Růžové brýle v čajovém šálku

Brandstory
Renata Lichtenegerová
| 24. 5. 2021 | 6 730
Růžové brýle v čajovém šálku
Foto: Alžběta Jungrová; Make-up a styling: Natalie host; Produkce: Linda Majerová 

Na začátku byl nápad dovážet korejský ženšenový čaj. Doktorka farmacie Lucia Havlíková dokázala porozumět jeho složení, umělkyně a ostřílená markeťačka Líba Drdáková věděla, jak oslovit cílovou skupinu. Dnes vedou úspěšný koncept store Pure District s řadou osvědčených produktů pro zdraví a krásu.

Do úspěšného koncept storu Pure District vybírají řadu osvědčených produktů pro zdraví a krásu. Jejich stěžejním sortimentem je ženšenový čaj Kombe a stoprocentně přírodní fermentovaná kosmetika Whamisa. Lucia a Líba každý produkt nejprve poctivě testují samy na sobě, aby se pak za něj mohly s čistým svědomím zaručit. Podnikat spolu začaly, když se oběma blížil konec rodičovské dovolené.   

Jste tvářemi vlastního obchodu. To asi vyžaduje jistou dávku odvahy… 

Líba Drdáková: Prodáváme takzvaně na vlastní obličeje. To znamená, že ručíme svými jmény za to, že naše produkty nejsou jen prázdná reklama. Jde to ruku v ruce s celým naším konceptem. Tohle máme s Luckou společné, od začátku jsme chtěly přivést na trh něco nového, co bude skutečně fungovat.  

Lucia Havlíková: V roce 2016 jsme s Líbou uvedly na trh čaj Kombe, který kombinuje účinky šestiletého ženšenu a jujuby. Pro rozjezd našeho podnikání to byl ideální produkt, na trhu chyběl a my samy jsme mu zcela propadly. 

ženšenový čaj Kombe
Foto: Pure District

Zdroj energie: Kombe Royal je 100% extrakt z šestiletého červeného korejského ženšenu, nejlepšího adaptogenu na světě. Oproti klasickému Kombe je Kombe Royal silnější, stačí ho pít jen jednou denně. Připravte si ho jako instantní čaj, obsah sáčku rozpusťte v horké vodě a zamíchejte. Rychle vás postaví na nohy a můžete vyrazit do boje.

Jak na váš byznys dopadla pandemie?  

LD: Naším stěžejním prodejním kanálem je internet. Začínaly jsme e-shopem, kamennou prodejnu přibraly až později. A z podstaty našeho konceptu necílíme na lidi z ulice. Kdo k nám přijde, ví proč, zná nás z toho internetu, někde se o nás dočetl, nebo už je to zkrátka stálý zákazník, respektive častěji zákaznice. Takže neříkám, že jsme si pro loňský rok neplánovaly vyšší tržby, ale internet nás podržel. 

LH: A přispělo i to, že Kombe je úžasný pomocník v boji proti stresu a bodyguardem imunity. Což jsou v současné době velmi vyhledávané účinky. Kombe obsahuje na sto osmdesát účinných látek. Při dlouhodobém užívání ladí imunitní systém a vytváří ochranný štít v boji proti nemocem. Navíc působí jako přírodní antidepresivum.  

Jako podnikatelky a matky asi o stresu víte své. Opravdu může pomoci čaj?   

LH: Stres je zákeřná záležitost. Je klinicky prokázáno, že může vést až k celkovému zhroucení organismu. Úplně vyhnout se mu přitom může málokdo. Když to vezmu podle sebe, mám tři děti, manžela, práce nad hlavu. Ráda bych měla i nějaký čas sama pro sebe, což už je velmi ambiciózní plán. Moje povaha mi navíc brání spát, když nemám všechno ­hotové. Takže já jsem opravdu ráda, že Kombe mám. Nabíjí mě energií.

Čistá a krásná pleť

korejská kosmetika WahimsaFoto: Pure District
korejská kosmetika WahimsaFoto: Pure District

Základem zdravě vypadající pleti je dvoufázové čištění, které je důležité provádět ráno i večer. Nejprve odstraňte nečistoty a make-up z pleti pomocí Bio Whamisa odličovacího oleje a ve druhém kroku pleť dočistěte Whamisa pěnovým čisticím krémem. Pleť bude vyčištěná do hloubky a bude zářit zdravím. 

LD: Můžu potvrdit. Každé ráno piju dvojitou dávku a říkám tomu, že si nasazuji růžové brýle. Co se stresu týče, záleží hodně na nastavení priorit. Mě v tomto směru dost posunul covid. Nastala doba zpomalit a vyzenovat se. Kombe s tím dokáže velmi pomoci.  

K nápoji pro silnou imunitu a dobrou náladu jste časem přibraly přírodní korejskou kosmetiku Whamisa? Proč zrovna tu?  

LD: Je nám čtyřicet, chceme být zdravé a šťastné, ale chceme být i krásné. Většina žen, které o sebe dbají, jde podobnou, a ne úplně šťastnou cestou. Ve třiceti si všimnou prvních známek stárnutí a pořídí si dražší krém, luxusnější značku.

Ta přestane jednoho dne fungovat, obličej klesne a žena, která je zvyklá do svého vzhledu investovat, začne uvažovat o botoxu, výplních, niťovém liftingu. My jsme touto cestou jít nechtěly.  

LH: Přesně tak. Dostupné metody estetické medicíny na sobě nechci praktikovat, počkám si, až někdo přijde s něčím lepším. Pokud se chce žena vyhnout „chemii“ a invazivním zákrokům, zkouší přírodní kosmetiku.

Problém je, že ta v naprosté většině nefunguje. A zatím jsme našly jedinou značku, která splňuje naše požadavky. Tou je právě Whamisa, je čistě přírodní a zároveň funkční.  

Vypnutá a hydratovaná pokožka

korejská kosmetika WahimsaFoto: Pure District

Whamisa fresh bouncy serum neboli liftingové sérum z opuncie. Přezdívá se mu přírodní botox. Dokáže dát napít vaší pleti, vyhladí vrásky a postará se o to, aby pleť byla hydratovaná až po dobu 72 hodin. Umí také zmírnit tmavé kruhy pod očima. Hydratační účinky zařizuje na 40 bioaktivních účinných látek, aminokyseliny, vitaminy a minerály. 

Dá se laikovi vysvětlit, jak přesně Whamisa funguje?  

LH: Whamisa obsahuje fermentované přírodní složky. Lze si to představit tak, že se velké molekuly účinných látek nastříhají, díky čemuž se lehce vstřebávají i do hloubky. Whamisa navíc vyhovuje evropské pleti, což zdaleka neplatí pro veškerou korejskou kosmetiku.  

LD: Naši klienti mají tu výhodu, že nemusí číst složení. Lucka to udělá za ně. Roky pracovala pro farmaceutický byznys, nikdo ji neošálí. S tím jsme vstupovaly na trh. Máme náročná kritéria a vyplácí se nám to.

Letos se chceme více zaměřit na novinky a troufám si říci, že v oblasti nových kosmetických technologií jsme trendsetterky na českém trhu. 

Více na www.puredistrict.cz

Článek vznikl ve spolupráci s naším partnerem – znčakou Pure District.

Nakoukněte do časopisu Heroine

V novém čísle Heroine najdete:

  • LUCIE HRDÁ Tváří titulní strany je advokátka Lucie Hrdá. „Oběti připodobňují znásilnění k vraždě duše a mnoho z nich tvrdí, že by byly raději mrtvé, než aby žily s touto zkušeností dál. Pokud se na tyto zločiny stále pohlíží jako na ublížení na zdraví, je to podle mě naprosté nepochopení,“ říká v našem rozhovoru. Organizace Bez trestu, kterou spoluzakládala, zveřejňuje skutečné rozsudky, aby upozornila na to, za jaké činy odcházejí pachatelé od soudů jen s podmínečnými tresty. „O násilí nesmíme mlčet,“ říká Lucie a sama se neúnavně angažuje.
    Lucii Hrdou fotila naše spolupracovnice v Londýně Eliška Sky.
  • STOP NÁSILÍ NA ŽENÁCH! Nějakou formu domácího násilí zažilo 20–40 % žen. V době první covidové vlny narostlo domácí násilí až o 50 %. Každá třetí žena se stala terčem sexuálního obtěžování. Zkušenost se znásilněním má asi 5–10 % českých žen, přičemž naprostá většina z nich se nikdy neobrátí na policii. Co ještě potřebujeme slyšet, abychom jako společnost přestali zavírat oči před domácím a sexualizovaným násilím?
  • MŮJ ŽIVOT S MOHAMEDEM „Mohamed zná holky, jako jsem já (35+ single ženy s kariérou), jen z filmů. Já znám kluky jako Mohamed jen ze zpráv. Oba kolem těch stereotypů první týdny potichu našlapujeme. Nevíme, co čekat. On uzavírá svůj den modlitbou, já sklenkou vína.“ Michelle Losekoot svěřila Heroine svůj příběh o tom, jak nabídla hostitelskou péči jednomu z dětí, které na českém území skončily jako uprchlíci bez rodičů. Co při tom Michelle zjistila o sobě? A co o naší společnosti?
  • FAST FEMINIST FASHION Nakupují české feministky v řetězcích? Je udržitelná móda jen pro privilegované? A koho posiluje podceněné oblečení? Módní publicistka Veronika Ruppert se zamýšlí nad přesahy mezi feminismem a módou ohleduplnou k planetě i lidem. V příloze Sustainable přinášíme také rozhovor s klimatoložkou Táňou Míkovou a tipy na udržitelnější cestování z pera architekta Petera Bednára.

a spousta dalšího čtení…

Diskuze k článku

V diskuzi nejsou žádné komentáře

Vstoupit do diskuze