pavlínka v soutěži přišla od začátku, nějak vnitřně ne sympatická a pocit mám i do dneška. Žádnému člověku nepřeji nic špatného a snažím se závidět jen tak abych mohl dohnat na to co nemám, svojí píli. Všem přeji úspěch a zdraví, i Pavle.

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Peform | 10. 5. 2020 | 04:49 | reakce na Val - 9. 5. 2020 22:44

Sama sebe soutěžící několikrát vulgárně ohodnotila, okomentovala. Není jí to tedy cizí se tak veřejně vyjadřovat. Holt i někteří diváci taková slova používají, stejně jako ona. Když někdo někomu přeje dobrý den, tak se tak i vyjádří. Když mu přeje nemoc, tak je mnohem lepší, když to řekne narovinu, než když falešně popřeje pevné zdraví. Odporné mi příjde právě falešná přetvářka.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

hanka | 9. 5. 2020 | 21:10

.... Mám takový nápad.... až přijde další vlna pandemie (a že opravdu přijde) ať vláda spolu se zákazem shlukovani lidi na veřejnosti také nařídí odpojení od všech sociálních sítí a dovolí lidem si mezi sebou pouze telefonovat, psát SMS nebo posílat maily..... možná sebudemw divit, co to s lidmi udělá.... ??

-6
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jana | 9. 5. 2020 | 20:34

Tak hlavně, že moralizuje autorka a jen se bulvárním nadpisem a žumpovým článkem přiživila.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Leona | 9. 5. 2020 | 19:34

Nikdy by mě nenapadlo, že je tolika lidem Pavlína tak nesympatická jako mně. Být Pavlínkou, tak chodím kanálama.

+23
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Tomáš | 9. 5. 2020 | 19:17

5000 nenávistných komentářů a desítky či stovky tisíc pomáhajících chcete hodit do jednoho koše...

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

xxx | 9. 5. 2020 | 18:49

Jo ta si to vydřela asi v posteli Pavlínka. :DDD

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel N | 9. 5. 2020 | 17:54

a vite co? Ja bych radeji mel moznost porovnat bagetu od Ivky a Pepy. A pak bych mohl rict, ze je mi sice nesympaticka, ale ze neco umi. Ale takto sorry, neverim, ze byla nejlepsi. A pravo lidi na nazot svazovat s karantenou a tim, ze jsme spatni, kdyz nekoho posleme do WC, to je za carou. Budeme se muset vsichni usmivat aby duse slabych meli klid. Sice obcas nekdo vytece a postrili par nevinnych, ale jako celem budeme happy, ze?

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ofelia | 9. 5. 2020 | 15:48

Tato Pavlina mi pripomina Vondrackovou. Bez talentu, ale pro zviditelneni lezou i pres mrtvoly. Duvod, "Ja jsem si to vydrela". Ukazuj to ve skole, ale ne v zivote, tam uz musis neco dokazat. Pavlina nejen ze je i vzhledem ne moc zaslouzici pozornost, ten projev je nechutny. Jidlo neuvarila zadne, do kurete na paprice strouhala mrkev, do grilu strkala granatove jablko, jeji rizoto s parmezanem radeji nikdo nechutnal. Jsem moc rozzlobena za oststni soutezici, jsou a byli mnohem lepsi. Udajne je pribuzna jednoho clena poroty. Je mi moc smutno, ze tady se jedna o nespravedlnost a protekci, je mi lito i teto pseudonovinarky, ktera by chtela manipulovat NAS nouzovym stavem, nikoli tim, ze prave v nouzovem stavu se projevila a projevuje lidskost, moralka, nikoli odumirajici hodnota globalismu jako agresivita, viz Pavlina.

+23
Reagovat | Citovat | Nahlásit

pepa | 10. 5. 2020 | 11:24 | reakce na Ofelia - 9. 5. 2020 15:48

pavlína ti připomíná vondráčkovou?----- a co ty připomínáš? ty mě připomínáš nemysla podle příspěvku, tu naši opozici a krysy v podpalubí, ti taky neumí nic jiného než kritizovat nadávat a udávat, že jenom oni jsou ti co to to mají, a ti druzí jsou hloupí a nic neumí

-4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jaromír | 9. 5. 2020 | 15:25

Vážení ,nad některými názory se mi chce zvracet.Jestliže jdu do soutěže,tak chci samozřejmě vyhrát.Je jedno zda je to ve sportu ,vědomostní soutěži,kuchařské, atd.K tomu ,aby soutěžící používali pouze dovolené prostředky slouží pravidla té dané soutěže nebo sportu.To jestli je vám nějaký soutěžící nebo sportovec nesympatický,je Váš problém, ne toho dotyčného.Tolik zloby a agresivity,kolik je v této společnosti za svůj život nepamatuji,

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel N | 9. 5. 2020 | 17:55 | reakce na Jaromír - 9. 5. 2020 15:25

tak to necti. Zkus bibli... a jooo, tam je to jeste horsi... tak Ctyrlistek :-)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

.... | 9. 5. 2020 | 15:19

Shit. Měsíce se všude píše a vysílá o coronaviru a teď se bude všude řešit "Pavlínka" a její bageta. Vždycky se najdou parazitující jedinci, co se na tom musí za každou cenu přiživit, psát, pomluvit, ale hlavně to schovat za "je to jen můj názor, každý se může svobodně vyjádřit, nemusíte to číst"a jiné kely. Proč si každý prostě nemůže pomyslet něco o zadnici a nechat ostatní být, hledět si svého.

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Georg | 9. 5. 2020 | 14:39

To je zase blábol, kde se berou takový nahlouplý pisálci.

+12
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Vanda | 9. 5. 2020 | 14:38

Pavlina mi svym chovanim sympaticka neni, ale proto ji nebudu psat osklive veci. Kazdy jsme jiny a bohuzel tady chybi tolerance. Kazdy vse posuzuje pouze dle sebe a nedokaze se vzit do jinych. Nekteri lide proste radi rypou do ostatnich, protoze jim to dela radost. A pri sledovani Pavliny v televizi, jsem si uvedomila jak je osklive, kdyz "ty vole" rika inteligentni mlada pani. Bagetu samozrejme ochutnam.

+17
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Peform | 9. 5. 2020 | 13:19

Je v poslední době naprosto nežádoucí říci nebo napsat to, že zde nechcete uprchlíky muslimského vyznání, že by státy na jejichž území se snaží nelegálně vniknout měly mít právo své hranice nekompromisně i se zbraní bránit takovým útokům vůči suverenitě a právu rozhodovat koho na své území chtěj či nechtějí vpustit, nebo že se vám nějaká Pavlína nelíbí jejími výkyvy nálad. Všude se prosazuje cosi, čemu se říká komunikační korektnost. Vede to k potlačení svobody svými slovy projevit to, co si doopravdy myslíme. Vede to až k excesům, kdy jsou lidi stíháni za to, že svými slovy vyjadřují své názory.

+17
Reagovat | Citovat | Nahlásit

BK | 9. 5. 2020 | 13:16

Tak dobře napsaný článek jsem už dlouho nečetla ??

-8
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel N | 9. 5. 2020 | 17:57 | reakce na BK - 9. 5. 2020 13:16

to jako ze dobry, nebo ne? Ty otazniky malinko matou sdeleni...

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Janda | 9. 5. 2020 | 13:16

mě nevadí že vyhrála tu nejlepší bagetu ale vadí mě jak mluví ani jeden z mužskejch tak sprostě nemluví jako ona divím se že to navypípavali

+20
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jiri | 9. 5. 2020 | 12:49

Dobrě ,moc dobře,přímo na hlavičku.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Daniel Deré | 9. 5. 2020 | 12:45

I špatná reklama taky reklama. Tuhle serii MCh nesledeuju viděl jsem dva díly. A kdyby lidi negetivně nereagovali, nečetl bych o tom už druhý článek. A vůbec bych nevěděl, že má nějaká Pavlína bagetu. Naopak jsem zvědavý a mám naní chuť. Takže určitě vyzkouším.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel N | 9. 5. 2020 | 17:58 | reakce na Daniel Deré - 9. 5. 2020 12:45

na nesledovani jsou 2 dily celkem dost...

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jana | 9. 5. 2020 | 12:07

Vítězka v soutěži "Peče celá země"byla velice sympatická, empatická a navíc pomáhala i svým soupeřům radou, ta si výhru naprosto zasloužně vybojovala a určitě jí to každý ze srdce přál. Pavlína z Master Chef je její protipól ,je to vypočítavá a nezdravě ctižádostivá,hysterická osoba,která je pro výhru udělat cokoli...,očividně jí porota jde na ruku,protože s nimi psychologicky manipuluje,nestydí se koketovat a citově vydírat...Je to prototyp mazánka,který v životě musí všechno co si zamane a vybrečí...,ale takto to v životě opavdu nechodí a spíš je k politování,že s touto neskutečně zlou povahou musí žít,třeba jí,ale život vyškolí...,ale již včera bylo pozdě...!!!

+46
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Vladimír | 9. 5. 2020 | 12:54 | reakce na Jana - 9. 5. 2020 12:07

Proto je Peče celá země na ČT a MasterChef na Nově. Nova je bulvár a proto zařazuje pořady jako Výměna manželek. Lidé chtějí sledovat osoby, které působí hloupě, mají různé úchylky nebo hloupí opravdu jsou. Kdyby to tak nebylo, tak Novu nesleduje nikdo. Není se čemu divit, že vyhrála, jak tu bylo zmíněno, afektovaná hysterka, která si vše vybrečí, ale příští série bude možná výběr opravdových divnolidí. Publikum bude přikované u televizorů a pak psát nenávistné komentáře na internetu.

+16
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

dagmar | 9. 5. 2020 | 12:04

Tolik nenávisti a zloby pro jednu Pavlínku!! Copak jí nemůžet dát pokoj? Je prostě taková, jaká je a mně je sympatická.Nezakrývá, že moc stojí o to, aby vyhrála a na tom není nic špatného. Vařit umí a navíc je to moc pěkná mladá žena.

-71
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Miroslav | 11. 5. 2020 | 17:58 | reakce na dagmar - 9. 5. 2020 12:04

Nevím co je na Pavlíně sympatického, sprostá je jak dlaždič. Je to normální hulvát a spratek. Bagetu nehodnotím to musí porota.
Jen začínám mít pocit že tady vůbec nejde o to kdo umí vařit, ale o to kdo zvedne sledovanost......škoda. Skutečná soutěž kde by hlavním kritériem bylo vaření by možná byla zajímavější.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

karolína | 11. 5. 2020 | 11:29 | reakce na dagmar - 9. 5. 2020 12:04

Přesně jde vidět, jaká je naše společnost. Závidíme úspěch ostatním a umíme jen kritizovat s myší v ruce. Kdyby se spíš lidi zaměřili víc na sebe, než hejtování ostatních. Ať je Pavlína jakkoliv, jde se za svým a to má být špatně? Trochu víc lásky :)

-4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Moje jmeno no | 10. 5. 2020 | 09:30 | reakce na dagmar - 9. 5. 2020 12:04

Lol, komu muze byt sympaticka. Mozna stejny 3,14če je ona sama.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Peform | 9. 5. 2020 | 21:12 | reakce na dagmar - 9. 5. 2020 12:04

A proč by nemohli ti lidé říct to, co si myslí, byť je to bráno jako "zloba"? Mají na to stejné právo jako ti, co jí chválí.

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

michal | 9. 5. 2020 | 12:40 | reakce na dagmar - 9. 5. 2020 12:04

Asi se ztotožňujete s jejích chováním a její povahou, jinak by jste takovou blbost nenapsala.

+13
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Libuše | 9. 5. 2020 | 11:45

Skvělý článek!

-6
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Latzko | 9. 5. 2020 | 16:35 | reakce na Libuše - 9. 5. 2020 11:45

Veď na chuja taky clanok. Co si sa pojebala?

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel | 9. 5. 2020 | 11:35

Zamíchat a pak srovnávat nesouvisející věci (solidární šití roušek a k tomu bageta od nějaký Pavlíny která nikoho nezajímá) jen vypovídá o tom, že autorka článku bude podobně hloupá pička jako paní Pavlína :)

+13
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavlína | 9. 5. 2020 | 17:38 | reakce na Pavel - 9. 5. 2020 11:35

Taky bych řekla. I když ne až úplně takto:)

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Dalibor | 9. 5. 2020 | 11:29

No vidím, že karanténa z nás opravdu lepší lidí neudělala. To, že jsem musel zůstat zavřený doma mě rozhodně nemotivovalo k tomu, abych sledoval tento pořad. A kdo je Pavlína díky bohu vůbec netuším.

+11
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Robert | 9. 5. 2020 | 11:12

Takže když mi vadí protěžování soutěžící jsem horší člověk ?

+47
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Amélie | 9. 5. 2020 | 11:07

Pavlína je jaká je, mnoho lidí dráždí. Ale co to má společného s tím, zda zvítězila s nejlepší bagetou? Řešíme v restauraci, jakou osobnost má kuchař? Ne, zajímá nás jídlo, které uvařil.
Autorce článku děkuji, má pravdu, těžká doba pomíjí a my řešíme blbosti.
Sympatie není podmínkou vítězství a naopak.

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

David | 9. 5. 2020 | 12:10 | reakce na Amélie - 9. 5. 2020 11:07

Vězte že kdyby jste ty kuchaře znala osobně tak a chovali se proti vašim at už morálním přesvědčení, nebo jste z kychyně slyšela tolik expresivních výrazů jako od te paní, tak by vás chut přešla.Jak říkáte, v restauracích to neřešíme protože ty lidi neznáme, ale jak říkám já a napsal jsem.Pokud by jste je znala a nelibili se vám tito lidé, určitě by jste to řešila taky.
třeba tím jako ti včichni diskutující.Bojkotem té restaurace což je nejlogičtější řešení.

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr | 9. 5. 2020 | 11:06

Mladá paní pavlína, která celou dobu soutěže Master chef říká do mikrofonu " já jsem pí.a, ty vo.e, do p.dele, ku.va atd chce, aby jí lidé milovali? Je to klasická hysterka, která když není po jejím, dokáže být zlá. myslím, že lidé jí nezávidí, spíš odhadli její pravou tvář ...

+72
Reagovat | Citovat | Nahlásit

David | 9. 5. 2020 | 12:18 | reakce na Petr - 9. 5. 2020 11:06

Jak jsme psal ve svém příspvku.Závidět ji spoluprací s takovou firmou jako je ta bageterie ji přece nikdo nemůže.Já bych se hodně styděl mít s ní spojené jméno dle toho jaký má svůj finální produkt nekřestansky předražený v ubohé kvalitě.
Lidi kdyby mysleli, ekonomicky pragmaticky a konečně po všech tšch kuchařských pseudo show konečně věděli jak má chutnat dobré jídlo a rozpoznali poměr mezi cena výkon, tak tahle bagaterie a tísíce dalších pseudopodniků kteří si jen hrají na to že tvoří dobrou gastronomii by okamžitě zkrachovali.
Lidi ne jen že jsou neznalí v odbornsoti gastronomie, ale tak jak zminuji ani nepřemýšlí, takže pak mohou být na trhu i diletanti jako tahle bageterie je.

