Diskuze k článku:

Feministky nemůžou za vaše zkažený životy

Váš komentář:

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

coto | 23. 12. 2020 | 12:54

Nelži. Žádná nenávist, vůči rodinám, ženám, dětem, knihám a pluralitě názorů se zde nekoná.

+20
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Nitch | 23. 12. 2020 | 13:11

"Dnes se také setkáváme s tím, že se k antifemi­nismu hlásí ženy z tzv. zajištěné střední třídy. Využívají výhod, které jim dřívěj­ší emancipační boje přinesly, ale nerady o sobě hovoří jako o femi­nistkách. snad proto, aby nebyly považo­vány za dryjáčnice, které nemají rády muže."

Typicky komentar bolsevicke svoloci a rozdmychavani nenavisti vuci stredni tride, ktera je uspesnejsi, protoze pracuje, studuje a nebreci, tak jak to delaji feministky, ktere chcou vsechno zadarmo a nejlepe, aby nemel nikdo nic. Vlastne vy ani nemate nic spolecneho s feminismes. To co zde hlasate je typicky bolsevismus.

-28
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Všech 40 komentářů v diskuzi

Janek | 29. 12. 2020 | 08:54

nějak jsem se z článku nedozvěděj, kdo má zkažený životy...chi...chi...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

reg ni | 28. 12. 2020 | 18:58

nesouhlas s platnosti jednoho z tvrzeni.

"A to je první premisa feminismu: zlepší-li se životní podmínky jedné skupiny obyvatel, zlepší se životní podmínky i těch ostatních."

podle teto logiky rikate, ze pokud se dostanou nacisti k moci, budou z toho tezit i untermench.
- trickle down economics typ argumentu. :)

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jana | 25. 12. 2020 | 21:54

A můžou feministky za tu hrubku v nadpisu?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Hmm | 24. 12. 2020 | 18:20

Vysledky feminismu, kterych jsem si tak nejak vsimnul:
- upadek rodiny a rozmach matek samozivitelek (ktere samozrejme dotuji muzi)
- prehnane naroky zen
- rozmach Only Fans
- paradox klesajiciho stesti zen
- rust pouziti antidepresiv zenami

Tak nevim no...
Enjoy the decline.

-5
Reagovat | Citovat | Nahlásit

umfa | 25. 12. 2020 | 13:41 | reakce na Hmm - 24. 12. 2020 18:20

Jest otázka o příčinném vztahu těchto dvou událostí. Já bych si spíš myslel, že se lidi mají díky technickému rozvoji už natolik dobře, že se člověk uživí pohodlně sám a s malým příplatkem od státu přibere i děcko. Ženám, které jsou raději samy tak odpadl poslední důvod proč by měly žít v partnerství s někým a tvořit rodinu a proto si vymýšlejí nové modely (samoživitelky, paralelní život sice v manželství ale každý za své apod., stačí se začíst do článků na internetu). Na podporu přesvědčení, že konají správně znovu vzkřísily feminismus, který je ve své původní podobě už uzavřená kapitola, neboť všech původních požadavků již dávno dosáhl.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 25. 12. 2020 | 17:25 | reakce na umfa - 25. 12. 2020 13:41

IMHO se zde jedna pouze diskursni posun.
Feminismus je uzavrena kapitola, vsech svych cilu dosahl a je tomu dobre.

To, co se dnes vydava za feminismus treti vlny neni nic jineho, nez dalsi prejmenovanou iteraci bolsevismu/fasismu.
Obdobne dopadl liberalismus, jeste pred nedavnem byl liberal clovek snazici se o maximalizaci svobody jednotlivce, dnes je to kryci nazev pro bolsevickeho magora s modufikovanou terminologii.
Uz se nerika cenzura, ted jede deplatforming, popis je na wiki, jedna se o totez.

Tenhle paskvil, co ukradl nazev feminismus, jede podle standardniho mustru. "Vedu" marxleninskou a rasovou nahradila "veda" genderova, zleho kulaka a zida nahradil bily heterosexual, utlacovaneho proletare a arijce nahradil "unprivileged person", kterym je mmj. krome cernocha i osoba s frndou.

Furt to samy v blede modrym, tento vyron nevybocuje ze standardu.
Za zkurveny zivot autorky muze nekdo jiny, klasika.
Je i prilozena fotka, ta zenska ma zle oci.
Normalne bych poradil, ze mozna je problem jeji frustrace v ni, tady to ale bude imho marne.

A abych nebyl nepochopen, ja tu opravdu nehanim ceske zeny, ty jsou v prumeru ve svetovem srovnani luxusni, en bloc vzdelane, chytre, rozumne a krasne. A prumerny cesky chlap si je vesmes nezaslouzi.
To ale neplati pro feministky treti vlny, tedy frustrovane bolsanky, za jejichz posrate zivoty vzdycky nekdo muze. To je parodie na zenu.

-6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Janek | 29. 12. 2020 | 08:52 | reakce na Jouda - 25. 12. 2020 17:25

tak snad aby jste se podíval po jiných ženách, než českých, když jak píšete, si českou ženu nezasluhujete, nechápu jak někdo může mluvit za druhé

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 29. 12. 2020 | 09:12 | reakce na Janek - 29. 12. 2020 08:52

Nechapes toho vic.
Ja psal o prumerech, ja prumerny nejsem a moje ceska zena je skvela.

Obecne, v postkom zemich jsou holky velice navysi a chlapi nicmoc, extrem je v Rusku, kde se luxusni holky pretahujou o mistni ozrale idioty, protoze na lokalnim sexualnim trhu nic jineho neni.
A naopak, v UK se gentlemani pretahujou o prizen rozmazlenych fiflen se spekama.

Znam hodne ceskych holek, co se vdaly na zapade. Znam jenom par vysoce uspechnych ceskych chlapu, co si vzali holku ze zapadu.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Martin B. | 30. 12. 2020 | 06:40 | reakce na Jouda - 29. 12. 2020 09:12

"Znam hodne ceskych holek, co se vdaly na zapade. Znam jenom par vysoce uspechnych ceskych chlapu, co si vzali holku ze zapadu."

To ale nesvědčí nutně o tom, že čeští muži jsou nějak výrazně horší, relativně vůči západním mužům, než české ženy. Úplně stejný jev totiž zaznamenáte ve všech zemích, které jsou chudší relativně k těm bohatším, pokud jsou zároveň součástí obdobného kulturního okruhu. Všude je to většinou tak, že ženy si vztahově ekonomicky pomáhají, zatímco muži nikoliv. Takže ženy směřují z východu na západ, ostatně seznamovací agentury tohle reflektují dost zřetelně. Existují pouze ty, které shánějí nevěsty na západ, naopak to nefunguje, protože chybí nabídka. S kvalitou to nemá mnoho co dělat, mnohem více s ekonomickou motivací, i když si ji nepochybně mnozí a mnohé racionalizují všelijak. A tento jev dokumentuje, jak směšně málo bylo v tzv. emancipaci dosaženo, a to hlavně v ženských hlavinkách.

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Titch | 23. 12. 2020 | 11:02

Soudruzka feministka nam poodhalila zavoj svych myslenek a opet je tu sireni nenavisti vuci rodinam, zenam, detem, kniham a pluralite nazoru. Vsimnete si, ze radikalove vzdycky mluvi za vetsinu a jedine ten svuj nazor povazuji za ten spravny a vsechno ostatni je spatne. Zkratka se nam navraci stare dobre, kdo neni s nami je proti nam. Ja ani v nejmensim nepochybuji o tom, ze kdyz tyhle stalinisti se dostanou k moci, tak zacnou utoky na matky, muze, deti. Feministky jsou plne nenavisti vuci vsemu a vsem. A nejvetsi frustraci maji z toho, ze jsou neuspesne a tak se dozaduji kvot a ustupku, uz jen proto, ze jsou feministky.

-15
Reagovat | Citovat | Nahlásit

coto | 23. 12. 2020 | 12:54 | reakce na Titch - 23. 12. 2020 11:02

Nelži. Žádná nenávist, vůči rodinám, ženám, dětem, knihám a pluralitě názorů se zde nekoná.

+20
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Joufa | 25. 12. 2020 | 17:34 | reakce na coto - 23. 12. 2020 12:54

Proc lzes?

Nitch ma samozrejme pravdu, tady mas odkaz primo na clanek, kde se psalo o strojich na bile deti. Google to nasel jako prvni hit
https://www.heroine.cz/svet/2862-tradwives-a-tradfems-proc-zacaly-instagramove-hospodynky-bojovat-s-feminismem

Jenom odcituju mezikapitoly z toho feminazi svinstva

Od koláčů a puntíkatých zástěr k politice
Boj za vlastní méněcennost
Stroje na bílé děti
Jsou ženy u plotny v ohrožení?

Clanek je na tema zenskych, co maji blogy o vareni, detech a domacnosti s obri sledovanosti.

Zatimco na feminazi blaboly z vysky kali pes...

To je pluralita nazoru, jak remen...

-5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Nitch | 23. 12. 2020 | 13:11 | reakce na coto - 23. 12. 2020 12:54

"Dnes se také setkáváme s tím, že se k antifemi­nismu hlásí ženy z tzv. zajištěné střední třídy. Využívají výhod, které jim dřívěj­ší emancipační boje přinesly, ale nerady o sobě hovoří jako o femi­nistkách. snad proto, aby nebyly považo­vány za dryjáčnice, které nemají rády muže."

Typicky komentar bolsevicke svoloci a rozdmychavani nenavisti vuci stredni tride, ktera je uspesnejsi, protoze pracuje, studuje a nebreci, tak jak to delaji feministky, ktere chcou vsechno zadarmo a nejlepe, aby nemel nikdo nic. Vlastne vy ani nemate nic spolecneho s feminismes. To co zde hlasate je typicky bolsevismus.

-28
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

coto | 23. 12. 2020 | 13:34 | reakce na Nitch - 23. 12. 2020 13:11

Zajímavé je, jak si na nenávist stěžuje ten, ze kterého stříká nenávist, jako z protržené přehrady. Argumenty žádné, jen plivance, nálepky, dojmy, nepochopení a k tomu absence chápání psaného textu.

+11
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Nitch | 23. 12. 2020 | 13:40 | reakce na coto - 23. 12. 2020 13:34

Urcite ze me strika nenavist, protoze nic jineho radikalove a bolsevici nezaslouzi v tomhle mate pravdu. Porad jsem nedostal vyjadreni k tomu, proc zeny oznacujete za stroje na bile deti, proc utocite na stredni tridu za to, ze nesouhlasi, a to zcela opravnene s vasim zvrhlym feminismem? Ryjete do zen, ktere se rozhodly si zivot zaridit dle sebe a zcela ignorovat vasi sektu. A potom mne tady vykladate, ze respektujete pluralitu nazoru?

-4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

coto | 23. 12. 2020 | 13:44 | reakce na Nitch - 23. 12. 2020 13:40

Nevím, koho myslíte tím vy, ale za mne mohu říci, že na vaše lži se reagovat nedá. Jsou to výplody choré mysli. S tou nenávistí se běžte léčit, než se takový magor, jako vy, bude snažit tu svou nespravedlnost napravit svépomocí. Něco jako Balda.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Nitch | 23. 12. 2020 | 13:49 | reakce na coto - 23. 12. 2020 13:44

Uz je to tady - osobni utoky, bez se lecit a tak dale. To Vy a Vam podobni se snazi lidem vnutit ten spravny zivot, kde neexistuje respekt k osobni svobode. Neustale rikate, kdo je nepritel a co je spravny a co neni. Utoky redakce na zeny, deti, muze, nevegany a tak dale. Ceho chcete dosahnout? Jste fanatici, ktere je treba zastavit vsemi legalnimi prostredky. A jasne Vam vmest ty vase vykaly do tvare. Mate nulovy respekt k zivotu jinych. Lezete vsude - do postele, do rodiny, do hlav.

-8
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

coto | 23. 12. 2020 | 14:05 | reakce na Nitch - 23. 12. 2020 13:49

Stále lžete. Zanechte toho.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Nitch | 23. 12. 2020 | 14:16 | reakce na coto - 23. 12. 2020 14:05

To jsou je prazdna obvineni. Pritom sama autorka clanku zcela otevrene rika, ze jednim z nepratel feminismu je stredni trida a tohle neni jen ojedinely pripad. Cely heroine je plny toho, ze typicka zena v domacnosti je nepritelem dnesnich bolseviku, protoze je spokojena a zije si dle svych predstav. Vasim uhlavnim nepritelem je rodina, muzi, deti, uspech jinych, bila spolecnost jako takova. Ocernujete vse a hlavne se snazite spolecnosti vnutit, ze je to spatne. Je spatne byt bily (i kdyz za to clovek nemuze), je spatne mit rodinu a byt spokojeny. Nejste nic jineho nez fanatici a socialni inzenyri, kteri se snazi svet zmenit ke svemu obrazu. Tak se potom nesmite divit, ze spolecnost se brani a bude se branit i nadale.

-6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

coto | 23. 12. 2020 | 15:07 | reakce na Nitch - 23. 12. 2020 14:16

A ta společnost jste jako vy, jo? :D Vy jste spíše okraj společnosti. Takový ten dinosaurus, co nechápe dnešní svět a tak kope nožičkama, aby se navrátily staré pořádky. To, jak kňouráte bylo zprvu legrační, teď už je to spíše otravné. Dospělý chlap a fňuká jako dítě s prdíky...

Zajímavé je, jak obviňujete druhé z toho, co sám činíte. Urážení, prázdná obvinění, nenávist, ...

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Nitch | 23. 12. 2020 | 15:29 | reakce na coto - 23. 12. 2020 15:07

Necekal jsem od Vas nic jineho, nez prazdne nadavky. Docela predvidatelny komentar. Porad jste nedokazal odpovedet, proc redakce heroine podporuje rasismus a nazyva matky bilych deti strojem. Tohle myslim zcela vazne. Taky jste nedokazal odpovedet, proc na heroine rozdmychava nenavist vuci stredni tride. Proc se zde nesnasi bile deti a tak. Rad bych dostal vyjadreni od samotne redakce, proc se zde propaguje rafinovany rasismus a rozdmychava nenavist vuci lidem, kteri se rozhodli jit svou vlastni cestou, nebo jen si dovolili nesouhlasit s nazorem?

Take jste pluvis o tom, ze pry heroine zastava pluralismus nazoru, ale v praxi to vypada tak, ze jiny nazor je uz zastaraly. Odvezte take na to, kdo jste a kdo urcuje to, co je a neni zastarale a nemoderni?

Vlastne jsem se presvedcil o tom, ze heroine praktikuje dost rafinovany rasismus, sireni nenavisti vuci vsem, kdo s nimi nesouhlasi a taky a to je to nejhorsi, ze primo nabada k utokum na bile deti, nebo otevrene nenavisti vuci nim.

Pevne doufam, ze tahle bazina, ktera se zde provozuje dostane sirsiho ohlasu a redakce se bude zodpovidat z toho vseho.

-7
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Bílé dítě | 24. 12. 2020 | 17:16 | reakce na Nitch - 23. 12. 2020 15:29

Vy byste se měl zodpovídat z absence mozku

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

coto | 23. 12. 2020 | 15:47 | reakce na Nitch - 23. 12. 2020 15:29

Dokažte, že to, co tvrdíte, je pravda. Opačně to nefunguje, moulo.

A nevyhrožuj.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Nitch | 23. 12. 2020 | 15:55 | reakce na coto - 23. 12. 2020 15:47

Jste se nam docela rozsypal, ze? Je tezky priznat, ze podporujete rasismus, ze? A napomahate rozdmychavani nenavisti vuci detem, rodine, muzum a vsim, co nesouhlasi s nazorovou linii neomarxistu z heroine, ze?

Dukazy preci mate hned pred sebou, tak proc tolik trojcite. Kazdy druhy clanek siri nenavist a rasismus. Uz jenom vyrok, ze bila matka je stroj na bile deti je odporne rasisticky a tom snad nepochybujete?

Jenze Vy to verejne nepriznate, ze? Ani redakce to neprizna a ani autorka to neprizna. Protoze levicaci nikdy nic. Neumi vzit odpovednost za svuj zivot a svoje nazory. Umi jen brecet, zavidet a brat lidem to, co si poctive vydelali.

Nebudte smesny, kdo by Vam chtel vyhrozovat. Vzdyt jste pouhe nic.

-7
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

coto | 23. 12. 2020 | 16:10 | reakce na Nitch - 23. 12. 2020 15:55

Opakuji: doložte svá tvrzení. Jinak jste lhář. Když ty důkazy máte před sebou, tak by neměl být problém je zde uvést.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Franta Trávníček | 23. 12. 2020 | 13:58 | reakce na Nitch - 23. 12. 2020 13:49

Ježiš, po tom, co jste tady předvedl, si stěžujete, že do vás někdo šťouch? Proč si vlastně měníte nicky?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Nitch | 23. 12. 2020 | 13:19 | reakce na Nitch - 23. 12. 2020 13:11

Vlastne je to docela paradox, ze utocite na svoje vlastne ctenarky a predplatitelky. Kdo si myslite, ze cte tenhle magazin, teda, kdo jiny, nez panicky z stredni tridy. A pritom je vylozene nenavidite, rikate jim o tom, ze jsou pouhe stroje na bile deti, ze jim usporadate tridni valku pokud nebudou poslouchat na slovo a tak dale.

-6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

coto | 23. 12. 2020 | 13:39 | reakce na Nitch - 23. 12. 2020 13:19

Jste fanatik? Kam na tyhle lži chodíte?

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Nitch | 23. 12. 2020 | 13:46 | reakce na coto - 23. 12. 2020 13:39

Lzi? Je snad lez, ze redakce heroine dehumanizuje zeny, ktere se rozhodly zit svym vlastnim zivotem?

-6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

coto | 23. 12. 2020 | 13:47 | reakce na Nitch - 23. 12. 2020 13:46

Ano. To že redakce někoho dehumanizuje je lež.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Nitch | 23. 12. 2020 | 13:54 | reakce na coto - 23. 12. 2020 13:47

Ja se opravdu nechci hrabat v tomhle hnoji a hledat nescetne priklady, kde redakce heroine dehumanizuje, kde koho, prip. se omezuje na vysmech. Tohle byla typicka strategie nacistu a komunistu s tim rozdilem, ze prvni se vysmivali zidum, romum a tak dale, ti druzi prislusnikum jinych trid nez delnickych. Obe cesty vedly do Gulagu nebo Osvetimi. A presne tohle dela i redakce heroine. Prvne vysmech potom dehumanizace.

-8
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

coto | 23. 12. 2020 | 16:12 | reakce na Nitch - 23. 12. 2020 13:54

Protože tam nic takového není a vy se jen vymlouváte na hnůj. Ale jen si vymýšlíte.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Martin B. | 23. 12. 2020 | 10:45

Mně osobně na feminismu vadí, že věci komplikované a kontextuální staví do příliš jednoduchých, až primitivních vzorců, které neodpovídají životu.

"...že se bez vyžádání nesahá ani na cizí muže..." Nějak si nedovedu představit, že se během procesu flirtování a svádění uplatňuje "vyžádání".

