Nehledej za tím žádnej mozkovej pochod - nemůžu vědět, co posloucháš, ale můžu snad navrhnout, co si poslechnout můžeš a ty sama si přeber, jestli je to užitečný návrh.
To, cos teď napsala podle mě jen potvrzuje, co říkám. Sleduješ generický nagelovaný korejský MCND chlapečky v kožených vestičkách s nášivkama a s korejskou verzí popíku na rtech, protože evropští nagelovaní generičtí Lunetici a Jsi moje máma ti nepřijdou dost coool. :-D
"Metalový nebo punkový styl nepodléhá většinovým trendům, má své vlastní, které se řídí podle kapel a toho, co zrovna lomcuje hardcore světem."
He, tak to bych úplně netvrdila. Jede spíš furt to samé už tak 40 let s tím, že se občas přidá něco trochu navíc, když vznikne nějaký nový směr.:D Jinak jsem si všimla, že moc mladých metalistů a pankáču není, většinou lezou spíš už pěkní důchodi. Taky je sranda, že se teď metalem a punkem hodně inspirují K-popové boybandy a věřím, že nejeden metalista či pankáč by z nich dostal psotník, ale mě to většinou připadá fakt sexy...až na výjimky, ona totiž ne každá skupina má zrovna dokonalýho stylistu, ale třeba tady je to docela cajk: https://www.youtube.com/watch?v=M8bTm-qqSvo
-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Diskuze k článku:
Pinochet | 27. 6. 2022 14:54
Citace - opica / 27. 6. 2022 13:59
Ja len k Manowaru toľko, že toto je lepšie než samotný Manowar.
https://www.youtube.com/watch?v=gNgoJ89VSmo
Temná myseľ opantá, všetkých vôkol nás, Na smrteľnej posteli, objíme i nás. Naša túžba poznania, byť voľný ako vták, Bahno stopy krvavé na našich zástavách. ...
Tak na Manowary je spousta super předělávek: https://www.youtube.com/watch?v=vI2-efSaWLA https://www.youtube.com/watch?v=-eoseSklbZw nebo má oblíbená: https://www.youtube.com/watch?v=Hxhuc6CqGXc
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
opica | 27. 6. 2022 13:59
Ja len k Manowaru toľko, že toto je lepšie než samotný Manowar.
https://www.youtube.com/watch?v=gNgoJ89VSmo
Temná myseľ opantá, všetkých vôkol nás, Na smrteľnej posteli, objíme i nás. Naša túžba poznania, byť voľný ako vták, Bahno stopy krvavé na našich zástavách. ...
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Ramesse Ťulpas III. | 27. 6. 2022 6:41 | reakce na Pavel Křížek - 27. 6. 2022 6:20
V tomhle se zmateným Pavlem trochu souhlasím. Mít metalem nebo punkem inspirované oblečení, chce víc, než jen černou barvu a řetěz kolem krku. Jediné, co má opravdu aspoň trochu tenhle nádech, jsou ty tmavý gatě.
Pavel Křížek | 27. 6. 2022 6:20 | reakce na B - 26. 6. 2022 23:54
No nejsem žádnej odborník, ale na to, abych věděl, že metalista by na sebe nevzal tričko, co vypadá jako typická produkce CaA, plátěné černobíle proužkované navlékací rukávky, které s metalovými nátepníky nemají společného vůbec nic, nebo cokoliv z toho, co má na sobě ten bělásek, který mezi nimi vypadá jako černá ovce (heh :-D), odborníkem snad být nemusím. :-)
Pavel Křížek: Jak můžeš říct, že ty hadry nemají nic společného s metalem a punkem, když neznáš metal a punk? Já vidím hodně černé, kovové detaily, mohutnější boty, bundu s nášivkama, nátepníky, rukavice, rozsápaný svetřík, jasně červenou, zvlášť druhá půlka klipu je úplně jasná ... Jinak jsem nepsala nic o dalších kvalitách.
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Ramesse Ťulpas III. | 26. 6. 2022 23:34 | reakce na Pavel Křížek - 26. 6. 2022 23:28
Pavel Křížek | 26. 6. 2022 23:28 | reakce na Ramesse Ťulpas III. : Nemůžeš všechno poměřovat te - 26. 6. 2022 23:00
Já přece nic nepoměřuju. Ale když už se to tu nakouslo - text je tak blbej, že mě z něj při čtení bolí oči, choreografie je nepovedenej mix třicet let starých pohybů a rapperského křoví, oblečení vypadá jako kdyby každej z nich nakupoval v jiným druhu sekáče a k metalu nebo punku to má asi tak blízko, jako k oděvu masajského válečníka a natáčecí lokace je asi tak zajímavá, jako společnej hajzlík na vybydlený pavlači. Čím teda poměřujete vy, že na to máte úplně jinej pohled, než já? :-D
Ramesse Ťulpas III. : Nemůžeš všechno poměřovat te | 26. 6. 2022 23:00
Ramesse Ťulpas III. : Nemůžeš všechno poměřovat textem. Text není jediná složka. Lunetici neumí ani zpívat a i melodie je jak z nosu. I kdyby tihle zpívali o prdu, tak to bude furt lepší než Máma...sakriš co to tu mám zas za materiál tyhle lidi... U jiných,-náročnějších- druhů hudby se posuzují třeba i nástroje a členění skladby, nápady atd., ale to tady nemá smysl...
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Ramesse Ťulpas III. | 26. 6. 2022 22:44 | reakce na B - 26. 6. 2022 22:32
Ehm...
"Let us ride, let us ride into the sunset, And step into our universe, And we know the world is watchin' Come enjoy a night in the wilderness..."
To teda rozhodně není nijak geniální text. V tomhle souhlasím - rozhodně existuje i popík s kvalitnějšími texty. :-D
Ramesse Ťulpas III. : Jako "Máma" to být nemůže, i kdyby ten text (můžeš si ho tam zapnout a přečíst) byl sebeblbější. On totiž i generický pop má své stupně kvality, víš.:D
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
B | 26. 6. 2022 22:28
Pavel Křížek: Vypichovala jsem choreografii zrovna v tomhle klipu? Já teda myslím, že jsem to sem dávala kvůli hadrům inspirovaným metalem a punkem.:D Byla to random volba, tohle je obyč klip s nějakým dronem a tanec je fakt místy divnej.
Jo, na tyhle kluky se možná zapomene, však píšu, že tam mají těhle skupin mnoho, musíš je sledovat spíš jako celek a zjistíš, že jejich vliv je velký.
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Ramesse Ťulpas III. | 26. 6. 2022 22:01 | reakce na Pavel Křížek - 26. 6. 2022 21:53
Technická - Pokud MCND kvůli jazykové bariéře nerozumíte a jsou to očividně popíkoví frajírci, tak jak víte, že ta "hudba bez uvozovek" není ve skutečnosti něco na způsob korejské verze Mámy? Třeba tu nadáváte na Lunetiky a přitom si nevědomky pobrukujete do rytmu korejského Jsi moje máma, kterou já mám nade vše rád.... :-D
Pavel Křížek | 26. 6. 2022 21:53 | reakce na B - 26. 6. 2022 20:41
Však oni ti dnes styloví Korejci budou za třicet let taky starý a šeredný. Na rozdíl zrovna od Lunetiků ale upadnou v zapomnění, protože nikdy nevydají nic tak příšerně odporného, jako Mámu, která by se stala jejich odstrašujícím odkazem. :-D
A nic ve zlým, soudím jen podle jednoho videoklipu, který jsi sem postla, ale mám za to že choreograf MCND naprosto děsivým způsobem nechává očividný taneční talent plynout do prázdna v pohybech, které vypadají jako by kombinovaly třicet let v prachu pohřbené Lunetiky a taneční křoví z klipu nějakýho rádobyrappera. Doufám, že ostatní klipy MCND jsou lepší, protože tohle je dost otřes. Tohle bych rozhodně nedával nikomu za vzor ke srovnání.
Pavel Křížek: ano, to máš pravdu... a vyhráváš objev roku! Lunetici jsou šerední a staří, jejich hudba je hudbou jen v uvozovkách tak velkých, že i ten poslední korejskej boyband z toho asi tisíce, co tam maj, by je strčil do kapsy a to ani nepíšu nic o choreografii nebo videoklipech.... ani Backstreet boys v dobách největší slávy se na Korejce ani vzdáleně nehrabou a to je přesně ten důvod proč na to koukám...ano, koukám... o tu hudbu nejde, protože poslouchám něco jiného... Ano, chci se na ně dívat, protože se mi líbí a nevidím důvod, proč bych to měla měnit, dokud někde neuvidím hezčí a víc přitažlivé a stylové kluky. ...ufff
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Pavel Křížek | 26. 6. 2022 20:20 | reakce na B - 26. 6. 2022 19:50
Nehledej za tím žádnej mozkovej pochod - nemůžu vědět, co posloucháš, ale můžu snad navrhnout, co si poslechnout můžeš a ty sama si přeber, jestli je to užitečný návrh.
To, cos teď napsala podle mě jen potvrzuje, co říkám. Sleduješ generický nagelovaný korejský MCND chlapečky v kožených vestičkách s nášivkama a s korejskou verzí popíku na rtech, protože evropští nagelovaní generičtí Lunetici a Jsi moje máma ti nepřijdou dost coool. :-D
Pavek Křížek: Myslíš, že neposlouchám finskej metal? Poslouchám kapely snad z celýho světa a poslouchám je leta... dokonce v různých jazycích a dokonce i věci, co texty prakticky nemají, i instrumentální... By mě zajímalo, kde bereš tyhle mozkové pochody?.. právě jsem napsala, proč sleduju ty Korejce, myslím, že je v mnoha aspektech fakt finskej metal nenahradí, leda by chtěli začít dělat sexy videoklipy a tančit :D Ale je fakt že třeba na na klip Acheron od Borholm se taky mrknu ráda...
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Pavel Křížek | 26. 6. 2022 19:27 | reakce na B - 26. 6. 2022 19:13
Tak zkus třeba nějakej finskej metal v originále, taky nebudeš rozumnět, nebudeš se muset rozčilovat nad dementními texty, a přitom nebudeš muset poslouchat něco, co Pinochet nazývá generickou digitální sračkou :-) , což - jak na mě působí tvoje slova - stejně posloucháš jen proto, že asijská produkce je v těchto končinách něco relativně neokoukaného a tak v našem malém rybníčku může působit svěže (včetně nehudebních projevů).
Při nákupu v Penny poslouchala korejskej boyband, myslela si že je to známka punku... :-D
Pinochet: Sláva! Jednou už jsem to snad i psala: zajímá mě to jako fenomén, líbí se mi ti vesměs krásní kluci, občas videoklipy, občas hadry, občas to, jak se k sobě chovají (na yt je mrtě videí, jak se spolu oťapkávaj:D), líbí se mi choreografie, líbí se mi toho dost...co se té hudby týče, tak občas oceňuji zajímavý hlas, námět a občas je to i chytlavé, takže se na dobře tancuje...ale rozhodně jsem nikde nepsala, že jsou to hudební klenoty, které si pouštím bez videoklipu.
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Pinochet | 26. 6. 2022 18:57
Citace - B / 26. 6. 2022 18:41
Pinochet: A co třeba kulturní vliv na módu o kterém je tenhle topic? Včak já nikdy netvrdila, že ta hudba je něco úžasného, jen to, že na pop to ujde....když to srovnám s tím, co občas musím poslouchat, když vlezu do Penny, tak je to ještě nádhera plná andělských hlasů a textu nerozumím, takže mě jeho demence nerozčiluje.:D A Manowar mají fakt těžce teplou image, které se smějí i samotní metalisti, pokud mají smysl pro humor:D...ostatně jsem psala, že pár songů od nichnení tak špatných...