+13
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

David | 9. 5. 2020 | 10:54

Nechápu, že kdokoli napíše slušnou kritiku, je okamžitě Hater.Přání dostat Coronu do slušných nepočítám.Nepřeháníme to s tím sluníčkářským světem.?Argumenty, že se nemá kritizovat když jsme ani neochutnali a neumíme vařit také nechápu.
Ti kdo tohle píší mají zcela jistě také nějaký produkt který se nekoupí už jen z principu, přesvědčení i kdyby to byl nej produkt na světě.
Jako já bych si nikdy nekoupil Iphone a nic vyrobeno z USA protože nesouhlasím
s politikou USA.(jen podotýkám že s Ruskou také ne:)).
Neumíte vařit tak jak můžete kritizovat vy heatři?
Klam vyžadování odbornosti kritika (appeal to accomplishment), známý například v těchto polohách:
Jak můžeš říct, že ta krasobruslařka má pomalé piruety? Zabruslil bys snad její sestavu líp?
Kolik celovečerních filmů jste natočil, že si dovolujete režiséra kritizovat?
Jsem si 100% jist že ti lidé co na té diskuzi takhle argumentovali, přesně tohle pokrytecky dělají v jiných situacích a ani si to neuvědomují když takhle irelevantně argumentují.
Ten pořad nesleduji, Pavlínu neznám, a t

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit

David | 9. 5. 2020 | 11:18 | reakce na David - 9. 5. 2020 10:54

A teď se dle mě dostáváme k tomu meritu věci.Největší problém je, že se vůbec lidi dívají na takové pořady.Takové sračky.Je mě taky smutno z toho, že se k takové věci zaprodali tak dobří kuchaři, protože oni jsou opravdu dobří.V mých očích tímto klesli neskutečně.
Tohle by se ve společnosti mělo změnit jako první a lidé by takové sračky měli přestat sledovat a svou pozornost zaměřit dá se říci kamkoli jinam a vždy to bude lepší.
Také by si lidé měli uvědomit další věc včetně Pavlíny která napsala, cituji.

„Nevím, čeho všeho ještě pílí a dřinou v životě dosáhnu, ale spojit své jméno s Bageterie Boulevard je pro mě čest a nikdo mi tohle nikdy nevezme. Ani hejtři.

Pavlíno, spojit své jméno s touto firmou by byla pro mě ostuda a ne čest.Styděl bych se za to, když vidím jejich výsledný předražený produkt hnaný k prodeji jejich výrobků jen dobrým marketingem, nikoli dobrou bagetou kterou zákazník obdrží a zaplatí za ní naprosto nekřestanskou častku.
Tohle by si lidé měli uvědomovat, a očividně Pavlína o dobré gastronomii nic neví, pokud tohle myslela vážně.Kdyby se dostala aspoň jako zaměstnanec do jedné z restaurací porotců, to už by pro mě bylo měřítko nějakého úspěchu abych byl na nějakou spolupráci hrdý.
Absolutně, ale absolutně nechápu že administrátorka je na té diskuzi od pár lidí oceňovaná za její vtipně a věcné komentáře.
dle mě jsou absolutně neprofesionální, plné vysmívání ve formě jízlíveho sarkasmu a ironie, kterýma tak ocenila i slušné komentáře.Jestli tohle není vrchol pokrytectví, tak už opravdu nevím co.
Jako příklad uvedu jeden za všechny:

Moje bývalá přítelkyně byla také hysterická, ukňouraná, trapná a tak trošku krá*a.
Pokud máte zájem pošlu vám na ní kontakt, že by vám taky udělala bagetu.

A odpověď administrátorky:
Dobrý den Petře,
Děkujeme za nabídku, bohužel stejně jako Vaše bývalá přítelkyně, Vás budeme muset odmítnout :))..
Píše snad autor příspěvku že od své ex byl odmítnut on?? do jaké naprosto nevěcné rovinu kterou si splodila administrátorka ve své hlavě tenhle uražlivý a nevěcný postavila jako profesionálka?
Do této bageterie bych nikdy nešel a nikdy jsem tam nebyl utrácet peníze za takový produkt, čili mě je nějaká Pavlína úplně ukradená, ale dokážu nepokrytecky pochopit lidi, že tam nepůjdou jen kvůli ní.
Na závěr bych chtěl jen doporučit aby přestali sledovat takové laciné a ubohé pořady tohoto typu, protože pak by to byla známka toho, že se naše společnost opravdu posunula někam dál..

+27
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Lol | 9. 5. 2020 | 14:14 | reakce na David - 9. 5. 2020 11:18

Sami porotci prodavaji jeste mnohem predrazenejsi jidla.
Realni kuchari jsou jinde. V obycejnych restauracich. Ve stancich...
Tito panaci jsou zhouba. Blobove.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Michelin | 9. 5. 2020 | 18:31 | reakce na Lol - 9. 5. 2020 14:14

Postavit je do plne restaurace a to by se kroutili!

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

David | 10. 5. 2020 | 10:48 | reakce na Michelin - 9. 5. 2020 18:31

Vůbec nevíte nic o ničem když tohle dokážete napsat.Ti lidi si prošli takovýma fičakáma a byl na ně vytvořenej takovej tlak v restauracích kterýma si prošli, at uz na kvalitu, rychlost, dokonalost jídla, že nějakej kuchař od stánku, nebo s průměrné hospody o tom nemá ani tušení.
proto taky dělají u stánku nebo někde v průměrné hospodě jako je ta bageterie.
Prošli si systémem kdy každej věděl jaká je jeho role a úloha a kooperovali spolu kdy v kuchyni je třeba i deset kuchařů najednou a systém klape jak hodinky v takových restauracích.
Máte tady napsano michelin,ale víte s prominutím hovno o gastronomii

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

David | 9. 5. 2020 | 14:47 | reakce na Lol - 9. 5. 2020 14:14

Ano, souhlasím že poměr cena výkon je i tam neadekvátní a proto i k nim do restaurace bych na to jejich předražené jídlo nešel.
I když je od nich excelentní, v krásném prostředí s odborně vyškoleným personálem a milým a ochotným personalem.
Ale oni mají aspon tu odbornost, nic netlačí marketingem, protože to nepotřebují.
Na rozdíl od té bageterie, jejíž odbornost je nulová.A výsledný produkt pak takhle vypadá.
A udělat hodně špatnou,dobře spíše podprůměrnou bagetu, to už chce kunšt, pokazit i tak jednoduché jídlo:)

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

petr | 9. 5. 2020 | 12:07 | reakce na David - 9. 5. 2020 11:18

‘administratorka fb je placená za to aby odpinkla negativní reakce , nic jineho za tim není. Zkouší to vtipně a někdy to nevyjde, nicméně je placená takže s vámi souhlasit nesmí( třeba si v duchu myslí to samé co vy... )

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

David | 9. 5. 2020 | 12:35 | reakce na petr - 9. 5. 2020 12:07

Ano to chápu, ale at ten nesouhlas dá najevo s pokorou a úctou a neuráží a nezesměšňuje lidi.Ať je věcná a nevymýšlí si ve své povýšencké hlavě svoje dedukce že se ex rozešla s ním, když to zcela zřejmě nemůže vědět a ještě to takovou formou publikuje.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jéňa | 9. 5. 2020 | 10:47

Já pořad sleduji a též Pavlína nemusím a to z jednoho důvodu. Nesnáším uplakanky , chová se jak malé děcko a lidé si jsou toho vědomi a proto není oblíbená a nikdy nebude. A to ze nám tu budou rádoby pisalci cpát svůj názor nic nezmění.

+23
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Teodor | 9. 5. 2020 | 10:36

Tak nevim , takze celej tenhle clanek proto , abych se dozvedel, ze lide budou porad stejni?? Vaaau , neco pro stejne inteligengni homosapiens co komentuji tu Pavlínu , smekam pred uvědomělostí autorky panecku ... a ja hlupak naivni jsem si myslel , ze budeme vsichni spolu chodit za ruce a zpivat pec nam spadla a vsechno bude krasne ....zlo v nas bude docista zahubeno... :D

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Karlos starý pes | 9. 5. 2020 | 10:26

To, že karanténa z nikoho nic neudělá je zřejmé. Stačí se podívat na to, jak si někteří vysocí činitelé z této vyhrocené situace udělali předvolební agitaci. Nicméně to nic nemění na tom, že pokud se někdo chová jako karieristická hysterka, tak ho za ni lidé prostě považují, karanténa nekaranténa. A to, že většina lidí takové tvory prostě nemá v lásce, nemá se současnou situací nic společného.

+20
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Karel Svátek | 9. 5. 2020 | 10:06

Bože můj, někdo udělá dobrou bagetu a je z toho málem mezinárodní průser.V této době opravdu jeden z největších problémů. Lidé bděte!

-7
Reagovat | Citovat | Nahlásit

R.J | 9. 5. 2020 | 10:05

Trochu mě to připadá jako omlouvání Pavlíny a jejího chování i chování porotců k ní z mého pohledu na to nemá karanténa žádný vliv i já ,ať před koronou nebo při ní nebo po ní nemám ráda lidi kteří si něco výběrčí , hysterickým chováním vynutí a nebo jiným způsobem neférovým vydobydou asi tak ...

+41
Reagovat | Citovat | Nahlásit

petr | 9. 5. 2020 | 12:10 | reakce na R.J - 9. 5. 2020 10:05

je to PR článek tak je třeba to posuzovat

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

josef balsamo | 9. 5. 2020 | 10:04

chtělo by to dávku heroinu, nebo co to propaguje název vašeho plátku :)

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

milan | 9. 5. 2020 | 09:57

Nějaká holka s bagetou?Můžeme být na sebe právem hrdí,že jsme došli až tak daleko!! :) :) :)