Uvedu příklad: kdysi jsem byl v hospodě s jednou bývalou spolužačkou, která se mi dlouho líbila. Něčím jsem jí zalichotil, a ona mi - jak už to tak ženy někdy dělají - pod stolem jemně položila ruku na stehno a pak ji zase dala pryč. Podle vašeho modelu se dopustila nevyžádaného sexuálního obtěžování. Podle mého názoru se dopustila příjemné laskavosti, která snad měla znamenat, abych v lichocení pokračoval. Nicméně, je to tak nejednoznačná situace, že by taky klidně mohla popřít, že nešlo jen o náhodný dotyk.

A je to tak nejednoznačná situace, že z ní lze vyvodit jen to - že je život prostě složitější, a tyto věci by se neměly řešit v řešit v neobratném a necitlivém diskurzu moci a násilí. To nechme na situace, kde se moc skutečně uplatňuje - ve vztahu silný-slabý, nadřízený-podřízený, atd.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Rozarka | 23. 12. 2020 | 12:15 | reakce na Martin B. - 23. 12. 2020 10:45

Byla to vaše nadřízená a vy jste bál ozvat, protože potřebujete uživit děti? Víte, tohle se stává nám ženám... jinak sám říkáte, že se vám líbila a znali jste se. V článku se píše o sahání na cizí ženy. Pokud chcete ekvivalent, tak to není, že by na vás sáhla cizí žena. Většinou jsme fyzicky slabší, tudíž si představte, že by na vás sahal cizí výrazně silnější gay. Stále ok?

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Martin B. | 23. 12. 2020 | 12:45 | reakce na Rozarka - 23. 12. 2020 12:15

Řekl bych, že v modelu nevyžádaného dotyku se sexuálním podtextem je celkem jedno, jestli šlo o zcela cizí ženu, nebo ne tak docela cizí. Sexuálně obtěžovat vás může i vlastní manžel. Ale právě proto se vůči tomu modelu vyhraňuju, protože život je prostě složitější a nejde ho vměstnat do jedné škatule. A jak jsem napsal, u vztahů silnější-slabší, nadřízený-podřízený to docela dává smysl, u mého příkladu bych to za obtěžování neoznačil, ač se to do teoretického modelu vejde. O žádný dotyk jsem nežádal. Zalichotí vám semtam leckdo, že by to byla automatická povolenka k ohmatávání, to by asi vypadalo dost zvláštně.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

hefo | 23. 12. 2020 | 12:31 | reakce na Rozarka - 23. 12. 2020 12:15

Neviem, aká je pre vás definícia "cizí", ale pre mňa je "cizí" v sexuálnom zmysle každá žena okrem vlastnej manželky a v nazvime to "duševnom" každá okrem členiek širšej rodiny a pár (tak max. 5) veľmi dobrých kamarátok. "Bývalá spolužačka, která se mi dlouho líbila" tam určite nepatrí.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

coto | 23. 12. 2020 | 13:00 | reakce na hefo - 23. 12. 2020 12:31

To chce krapet bujné fantazie, aby argumentoval tím, že žena, co se mu líbí a dá mu ruku na stehno, že ho obtěžuje a srovnávat to s obtěžováním skutečným. Chudák byl obtěžován ženou, kterou chtěl beztak sbalit. To jenom mě to přijde tak blbý, až je to legrační? :D

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Martin B. | 23. 12. 2020 | 13:21 | reakce na coto - 23. 12. 2020 13:00

Mně přijde být hlavně blbý neumět pochopit jednoduchou argumentaci. Napsal jsem přece, že to za obtěžování nepovažuju, ale do modelu, který autorka a její kolegyně za obtěžování považují, by se to vešlo. A že tedy je na modelu něco vadného.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

coto | 23. 12. 2020 | 13:28 | reakce na Martin B. - 23. 12. 2020 13:21

Ne, nevešlo.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Martin B. | 25. 12. 2020 | 10:50 | reakce na coto - 23. 12. 2020 13:28

Obdivuji hloubku a komplexnost vaší argumentace.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu