Heroine do schránkyPředplatit časopis 
Předplatné časopisu

Diskuze k článku:

Výsměch obětem. Případ odsouzeného neurologa ukazuje, že je potřeba změnit systém

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

Roy | 23. 2. 2022 10:15

Jasně, vy ho znáte, Vás sexuálně nezneužil, tak si to vymyslely. Ne, sexuální predátoři to fakt nemají napsané na čele...

+18
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí

Jiří | 23. 2. 2022 8:55

Nemám důvod vám nevěřit, nicméně to v žádném případě neznamená, že každý lékař vás chce obtěžovat. Naopak naprostá většina vám chce pomáhat - právě proto se stali lékaři - a jsem si jistý, že k nim patří i pan doktor Tomášek, neb jej znám. Je velmi snadné někoho odsoudit, zejména když nemáte dost informací, a tím ublížit. A právě to bohužel děláte.

-22
Reagovat | Citovat | Nahlásit


Diskuze k článku:

Arne Horák | 26. 2. 2022 14:49

A bude tedy ten jeho výzkum pokračovat, nebo už ho odepsal? Přece jen, jak tu píše pan Jiří, jistě chtěl jen pomáhat, tak by byla škoda jednou získané materiály jen tak vyhodit, když to může vést k přelomové léčbě... čeho vlastně...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel Křížek | 25. 2. 2022 23:23

Houdek tu dští síru na rozsudek, a pak na to zázračně zapomene, aby ten samý rozsudek mohl použít způsobem, o němž nakvákal celý článek jak je to nemožné. Houdek je pokrytec a má nás všechny za blbce.

A tohle sem budu postovat klidně znovu a znovu, vy cenzorský prasátka.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel Křížek | 25. 2. 2022 23:18

Cenzura, tradičně... kterého politika mi to jen připomíná? Měl jsem to na jazyku, ale nějak mu teď nemůžu přijít na jméno.... Dutin? Putna? ... hlavně, že váš vlastní kápo di tuti stupidi grande projevuje úctu úspěšným ženám tím, že se jich ptá, jestli nebloudí v hotelových pokojích, ale obyčejného člověka tu musíte pronásledovat, jak lidové milice, trapáci... nějak mě s ohledem na aktuální události přešla trpělivost s vámi jednat slušněji, než vy jednáte se mnou, takže vám od teď budu vaše ústrky vracet

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Čingischán | 25. 2. 2022 19:31

Copak se asi redakci nelíbilo na tom, že pár lidí poukázalo na nekonzistenci argumentace pana Houdka, že to musela smazat? Nebo že by Houdek žaloval na lidi, kterým se nedovede postavit sám?

Ta Vaše hra na totalitní cenzuru je obzvláště ve stínu současných událostí strašná.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel Houdek | 23. 2. 2022 17:17 | reakce na Jiří - 23. 2. 2022 8:46

Pan Tomášek byl za své jednání pravomocně odsouzen - o jeho vině není pochyb.

-4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Mária Matka | 23. 2. 2022 14:09

Mám niekoľko historiek o obťažovaní. Prvá z doby keď mi bolo 15 rokov a bola som druhýkrát u gynekológa, staršieho pána. Posledný z minulého roku, kedy som bola v nemocnici a anesteziológ mi s humorom povedal že až zaspím, tak ma bude bozkávať. Zakaždým keď som sa zverila tak mi okolie hovorilo, že preháňam a že to musím brať s rezervou. Ďakujem, už viem že nemusím a že to nie je moja vina. Viac takých článkov, viac demonštrácií a väčšiu osvetu.

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ivana | 23. 2. 2022 13:03

Ony ty stavovske organizace by mely hlavne take dohlizet na eticke jednani odborniku, to znamena, ze i kdyz to neni trestne, ale jen nemoralni, mely by na to reagovat. Bohuzel moralni latka techto spolecnosti je nastavena jeste nize, nez je nejnizsi uroven, totiz ze i trestne jednani se nejak omluvi.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Libor | 23. 2. 2022 11:18

Je to výsměch a tragédie české justice. Je mi z toho zle. Kdyby ho někdo na ulici konfrontoval, nebo toho soudce, ani bych se nedivil.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Roy | 23. 2. 2022 10:15

Jasně, vy ho znáte, Vás sexuálně nezneužil, tak si to vymyslely. Ne, sexuální predátoři to fakt nemají napsané na čele...

+18
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel Křížek | 23. 2. 2022 9:57 | reakce na Alice - 22. 2. 2022 11:02

To, co zrovna v tuto chvíli inteligentní většina populace určitě neocení, jsou další demonstranti v ulicích. Především proto, že ti "demonstranti", co jsou v ulicích právě teď, pod dojmem oprávněných demonstrací vyhrožují matkám a dětem poslanců.

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel Křížek | 23. 2. 2022 9:48 | reakce na Karel - 23. 2. 2022 6:55

Tohle Vaše tvrzení je zajímavé, protože existuje spousta lidí, kteří tvrdí v podstatě pravý opak - tedy že komunisté neovládají konzervativní mainstream, ale že naopak ovládli progresivistickou scénu. Tito lidé argumentují alespoň na první pohled poměrně logicky tím, že progresivistická řešení jakéhokoliv společenského problému prakticky vždy začínají a končí výhradně u zákazů, příkazů, kvót, a dalších společensko-ekonomických nástrojů z dob centrálního plánování, navzdory časté existenci cílenějších řešení, nepáchajících tolik vedlejších škod.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jiří | 23. 2. 2022 8:55

Nemám důvod vám nevěřit, nicméně to v žádném případě neznamená, že každý lékař vás chce obtěžovat. Naopak naprostá většina vám chce pomáhat - právě proto se stali lékaři - a jsem si jistý, že k nim patří i pan doktor Tomášek, neb jej znám. Je velmi snadné někoho odsoudit, zejména když nemáte dost informací, a tím ublížit. A právě to bohužel děláte.

-22
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jiří | 23. 2. 2022 8:46

Tento případ neukazuje, že je potřeba změnit systém, ale že tentokrát systém zafungoval a ochránil lékaře, který se tím, z čeho byl obviněn, neprovinil. Tímto článkem ho jen dál poškozujete, gratuluji. Pana doktora znám, nepíšu jen tak nahodile jako vy.

-9
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Karel | 23. 2. 2022 6:55

Myslím, že důvody tohoto stavu jsou v tom, že se k moci v roce 1948 dostala KSČ. Vzdělané lidi, intelektuály zavrhla a tlačila nahoru primitivní prospěcháře. Tento stav se příliš nezměnil, protože lidé starého režimu stále jsou na předních místech a snaží se na univerzitách vychovávat lidi poslušné a tupé. Když vládnou lidé naprosto morálně i mravně špatní, tak v takové společnosti nemůžete čekat, že bude s vámi slušně jednat.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Radek Klaban Strakonice | 23. 2. 2022 6:40

Jak jsem se sám přesvědčil, doktor doktora nepodrazí i když evidentně došlo k ,řekněme, pochybení.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Nika | 22. 2. 2022 16:38

Souhlasím naprosto se vším. A děkuji za článek. Za svůj život jsem se minimálně 7 x setkala u lékařů se sexuálním obtěžováním, nátlakem, velmi nevhodným chováním a v jednom případě i zneužitím na urgentu chirurgie. Pětkrát jsem kvůli těmto traumatickým zážitkům měnila lékaře. Následkem je moje obrovská nedůvěra k lékařům obecně. V našem státě je popisované téma naprosté tabu. Zástupci ČLK v čele se svým

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Alice | 22. 2. 2022 11:02

Děkuji za článek. A hlavně doufám že spustí lavinu nevole a že se skutečně konečně potkáme v ulicích!!

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel Křížek | 22. 2. 2022 7:49

Tento případ je především jeden z mnoha, které ukazují nefunkčnost systému stavovských organizací jako takového. Stavovské organizace, přestože jsou podle platné legislativy garanty kvality, mají dohlížet nad činností svých členů a mají pro tyto účely poskytnuté kompetence a oprávnění, neumí a nechtějí přijímat žádnou odpovědnost, a je úplně jedno, jestli sdružují lékaře (ČLK), právníky (ČAK) nebo třeba exekutory (EKČR).

Dříve, než budeme řešit systémová či individuální pochybení soudů, bychom se dle mého měli zaměřit na toto očividně slabé místo systému a postavit stavovské organizace před jednoduchou volbu - buď budou jednat, nebo ať s patřičnou hanbou zaniknou.

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit