Diskuze k článku:

Vít Samek Na vlastní otvor: Urologie

Váš komentář:

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Cella | 12. 2. 2020 | 16:05

Vitku, dekuji za vsechna videa a za vasi odvahu! Podstoupit všechno na vlastni kuzi bez toho, ze by to bylo nezbytne nutne, jen pro osvětu, je opravdu hrdinstvi! Ja jsem kdysi jako studentka zdravotnicke VŠ vsechna ta vysetreni nekolikrat videla, ale jsem zbabelec, a kdyz jsem sama musela jit na cystoskopii, tak jsem si vydupala celkovou narkozu :) Nedala bych to ani s premedikaci, natoz bez ni, jako vy.... A stejne bych postupovala i kdybych musela na gastro nebo kolono, me oblbovaky fakt nestaci... Ale jinak verim, ze spouste lidi pomůžete a fandim vam!

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Všech 6 komentářů v diskuzi

Cella | 12. 2. 2020 | 16:05

Vitku, dekuji za vsechna videa a za vasi odvahu! Podstoupit všechno na vlastni kuzi bez toho, ze by to bylo nezbytne nutne, jen pro osvětu, je opravdu hrdinstvi! Ja jsem kdysi jako studentka zdravotnicke VŠ vsechna ta vysetreni nekolikrat videla, ale jsem zbabelec, a kdyz jsem sama musela jit na cystoskopii, tak jsem si vydupala celkovou narkozu :) Nedala bych to ani s premedikaci, natoz bez ni, jako vy.... A stejne bych postupovala i kdybych musela na gastro nebo kolono, me oblbovaky fakt nestaci... Ale jinak verim, ze spouste lidi pomůžete a fandim vam!

+2

Jiří | 31. 5. 2020 | 18:03 | reakce na Cella - 12. 2. 2020 16:05

Ahoj mám dotaz kde mi udělají cystoskopii v cekové narkoze?Čtu že se to nedělá?Díky Jiří.

0
Zobrazit komentovanou zprávu

Josef | 21. 1. 2020 | 21:00