Heroine do schránkyPředplatit časopis
Předplatné časopisu

Růžové brýle v čajovém šálku

Renata Lichtenegerová | 24. 5. 2021 | Brandstory | 5 673

Růžové brýle v čajovém šálku
Foto: Alžběta Jungrová; Make-up a styling: Natalie host; Produkce: Linda Majerová 

Na začátku byl nápad dovážet korejský ženšenový čaj. Doktorka farmacie Lucia Havlíková dokázala porozumět jeho složení, umělkyně a ostřílená markeťačka Líba Drdáková věděla, jak oslovit cílovou skupinu. Dnes vedou úspěšný koncept store Pure District s řadou osvědčených produktů pro zdraví a krásu.

Do úspěšného koncept storu Pure District vybírají řadu osvědčených produktů pro zdraví a krásu. Jejich stěžejním sortimentem je ženšenový čaj Kombe a stoprocentně přírodní fermentovaná kosmetika Whamisa. Lucia a Líba každý produkt nejprve poctivě testují samy na sobě, aby se pak za něj mohly s čistým svědomím zaručit. Podnikat spolu začaly, když se oběma blížil konec rodičovské dovolené.   

Jste tvářemi vlastního obchodu. To asi vyžaduje jistou dávku odvahy… 

Líba Drdáková: Prodáváme takzvaně na vlastní obličeje. To znamená, že ručíme svými jmény za to, že naše produkty nejsou jen prázdná reklama. Jde to ruku v ruce s celým naším konceptem. Tohle máme s Luckou společné, od začátku jsme chtěly přivést na trh něco nového, co bude skutečně fungovat.  

Lucia Havlíková: V roce 2016 jsme s Líbou uvedly na trh čaj Kombe, který kombinuje účinky šestiletého ženšenu a jujuby. Pro rozjezd našeho podnikání to byl ideální produkt, na trhu chyběl a my samy jsme mu zcela propadly. 

ženšenový čaj Kombe
Foto: Pure District

Zdroj energie: Kombe Royal je 100% extrakt z šestiletého červeného korejského ženšenu, nejlepšího adaptogenu na světě. Oproti klasickému Kombe je Kombe Royal silnější, stačí ho pít jen jednou denně. Připravte si ho jako instantní čaj, obsah sáčku rozpusťte v horké vodě a zamíchejte. Rychle vás postaví na nohy a můžete vyrazit do boje.

Jak na váš byznys dopadla pandemie?  

LD: Naším stěžejním prodejním kanálem je internet. Začínaly jsme e-shopem, kamennou prodejnu přibraly až později. A z podstaty našeho konceptu necílíme na lidi z ulice. Kdo k nám přijde, ví proč, zná nás z toho internetu, někde se o nás dočetl, nebo už je to zkrátka stálý zákazník, respektive častěji zákaznice. Takže neříkám, že jsme si pro loňský rok neplánovaly vyšší tržby, ale internet nás podržel. 

LH: A přispělo i to, že Kombe je úžasný pomocník v boji proti stresu a bodyguardem imunity. Což jsou v současné době velmi vyhledávané účinky. Kombe obsahuje na sto osmdesát účinných látek. Při dlouhodobém užívání ladí imunitní systém a vytváří ochranný štít v boji proti nemocem. Navíc působí jako přírodní antidepresivum.  

Jako podnikatelky a matky asi o stresu víte své. Opravdu může pomoci čaj?   

LH: Stres je zákeřná záležitost. Je klinicky prokázáno, že může vést až k celkovému zhroucení organismu. Úplně vyhnout se mu přitom může málokdo. Když to vezmu podle sebe, mám tři děti, manžela, práce nad hlavu. Ráda bych měla i nějaký čas sama pro sebe, což už je velmi ambiciózní plán. Moje povaha mi navíc brání spát, když nemám všechno ­hotové. Takže já jsem opravdu ráda, že Kombe mám. Nabíjí mě energií.

Čistá a krásná pleť

korejská kosmetika WahimsaFoto: Pure District
korejská kosmetika WahimsaFoto: Pure District

Základem zdravě vypadající pleti je dvoufázové čištění, které je důležité provádět ráno i večer. Nejprve odstraňte nečistoty a make-up z pleti pomocí Bio Whamisa odličovacího oleje a ve druhém kroku pleť dočistěte Whamisa pěnovým čisticím krémem. Pleť bude vyčištěná do hloubky a bude zářit zdravím. 

