Diskuze k článku:

Znát výši nabízené mzdy má být samozřejmost, říká zakladatelka No Fluff Jobs

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

Jouda | 9. 6. 2022 16:24

Popravde nechapu pracovni inzeraty bez uvedeni aspon rozsahu mzdy.

Proc by tam mel nekdo chodit, ztracet cas aby se nakonci dozvedel, ze firma hodla zaplatit IT odbornika hur nez skladnika v Kauflandu vedle?

Na takovy inzerat prijdou jenom zoufalci.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit


Diskuze k článku:

František | 9. 6. 2022 18:48

No ono je takový nešvar napsat například rozpětí 20 - 40k

Za mne je to takový marker - jsme úplně v prdeli - vezmeme i blbce - na víc momentálně nemáme.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jouda | 9. 6. 2022 16:24

Popravde nechapu pracovni inzeraty bez uvedeni aspon rozsahu mzdy.

Proc by tam mel nekdo chodit, ztracet cas aby se nakonci dozvedel, ze firma hodla zaplatit IT odbornika hur nez skladnika v Kauflandu vedle?

Na takovy inzerat prijdou jenom zoufalci.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel Křížek | 8. 6. 2022 15:44 | reakce na Petr.b - 8. 6. 2022 15:15

Hlavně často je taková praxe, že v inzerátu/na billboardu zveřejní sice nějaké číslo, ale to číslo se týká zaměstnání na plný úvazek, a když pak přijdete do firmy, tak vám řeknou, že "momentálně" na plné úvazky nepřijímají, a nabídnout vám tříčtvrteční úvazek za polovinu inzerované mzdy. To je typické právě pro ty nekvalifikované profese.

S tím zveřejňováním platového rozmezí bych takový humbuk nedělal. ROZMEZÍ totiž za A) neříká přesně cenu práce a za B) pořád umožňuje diskriminaci. Mnoho povyku pro nic.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr.b | 8. 6. 2022 15:15

Páni, zveřejnit plat v inzerátu, to je v době těžkých (konkurenčních) bojů o zaměstnance něco, jako zveřejnit na internetu ceny zboží. Jasně, v maloobchodě pro koncového zákazníka je to běžné, ale jinde z říše snů.
Takový Lidl sice píše na bilboardech, kolik si u nich lidé vydělají, Amazon taky, ale to jsou místa prodavačů a skladníků.
V našem oboru (servis strojů) se čím dál častěji děje to, že si firmy přetahují (kradou) zaměstnance navzájem, protože noví mechanici prostě nejsou. Sem tam se objeví mladý nadějný, ale je to vzácnost. A už dnes mají firmy problém je zaplatit, protože rovnice je jasná: slušný plat zaměstnance = drahé služby firmy, a to se pochopitelně nelíbí zákazníkům.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit