Heroine do schránkyPředplatit časopis
Předplatné časopisu

Diskuze k článku:

Sháním psychiatra pro své dítě. Péče o dětské zdraví je v krizi, rodiče zoufale hledají pomoc

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

Šejbová | 24. 3. 2022 11:01

Ano, tohle všechno je pravda. A to ještě se dozvídáte - vy chcete tu diagnózu stanovit a proč? To jí potřebujete vědět? A k čemu? Jsem laik, ale připadá mi, že když budu vědět diagnózu, tak mohu s tím dítětem (případně i dospělým) smysluplně pracovat a vědět na co se zaměřím a co nezměním. A dále - výborné rady - najděte si práci, která vás bude motivovat a bavit. Nojo, ale to není tak lehké, když není nijak velký výběr a u práce, která by bavila, tak zase není vůbec zajímavá výplatní páska. Omlouvám se, že odbočuji od dětí, ale u dospělých je to stejné.

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí

Písařka | 9. 12. 2022 18:58

Antifeminista: to proto, že když léčíte psychické potíže dítěte, ovlivňujete tím dlouhou řadu všech jeho potomků až do sedmého kolene. Za 100 000, tak vyléčíte třeba 800 lidí. Když léčíte člověka v postproduktivním věku, veškeré peníze vynakládáte jen na něj. Proto si myslím, že je humbuk při kumulaci psychyckých problémů u dětí a nedostupnosti lékařské péče pro ně na místě.

-4
Reagovat | Citovat | Nahlásit


Diskuze k článku:

Pavel Křížek | 17. 12. 2022 9:34 | reakce na antifeminista - 11. 12. 2022 22:20

Tak si to shrneme. Až umře antifeminista, bude se jeho rodina moct koukat na to, jak jako mořský vlk zápasil s vlnami v Chorvatsku. Až umře B, bude její rodina moct na youtube vyhledávat videa, která si B za života pouštěla. A protože na druhou polovinu života dobrovolně rezignovala, jejím nejsilnějším ivotním zážitkem již navždy zůstane její zpackaný pokus o sebevraždu.

Bude to střelba od boku, ale zkusím si tipnout, čí děti budou pravděpodobněji potřebovat péči psychiatra. :-)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

antifeminista | 11. 12. 2022 22:20 | reakce na B - 11. 12. 2022 21:28

Mimoto si neustále stěžuješ, jak celý tvůj život definuje tvoje rodina a prostředí, ve kterém jsi vyrůstala. I tady sis na to už stěžovala. A přitom mít nějaké aktivní zájmy je nejsnazší, nejrychlejší a nejúčinnější způsob, jak tyto vlivy omezit.

Víš, co jsem se například naučil já v nedávné době? Těsně před covidem jsem si udělal kapitánské zkoušky na výletní jachtu. V loňském roce jsem zvládl pilotní zkoušky na velké drony. Letos jsem vyrazil do Chorvatska, pronajal jsem si tam jachtu spolu s dvěma kamarády, kteří mají také kapitánské zkoušky, vzali jsme drahé polovičky a strávili jsme dva týdny dovolené na moři. A zatímco si většina lidí veze z dovolené leda tak nudné, milionkrát ohrané fotky vorvaňů, chytajících bronz na přeplněné pláži nebo ze stejně přeplněných Plitvických jezer, kam jezdí s rodinou už třicet let, my máme nádherný videa jak se jako tři kapitáni plachtíme na liduprázdném moři, jak se koupeme v moři a jak plaveme k opuštěným malým ostrůvkům, natáčení dronem, se kterým létáme v tříkilometrovém rádiusu kolem lodi.

A pokud jak říkáš nemáš problém s penězma, není důvod, proč by ses tohle všechno nemohla naučit a pak zažívat taky. Garantuju ti, že vedle toho je sledování nagelovanejch korejskejch chlapečků jen promarněný život. :-)

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

antifeminista | 11. 12. 2022 22:01 | reakce na B - 11. 12. 2022 21:28

Nemohu soudit, protože z věcí, které jsi zmínila, jsi vydržela dýl než jen chvilinku pouze u pasivního sledování videí na youtube, což je samotná definice prohraného života. Všechno ostatní doprovázíš výmluvami, kdo nebo co všechno ti v čem bránil.

BTW čtyřicet let není ani zdaleka věk na rezignaci na život. I kdyby ses měla dožít "jen" sedmdesáti, znamená to, že máš ještě třicet let - skoro polovinu života - před sebou. A to je příliš mnoho na to, sednout si se založenýma rukama k youtube a vzdychat, jak tě společnost odkopla, když si přitom svůj život podkopáváš sama.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

B | 11. 12. 2022 21:28

Citace - antifeminista / 11. 12. 2022 20:24

Opět ta nepochopitelná fixace na lejstra a tituly...

A co tak se učit proto, abys uměla něco, co tě bude v životě bavit? Ne, že bych měl něco proti sledování oblíbené kapely, ale mě osobně by to k životu nestačilo. Dělat jen toto, tak si na smrtelné posteli řeknu, že jsem svůj život prohrál...

Já se učím pro sebe a dělám, co mě baví. Myslím, že svůj život prohrávají spíš ocasové, co se nuděj v práci, kterou stejně dělaj mizerně, páč maj v hlavě vítr, a nesnášej ženský.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 11. 12. 2022 21:19

Citace - Pinochet / 11. 12. 2022 20:48



Takže ne že by ti to někdo znemožnil, ale prostě se ti nechce. To ale nekoresponduje s tím uváděným "potenciálem", protože ten souvisí i s tím, jestli se dotyčnému chce. A vzhledem k tomu, že se ti nechce, tak ten potenciál nemáš.

Ty tvé úvahy jsou fakt tak na zvláštní školu, ty můžeš vžycky vytvořit leda paskvil, ať se budeš snažit jak chceš.:D
Já jsem jako dítě a dospívající chtěla, jenže to holt nebylo možné a teď už asi líná jsem a hlavně už mám všechno dost u zádi, tím to je...

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pinochet | 11. 12. 2022 20:48

Citace - B / 11. 12. 2022 20:16


To jsem přišla (aniž by to byla moje vina)...kdysi, teď už nemám důvod něco dohánět a učím se pořád, jen nemám potřebu se učit pro nějaký papír, protože už to pro mě ve čtyřiceti se třema dětma nemá smysl... já nechci žít do devadesáti a peněz mám dost, tak si radši užiju, dokud jsem ještě zdravá.
Vy si dělejte co chcete, ale žádnej papír vás neudělá nadanějším...nikdy!


Takže ne že by ti to někdo znemožnil, ale prostě se ti nechce. To ale nekoresponduje s tím uváděným "potenciálem", protože ten souvisí i s tím, jestli se dotyčnému chce. A vzhledem k tomu, že se ti nechce, tak ten potenciál nemáš.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

antifeminista | 11. 12. 2022 20:24 | reakce na B - 11. 12. 2022 20:16

Opět ta nepochopitelná fixace na lejstra a tituly...

A co tak se učit proto, abys uměla něco, co tě bude v životě bavit? Ne, že bych měl něco proti sledování oblíbené kapely, ale mě osobně by to k životu nestačilo. Dělat jen toto, tak si na smrtelné posteli řeknu, že jsem svůj život prohrál...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

B | 11. 12. 2022 20:16

Citace - antifeminista / 11. 12. 2022 20:07

A já trouba z internetu jsem si celý život myslel, že se učíme sami pro sebe, abychom měli lepší život! Teprve tady jsem prozřel, že se učíme kvůli troubům z internetu. :-D

Společnost o nikoho nepřišla - místo tebe se prostě našel někdo jiný, kdo se nevymlouval. To spíš ty jsi se připravila o možnosti. :-)

To jsem přišla (aniž by to byla moje vina)...kdysi, teď už nemám důvod něco dohánět a učím se pořád, jen nemám potřebu se učit pro nějaký papír, protože už to pro mě ve čtyřiceti se třema dětma nemá smysl... já nechci žít do devadesáti a peněz mám dost, tak si radši užiju, dokud jsem ještě zdravá.
Vy si dělejte co chcete, ale žádnej papír vás neudělá nadanějším...nikdy!

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

antifeminista | 11. 12. 2022 20:07 | reakce na B - 11. 12. 2022 20:01

A já trouba z internetu jsem si celý život myslel, že se učíme sami pro sebe, abychom měli lepší život! Teprve tady jsem prozřel, že se učíme kvůli troubům z internetu. :-D

Společnost o nikoho nepřišla - místo tebe se prostě našel někdo jiný, kdo se nevymlouval. To spíš ty jsi se připravila o možnosti. :-)

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

antifeminista | 11. 12. 2022 20:02 | reakce na B - 11. 12. 2022 18:53

Je vtipné jak jsi furt fixovaná na to, že ke kvalifikaci potřebuješ titul z nějaké školy, a jak se na to pořád vymlouváš. Znám sice matky, které dokázaly vystudovat přírodovědnou fakultu se dvěma malými dětmi a manželem na krku, ale nemluvím tu o institucionálním vzdělání. Mluvím o samostudiu, které by pro člověka s takovým intelektem nemělo představovat žádný problém, zvlášť, když dnes existují tisíce internetových kurzů, ve kterých se můžeš v řádu hodin naučit celou škálu různých věcí od líčení a stylingu po programování umělé inteligence, takže si vybere i ten, kdo považuje svou střední školu za nehodnou svého potenciálu. :-)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

B | 11. 12. 2022 20:01

Citace - Pinochet / 11. 12. 2022 19:51



Spíš výmluvy než fakta. Kombinovaný studium se dá jet i při plnym úvazku, takže se smradem na dovolence? Úplná sranda...

No je fakt, že tak nějak ani nevím, proč bych to teď ještě měla dělat. Abych, dokázala nějakýmu trouboj na internetu, že to dokážu?...mně je to vlastně už celkem i jedno, to společnost přišla o práci inteligentního a potenciálně dost prospěšného člověka, já se mám už dobře a radši se budu koukat na ty korejce.:D

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pinochet | 11. 12. 2022 19:51

Citace - B / 11. 12. 2022 19:43


Já na dítě nic nesvádím, jen uvádím fakta.


Spíš výmluvy než fakta. Kombinovaný studium se dá jet i při plnym úvazku, takže se smradem na dovolence? Úplná sranda...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 11. 12. 2022 19:43

Citace - Pinochet / 11. 12. 2022 19:35




Jojo, závidim, strašně rád bych měl na co svádět případné životní neúspěchy, děláš mu tu nejlepší reklamu.

Já na dítě nic nesvádím, jen uvádím fakta. Na mě už se vykašleme, stejně už jsem stará, hlavní je, že ty - náš super pracovitý borče- jsi děsně štastný člověk, na tvém chovaní je to vidět.
He

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pinochet | 11. 12. 2022 19:35

Citace - B / 11. 12. 2022 19:15


Jasně, tak já s tou uměleckou průmyslovkou se půjdu přihlásit na medicínu, je málo zubařů, psychologů etc. určitě mě vezmou, když to říkáš, tak to tak je!
A neříkej mýmu miláskovi smrad... zavidíš.


Když uděláš příjmačky, tak vezmou... Ty ale jistě pro takovou kapacitu s rozhledem nebudou nejmenší problém.
Nebo co? Nebo se naštveš? Nebo další demonstračka?
Jojo, závidim, strašně rád bych měl na co svádět případné životní neúspěchy, děláš mu tu nejlepší reklamu.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 11. 12. 2022 19:31

Citace - Pinochet / 11. 12. 2022 19:26


Buď to byla demonstračka nebo jsi to myslela vážně a tím pádem jsi navzdory svému (údajně) bystrému intelektu nedokázala vymyslet ani tak jednoduchou věc, jako je způsob sebevraždy, který bude fungovat. Tak jako tak to vypovídá o tom, že nebudeš nejostřejší pastelka v penále.

Jj, ve dvanácti jsem holt neměla o tom žádnou literaturu ani přístup k internetu...tak se omlouvám, že se mi to nepovedlo. Holt to bylo lemplácký a poněkud dětinský, máš pravdu.
Máš pravdu ve všem, však jsi děsně inteligentí, protože takový perly by jeden jen tak nevymyslel.:)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pinochet | 11. 12. 2022 19:26

Citace - B / 11. 12. 2022 19:16


Jj, kombinovaná sebevražda s mnoha zlomeninama je taková lehká demonstrace líných dětí. OK.:)))

Buď to byla demonstračka nebo jsi to myslela vážně a tím pádem jsi navzdory svému (údajně) bystrému intelektu nedokázala vymyslet ani tak jednoduchou věc, jako je způsob sebevraždy, který bude fungovat. Tak jako tak to vypovídá o tom, že nebudeš nejostřejší pastelka v penále.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 11. 12. 2022 19:16 | reakce na Pinochet - 11. 12. 2022 19:09

Citace - Pinochet / 11. 12. 2022 19:09



Z lenosti ses poflakovala po ulicích. Tyhle tvoje eskapády s demonstračkama jsou spíš z blbosti.

Jj, kombinovaná sebevražda s mnoha zlomeninama je taková lehká demonstrace líných dětí. OK.:)))

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

B | 11. 12. 2022 19:15

Citace - Pinochet / 11. 12. 2022 19:00



Smrada sis vyrobila ty, za to společnost nemůže a dneska můžeš navázat jakoukoliv vejškou na jakoukoliv dokončenou střední. Je ovšem otázka, jestli tys vůbec nějakou střední dokončit zvládla...

Jasně, tak já s tou uměleckou průmyslovkou se půjdu přihlásit na medicínu, je málo zubařů, psychologů etc. určitě mě vezmou, když to říkáš, tak to tak je!
A neříkej mýmu miláskovi smrad... zavidíš.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pinochet | 11. 12. 2022 19:09

Citace - B / 11. 12. 2022 19:01


Ano, doma mě moc trápilo vysávání, což je přesně ten důvod, proč si z lenosti podřežeš žíly a skočíš ze střechy... ty se běž fakt vyšetřit, páč seš takovej hňup, až je to jak blbej vtip.:D


Z lenosti ses poflakovala po ulicích. Tyhle tvoje eskapády s demonstračkama jsou spíš z blbosti.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 11. 12. 2022 19:01

Citace - Pinochet / 11. 12. 2022 18:46



Dělal bych to samé, co jsem dělával, ač jsem doma být mohl (a dovolím si pochybovat, žes doma být nemohla, spíš nechtěla, protože rodiče nebyli dostatečně kůl a nebo po tobě dokonce chtěli občas i nějakou domácí práci, což je jistě pod tvojí domnělou úroveň) - chodil na brigády, sportoval, kutil, zašel třeba i do té knihovny, kde s tím nikdy neměli problém.... Ale zase jestli jsi bývala od pohledu stejně příjemná jako jsi nyní podle psaného projevu, nepřekvapuje mě, že tě vykopli už ve dveřích.

Ano, doma mě moc trápilo vysávání, což je přesně ten důvod, proč si z lenosti podřežeš žíly a skočíš ze střechy... ty se běž fakt vyšetřit, páč seš takovej hňup, až je to jak blbej vtip.:D

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pinochet | 11. 12. 2022 19:00

Citace - B / 11. 12. 2022 18:53


Protože kdybych se narodila v rodině nebo aspoň společnosti, co za něco stojí, tak tu nemá titul takový nedomrdlý poloopičák jako Pinochet, ale já.
Jinak ano- brání a to jmenovitě malé dítě a střední škola, na kterou se blbě navazuje (nevybrala jsem si ji, měla jsem průměr, že by mě vzali všude, ale matka holt šetřila:D).


Smrada sis vyrobila ty, za to společnost nemůže a dneska můžeš navázat jakoukoliv vejškou na jakoukoliv dokončenou střední. Je ovšem otázka, jestli tys vůbec nějakou střední dokončit zvládla...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 11. 12. 2022 18:53

Citace - antifeminista / 11. 12. 2022 18:43

Mít větší rozhled, než 95% populace by mělo nějakou váhu, kdyby rozhled populace stál aspoň za tu příslovečnou zlámanou grešli. Dneska má lepší rozhled, než 95% populace každý, kdo má aspoň nějaký rozhled.
Mě víc zajímá, proč o sobě vykládáš: "mé vzdělání je podřadné jen v poměru s intelektem a potenciálem, jinak je myslím ok." když ti nic nebrání vzdělání dotáhnout na takovou úroveň, abys mohla svůj intelekt plně využít. Pokud máš všechno to, co říkáš že máš, tak se nemůžeš vymlouvat na to, že ti tvoji hrozní rodiče nekoupili počítač, když jsi byla malá, nebo na cokoliv z toho, na co ses tu kdy vymlouvala. :-)

Protože kdybych se narodila v rodině nebo aspoň společnosti, co za něco stojí, tak tu nemá titul takový nedomrdlý poloopičák jako Pinochet, ale já.
Jinak ano- brání a to jmenovitě malé dítě a střední škola, na kterou se blbě navazuje (nevybrala jsem si ji, měla jsem průměr, že by mě vzali všude, ale matka holt šetřila:D).

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pinochet | 11. 12. 2022 18:46

Citace - B / 11. 12. 2022 18:17


Každopádně by mě zajímalo, kam bys šel ty a co bys dělal, kdybys nemohl být doma, v knihovně tě pořád sedět totiž nenechají...


Dělal bych to samé, co jsem dělával, ač jsem doma být mohl (a dovolím si pochybovat, žes doma být nemohla, spíš nechtěla, protože rodiče nebyli dostatečně kůl a nebo po tobě dokonce chtěli občas i nějakou domácí práci, což je jistě pod tvojí domnělou úroveň) - chodil na brigády, sportoval, kutil, zašel třeba i do té knihovny, kde s tím nikdy neměli problém.... Ale zase jestli jsi bývala od pohledu stejně příjemná jako jsi nyní podle psaného projevu, nepřekvapuje mě, že tě vykopli už ve dveřích.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

antifeminista | 11. 12. 2022 18:43 | reakce na B - 11. 12. 2022 18:28

Mít větší rozhled, než 95% populace by mělo nějakou váhu, kdyby rozhled populace stál aspoň za tu příslovečnou zlámanou grešli. Dneska má lepší rozhled, než 95% populace každý, kdo má aspoň nějaký rozhled.
Mě víc zajímá, proč o sobě vykládáš: "mé vzdělání je podřadné jen v poměru s intelektem a potenciálem, jinak je myslím ok." když ti nic nebrání vzdělání dotáhnout na takovou úroveň, abys mohla svůj intelekt plně využít. Pokud máš všechno to, co říkáš že máš, tak se nemůžeš vymlouvat na to, že ti tvoji hrozní rodiče nekoupili počítač, když jsi byla malá, nebo na cokoliv z toho, na co ses tu kdy vymlouvala. :-)

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

B | 11. 12. 2022 18:28

Citace - antifeminista / 11. 12. 2022 17:56

To, že nemáš problém s penězma neznamená, že jsi finančně gramotná. Stačí, aby za tebe byl finančně gramotnej ten, co tě sponzoruje. A to, že nemáš problém s prachama a dokážeš na youtube sledovat videa s anglickými titulky znamená, že máš všechny potřebné předpoklady k tomu, abys své vzdělání dotáhla na úroveň svého intelektu i bez škol a titulů. Proč tedy tvé vzdělání neodpovídá tvému intelektu? :-)

Zas to bereš děsně doslovně jako všechno. Já samozřejmě mám větší rozhled než 95 % lidí s tituly či bez.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 11. 12. 2022 18:25

Pinochet: Já tu ale většinou vůbec nebrečím za sebe. Když si na něco stěžuju, tak je to obyčejně dost odosobněné, což ty asi nechápeš, protože máš děsně moc jednoduché uvažování.:D

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 11. 12. 2022 18:17

Pinochet:
Já bych ti přála svou matku na jedinej den...i když ta tvá asi taky musela být dobrej kosočtverec, když ženy tak nesnášíš.:D
Každopádně by mě zajímalo, kam bys šel ty a co bys dělal, kdybys nemohl být doma, v knihovně tě pořád sedět totiž nenechají...

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pinochet | 11. 12. 2022 18:17

Citace - antifeminista / 11. 12. 2022 17:56

To, že nemáš problém s penězma neznamená, že jsi finančně gramotná. Stačí, aby za tebe byl finančně gramotnej ten, co tě sponzoruje. A to, že nemáš problém s prachama a dokážeš na youtube sledovat videa s anglickými titulky znamená, že máš všechny potřebné předpoklady k tomu, abys své vzdělání dotáhla na úroveň svého intelektu i bez škol a titulů. Proč tedy tvé vzdělání neodpovídá tvému intelektu? :-)


Problém nebude v disproporci mezi intelektem a vzděláním, ale v disproporci mezi intelektem a sebevědomím.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pinochet | 11. 12. 2022 18:07

Citace - B / 11. 12. 2022 17:36


No, tak chtěla bych vidět tebe, kdybys musel vyrůst na ulici, pokud ty máš jakýkoli titul, pak jsi živý důkaz toho, že ho může mít i mentálně podprůměrný trotl ....a s penězma žádnej problém nemám, smůla.


Zas tak nepřeháněj, nejsi žádná sirota v rozvojový zemi, žádný "musela" to nebylo, život na ulici s náckama sis vybrala dobrovolně - a klidně bych vsadil, že ten "život" spočíval v chlastání, volný lásce a poflakování se po venku, dokud ti nebyla zima a pak jsi beztak dolezla zpátky domu k těm, dle tvých slov, strašným rodičům. Já, trotl, vejšku mám a ty, intelektuálka, jí nemáš - čichám jistou chybu v logice potenciální intelektuálky. A když s prachama nemáš problém, vyvstává otázka, proč pod každym druhym článkem brečíš, že se o tebe stát (finančně) málo stará.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

antifeminista | 11. 12. 2022 17:56 | reakce na B - 11. 12. 2022 17:36

To, že nemáš problém s penězma neznamená, že jsi finančně gramotná. Stačí, aby za tebe byl finančně gramotnej ten, co tě sponzoruje. A to, že nemáš problém s prachama a dokážeš na youtube sledovat videa s anglickými titulky znamená, že máš všechny potřebné předpoklady k tomu, abys své vzdělání dotáhla na úroveň svého intelektu i bez škol a titulů. Proč tedy tvé vzdělání neodpovídá tvému intelektu? :-)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu


Zobrazit další