LD: Můžu potvrdit. Každé ráno piju dvojitou dávku a říkám tomu, že si nasazuji růžové brýle. Co se stresu týče, záleží hodně na nastavení priorit. Mě v tomto směru dost posunul covid. Nastala doba zpomalit a vyzenovat se. Kombe s tím dokáže velmi pomoci.  

K nápoji pro silnou imunitu a dobrou náladu jste časem přibraly přírodní korejskou kosmetiku Whamisa? Proč zrovna tu?  

LD: Je nám čtyřicet, chceme být zdravé a šťastné, ale chceme být i krásné. Většina žen, které o sebe dbají, jde podobnou, a ne úplně šťastnou cestou. Ve třiceti si všimnou prvních známek stárnutí a pořídí si dražší krém, luxusnější značku.

Ta přestane jednoho dne fungovat, obličej klesne a žena, která je zvyklá do svého vzhledu investovat, začne uvažovat o botoxu, výplních, niťovém liftingu. My jsme touto cestou jít nechtěly.  

LH: Přesně tak. Dostupné metody estetické medicíny na sobě nechci praktikovat, počkám si, až někdo přijde s něčím lepším. Pokud se chce žena vyhnout „chemii“ a invazivním zákrokům, zkouší přírodní kosmetiku.

Problém je, že ta v naprosté většině nefunguje. A zatím jsme našly jedinou značku, která splňuje naše požadavky. Tou je právě Whamisa, je čistě přírodní a zároveň funkční.  

Vypnutá a hydratovaná pokožka

korejská kosmetika WahimsaFoto: Pure District

Whamisa fresh bouncy serum neboli liftingové sérum z opuncie. Přezdívá se mu přírodní botox. Dokáže dát napít vaší pleti, vyhladí vrásky a postará se o to, aby pleť byla hydratovaná až po dobu 72 hodin. Umí také zmírnit tmavé kruhy pod očima. Hydratační účinky zařizuje na 40 bioaktivních účinných látek, aminokyseliny, vitaminy a minerály. 

Dá se laikovi vysvětlit, jak přesně Whamisa funguje?  

LH: Whamisa obsahuje fermentované přírodní složky. Lze si to představit tak, že se velké molekuly účinných látek nastříhají, díky čemuž se lehce vstřebávají i do hloubky. Whamisa navíc vyhovuje evropské pleti, což zdaleka neplatí pro veškerou korejskou kosmetiku.  

LD: Naši klienti mají tu výhodu, že nemusí číst složení. Lucka to udělá za ně. Roky pracovala pro farmaceutický byznys, nikdo ji neošálí. S tím jsme vstupovaly na trh. Máme náročná kritéria a vyplácí se nám to.

Letos se chceme více zaměřit na novinky a troufám si říci, že v oblasti nových kosmetických technologií jsme trendsetterky na českém trhu. 

Více na www.puredistrict.cz

Článek vznikl ve spolupráci s naším partnerem – znčakou Pure District.

Nakoukněte do časopisu Heroine

V novém čísle Heroine najdete:

  • Ridina Ahmedová a její revoluce Rozhodla se postavit svým traumatům a na základě zážitků, které formovaly její život, natočila podcast Sádlo. „Vztah k jídlu a nadváha je moje životní výzva. Ale zasloužím si respekt. Nesu za sebe zodpovědnost, ale není mojí povinností vyhovovat vašim představám,“ říká v rozhovoru.
  • Od Plzáka k Ratajovi Kdy a proč vznikly první manželské poradny, kde působily vyhlášené terapeutické komunity, kdo předepisoval sexuální terapie, v čem spočívala psychogymnastika? Přijměte pozvání na napínavou exkurzi po klíčových okamžicích československé párové terapie.
  • Všechno, co jste chtěli vědět o menopauze Poslední tabu musí padnout. Za menopauzu se nemáme stydět, je potřeba o ní mluvit. Ptát se na ni svých matek, vysvětlovat ji mužům, informovat o ní zaměstnavatele. Je to normální. Tedy zatím není, ale mělo by být.
  • Kroje patří na ulici Z krojových doplňků je trend, kterému propadají i ti, kdo nemají s folklorem nic společného. Živůtky, zástěry, kordulky, vyšívané kožíšky a čižmy nosí v kombinaci s koženými bundami, bavlněnými tričky a džíny. „Krojové prvky opustily truhly a půdy a zamířily do světa,“ píše Petra Tajovský Pospěchová v článku k nečekané módní story v Heroine.

a spousta dalšího čtení…

Diskuze k článku

V diskuzi nejsou žádné komentáře

Vstoupit do diskuze
Naše tipy