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Sabí | 9. 5. 2020 | 09:45

Pořad jsem nesledovala vůbec, VAŠE ZHRNUTÍ OVŠEM DOST NAPOVĚDĚLO. Taky se pořád setkávám s tím, že někdo někoho moc rád posuzuje a odsuzuje. Občas jsem se nechala strhnout davem a když jsem si to uvědomila, styděla jsem se, že jsem se přistihla při něčem co nesnáším u jiných. Proto na téhle své stránce pracuju. Nechci se do nikoho navážet, nikoho soudit nebo kritizovat. Mám sama svých starostí dost. Když už mě něčí chování přece jenom rozladí zkouším spíše zjistit proč to tak je. Většinou skončím u toho že mám prostě den blbec, anebo že ho má dotyčný-á. A vypustím to - někdy hned, jindy za pár dní. Záleží jak moc osobně se mě to dotkne. To co si sem tam přečtu o Pavlíně mi už zavání šikanou ze strany diváků. Není to v pořádku. A vypovídá to spíš o nich samotných než o Pavlíně. Ne každého zajímá náš názor a proto Vám ani svůj nechci vnucovat. Hezký den.

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Vrat se do hrobu | 11. 5. 2020 | 09:38 | reakce na Sabí - 9. 5. 2020 09:45

Spravne se pise shrnuti, ty capslockova hrdinko!!

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Aladin | 9. 5. 2020 | 09:39

Netušil jsem do teď kdo je Pavlína a její bageta (zní to btw jako hodně divné porno), ale to je celkem jedno. Ten článek je brak a pisatelka má zjevně něco silně nedořešeno v minulosti, prosím už ne tohle, vím že dnes si může psát a hlavně publikovat kdokoliv a cokoliv a pak to takhle dopadá. Slovy klasika
" toto vyzvracení už nezvrátím". Četl jsem to proto, že jsem byl na článek upozorněn, prý pro pobavení. No moc legrace jsem si vskutku neužil. Snad jednou někdo přijde s podobnou anticenou jako je zlatá malina pro špatné herce i pro mizerné pisatele článků. Já osobně nominuji pisatelku této " novinářské" zříceniny.

+29
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Radovan | 9. 5. 2020 | 09:37

Pavlinu nesnáším, není jako my, je falešná, tím co jsem teď napsal je ze mně hater?? A v době krize jsem věnoval peníze potřebným a pomáhal. To vám taky moc nevychází. Ono dnes kdo napíše, slušně, že někoho nesnáší , je hater.

+44
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel | 9. 5. 2020 | 09:33

Nepotřebuji Pavlínu k tomu, abych věděl, že lepší lidé nejsme a bohužel nebudeme až na pár výjimek.

+14
Reagovat | Citovat | Nahlásit

tom | 9. 5. 2020 | 09:24

Přátelé, jsme jenom lidé. Dnes někdo maže bagetku, jiný desinfikuje virus, kdosi opovrhuje televizorem. Zítra po všem neštěkne ani pes, jede se dál, panoptikum pokračuje. Není lepší si užít voňavé jaro? (reagovat fakt není nutné, mějte se fajn...)

+14
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Tereza | 9. 5. 2020 | 09:19

Moc hezky napsany clanek! Diky za nej :)

-10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Aladin | 9. 5. 2020 | 09:42 | reakce na Tereza - 9. 5. 2020 09:19

To snad nemyslíte vážně! Tedy pokud nejste sama pisatelka?

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Darina | 9. 5. 2020 | 10:44 | reakce na Aladin - 9. 5. 2020 09:42

Článek je opravdu dobře napsaný, jenže to by polovina národa musela přemýšlet.
V ČR nežijí už 10 let a jak to tak vidim, úspěch se neustále trestá i v roce 2020. Jak ubohé. Možná by vám všem pomohlo se podívat jak vypadá tento pořad v UK, nebo v NL. A možná by vám všem pomohlo se zamyslet nad tím, co jste v životě vlastně dokázali.

-13
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jmeno | 10. 5. 2020 | 13:47 | reakce na Darina - 9. 5. 2020 10:44

10 let v Anglii, lol.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Simon | 9. 5. 2020 | 11:03 | reakce na Darina - 9. 5. 2020 10:44

To je dobře, že tady nežijete a už se ani nevracejte. Ten článek je hrůza mimochodem. A ta ?? co to psala, by se měla vrátit do školy a trochu si procvičit gramatiku. Hezký den

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Veronika | 9. 5. 2020 | 10:58 | reakce na Darina - 9. 5. 2020 10:44

Já s Vámi souhlasím. Je smutné, že i v této diskuzi lidé dale plivou a ukazuji sami na sebe, jak zlí a nepřející jsou. Internet je v tomto zlo...do očí by ji to myslím nikdo neřekl, ale na Facebooku je každý kralem. Nikdo nepřemýšlí, nejde trochu do sebe...Pavliny prezentace mi taky neni po chuti, ale mnohem horší a ostudné mi přijde, ze si lidé dovolí ji takovym zpusobem špinit a urážet...jak by asi jim bylo, kdyby se na ne sesypal takovy hněv spolecnosti?

-8
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr | 9. 5. 2020 | 09:17

A já znám spoustu lidí, kteří tuto situaci využili jinak než sledováním TV. Šli si zaběhat, konečně přečetli knížku, na kterou nezbýval čas, byli s rodinou ... Je smutné, že tiolik lidí nenašlo smysluplnější využití času než sledovat reality show. Redaktorka to má v popisu práce, ale ti ostatní?? Nebýt tohoho, že reklamní banner na "Pavlínu a bagetu" na mě vypadl při hledání počasí, a já si přečetl o co jde, tak vůbec netuším, že se teď MCH vysílá. Ale jinak děkuji, díky článku vím, že jsem svůj čas investoval lépe :-))

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

memnon666 | 9. 5. 2020 | 09:15

Já jen, že nikdo nezmínil tu DŮLEŽITOU část (pokuj jde o BB): Ta bageta je mňamózní!!!

-14
Reagovat | Citovat | Nahlásit

tom | 9. 5. 2020 | 09:30 | reakce na memnon666 - 9. 5. 2020 09:15

I Ty jeden mlsálku...

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jan | 9. 5. 2020 | 08:38

Jakmile je někde reklama u článku nebo i v televizi u něčeho, co mi vadí, tak trestám nekoupením výrobku, za to, že to sponzoroval. Například v jednom řetězci supermarketů jsem nenakoupil jedenáct let. Reklama může fungovat i odtažitě, pokud je součástí stresu nebo nesympatičnosti.

+24
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Markéta | 9. 5. 2020 | 08:38

Velmi dobře napsaný článek, díky.

-8
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jéňa | 9. 5. 2020 | 10:54 | reakce na Markéta - 9. 5. 2020 08:38

No a vy jste asi její dvojce ne?
Pokusíte se vzít do situace kdy s takovým člověkem pracujete na nějakém projektu , kde dojde k problémům azacne vás tlačit čas. A místo toho abyste se na nej mohl spolehnout tak se vám rozbreci a hroutí !!! No tak tohle přesně nechcete, pac to je nepoužitelný materiál !!!

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Aladin | 9. 5. 2020 | 09:46 | reakce na Markéta - 9. 5. 2020 08:38

A další takový, vždyť je to úplný brak. Lidé probuďte se.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

jiri | 9. 5. 2020 | 08:37

Dáváte na stejnou váhu vlnu solidarity milionů lidí vycházející z krize versus par negativnich desítek/stovek komentářů nějaké holky z nějaké tv soutěže? Jste trošku mimo, že jo :-) ...

+17
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Radovan | 9. 5. 2020 | 09:39 | reakce na jiri - 9. 5. 2020 08:37

Naprosto souhlasím, výstižné.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Misot | 9. 5. 2020 | 08:31

infantilní Pavlína......fňukáním se snaží získat protekci u poroty jako nějaká školačka, a na základce zamrzla i mentálně

+43
Reagovat | Citovat | Nahlásit

R.Čech | 9. 5. 2020 | 17:59 | reakce na Misot - 9. 5. 2020 08:31

Typická reakce pitomce, co nikdy nic nedokázal.

-5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Aladin | 9. 5. 2020 | 09:47 | reakce na Misot - 9. 5. 2020 08:31

Zřejmě stejně jako pisatelka této hrůzy. Souhlasím

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Lucie | 9. 5. 2020 | 08:15

To, ze nekoho nazvu pravym jmenem - afektovanou hysterkou, ktera jde pres mrtvoly se ja naopak stavam horsim clovekem? Zajimave.

+170
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Peform | 9. 5. 2020 | 21:03 | reakce na Lucie - 9. 5. 2020 08:15

Možná si hodně diváků ve skutečnosti myslí v podstatě to, co jste napsala. Ale "nahlas" se to tak nějak bojí vyslovit, nebo řeknou raději opak. A tak je to v mnoha a v mnoha případech. Ono v dnešní době říkat svými slovy to, co si myslíme, je mnohdy riskantní.

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Medea | 9. 5. 2020 | 20:44 | reakce na Lucie - 9. 5. 2020 08:15

Ano, vy takto soudíte pouze z toho co vidíte v televizi a v televizi je to vždy sestříhané. Takže ano, lidé jako vy jsou ty pravé hyeny a ne ona.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

R.Čech | 9. 5. 2020 | 17:57 | reakce na Lucie - 9. 5. 2020 08:15

To, že tě nazvu pí*ou se já naopak stávám horším člověkem? Zajímavé.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Johan | 9. 5. 2020 | 11:31 | reakce na Lucie - 9. 5. 2020 08:15

Vy jste vystudovaná psycholožka? A provedla jste potřebné testování k vyslovení diagnózy? Nebo ji znáte osobně? Kolikrát jste se s ní setkala a mluvila s ní? Je to dobře sestříhaná reality show, takže k takovým závěrům se rozumný člověk nikdy nesníží.
Podle mě jste lehce povrchní člověk, který dělá rychlé závěry bez znalosti věci.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Terka | 9. 5. 2020 | 10:51 | reakce na Lucie - 9. 5. 2020 08:15

A řekla byste ji to osobně? Urážíte na potkání lidi, jen proto, že Vám nejsou sympatický? Díky sociálním sítím se nestačím divit, kolik nenávisti v lidech je. Já také Pavlínu jako Vy příliš nemusím, ale opravdu nemám důvod vypisovat se ze své nenávisti na sociálních sítích. Pavlína je taky jen člověk s citama, který si ty komentáře může přečíst..jak si myslíte, že se cítí, když si je čte a je kvůli tomu probírána v bulváru? To, že je příliš ambiciózní a přehnaně emotivní z ní přece nedělá špatného člověka, který si zaslouží takový lynč. Tady se ukazuje pravá tvář českého národa plná zakomplexovanosti. Plivete na Pavlínu a přitom ty pravé monstra jste vy.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jana | 9. 5. 2020 | 12:16 | reakce na Terka - 9. 5. 2020 10:51

Nejste náhodou Pavlína...??!

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Martin | 9. 5. 2020 | 11:36 | reakce na Terka - 9. 5. 2020 10:51

A co je tenhle komentář? Vypadá to jako, když si někdo lepí svědomí z dětství.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Radovan | 9. 5. 2020 | 09:40 | reakce na Lucie - 9. 5. 2020 08:15

Jj, dnešní doba, nemůžete napsat vlastní názor

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jan | 9. 5. 2020 | 11:25 | reakce na Radovan - 9. 5. 2020 09:40

A k cemu to je, zverejnovat ten vas nazor? Proc si to nemuzete nechat pro sebe?

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

pepa z depa | 9. 5. 2020 | 08:25 | reakce na Lucie - 9. 5. 2020 08:15

Ano. Protože tady máme mediokracii, když ,, novinářem,, je kdejaké hloupé nevzdělané dítě. Tihle novodobí koniášové si hrajou na morální autority a řídí se heslem,, kdo není s námi, je proti nám,,

+36
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Aladin | 9. 5. 2020 | 09:50 | reakce na pepa z depa - 9. 5. 2020 08:25

Stejně jako pisatelka této obscénosti.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Radovan | 9. 5. 2020 | 09:41 | reakce na pepa z depa - 9. 5. 2020 08:25

Souhlas

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Michal | 9. 5. 2020 | 07:52

Na imbecidility tohoto kalibru,zásadně nekoukám,tak je škoda času,cokoliv o nich psát !!

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jana | 8. 5. 2020 | 14:15

Nemám Facebook, nemáme ani TV, a tak se tímhle vůbec netrápím :-) Stačí mi, že u nás v práci tuhle situaci, která se vlastně ještě ani pořádně nerozjela, už využili, aby začali propouštět a slíbili nám, že letos se nemusíme vůbec trápit tím, že bychom dostali odměny. A bude hůř (to nám taky slíbili).

+22
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Degen | 9. 5. 2020 | 10:08 | reakce na Jana - 8. 5. 2020 14:15

Nesleduji ale komentuji a vaše práce nemá vůbec nic společného s Pavlínou asi dobrá připomínka na špatném místě.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jaroslav | 9. 5. 2020 | 08:50 | reakce na Jana - 8. 5. 2020 14:15

Že nemáte televizi mi přijde jako uhozené psát, když si to samé si můžete pustit přes počítač, potažmo další periferie, takže reakci nechápu, stejně jako proč píšete k tomuto článku, když to nesledujete, jak sám říkáte. Ale asi jste se prostě někde potřeboval vybrečet že nedostanete prémie...to máte blbý!

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jana | 9. 5. 2020 | 15:28 | reakce na Jaroslav - 9. 5. 2020 08:50

Já tu nebrečím. Jen chci poukázat na to, že přece si nikdo soudný nemohl myslet, že tato situace udělá lidi lepšími. Stačí se podívat kolem sebe, nemusím se kvůli tomu dívat na TV a číst komentáře na Facebooku. Existuje reálný svět, který se, troufám si tvrdit, nás dotkne mnohem víc. A jsem žena. Zkuste to prosím respektovat.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jaroslav | 9. 5. 2020 | 19:34 | reakce na Jana - 9. 5. 2020 15:28

Mimo jiné v tomhle máte pravdu, je to navíc na Nově, všechno fraška... Facebook mě vůbec nezajímá, a na tohle koukám protože mám strašně rád vaření. Horší je že tohle není o vaření, ale blbá show, a říkám blbá protože show to musí být, ale mohla by být vtipná, a třeba ponaucujici. Což tady nepřipadá v úvahu... mějte se.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jaroslav | 9. 5. 2020 | 19:30 | reakce na Jana - 9. 5. 2020 15:28

Ano omlouvám se, nevšiml jsem si toho. Až po chvíli, když bylo odesláno. Mě jen překvapilo, že někdo čte článek o něčem, co jak říká nezná a nezajímá ho to... kdybych např nebyl fanoušek baseballu, nebudu koukat a číst článek o basebalistovi z Michiganu.... ovšem napadlo mě teď že jestli jste četla"Heroine" tak tomu rozumím, mě to vyskočilo na seznamu....teď to asi chápu, a neberte to špatně, jen že všichni, nemyslím Vás, pořád jen fňukají a trochu se chovají jako ona, což je hrůza, a myslím že můžete být ráda že jste jí neviděla a hlavně neslyšela.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jana | 9. 5. 2020 | 19:39 | reakce na Jaroslav - 9. 5. 2020 19:30

Děkuji za omluvu a rozumnou reakci. Chápu, příště zkusim dodat ke komentáři více kontextu.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu