Diskuze k článku:

Dlouhodobé vztahy se přeceňují. Manželství, ve kterém se trápíme, život prodloužit neumí

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

B | 25. 7. 2022 7:38

Vyrůstala jsem ve slavném heteromanželství a můžu říct, že jsem se modlila, aby se rodiče rozvedli a já mohla žít s otcem. Ten sice neuměl nic jiného, než se válet na gauči, žrát a přepínat bednu, ale aspoň od něj byl klid. Kdyby mi tehdy někdo byl navrhl možnost jít do děcáku, tak bych z fleku šla.
Kéž by mě vychovával třeba nějaký osvícený gay či lesba, nebo kdokoli, kdo by celé dny jen neřval a vedl mě k čemukoli hodnotnému.
Rodiče jsou spolu i dnes... i dnes na sebe řvou od rána do večera! S matkou se nebavím vůbec, s otcem se občas vidím, ale stejně si s ním nemám moc co říct, protože, co říkali na Nově, mě fakt nezajímá.

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí

Pinochet | 25. 7. 2022 10:13

"„Moje máma špatně nesla, že jsem odešla od manžela a rozvedla se,“ vypráví devětatřicetiletá Lenka. „Moje manželství ale bylo toxické, snažila jsem se ho kvůli synovi udržet, ale i moje terapeutka mi nakonec doporučila, ať si ve vlastním zájmu sbalím věci a odejdu. Pro moji mámu to byl problém, i když viděla, jak mocensky se ke mně manžel choval. Ve skutečnosti si myslím, že nešlo o mě. Dráždilo ji, že jsem se odhodlala k něčemu, co ona neudělala za celý život. Že ona je čtyřicet let v manželství s někým, s kým si vůbec nerozumí,“ uvažuje Lenka."

Buď. A nebo je jí líto, že si její opečovávané dítko vzalo toho vola, kterýho jí měsíce rozmlouvala, upíchla si s nim fakana a pak ho notně vyžilá stejně kopla do řiti, bez naděje na normální rodinu. Nakonec, kdo s nějakou perspektivou do budoucna by chtěl zahodit život s použitou čtyřicítkou s cizím parchantem?

-16
Reagovat | Citovat | Nahlásit


Diskuze k článku:

Petra | 6. 8. 2022 8:12

Eh, to není žádná klika, ty dlouhodobé vztahy. To je především makačka - introspekce, abych se nechoval(a) jako nesnesitelný hmyz, jako sobec... Aby se mnou bylo k vydržení a nesváděl(a ) (neprojikovala moje problémy na svého protějška. To má každý ve svých rukou. A taky má ve svých rukou život svých dětí. Jsem už čtyřicátnice, ale taková první vlaštovka nynější doby, kdy dítě nemá ve své rodině žádný živý vzor fungujícího dlouhodobého vztahu. Ani v rodičích, ani v prarodičích. A musím říct, že bez toho se žít nedá, je to nejistota jak v bažině, jak v tekutých píscích. Tak jsem se prostě rozhodla si ho vytvořit sama, na zelené louce. A jo, konečně dokážu být spokojená, konečně dokážu někomu důvěřovat. Děti to taky ocení.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

beta samec | 30. 7. 2022 17:42

Však já to přesně tak dělám. Holka je milá, fajn, je s ní zábava ale po nějaké době se přestane ovládat, začne být protivná a pořád něco chce. Tak jde. Nebo jdu já, efekt je týž. Pravidelně se pak dozvím, že jsem sobec, hajzl a bůhvíco ještě. Což je tedy s podivem, vždyť dělám jen to k čemu nabádá článek a co holky přece chtějí?

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

0 > ' | 25. 7. 2022 21:10 | reakce na B - 25. 7. 2022 20:28

Já sem teprvá přišel. Teda přesněji řečeno čtu to tady už dlouho, ale teď mě začalo bavit, jak si tu ten magor brouká jako spokojený napapaný miminko sám pro sebe, protože ho tu nikdo neposlouchá a nebere na vědomí, a když jo, tak někdo jako já, kdo se mu nesnaží naivně bránit, jako to zkoušeli Čingischán, Křížek a Ťulpas.

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

B | 25. 7. 2022 21:07

Pinochet: No, až na to, že jedno z mých dětí vyrůstá u otce a platím na něj já a s otcem třetího zas žiju, je to fajn teorie. Ty by ses jako vyčuraná žena jistě neztratil.:D
Tak snad ti to vyjde v příštím životě a pak můžeš snadno žít z těch alimentů.:D

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pinochet | 25. 7. 2022 21:00

Citace - B / 25. 7. 2022 13:47

Pinochet: Tys to úplnou náhodou uhodl. O genetickou diverzifikaci mi totiž přesně a cíleně vždy šlo. Chtěla jsem mít každé dítě jiné...jako fakt. Je to totiž z určitého hlediska rozumné a taky s těmi ex moc dobře vycházím, což mé děti vlastně dobře jistí...mají totiž mnoho příbuzných, což má mnoho výhod.


Že je to výhodné pro vás rozhodně nerozporuji, koneckonců to je základní znalost investora, diverzifikovat zdroje svých pasivních příjmů. A alíky jsou skvělej pasivní příjem za nic. Teda aspoň pro ženský. Pro chlapa je to zpravidla výdej, proto si nikdo s pudem sebezáchovy a finanční gramotností (a z toho vyplývajícím potenciálem do budoucna) nenabrkne ženskou s takto diverzifikovaným portfoliem, neb je zde reálné riziko, že bude pouze jejím dalším sponzorem.

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

já profi trol | 25. 7. 2022 20:30

Protože ta nula nemá reálný život, tak tu furt opruzuje.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 25. 7. 2022 20:28

Citace - 0 > ' / 25. 7. 2022 20:17

Ne každý sem chodí pokecat si s troly, takže mu může vadit, že se na něj někdo takovej nalepí a táhne se za ním jak žvejka na podrážce. Odejít je pak možná přesně to, čeho tihle dementi chtěj dosáhnout, ale je to taky ukázka zdravého rozumu - když o nic nejde, je lepší kreténovi ustoupit.

Však ať si dělají, co chtějí. Je jejich právo odejít. Je jejich právem ustupovat kreténům, když je to baví, nebo to považují za rozumné.. Se divím, že ty tu s tímhle názorem ještě jsi, když je to takový nerozum.:D

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

já profi trol | 25. 7. 2022 20:28

Co ta nula tady mele.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

0 > ' | 25. 7. 2022 20:22 | reakce na já profi trol - 25. 7. 2022 20:08

Čingischán ti dal kapesný na celý týden, když viděl, v jakým stavu přišla tvoje máma z bordelu, že seš tak happy?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

0 > ' | 25. 7. 2022 20:17 | reakce na B - 25. 7. 2022 20:02

Ne každý sem chodí pokecat si s troly, takže mu může vadit, že se na něj někdo takovej nalepí a táhne se za ním jak žvejka na podrážce. Odejít je pak možná přesně to, čeho tihle dementi chtěj dosáhnout, ale je to taky ukázka zdravého rozumu - když o nic nejde, je lepší kreténovi ustoupit.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

já profi trol | 25. 7. 2022 20:08

to je dnes krásně

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 25. 7. 2022 20:02

0 > ' Myslíš, že se mi to nikdy nestalo?
Stalo a to dokonce od admina a někde, kde mi na tom docela záleželo a někteří lidé mě i znali. Tady mi je to skutečně u zádi a pokud odejdu, nebude to přesně to, co dotyčného potěší?
Není to přesně to nechání si to líbit?
...je mi dost jedno, jestli se vrátí ťulpas, Křížek nebo ani nevím kdo... proč by mi na nich mělo záležet?
Já si klidně pokecám sama se sebou nebo s tím trolem, je mi to dost fuk.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

0 > ' | 25. 7. 2022 19:52 | reakce na B - 25. 7. 2022 19:33

1) Sytý hladovému nevěří, klasika. Tobě je to fuk, protože tobě se to neděje.
2) Protože po světě chodí kokotů plnej krám, tak máme tohle očekávat a nechat si to líbit?
3) Profi trol formátu tohodle pičuse určitě používá proxy, takže sledovat zařízení nepomůže. Dost lacinej pokus.
4) Ťulpas říkal, že odchází, myslíš, že se vrátí kvůli tobě, že se tu s ním snažíš udržovat tlachy?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

B | 25. 7. 2022 19:33

Ramesse Ťulpas III. : Jo, je otravný, když se někdo vydává za někoho jiného, každopádně se dá očekávat, že se tohle v takovéhle diskuzi holt stane.
Myslím, že se dá poznat, kdo co píše, pokud používá jedno zařízení, ne?
Každopádně mě je třeba dost fuk, jestli tu někdo bude psát za mě, ať si to klidně dělá, já si na takových věcech nezakládám...je to jen diskuze u článku nic víc.:)

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

0 > ' | 25. 7. 2022 17:24 | reakce na Tereza - 25. 7. 2022 17:12

A co ještě horší, než mít Křížka za otčíma, je ta hrůza, když si ve svých deseti letech uvědomíš, že bude ještě třicet let rozhodovat o tvým kapesným!!!! :-D

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

0 > ' | 25. 7. 2022 17:17 | reakce na Tereza - 25. 7. 2022 17:12

Jak se k němu chováš, harante jeden nevychovanej?! Jestli máš pravdu a je s Čingischánem jedna osoba, pak do devíti měsíců bude tvým nevlastním tátou, ty nevděčnej pazgřoni! :-D

Si myslíš, že když si dáš nick Jana, Tereza nebo cokoliv, že tě nikdo nepozná, Zvlášť, kdy dáš sám sobě palec hore, trapáku? :-D

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Tereza | 25. 7. 2022 17:12 | reakce na Ramesse Ťulpas III. - 25. 7. 2022 17:00

Křížku tobě už definitivně jeblo. Jdi se léčit, vypadni ze sluníčka na stín a vlastně vypadni celkově. Ty se s nikým splést nedáš, neboj se.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

0 > ' | 25. 7. 2022 17:08

Stará se o to, abys měl bratříčka, malej posránku.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ramesse Ťulpas III. | 25. 7. 2022 17:00

@Tereza, @B:

Normálním lidem stačí, že Křížek opakovaně poukazoval na to, že příspěvky tu jeho jménem píše někdo jiný. K tomu, aby o autenticitě příspěvku pochybovali, nepotřebují mít označení každý jednotlivý příspěvek zvlášť.

A to je poslední můj autentický příspěvek zde, protože ten vysmaženej kokot, který zde napadobuje Křížka, už začíná za jeho alterego považovat i mě, což každému čtenáři s aspoň půlkou mozku dává signál, že za chvíli to tu ten kretén zaplaví i podvrhama mých příspěvků.

Lidem, kteří nemají ani tu půlku mozku tedy dávám jasně najevo - jestli tu uvidíte po tomto příspěvku napsané cokoliv mým jménem, je za tím ten retard. Buď je placenej Putinem, nebo místní redakcí.

Takže slušné a věcné diskuzi zdar. Já odcházím, jako to očividně udělal i Křížek.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Tereza | 25. 7. 2022 14:21 | reakce na Ramesse Ťulpas III. - 25. 7. 2022 13:23

A jak se to pozná? Nevidím rozdíl

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

B | 25. 7. 2022 13:47

Pinochet: Tys to úplnou náhodou uhodl. O genetickou diverzifikaci mi totiž přesně a cíleně vždy šlo. Chtěla jsem mít každé dítě jiné...jako fakt. Je to totiž z určitého hlediska rozumné a taky s těmi ex moc dobře vycházím, což mé děti vlastně dobře jistí...mají totiž mnoho příbuzných, což má mnoho výhod.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

´ | 25. 7. 2022 13:42 | reakce na Ramesse Ťulpas III. - 25. 7. 2022 13:24

Kde je dnes tvoje trojče Čingischán Křížku?

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

B | 25. 7. 2022 13:39

Citace - Ramesse Ťulpas III. / 25. 7. 2022 13:23

@Magda Malá, @B:

Uvědomujete si, doufám, že s ohledem na nedávné události nereagujete na skutečného Pavla Křížka, ale na místním tro(t)lem podvržené komentáře, že ano?

Teda ne, že by na tom s přihlédnutím ke kvalitě VÁMI dvěma vedené

Abych řekla pravdu, tak ne. Od jeho běžných postů se to nijak neliší, jen se zapomněl zmínit o penězích, což je jeho jediná životní láska... asi.
Takže mě to nechává chladnou, ať je to už kterej Křížek chce.
A ty to víš jak, že je to někdo jinej než originál Křížek, ťulpíku?

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Blackbird | 25. 7. 2022 13:26

Už první věta nadpisu rika: další zbytečný článek další zbytecne absolventky gender pavedy, jehož cílem je jen šířit FUD.

Dlouhodobe vztahy JSOU lepší, nikdo je neprecenuje, jen aktivisti se je snaží znemožnit. Pokud někdo není schopen takový vztah navázat, je to jen jeho duševní problém. Krátkodobý vztah je vždycky selhání. Někdy užitečné ale selhání.

-5
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ramesse Ťulpas III. | 25. 7. 2022 13:24 | reakce na Ramesse Ťulpas III. - 25. 7. 2022 13:23

.... Vámi dvěma vedené diskuze záleželo...

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Ramesse Ťulpas III. | 25. 7. 2022 13:23

@Magda Malá, @B:

Uvědomujete si, doufám, že s ohledem na nedávné události nereagujete na skutečného Pavla Křížka, ale na místním tro(t)lem podvržené komentáře, že ano?

Teda ne, že by na tom s přihlédnutím ke kvalitě VÁMI dvěma vedené

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavla | 25. 7. 2022 13:22 | reakce na Pavel Křížek - 25. 7. 2022 13:20

Haha agresivní primitivní pedofil se projevil.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel Křížek | 25. 7. 2022 13:20 | reakce na Pavla - 25. 7. 2022 13:03

Pojď si pro facku, náno.

-5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Michal Macek | 25. 7. 2022 13:15

breburda: souhlasím ze Pinochet nenávidí ženy (a lgbt atd...) ale buďme fér ... jak čtu ty komentáře tady tak par čtenářek je na tom stejně...jen nenávidí muže....

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pinochet | 25. 7. 2022 13:13

Citace - B / 25. 7. 2022 13:07

Pinochet: No tak jasně, že na každém rohu nestojí náctiletá Pamela Anderson s doktorátem s jaderné fyziky a kdyby byla, tak by zakopla spíš už o toho mého starého (je mladší než já) než o tebe.:


Nemusí být náctiletá Pamela a ani nemusí mít doktorát z čehokoliv, stačí že jí není čtyřicet a nezakládá si geneticky diverzifikovaný chov, aby to byla výrazně lepší varianta než vy. A ani na to váš "starej" očividně nemá, jinak by vám dávno pláchnul a nesomroval po vás další vrh.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit


Zobrazit další