Heroine do schránkyPředplatit časopis 
Předplatné časopisu

Diskuze k článku:

Poprvé se postavila hrozbě lidstva. Nepotřebovala kulomet ani nahotu. Film Predátor přepsal pravidla

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

antifeminista | 17. 8. 2022 14:07

Jsou prostě lidé, kteří zakopnou o slona a popřou to. A pak je tu Pavel (H)oudek, který nám tvrdí, že sloni jsou jen šovinistická propaganda.

Takže zpráva speciálně pro Vás, pane Houdku:

Lidem nevadí, že Predátora přemohla žena. Lidem vadí, že když poukážou na nepoměr sil mezi jednotlivými hrdiny, kteří na stříbrném plátně porazili Predátora, podsunou jim užiteční idioti tohoto vylhanýho slaměnýho panáka o patriarchální nenávisti k ženským hrdinkám, aby je onálepkovali a ostrazikovali. Jděte s tím už tam, kde slunko nesvítí - jako právník byste měl moc dobře vědět, že to, čeho se v článku dopoušíte, je argumentační faul. Celý váš článek je postaven na rozboru lživého tvrzení, které jste vy sám podsunul druhým.

Jak moc ubohej musí být člověk, který toto dělá?

+33
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí

Pavel Houdek | 17. 8. 2022 21:48

Díky moc za reakci! Já se nejvíc bál, že hejtři budou tvrdit, že to přeci nikomu nevadí... Tak jsem rád, že jste mi to potvrdil přímo tady!

-17
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu


Diskuze k článku:

Ester | 20. 10. 2022 23:34

Nejlepší? Shodují? Kdo proboha?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

antifeminista | 30. 9. 2022 16:29 | reakce na huhú - 20. 9. 2022 0:37

David a Goliáš nebyli hlavní hrdinové toho příběhu, idiote.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

huhú | 20. 9. 2022 1:07 | reakce na Jarka - 21. 8. 2022 12:30

Tady nejde o to, jestli jsou "muži jsou silnější a lépe vybaveni k boji. " ale o způsob, jak to mužští šovinisti pořád cpou spolu s jinými ubohými odvolávkami na přirozenost a jaký je jich celkový záměr. Proč vlastně tak urputně vystupují v debatách, o které nestojí, protože podle nich jde o ho... , nejsou to ty moc důležité věci, jako je válčení alfasamců a jiné gagy z prostředí náuk o přežití silnějšího a uctívání tohoto modelu ad absurdum i těmi nejslabšími a nejnestabilnějšími jedinci

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

huhú | 20. 9. 2022 0:37 | reakce na antifeminista - 17. 8. 2022 14:07

David a Goliáš taky nereální?
Tyhle realisty prostě miluju

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Houdku, přestaň žvanit | 25. 8. 2022 16:23 | reakce na Pavel Houdek - 17. 8. 2022 21:53

Citace - Pavel Houdek / 17. 8. 2022 21:53

Víte, co je zajímavé? Že i za pomocí těch rad se už desítky lidí násilníkovi ubránili ale ještě se nikdo nenechal zabít.
A ještě zajímavější je, že přesně tyhle řeči "hlavně neprovokuj" vedou jen k tomu, že si lidé nechávají násilí líbit. Ale o to vám jde, že?


Na tohle tvrzení máte nějakou statistiku, nebo si vymýšlíte, co Vás zrovna napadne, Houdku? A co ta hrubka? Panebože, co Vy jste to za zjeva...

Ale vlastně říct: "i za pomoci..." lze o čemkoliv. Když řeknu, že desítky lidí se ubránily násilníkovi I ZA POMOCI dobře umytých vlasů, bude to podobně neprůstřelné, že? Kdo na světě může říct, že správná volba šamponu nemůže čas od času pomoct? Nikdo.

