Diskuze k článku:

„Vyšpulit na manžela prdelku“. Je v manželské posteli potřeba souhlas?

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

Michal Macek | 6. 6. 2022 16:00

zdravim :) tak ok, beru teda "konstent" at je jasne o jaky souhlas jde :) musim s vami souhlasit, ze tady se dostavame do jeste vetsi "sede zony" nez je konstent u "prilezitostneho sexu" nebo jak to nazvat. Kazde partnerstvi je totiz jine a kazdy par to ma jinak - nejen co se sexu tyka, ale celkove vseho. Souhlasim, ze bych nehrotil "nastaveni prdelky". Ja mam zkusenost , ze to funguje i opacne - s parnerkou si chcete uzit vasnivy vecer, mate za sebou 2 - 3 cisla, na orgasmy je to receno sportovni technologii plichta, napriklad 2:2...vy se prave vycerpane svalite vedle partnerky a uz mate vlastne dost. Nejradeji byste si otevreli s partnerkou jedno orosene, obednali pizzu a koukali na horror (nebo romanticky film, podle toho kdo je na rade s vyberem :), jenze parnerka je porad vasniva, chouli se vedle vas, v ocich ma certiky a chce "jeste" - tak pivo a pizzu odlozite a poskytnete partnerce treba oralni uspokojeni, i kdyz byste se bez toho v dany moment klidne obesli. Partnerku to potesi (a doufejme uz konecne vycerpa), a vas neubyde, ze? :)

ten druhy pripad co ste popsala, je ale opravdu neco jineho, je to proste znasilneni. Ja tohle opet moc nechapu, protoze me sex proste nebavi, kdyz vidim, ze to nebavi partnerku . Vubec, ja bych se ani nevzrusil proste. Takze tohle nechapu a s takovym partnerem bych si rozmyslel zustavat. Ja kdybych se vratil opily a nadrzeny, taky zkusim probudit, ale kdyz me posle do haje, necham ji spat a pujdu do pracovny, pustim si porno a pomuzu si sam :)

PS co se tyka "manzelske povinnosti" tak to je samozrejme blbost. S nadsazkou bych to bral v tom pripade "nastaveni prdelky" ale jak pisu, je to oboustranne. Muz taky casto rika, ze musi jit domu "splnit si manzelske povinnosti"...:) ale brat to jako povinnost poskytnout manzelovi/manzlce sex kdykoliv si on poruci, tak to opravdu ne...

PPS: mam za sebou 15 lety vztah s matkou mych deti a ze zkusenosti muzu rict, ze pokud to jen trochu jde a partner moc chce a vy moc ne, je lepsi se premoci. Casto pak v prubehu zjistite, ze se vam vlastne chce taky a vztahu to prospiva. Ale samozrejme to plati oboustranne, pro muze i zeny. Ale pokud se mi fakt nechce, jako ze fakt, tak spravny partner by to mel pochopit samozrejme....

+31
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí

Ramesse Ťulpas III. | 6. 6. 2022 16:13

Autorka zase míchá páté přes deváté a cílevědomě podporuje stereotypy o domácím násilí.

Je snad rozdíl mezi situací, kdy vyjdete vstříc partnerovi / partnerce, i když se vám zrovna úplně nechce, a když se na vás vrhne ožralý partner / ožralá partnerka a nevnímá váš odpor. A ano, s tím, co dovedou ženy, když se ožerou jako dobytek, mám také své zkušenosti. I když se to tak může zdát, není na tom nic příjemného. A autorce tímto vzkazuji, že za toto podporování stereotypů by měla být vyhozena a donucena vrátit všechny případné honoráře. To není zdaleka poprvé, co toto dělá, takže to dělá schválně.

-13
Reagovat | Citovat | Nahlásit


Diskuze k článku:

Hana Vacková | 12. 6. 2022 0:31

Pojďme ještě víc mluvit o partnerském sexualizovaném násilí, jsem naprosto pro. Pojďme ale rozebírat vztahy, kde k tomu dochází, a psychiku lidí, kteří to dovolí a kteří nejsou schopni respektovat ne. A pak si pojďme vzít separe téma, jak udržet vášeň a sex v dlouhodobých vztazích. Kdyby tam byly a zůstaly, máme půlku problémů, možná i míň. Autorka věty, která vzrušila Twitter na týden minimálně, má fajn manželství a se svým mužem uspokojivý sexuální vztah. Nevím, jak vy, ale já vím o jen pár lidech, které to mají stejně. Štve mě to, protože sama vím, že to jde. Vloni mi jeden můj bývalý vyprávěl, jak se jeho žena s kamarádkou hecujou, jak svým mužům nedávají. To mě zvedlo... a začala jsem o tom psát knihu. Ptám se lidí, jak uspokojivý mají sex a jak ho hledají... A co myslíte? Bída......
A propo už nemám dost tipů na psychoterapeuty, kam bych ty zablokovaný a frustrovaný lidi posílala. Neměli byste osvědčené tipy? ?? sexualnigral@gmail.com díky!
Když se totiž tohle odšpuntuje, a někdy je to rychlý, nemá radost jen ten frustrovaný, ale celá rodina ??

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ladislav | 10. 6. 2022 7:30

Znásilnění je znásilnění, to je jasné. Pokud jeden z partnerů sex odmítá a druhý to neakceptuje a sex si vynutí za použití násilí, nebo pohrůžek je to jasné znásilnění. Co ale, když žena používá sex k dosažení svých cílů? Nebo jako platidlo? Manželovi ,,nedá

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jan Pich | 9. 6. 2022 5:05

To co na mně špůlí ta moje, tomu se nedá říkat prdelka. :-)

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Tiv | 8. 6. 2022 10:59

tak jo, řeknu to jinak. manželství je skvělý prostor pro vymýšlení, čím udělat polovičce radost. překonáváme svoji nevoli ve spoustě činností (ano, nádobí myslím), ale polovička taky dělá věci, které zrovna nemusí, čistě pro potěšení naše. jestli to tak někdo nemá, jeho volba. ale když má druhý tuhle potřebu (ne, zrovna nemyslím nádobí), tak vyhovím a popřípadě se budu tvářit, že já taky, protože kdo by při tom chtěl koukat na otrávený xicht. protože to pro sebe partneři přece dělají, ne? opravte, mě, jestli tohle není láska.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Sumo | 8. 6. 2022 5:11

Co přesně je manželská postel? A co přesně je souhlas? A je-li v postel manželka se sousedem, kdo všechno musí souhlasit? Jisté je jen jedno: autorka by si měla najít práci, která jí půjde lépe od končetin.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

NikoKrupi | 7. 6. 2022 23:33

Retardivany clanek u me nic takove hrozit nebude nechces pa vyreseno : ) hloupe a omezene zakony me nezajimaji ,,,,,, svadeni ma byt a tecka ! je rozdil pokud opravdu je nasily ale take rikam pa :) protoze nebudu tolerovat cokoliv chcu ja delani na hlucho ona je pa easy vyreseno :)

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Franta Trávníček | 7. 6. 2022 21:58

Dřív bývaly kuběny ve veřejných domech. Teď je veřejný i prostor, tak jsou všude.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

autorka | 7. 6. 2022 21:05 | reakce na Ramesse Ťulpas III. - 7. 6. 2022 18:42

A ještě ke všemu jsem někdy líná odnést plastový kelímek do tříděného a hodím to nejbližšího odpaďáku. No věřil byste tomu??

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Ramesse Ťulpas III. | 7. 6. 2022 18:42

Ale mě vlastně ani nepřekvapuje, že nechápete ani tak prostou věc, jako že když dáte x příkladů partnerského násilí, a všechny proti mužům, přestože ženy se ve vztahu násilí dopouštějí stejnou měrou (viz statistiky níže), že touto ignorací faktů podporujete nenávistnou stereotypizaci mužů coby násilníků. A nepřekvapuje mě, že to nevidíte ani když vás na to druzí upozorní. Osoba, jako jste vy, to chápat nemůže.

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ramesse Ťulpas III. | 7. 6. 2022 18:32 | reakce na autorka - 7. 6. 2022 15:52

Až na to, že vy ty stereotypy máte vyblité slovo od slova v tom svém článku. Takže ten váš rádoby vtipný příměr by měl znít asi takto: "Např. když řeknete, že nesnášíte vanilkovou, tak tím automaticky říkáte, že nenávidíte vanilkovou...".

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

autorka | 7. 6. 2022 15:52 | reakce na Ramesse Ťulpas III. - 7. 6. 2022 15:49

Přesně tak! Např. když řeknete, že máte rád čokoládovou zmrzlinu, tak tím automaticky říkáte, že totálně nenávidíte vanilkovou a šíříte o ní nehezké stereotypy.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

autorka | 7. 6. 2022 15:49 | reakce na Ramesse Ťulpas III. - 7. 6. 2022 11:14

Muži mi kradou levé ponožky. Proto je tolik nenávidím a jdu po nich. Jen si to představte, musím pak chodit do veřejného prostoru s každou jinou. Ta vostuda!

-5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Ramesse Ťulpas III. | 7. 6. 2022 15:49 | reakce na MuzinistaCZ - 7. 6. 2022 13:32

Co třeba ten příklad z článku, kdy jeden z partnerů v opilosti zaútočí na druhého, psát takto o ženách v roli útočníků není o ženských zkušenostech? Podle statistik ČPZP se alkoholismus týká 13,5% dospělých žen a podle statistik Persefony je v roli oběti 17-40% žen a v roli útočníka 10-38% z nich (co do počtu výskytů je to tedy prakticky stejně závažný problém). Já bych řekl, že jich má tuto zkušenost dost na to, aby se o tom psalo i v plátcích, zaměřených spíše na ženské publikum. Nepsat o tom kvůli nějakému "zaměření" znamená cíleně podporovat negativní stereotypy, což mi zvlášť s ohledem na to, jak moc podporují odbourávání stereotypů kolem ženských obětí, přijde jako nanicovatý argument a obzvlášť odporná praktika. Chápu, kam tím míříte, ale nemyslím, že s tím lze souhlasit. Právě takovéto jednání nahrává lidem, věřícím, že feminismu a feministkám o žádnou skutečnou rovnost pohlaví nejde.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Klátič feministek | 7. 6. 2022 15:23

Přestaňte řešit, že máte po svatbě písek ve vaginách a konečně napište něco o Amber Heard a Deppoj. :)

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

MuzinistaCZ | 7. 6. 2022 13:32

Ramses: Tak je vcelku přirozené že časopis zaměřený na spíše ženské publikum bude víc psát o ženských zkušenostech atd. V tom že autorka, kterou povužuju za feministku napíše jednostranný článek problém nevidím a nevidím ani problém obecně ve feminismu zaměřeném jednostranně na cíle potřeby a problémy žen. Jediné v čem já problém vidím, zdůrazňuju že v obecné rovině, je, že není akcentováno, že přístup primárně ženy, primárně muži, primárně XQ,nutně nemusí vést k dosahování rovnosti pohlaví.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jiří X | 7. 6. 2022 13:05 | reakce na Tiv - 7. 6. 2022 11:45

Ano, tak. Dělat si naschvály a provozovat vztah formou směnného obchodu, to je jistě zdravé.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

umfa | 7. 6. 2022 12:50 | reakce na Jouda - 7. 6. 2022 12:35

Pravda, už to nemá úplně ty grády co kdysi :-) Možná začnu psát pod pseudonymem ultrafeministické příspěvky, třeba mi nějaký zveřejní a vrátí se to zase na původní level :-)

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 7. 6. 2022 12:35

@umfa

Popravde uz to tu zacina byt celkem nuda.
Chvili bylo zabavne procitat ty zmatene blaboly plne oslich mustku, kdy je vysledek predem dam, a kdyz fakta hovori jinak, tim hure pro fakta.
Cteni techto slatanim pekne masiruje ego, ze existujou lidi este hloupejsi nez ja.

Ale ted uz se to tu toci ve stylu pisnicky >>Pes jitrnicku sezral<<

Naka ne-prilis-chytra divcina, obet gender studies, si precte posledni modni poryv od US progresivistu, ted prave "consent". Kteryzto modni poryv ma treba i neco realneho v sobe v US prostredi kde vznikl, ale u nas casto mimo misu.
A napise se slatanina, vysledek je predem dan, pouzije se standardni sada diskusnich failtu typu false dichotomy nebo generalizace extremniho jevu a mame hotovo.

Obvykle mi staci precist prvni odstavec, abych vedel, jak to dopadne.

Jo a redakcni system, ktery urizne text pri prvni uvozovce, je taktez velice progresivisticky

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jouda | 7. 6. 2022 12:34

@umfa

Popravde uz to tu zacina byt celkem nuda.
Chvili bylo zabavne procitat ty zmatene blaboly plne oslich mustku, kdy je vysledek predem dam, a kdyz fakta hovori jinak, tim hure pro fakta.
Cteni techto slatanim pekne masiruje ego, ze existujou lidi este hloupejsi nez ja.

Ale ted uz se to tu toci ve stylu pisnicky

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

umfa | 7. 6. 2022 12:04 | reakce na Ramesse Ťulpas III. - 7. 6. 2022 11:14

Nesouhlasím. Heroine (internetový, papír ignoruji) je naopak jeden z nejzábavnějších magazínů, pravidelně ho čtu a pravidelně pro něj hlasuji v Křišťálové lupě.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Tiv | 7. 6. 2022 11:45

představuji si to trapné ticho, když partneři zjistí, že to z povinnosti dělali oba.
jinak pokud muž ženu donutí, jen do dočtení věty mě napadlo tak deset způsobů, jak mu to vrátit. pomsta je přece sladká, ne? a podává se zastudena.
v situaci... nastavím, ať dá pokoj a já se můžu vyspat... no, je spousta činností, které někdo nedělá rád, ale dělá, protože nedělat je by mělo horší následky. špinavé nádobí například. je to volba menšího zla. ale volba.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ramesse Ťulpas III. | 7. 6. 2022 11:17 | reakce na Sára Houdová - 7. 6. 2022 11:09

Možná by stálo za to, kdybyste si nejprve přečetla o čem píšu, a teprve pak udílela nevyžádané rady, Sáro Houdová.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Ramesse Ťulpas III. | 7. 6. 2022 11:14 | reakce na MuzinistaCZ - 7. 6. 2022 9:02

No, nejde mi konkrétně o to číst o mužích, ale o to, číst neútočné konstruktivní články bez argumentačních faulů a bohapustého kničemuosočování. Ale máte pravdu, to bych musel jít jinam. Magazíny jako je tento akorát vysílají do světa zprávu, že feministky jsou nenávistné slepice, a feminismus hnutí podporující nenávist a potlačující práva a svobody. Tím neříkám, že jsou takové všechny feministky nebo feminismus jako takový, ale Heroin a spol svým způsobem komunikace akorát rozdělují společnost, čímž ženám rozhodně nepomáhají. Nevím, co se autorce přihodilo tak zlého, že je tak moc proti mužům, a je mi to úplně jedno, ale ta ostuda, co tu předvádí, nemá ve veřejném prostoru co dělat.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Sára Houdová | 7. 6. 2022 11:09 | reakce na Ramesse Ťulpas III. - 6. 6. 2022 16:13

Gratuluji, perfektně jste přepsal myšlenku autorky v původním článku, která přesně tento rozdíl zdůraznila, a ještě řekla, že to první jako znásilnění nevidí, zatímco to druhé je podstatně problematičtější chování, které se jako znásilnění dá popsat. Možná by stálo za to si ten článek pročíst místo koukání na klíčová slova.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

MuzinistaCZ | 7. 6. 2022 9:02

Já nevím, v médiu které se profiluje jako feministické, od autorky, která se profiluje jako feministka, co čekáte?? Jestli chcete číst o mužích, musíte jinam. Třeba www.centreformalepsychology.com

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

František Novotný | 7. 6. 2022 8:38

Consent se přeci netýká jen sexu, ale jakékoli potřeby ve vztahu, kterou já mám a partner ne. Vykomunikuju si to, počkám si, nebo překročím hranice a domůžu se jí násilím? Vedle v článku o mateřství je např. příběh právničky Lary Bazelon, která řešila své problémy s work life balance a nepodporujícím partnerem tak, že se rozvedla se, aby její partner byl donucen do střídavé péče o děti. Měla potřebu, partner nedal, tak ho pomocí rozvodového soudu=s pomocí násilí natlačila do kouta a svou potřebu si uspokojila. Je to predátorské jednání? Je to jednání bez consentu? Možná ano, možná ne, podrobnosti neznám. Ale dle mého názoru je o consentu v těchto věcech třeba přemýšlet stejně jako u consentu v sexu. Mluvení o consentu pouze ve vztahu k sexu je jako když ze zaprášené podlahy seberu jedno smítko prachu a to zkoumám pod mikroskopem.

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Tomek | 6. 6. 2022 22:15 | reakce na Ramesse Ťulpas III. - 6. 6. 2022 16:13

Povetsinou komentare, ktere pali do cerneho tady maji nejvice minusu ale nejmene padnych protiargumentu.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Ramesse Ťulpas III. | 6. 6. 2022 18:12 | reakce na levé křídlo - 6. 6. 2022 18:05

Trefně zvolený pseudonym...

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

levé křídlo | 6. 6. 2022 18:05 | reakce na Ramesse Ťulpas III. - 6. 6. 2022 17:17

Hehe, zkuste ledový obklad na hlavu, jestli tyhle bludy jsou něco, co tam čtete a čemu věříte.

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Ramesse Ťulpas III. | 6. 6. 2022 17:17

Samozřejmě, že jsem to četl. Autorka dělá to stejné, jako co udělala v předchozím článku. Tam také schválně domotala dvě úplně odlišná témata ve snaze jedním tématem (sexem s třináctiletými dívkami) definovat, jak bude vnímáno druhé (sex s patnáctiletými, který ona osobně zatracuje a chce o tom přesvědčit čtenáře). To je klasický argumentační faul.

A k tomu ještě cíleně popisuje jen vynucený sex ze strany mužů, jako kdyby se ho ženy nedopouštěly, čímž posiluje nenávistné stereotypy. Že prý muži vnímají sex jako povinnost ženy. Že sex vyžaduje manžel po manželce. Že opilý manžel mlátí ženu, dokud se mu nedostane sexu. Všechny případy, která autorka uvedla, jsou stereotypní sexismy, které nemají s pravdivým popisem reality nic společného, protože v reálu se takového jednání často dopouštějí i ženy. I ženy si vynucují sex, i když zpravidla ne bitím, samozřejmě. I ženy se dokážou ožrat jako dobytci a vyvádět. Apod. Ale autorka to cíleně ignoruje a strefuje se výhradně do mužů. Proč? Protože je to hnusná sexistka, která si zaslouží vyhazov.

-5
Reagovat | Citovat | Nahlásit


Zobrazit další