Heroine do schránkyPředplatit časopis
Předplatné časopisu

Diskuze k článku:

Sháním psychiatra pro své dítě. Péče o dětské zdraví je v krizi, rodiče zoufale hledají pomoc

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

Šejbová | 24. 3. 2022 11:01

Ano, tohle všechno je pravda. A to ještě se dozvídáte - vy chcete tu diagnózu stanovit a proč? To jí potřebujete vědět? A k čemu? Jsem laik, ale připadá mi, že když budu vědět diagnózu, tak mohu s tím dítětem (případně i dospělým) smysluplně pracovat a vědět na co se zaměřím a co nezměním. A dále - výborné rady - najděte si práci, která vás bude motivovat a bavit. Nojo, ale to není tak lehké, když není nijak velký výběr a u práce, která by bavila, tak zase není vůbec zajímavá výplatní páska. Omlouvám se, že odbočuji od dětí, ale u dospělých je to stejné.

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí

Písařka | 9. 12. 2022 18:58

Antifeminista: to proto, že když léčíte psychické potíže dítěte, ovlivňujete tím dlouhou řadu všech jeho potomků až do sedmého kolene. Za 100 000, tak vyléčíte třeba 800 lidí. Když léčíte člověka v postproduktivním věku, veškeré peníze vynakládáte jen na něj. Proto si myslím, že je humbuk při kumulaci psychyckých problémů u dětí a nedostupnosti lékařské péče pro ně na místě.

-4

Diskuze k článku:

Pavel Křížek | 17. 12. 2022 9:34 | reakce na antifeminista - 11. 12. 2022 22:20

Tak si to shrneme. Až umře antifeminista, bude se jeho rodina moct koukat na to, jak jako mořský vlk zápasil s vlnami v Chorvatsku. Až umře B, bude její rodina moct na youtube vyhledávat videa, která si B za života pouštěla. A protože na druhou polovinu života dobrovolně rezignovala, jejím nejsilnějším ivotním zážitkem již navždy zůstane její zpackaný pokus o sebevraždu.