Tak si dál žijte ve své bublině a realitě, kterou jste si kolem vytvořil, my ostatní se budeme obracet raději na někoho použitelného.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr.b | 23. 8. 2022 7:58

Je fascinující kolik lidí věnuje pozornost nějakým holywoodským pohádkám a berou je jako něco, co nám cosi říká o nás samých. Autor by si měl uvědomit, že jediné o co zde jde je zisk a proto je potřeba přescvědčit co nejvíce nudících se lidí, kteří nemají co lepšího na práci, aby přišli do kina a zaplatili za projekci tý nádhery. A k tomu se používají lecjaké způsoby. Třeba takové, že po 60 letech je agent 007 škaredá černoška. To vybudí zvědavost i v lidech, kteří by na to jinak nešli. No a Predátor, to byla superkravina vždycky. Natáčení x-tého dílu je samo o sobě invenci postrádající a trapné, tak je potřeba vymyslet něco novýho. Kromě toho Arnold už je poněkud postarší a nebylo by to ono. V terminátoru 15 už taky nehraje.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

antifeminista | 22. 8. 2022 18:29 | reakce na hah - 19. 8. 2022 0:53

Fuka je filmový kritik, který před pár lety na Startovači vybral 170tisíc které nepotřeboval, na cestu kterou nepodnikl, aby mohl natočit film který nikdy nevznikl. Zatím.

Na rozdíl od Kamila Fily ale František Fuka aspoň v dávné prehistorii napsal pár hratelných textovek.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Michal Macek | 22. 8. 2022 7:43 | reakce na hah - 19. 8. 2022 0:53

hah: Frantisek Fuka je legenda, dovzdelejte se :)

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jarka | 21. 8. 2022 12:33 | reakce na Pavel Houdek - 17. 8. 2022 21:50

Vám se v tom dnešním líbí? :-) Kdy se zřizují úřady pro šíření pravdy a pro boj s dezinformacemi! Nekálíte si tak trochu do úst?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jarka | 21. 8. 2022 12:30

Takže Predátor Kořist, je skvělý proto, že je genderově korektní!? Protože popírá, že muži jsou silnější a lépe vybaveni k boji. :-D Inu, že je dnešní společnost nemocná, víme už delší dobu.

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit

hah | 19. 8. 2022 0:53 | reakce na B - 18. 8. 2022 0:49

lol kdo je fuka?

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Lukáš Sajler | 18. 8. 2022 12:18

Lepší než aby tam byl černý chlapík a pochybného pohlaví jako je poslední dobou v módě.

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

antifeminista | 18. 8. 2022 9:22 | reakce na B - 18. 8. 2022 0:49

Otázkou je, co je skutečný hejt. Když řeknu, že se Houdek v rámci své recenze filmu vyjadřuje i k věcem, o kterých očividně neví vůbec nic, bude to opravdu hejt?

Co když podotknu, že rotační kulomety, jaký měl Bill Duke v Predátorovi se skutečně vyráběly pro ruční použití v boji, a že toto je informace, kterou si Houdek mohl ověřit, než z ní takto veřejně udělal "nereálný ústupek akčnímu žánru"? Bude to hejt? Nebo je hejt spíš ten jeho výkřik, jak podobná podotknutí jiných lidí shrnuje do "kvičení, vyprovázející patriarchát..."?

Když třeba na základě tohoto poznání označím Houdka za člověka, neochotného ověřovat si informace, které pouští do světa, a zcela zbytečně urážejícího lidi s jiným názorem, bude to ode mně hejt?

Ne. Hejt by byl, kdybych řekl, že Houdek je nedovzdělaný pasivně agresivní slovní onanista. I když tím vlastně říkám to samé, co v odstavci výše.

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

B | 18. 8. 2022 0:49

Citace - Emily / 18. 8. 2022 00:32

Maj se k tomu vyjadřovat lidi, kteří tomu rozumí. Tobě taky filmové kritičky nekecaj do tvé sebeobrany, rozumbrado.

To je sice částečně pravda, ale když něco kritizuje třeba Fila, Fuka nebo Spáčilová, tak je lidi taky hejtujou. Já tuhle recenzi ani nečetla, ale ty komentáře mě rozbíjejí, jak tu všichni ví, kdo by přemohl neexistující bytost, nebo kdo má oprávnění psát recenze. Navíc se těm kecům o patriarchátu, ať už jsou tu odůvodněné nebo ne, nemůžete divit, vy hlavy, když jste na stránkách, kde jste. To je jak kdybych šla na stránky fanoušků Sparty a divila se, že píšou furt o fotbale a něco napsali o Baníku, co není vůbec potvrzené.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Emily | 18. 8. 2022 0:32 | reakce na Pavel Houdek - 17. 8. 2022 21:50

Maj se k tomu vyjadřovat lidi, kteří tomu rozumí. Tobě taky filmové kritičky nekecaj do tvé sebeobrany, rozumbrado.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

B | 17. 8. 2022 23:37

Já vám tu do toho některým nechci kecat (he, kecám), ale mám trochu obavu, že někteří nepochopili, že Predátor neexistuje a čistě teoreticky ho může sflákat nejen One-Punch Man ale i králíček Azurit?
Zaleží jen jaký kravině chcete věřit.

Ale jako já to chápu, já taky nemám ráda, když někdo říká, že Xue Yang je zlej hajzl a dobže že chcípnul, protože on není v jádru zlej a zlým ho udělala jen společnost.:)

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

antifeminista | 17. 8. 2022 23:18

ale možná se tu za autora článku jen vydává nějakej místní troll, těžko říct

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

antifeminista | 17. 8. 2022 23:17 | reakce na Pavel Houdek - 17. 8. 2022 21:48

Krásně jste si mě onálepkoval a oddělil od "stáda" jako hejtra. Já se bál, že byste třeba mohl pro změnu zareagovat smysluplně, ale vy si tu jen slovně onanujete. Tak jsem rád, že jste mi to potvrdil přímo tady! :-)

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

antifeminista | 17. 8. 2022 23:15 | reakce na Pavel Houdek - 17. 8. 2022 21:53

A kde přesně v "přesně těchto mých řečech" čtete to slavné: "hlavně neprovokuj"? Na to, že jste právník, vám teda chápání textu moc dobře nejde. Nebo tu jen opět zkoušíte slaměného panáka, ale to už je ohraný, chtělo by to novou písničku.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Martin | 17. 8. 2022 22:49 | reakce na Feministka - 17. 8. 2022 19:25

Ale prd. Svět hlavně nepotřebuje, aby se z žen stávali muži.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jana | 17. 8. 2022 22:32

Dnes už může psát recenze filmů každý Houdek.

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel Houdek | 17. 8. 2022 21:58 | reakce na Dejva - 17. 8. 2022 14:52

Recenze na film, potažmo komentář, je podsouvání jediné pravdy? Vždyť to je z principu formát na sdělování subjektivních názorů... A jak byste si tento formát představoval: jako debatu s oponenty?

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel Houdek | 17. 8. 2022 21:53 | reakce na antifeminista - 17. 8. 2022 16:27

Víte, co je zajímavé? Že i za pomocí těch rad se už desítky lidí násilníkovi ubránili ale ještě se nikdo nenechal zabít.
A ještě zajímavější je, že přesně tyhle řeči "hlavně neprovokuj" vedou jen k tomu, že si lidé nechávají násilí líbit. Ale o to vám jde, že?

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel Houdek | 17. 8. 2022 21:51 | reakce na Darek - 17. 8. 2022 16:36

Ano, v první verzi článku jsem ji zmiňoval. Ale pak šel sci-fi žánr nahoru, tak ho obsadili muži... Taková klasika.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel Houdek | 17. 8. 2022 21:50 | reakce na omg - 17. 8. 2022 17:39

Přesně! K filmu by se měli vyjadřovat jen prověření lidé. Ideální by bylo zřídit nějaký úřad, který by posuzoval, co se smí a nesmí vydat...
Ježíši, vám by se v minulém režimu tak líbilo!

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel Houdek | 17. 8. 2022 21:48 | reakce na antifeminista - 17. 8. 2022 14:07

Díky moc za reakci! Já se nejvíc bál, že hejtři budou tvrdit, že to přeci nikomu nevadí... Tak jsem rád, že jste mi to potvrdil přímo tady!

-17
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

antifeminista | 17. 8. 2022 21:24 | reakce na Feministka - 17. 8. 2022 19:49

A ty jsi buď Houdek osobně, nebo někdo z redakce, kdo ho tímto způsobem brání. Tuhle fintu už jsme to zažili, nic nového pod sluncem.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Feministka | 17. 8. 2022 19:49 | reakce na antifeminista - 17. 8. 2022 19:35

Ale, vy jste tady starej troll LOL.
Dite spát.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

antifeminista | 17. 8. 2022 19:35 | reakce na Feministka - 17. 8. 2022 19:25

my normální a všichni ostatní.... víc říkat netřeba :-)

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Michal Macek | 17. 8. 2022 19:29 | reakce na Feministka - 17. 8. 2022 19:25

Feministka: "Vzkaz pro hejtry: svět potřebuje víc Pavlů Houdků!"

vim ze ste to myslela jinak ale ja si hned presdstavil svet zaplaveny klony Pavla Houdka - neeeee Houdkokalypsa !!! :D

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu


Zobrazit další