Vždyť tu zmiňuješ v každý druhý diskuzi mimo téma, jak je kpop boží. I když je fakt, když se nad tím zpětně zamyslím, žes asi nikdy nechválila tu hudbu jako takovou. Ale aspoň se výjimečně shodnem, že to, co se hraje v obchoďácích nebo vlastně obecně v rádiích (Evropa 2 :X) je narušování mravní výchovy mládeže a mučení těch dospělých, kterým nikdo v dětství nestačil mravní výchovu narušit...
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
B | 26. 6. 2022 18:41
Pinochet: A co třeba kulturní vliv na módu o kterém je tenhle topic? Včak já nikdy netvrdila, že ta hudba je něco úžasného, jen to, že na pop to ujde....když to srovnám s tím, co občas musím poslouchat, když vlezu do Penny, tak je to ještě nádhera plná andělských hlasů a textu nerozumím, takže mě jeho demence nerozčiluje.:D A Manowar mají fakt těžce teplou image, které se smějí i samotní metalisti, pokud mají smysl pro humor:D...ostatně jsem psala, že pár songů od nichnení tak špatných...
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Pinochet | 26. 6. 2022 18:31
Citace - B / 26. 6. 2022 18:08
Pavel Křížek: Jo, s tím se dá souhlasit.:) Prostě je pro mě nesmírně je vtipné, že někdo, kdo považuje Manowar za chlapáky, co dělají dobrou hudbu, kritizuje korejský boyband.:D
O chlapácích tu melete pořád akorát vy, mně stačí ta hudba sama o sobě, takovej shell shock je masterpiece i bez čehokoliv okolo. Upřímně, co zbyde z buziky od korejskýho boybandu, když si to nepustíte s klipem, kde se parta asiatů vrtí jak červi na háku? Unylá generická digitální sračka bez invence, kterou ani sami nesložili a text, kterej nic neřekne...
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
B | 26. 6. 2022 18:13
Pinochet: No, s tím se dá částečně souhlasit...ne, každé BM je dobré, spousta je ho pochopitelně špatná, či nudně průměrná a nezajímavá a proto se v něm musíš umět vyznat, což není záležitost na jeden víkend a pro ty pomalejší to není vůbec.:)
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
B | 26. 6. 2022 18:08
Pavel Křížek: Jo, s tím se dá souhlasit.:) Prostě je pro mě nesmírně je vtipné, že někdo, kdo považuje Manowar za chlapáky, co dělají dobrou hudbu, kritizuje korejský boyband.:D
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Pinochet | 26. 6. 2022 18:05
Citace - B / 26. 6. 2022 17:31
Pavel Křížek: ...abys z toho nebyl zmatenej jak včela, tak u BM je běžné, že umělci mají přezdívku a to, že je třeba nikdo z posluchaču nezná a nikdy je neviděl, ještě neznamená, že ta hudba nemůže být dost uznávaná... a nejde o to, kolik hlav ji uznává, ale jaké hlavy ji uznávají-jestli chápeš...prostě je to těžký vysvětlovat někomu, kdo o tom ví ještě míň než Pinochet.
To říkávají zpravidla pseudointelektuálové, jejichž produkce se absolutně míjí s tím, co si ostatní přejí poslouchat, takže mají zhruba tak tři skalní fanoušky a jediné, co si z toho vezmou - děláme tu nejlepší možnou hudbu, akorát všichni kolem jsou pózéři, kteří ji nechápou. U BM je hlavně běžné podpalovat několikasetleté památky a ustřelovat si škebli brokovnicí.
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Pavel Křížek | 26. 6. 2022 17:58 | reakce na B - 26. 6. 2022 17:31
Naštěstí vzhledem k tomu, že se ani s jedním z vás nepřu, opravdu není potřeba, abys mi něco vysvětlovala, což by v mém přízemním případě bylo opravdu složité. Mně je fakt jedno, jestli je v poho kritizovat korejský Boyzone pokud máš ráda Manowar. Dovedu si ale živě představit, že na metalových diskuzích pochytíš přesně takové věci, jako tyhle tvoje názory že to v poho není.
Pavel Křížek: ...abys z toho nebyl zmatenej jak včela, tak u BM je běžné, že umělci mají přezdívku a to, že je třeba nikdo z posluchaču nezná a nikdy je neviděl, ještě neznamená, že ta hudba nemůže být dost uznávaná... a nejde o to, kolik hlav ji uznává, ale jaké hlavy ji uznávají-jestli chápeš...prostě je to těžký vysvětlovat někomu, kdo o tom ví ještě míň než Pinochet.
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
B | 26. 6. 2022 17:17
Pavel Křížek: No, když tam moderuješ diskuse, tak to musíš číst a tak toho dost pochytíš o různých věcech.:D Jinak chápu, že se v tom asi vůbec nevyznáš, ale máš hroznou potřebu v tom šťourat:D... řekněme, že Pinochet nemá vkus ani v tom metalu a zná patrně jen pár známých jmen. Já sice nejsem top odborník, ale většina těch věcí, které poslouchám já, už jsou dost "higt level", co běžný smrtelník nezná, a o image nejde, řada těch umělců třeba ani nevystupuje a "nikdo" neví, jak vypadají, dokonce ani jak se jmenují.:D Má výtka směřovala k tomu, že posmívá klukům z Koreje, na které se ráda hlavně dívám-prostě proto, že jsou sexy a je mi skoro fuk co kdákaj, a přitom jeho "oblíbenci" jsou Manowar, což je fakt vtipný.
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Pavel Křížek | 26. 6. 2022 14:53 | reakce na B - 26. 6. 2022 11:02
A nejde u hudby náhodou spíš o tu hudbu, než o to, kterej z vašich oblíbenců se oblíká teplejc? Chápu, že je to součástí šou, ale pořád je to promotérský ekvivalent rámu na obraz - je fajn mít obraz zarámovaný, je fajn, když rám stylem odpovídá obrazu, a je fajn, když je rám uměleckým dílem sám o sobě, ale pořád je to jen rám na obraz.
Nebudu předstírat, že mám podle mě naprosto zbytečné znalosti o teplomilných druzích metalistů, ale nezaujatě musím říct, že moderátorem metalového fóra může být kdokoliv, protože od moderátorů se neočekává odborná znalost, ale moderování diskuze. Jinými slovy moderování diskuze z tebe nedělá odborníka, tvá vědomostní nadřazenost tedy stále čeká na prokázání. :-)
Pinochet: ale dík, žes mi připomenul tohle video: https://www.youtube.com/watch?v=2URXdf3tIAg To je přesně ten gay styl, co se mi líbí...jedna z mála poslouchatelnćh skladeb od gaylordů Manowar a klip se Sparťany (velmi gay národ), kde jsou polonazí válečníci v gay 300 provedení a ještě tam spolu hodně bojují ti dva...už nevím jména, ale měli to být prý milenci-životní láska, proto furt bok po boku... achh...dík...
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
B | 26. 6. 2022 10:06
Pinochet: U mě je metal o umění na úrovni vážné hudby a hlubokých emocích a je mi fuk, zda je to provedeno chrochtáním (asi myslíš growling), čistým zpěvem nebo ječením... nebo i jinak. A fakt mě mrzí, že narušuju tvé primitivní představy o správné, drsné chlapské hudbě, chlapče.:D
Diskuze k článku:
Stylová inspirace na letní festivalovou sezonu. Odhalená kůže, macramé i divoké copy
Příspěvek, který se vám nejvíc líbí
Pavel Křížek | 26. 6. 2022 20:20
Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí
B | 24. 6. 2022 14:51
Diskuze k článku:
Pinochet | 27. 6. 2022 14:54
Citace - opica / 27. 6. 2022 13:59
Tak na Manowary je spousta super předělávek:
https://www.youtube.com/watch?v=vI2-efSaWLA
https://www.youtube.com/watch?v=-eoseSklbZw
nebo má oblíbená:
https://www.youtube.com/watch?v=Hxhuc6CqGXc
opica | 27. 6. 2022 13:59
Ramesse Ťulpas III. | 27. 6. 2022 6:41 | reakce na Pavel Křížek - 27. 6. 2022 6:20
Pavel Křížek | 27. 6. 2022 6:20 | reakce na B - 26. 6. 2022 23:54
B | 26. 6. 2022 23:54
Citace - Ramesse Ťulpas III. / 26. 6. 2022 23:34
On už bývá takovej zmatenej. :D
Pavel Křížek: Jak můžeš říct, že ty hadry nemají nic společného s metalem a punkem, když neznáš metal a punk? Já vidím hodně černé, kovové detaily, mohutnější boty, bundu s nášivkama, nátepníky, rukavice, rozsápaný svetřík, jasně červenou, zvlášť druhá půlka klipu je úplně jasná ...
Jinak jsem nepsala nic o dalších kvalitách.
Ramesse Ťulpas III. | 26. 6. 2022 23:34 | reakce na Pavel Křížek - 26. 6. 2022 23:28
Pavel Křížek | 26. 6. 2022 23:28 | reakce na Ramesse Ťulpas III. : Nemůžeš všechno poměřovat te - 26. 6. 2022 23:00
Ramesse Ťulpas III. : Nemůžeš všechno poměřovat te | 26. 6. 2022 23:00
Ramesse Ťulpas III. | 26. 6. 2022 22:44 | reakce na B - 26. 6. 2022 22:32
B | 26. 6. 2022 22:32
B | 26. 6. 2022 22:28
Ramesse Ťulpas III. | 26. 6. 2022 22:01 | reakce na Pavel Křížek - 26. 6. 2022 21:53
Pavel Křížek | 26. 6. 2022 21:53 | reakce na B - 26. 6. 2022 20:41
B | 26. 6. 2022 20:41
Pavel Křížek | 26. 6. 2022 20:20 | reakce na B - 26. 6. 2022 19:50
B | 26. 6. 2022 19:50
Pavel Křížek | 26. 6. 2022 19:27 | reakce na B - 26. 6. 2022 19:13
B | 26. 6. 2022 19:13
Pinochet | 26. 6. 2022 18:57
Citace - B / 26. 6. 2022 18:41
Vždyť tu zmiňuješ v každý druhý diskuzi mimo téma, jak je kpop boží. I když je fakt, když se nad tím zpětně zamyslím, žes asi nikdy nechválila tu hudbu jako takovou. Ale aspoň se výjimečně shodnem, že to, co se hraje v obchoďácích nebo vlastně obecně v rádiích (Evropa 2 :X) je narušování mravní výchovy mládeže a mučení těch dospělých, kterým nikdo v dětství nestačil mravní výchovu narušit...
B | 26. 6. 2022 18:41
Pinochet | 26. 6. 2022 18:31
Citace - B / 26. 6. 2022 18:08
O chlapácích tu melete pořád akorát vy, mně stačí ta hudba sama o sobě, takovej shell shock je masterpiece i bez čehokoliv okolo. Upřímně, co zbyde z buziky od korejskýho boybandu, když si to nepustíte s klipem, kde se parta asiatů vrtí jak červi na háku? Unylá generická digitální sračka bez invence, kterou ani sami nesložili a text, kterej nic neřekne...
B | 26. 6. 2022 18:13
B | 26. 6. 2022 18:08
Pinochet | 26. 6. 2022 18:05
Citace - B / 26. 6. 2022 17:31
To říkávají zpravidla pseudointelektuálové, jejichž produkce se absolutně míjí s tím, co si ostatní přejí poslouchat, takže mají zhruba tak tři skalní fanoušky a jediné, co si z toho vezmou - děláme tu nejlepší možnou hudbu, akorát všichni kolem jsou pózéři, kteří ji nechápou. U BM je hlavně běžné podpalovat několikasetleté památky a ustřelovat si škebli brokovnicí.
Pavel Křížek | 26. 6. 2022 17:58 | reakce na B - 26. 6. 2022 17:31
B | 26. 6. 2022 17:31
B | 26. 6. 2022 17:17
Pavel Křížek | 26. 6. 2022 14:53 | reakce na B - 26. 6. 2022 11:02
B | 26. 6. 2022 11:02
B | 26. 6. 2022 10:06
Zobrazit další