Diskuze k článku:

Žena jako veřejný majetek. Nesamozřejmá a křehká autonomie ženského těla

Váš komentář:

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Athena | 22. 10. 2020 | 15:09

Takže si třeba myslíte, že by mělo být i povinné darování krve, když to někomu zachrání život? Nebo že by vás měli mít lidé možnost náhodně vybrat jako dárce orgánů, protože vaše ledvina je zrovna vhodná pro někoho jiného? Bez souhlasu nemůžete ani využít orgány mrtvého, abyste zachránil život jiného žijícího člověka. To má opravdu mít žena menší práva než mrtvé tělo?

+31
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Lenka | 21. 10. 2020 | 13:49

No, já klidně budu dál odsuzovat ženy, které se rozhodly pro potrat (mimo patologický nález plodu nebo znásilnění). Neupírám jim právo se rozhodnout, co se svým tělem budou dělat, ale pokud mají dost rozumu na sex s mužem, měly by najít i dost rozumu na antikoncepci. A nechodte na mne se spoluzodpovědností muže - ten to těhotenství ani potrat nepodstupuje. Jsem proti zákazu potratů i proti jakémukoliv násilí v této oblasti, ale nechtěná těhotenství jsou obvykle důsledkem lenosti a neodpovědnosti vůči vlastnímu tělu, než selhání antikoncepce.

-34
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Všech 37 komentářů v diskuzi

mydlisko | 24. 10. 2020 | 18:11

V článku se, nevím proč, nezmiňuje nebezpečí neplodnosti po interrupci. V případě, že partner chce svoje dítě (a takových je docela dost), má taková žena jistý hendikep a problém, který může být znásobený i její touhou po vlastním dítěti. Přesto, že takový krok neschvaluji, je možnost vzdát se dítěte po porodu či opravdu krajní řešení baby box. Ostatně "výškrab" je stejně jako každý jiný výkon spojený s určitým rizikem, ale nemožnost mít vlastní dítě se mi zdá být zásadní. Samozřejmě chápu i ty ženy, které děti z jakýchkoliv důvodů nechtějí, ale těm by se tato skutečnost měla projevit ve starobním důchodu (průběžný systém) samozřejmě s výjimkou těch, které si třeba dítě osvojí...

-7
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Monika | 28. 10. 2020 | 10:37 | reakce na mydlisko - 24. 10. 2020 18:11

Kyretáž se dělá například i po "zapomenuté" části placenty nebo plodových obalů po porodu. A nesnižuje se náhodou riziko neplodnosti s dobrou dostupností kvalitně lékařsky provedené (mini)interrupce? Aha. Nejdřív si něco zjistěte, než budete omílat staré domněnky.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Neřeknu | 25. 10. 2020 | 21:09 | reakce na mydlisko - 24. 10. 2020 18:11

protože to, že žena bude po potratu neplodná, je kec... nechápu, že tomu ještě někdo věří.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jana | 25. 10. 2020 | 17:06 | reakce na mydlisko - 24. 10. 2020 18:11

A to jako proč? Vždyť bezdětné ženy nemají žádnou několikaletou přestávku v odvodech v podobě rodičovské, narozdíl od těch dětných přispívají do systému celý život. Naopak ještě ze svého "živí" ty, co jsou zrovna na rodičovské.

+11
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

fanda | 24. 10. 2020 | 17:07

Žena je jako každý jiný člověk. A nikdo nemá právo ženě nařizovat co má nebo nemá se svým tělem dělat. Je to jen její právo.Žádná církev do toho nemá co kecat. A ohledně potratů je to také tak . Nikdo a myslím to vážně , nemá právo do jejího rozhodnutí nějak zasahovat.

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jouda | 21. 10. 2020 | 17:50

Blabol:
"Přitom pokud si žena nemůže sama rozhodovat o tom, co se bude dít s její dělohou..."

O nejakou delohu vubec nejde. Spanembohem si ji vystav nad posteli, to je kazdymu jedno.
Trmacka je, ze v ty deloze se vyviji uplne nezavisla ziva bytost a ty je tu rec.
Momentalni uzus v CR je takovy, ze pokud zacne plodu tlouct srdce (v zakone definovano tydnem gravidity), neni to uz vejskrab nevedomeho plodu, lec vrazda doposud nenarozeneho. Ktery opravdu za sve rodice nemuze

O urovni predelu jest mozno debatovat, nekdo razi, ze hned po poceti, nekdo klidne tyden pred porodem, na webu nokidding.cz jsem dokonce zaznamenal dotazy na tema "poporodniho potratu" (cti vrazdy novorozence)

Kazdopadne, jak napsala Lenka a sklidila hromadu minusu, potrat je fail naprosto vzdy. Protoze se mu da snadno predejit beznou a lacinou antikoncepci.

-14
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Neřeknu | 25. 10. 2020 | 21:10 | reakce na Jouda - 21. 10. 2020 17:50

nezávislá živá bytost? Tak ji vyndáme z dělohy a uvidíme, jak je nezávislá...

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Člověkus | 25. 10. 2020 | 16:22 | reakce na Jouda - 21. 10. 2020 17:50

Plod není nezávislá živá bytost, jak píšete. Naopak, je závislá na těle své hostitelky, a to velmi. Je součástí jejího těla. Pokud jí dáte více práv než ženě, degradujete tím ženu na chodící inkubátor bez práva na tělesnou integritu, to se dle mého názoru snažila autorka článku sdělit. Co se týče ochrany před početím, žádná není stoprocentní, takže nehoda se stát může i přes veškerá zodpovědná opatření.

+11
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

umfa | 24. 10. 2020 | 06:43 | reakce na Jouda - 21. 10. 2020 17:50

Jestli toužíte ženy vlastnit a ovládat, odstěhujte se třeba do Saúdské Arábie. Tady jsme v Evropě, kde si každý sám se sebou dělá co uzná za vhodné a Vám je po tom prd :-)

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 24. 10. 2020 | 10:16 | reakce na umfa - 24. 10. 2020 06:43

Ano, vsiml jsem si, ze tento web se specializuje na frustrovane a neprilis inteligentni zeny. Ono to jde ostatne rukku v ruce.

Opravdu netusim vyznam teto prazvlastni reakce.
Ja nemam sebemensi potiz s tim, at si kazdy sam se sebou dela co chce.
Trmacka je, ze je zde rec o diteti, uplne jine osobe, nez je ta hlupana, co si nechala v krovi za hospodou nejakym obejdou nakaslat do boudy.
Hlupana, at si dela sama se sebou spanembohem co chce.
Dite vsak jeji majetek neni, je to nezavisla osoba. A se stejnym pravem na zivot, jaky ma hlupana sama.

-14
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jana | 25. 10. 2020 | 17:18 | reakce na Jouda - 24. 10. 2020 10:16

Vy sám jste živoucí důkaz toho, že potrat je někdy lepší volbou. Ta hlupaňa, co si nechala naštěkat v křoví, to mluvíte o vaší matce, že?

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

umfa | 24. 10. 2020 | 23:51 | reakce na Jouda - 24. 10. 2020 10:16

Zjednodušujete až za hranici správnosti. Například neberete v úvahu možnost znásilnění. Těch případů, kdy je zákaz potratu zjevně kontroverzní je samozřejmě víc, ale na vyvrácení tvrzení stačí jediný protipříklad, proto je už neuvádím.

Ad hlupaňa - v jednoduchosti je sice genialita, ale musí to být jednoduchost funkční. Ve Vašem zjednodušení problému je to, obávám se, přesně naopak a to v obou bodech Vašeho tvrzení.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Athena | 22. 10. 2020 | 15:09 | reakce na Jouda - 21. 10. 2020 17:50

Takže si třeba myslíte, že by mělo být i povinné darování krve, když to někomu zachrání život? Nebo že by vás měli mít lidé možnost náhodně vybrat jako dárce orgánů, protože vaše ledvina je zrovna vhodná pro někoho jiného? Bez souhlasu nemůžete ani využít orgány mrtvého, abyste zachránil život jiného žijícího člověka. To má opravdu mít žena menší práva než mrtvé tělo?

+31
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 22. 10. 2020 | 16:10 | reakce na Athena - 22. 10. 2020 15:09

Pokud se zajimate o tuhle problematiku, doporucuju nastudovat Trestni zakonik, HLAVA I - TRESTNÉ ČINY PROTI ŽIVOTU A ZDRAVÍ, § 150Neposkytnutí pomoci

Ano, za urcitych specifickych podminek muze byt i nedarovani krve trestnym cinem se sazbou az 2 roky, viz prvni odstavec paragrafu 150 TZ.

(1) Kdo osobě, která je v nebezpečí smrti nebo jeví známky vážné poruchy zdraví nebo jiného vážného onemocnění, neposkytne potřebnou pomoc, ač tak může učinit bez nebezpečí pro sebe nebo jiného, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

"Argumentace" ze me nekdo nahodne vybere jako darce organu zaziva, je tedy zcestny blabol. Bez nebezpeci pro me osobne mi nikdo pajsl nedemontuje.

Dale doporucuju nastudovat si rozdil mezi pasivnim a aktivnim pocinanim. Nepomoc je pasivni nedelani niceho, coz vede ke skode. Potrat v dobe po uznani plodu jako zive bytosti (u nas definovano tydnem gravidity, kdy embryu zacne touct srdce) je aktivni ukonceni zivota nezavisle lidske bytosti.

A jak jsem psal vyse, tato rozhodna hranice je predmetem debaty, osobne si myslim, ze stavajici nastaveni je rozumne vyvazene.

A znovu doplnuju, potrat je vzdy fail, protoze jest mozno mu velice snadno predejit.
Normalni a zadouci stav je, ze potrat neni potreba.

Stejne jako je vzdy fail dopravni nehoda, i kdyz to airbagy a deformacni zony zachranily na par zlomenin a 2 tydny v nemocnici, namisto krchova.
Normalni a zadouci stav je nebourat.

-10
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Neřeknu | 25. 10. 2020 | 21:13 | reakce na Jouda - 22. 10. 2020 16:10

tohle se hodí leda tak do FB skupiny "nejsem právník, ale... "

= přečtu si pár paragrafů a pak jdu machrovat někam do diskuze, ačkoliv tomu vůbec nerozumím...

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

umfa | 25. 10. 2020 | 18:05 | reakce na Jouda - 22. 10. 2020 16:10

Normální a žádoucí stav je též nevymýšlet naprosto zcestné interpretace právních předpisů :-)

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Lenka | 22. 10. 2020 | 15:41 | reakce na Athena - 22. 10. 2020 15:09

Proč také nereagujete na názor o používání antikoncepce? S právy přece také přichází nějaká morální odpovědnost, ne? Celý ten článek vyznívá, jako by žena byla rozená obět... v životě se může stát ledacos, ale bud jsem fňuk fňuk chudinka, která "musí" spát s někým bez ochrany a pak jít na potrat (v horším případě ču..a, která spí s každým dobrovolně bez ochrany), nebo jsem emancipovaná žena, která se postaví stereotypům, spí s kým chce a není blbá (případně plně ovládaná svým rozkrokem) a postará se, aby se vyhnula fyzickému a psychickému traumatu způsobenému následným umělým potratem.

-9
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 22. 10. 2020 | 16:59 | reakce na Lenka - 22. 10. 2020 15:41

No jo, ale kdyz "victimhood culture" ma zduvodneni pro vsecky moje faily.

https://unherd.com/2018/06/victimhood-culture-will-tear-us-apart/

Muze za to chlap/zid/burzuj/kulak, modernim terminem "privileged person"

-4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Judita | 21. 10. 2020 | 16:50

Hmm. Pribeh suzebnice me napadl jako prvni...k tem divkam.Ano,my matky, ucime jak se ma divka, chovat, oblekat atd. , ale za me, s jistotou je neucim, aby se neumely v ramci slusnosti ozvat, neumely branit, a pokud by jim nekdo zamerne ublizil, urcite to nebudu bagatelizovat ve smyslu, muzes si za to sama. Pokud jde o potrat, rozhodnuti je ciste na dane divce , ci zene, samozrejme nejake nasledky po psychicke strance si urcite ponese, ale je to jejich rozhodnuti. Nejsem zastance potratu, ale pokud se tak nekdo rozhodne a z jakehokoli duvodu- je to ciste jeho zalezitost, nikomu ani rodici, nenalezi o tom rozhodovat. Oni jeji svedomi nosit nebudou.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Tatiana | 21. 10. 2020 | 16:30

Být mlada tak do řádného sexu nejdu. A pokud bych zažila znásilněni tak by teda teprve děly se věci...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Lenka | 21. 10. 2020 | 13:49

No, já klidně budu dál odsuzovat ženy, které se rozhodly pro potrat (mimo patologický nález plodu nebo znásilnění). Neupírám jim právo se rozhodnout, co se svým tělem budou dělat, ale pokud mají dost rozumu na sex s mužem, měly by najít i dost rozumu na antikoncepci. A nechodte na mne se spoluzodpovědností muže - ten to těhotenství ani potrat nepodstupuje. Jsem proti zákazu potratů i proti jakémukoliv násilí v této oblasti, ale nechtěná těhotenství jsou obvykle důsledkem lenosti a neodpovědnosti vůči vlastnímu tělu, než selhání antikoncepce.

-34
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Lukáš | 1. 11. 2020 | 20:39 | reakce na Lenka - 21. 10. 2020 13:49

Kde žijete, dnešní femismus se nám všem snaží nalhat, že ženy mohou přece cokoliv, aneb Girl's power, nebo jsem Strong indepedent woman, ale když přijde na zodpovědnost, to nemůžete po ženách vůbec chtít, a úplně nejhůř, když to jim řekne muž.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Angelina | 24. 10. 2020 | 11:20 | reakce na Lenka - 21. 10. 2020 13:49

A co třeba oběti znásilnění, které z takovéhoto pohlavního styku otěhotní? Co ženy, které žijí s násilníkem, který se jich na nic neptá? Co ženy, které někdo omámené nebo opilé zneužije na večírku? A co třeba když jde žena na potrat proto, že by její dítě bylo na základě testů s největší pravděpodobností těžce postižené? I takové případy spadají do kategorie "byla líná řešit antikoncepci"? Generalizuje se jednoduše, ale realita není černobílá a označovat všechny ženy, které se z nejrůznějších důvodů rozhodnou pro potrat, je podle mě omezené. Měly bychom táhnout za jeden provaz a neodsuzovat se. Nikdy nevíme, jak se do té situace dotyčná dostala.

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Marie | 24. 10. 2020 | 11:14 | reakce na Lenka - 21. 10. 2020 13:49

On ale ten muž spoluzodpovědný je, to, že nenese následky z něj nevinného nedělá. A tohle přesvědčení, že žena je vždy ta, která se má o všechno starat, jinak je totiž hloupá búbú a když se něco pokazí, je to její vina a muž je jen neschopné individuum, které za své činy nenese zodpovědnost, nás dovedlo do situace, kdy jsou někteří lidé schopní spoluobviňovat ženu i z jejího vlastního znásilnění. Protože ona je ta, která má být rozumná a zodpovědná a muž je ten, který dělá jen to, co je pro něj přirozené. Neříkám, že právě s tímto názorem souhlasíte, ale tohle je, kam nás postoje podobné těm Vašim dostaly. Takže ano, potrat je fail, ale to je fail obou, ne jenom té ženy.souhlasíte, ale tohle je, kam nás postoje podobné těm Vašim dostaly. Takže ano, potrat je fail, ale to je fail obou, ne jenom té ženy.

+13
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Hana | 22. 10. 2020 | 19:18 | reakce na Lenka - 21. 10. 2020 13:49

Myslím, že onen "nerozum" je často právě ten stav popisovaný v článku. O mém těle může rozhodovat někdo jiný. Je to naprosto subtilní podprahové přesvědčení, se kterým bohužel mnozí z nás byli do světa vysláni, a které generuje ten nerozumný způsob chování.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 22. 10. 2020 | 20:05 | reakce na Hana - 22. 10. 2020 19:18

Nespravne, jak jsem uz psal vyse.

O vasem tele nikdo nerozhoduje ani to nikoho nezajima.

Rec je o naprosto odlisne osobe, diteti, ktere je jenom ve vasem tele po omezenou zalezle.
A zaslouzi si ochranu jako kazdy jiny clovek, i ochranu pred jeho vlastni matkou, kdyz se ho pokousi zabit.
Dite nemuze za svoji matku.

Otazkou je pouze urceni, do kdy je plod shlukem bunek, kdy se stava samostatnou osobou.

-10
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Gaome | 23. 10. 2020 | 09:49 | reakce na Jouda - 22. 10. 2020 20:05

Chyba lávky. Rozhoduje. Protože například při alergii na latex nebo při jiných ženských obtížích s menstruací, kterých není zrovna málo, je zapotřebí hormonální antikoncepce. Pro její získání je ale nutno každý půl rok maximálně rok podstupovat vyšetření. Ano, většina žen je tak naučená a přetrpí to ale super to není a je spousta lékařů kteří jsou vyoženě hovada, a mezi gynekology je jich dvakrát tolik. Každopádně při braní antikoncepce jsou ohrožena spíše játra, takže by mělo logiku dělat krevní testy, které se prakticky nedělají. Bylo mi tedy záhadou proč by mi někdo měl pi..ou každý půl rok kontrolovat dělohu? To je to můj nejnebezpečnější orgán v těle? A nakonec jsem došla k tomu že v 60tý letech minulého režimu nějaká čůza ministrině zdravotnictví rozhodla, že pokud chce žena antikoncepci, musí jí minimáln ěkaždý rok udělat stěr z čípku kvůli rakovině i když s tím užívání antikoncepce nesouvisí. Pokud by tak lékař nečinil, a žena onemocněla rakovinou dělohy, povede se automaticky vyšetřování zda užívá antikoncepci a který lékař ji má tudíž hlídat a pokud se ukáže že nehlídal, přijde o licenci. Pořád nemáte pocit že žena není obchodovatelnou komoditou? Jinak proti této situaci mnoho let brojí i sami lékaři, protože takto vlastně nesou zodpovědnost za vaše zdraví, ale ministerstvo zdravotnictví to nezajímá, prohlížení děr pro ně není téma a nepřináší to nikomu peníze...

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Barbora | 21. 10. 2020 | 15:01 | reakce na Lenka - 21. 10. 2020 13:49

Pokud by se to bralo tak, že muž nemá žádnou spoluodpovědnost za těhotenství, potom také nemá žádné právo na dítě. Ano, i tak by se to dalo pojmout. Vlastně by se podle těhle pravidel hrát dalo. Za mlada byste si nechala platit za sex a jako o starou by se o vás postaraly vaše děti, které by měly jen jednoho rodiče a to matku, nic jako otec by neexistovalo.

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Lenka | 21. 10. 2020 | 17:05 | reakce na Barbora - 21. 10. 2020 15:01

Až na to, že to bylo myšleno ve smyslu "pokud není žena hloupá a nezodpovědná búbú, tak se raději o antikoncepci postará sama (pokud nechce být těhotná), protože následky nese hlavně ona a potom fňukat, že on za to může taky, je dost trapné". Jinak, já si za sex nikdy platit nenechala, ale každý je holt jiná povaha... :-). A dík za hlasy minus, to že plno lidí považuje potrat za antikoncepční metodu, mluví samo za sebe.

-13
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

umfa | 27. 10. 2020 | 16:50 | reakce na Lenka - 21. 10. 2020 17:05

Překrucujete. Potrat není antikoncepční metoda, stejně jako výměna nabouraného blatníku autoservisu není metoda řízení auta. Ale občas se stane průšvih (navíc ne vždy vlastní vinou) a pak je dobře, že ty nápravné mechanismy existují.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Neřeknu | 25. 10. 2020 | 21:21 | reakce na Lenka - 21. 10. 2020 17:05

nikdo nepovažuje potrat za antikoncepční metodu. Jen na rozdíl od vás chápeme, že jsou situace, kdy je to nejlepší řešení.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Barnabáš | 21. 10. 2020 | 13:57 | reakce na Lenka - 21. 10. 2020 13:49

Za vsechna nechtena tehotenstvi mohou muzi a jejich nezodpovedna ejakulace. https://www.google.com/amp/s/humanparts.medium.com/amp/p/eb0e8288a7e5

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Tatiana | 21. 10. 2020 | 16:25 | reakce na Barnabáš - 21. 10. 2020 13:57

Nu já teda nevím. Být mužem to je snad nijaká NEMOC!!!

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 21. 10. 2020 | 18:45 | reakce na Tatiana - 21. 10. 2020 16:25

Vzdyt reseni je v tom clanku exaktne napsany:
https://humanparts.medium.com/men-cause-100-of-unwanted-pregnancies-eb0e8288a7e5 - toto je rychlejsi odkaz bez redirectu

Here’s another prevention idea: All males in the U.S. could get a vasectomy when they are ready to be sexually active.

Pamatujte, uz neexistuji magori ci spatne/dobre nazory, zijeme v postmodernim svete. Kazdy blabol pomateme mormonky s sesti detmi ma stejnou vahu jako clanky vedcu z Akademie ved

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Tatiana | 22. 10. 2020 | 14:45 | reakce na Jouda - 21. 10. 2020 18:45

Nezlobte se na mně ale názor je záležitost inteligentu. Pokud člověk dopřeje idiotu víc než 1 min sluchu je idiot stejný. A není to nijak těžké . Realitu si tvoříme SAMI!!!

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 22. 10. 2020 | 16:19 | reakce na Tatiana - 22. 10. 2020 14:45

Ano a ne.

Ztracet cas o osamelym idiotem je ztrata casu. to mate pravdu.

Pokud se vsak jena o idioci institucializovanou, zastitenou hnutim, politickou stranou apod.

Poznej sveho nepritele.
Je dulezite vedet, co sijou nackove, okamura, ruzne varianty neomarxistu vcetne feministek treti vlny.

Aby clovek nebyl prekvapen, ze mu pod okny dupou pochodnove pruvody.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Tatiana | 23. 10. 2020 | 15:50 | reakce na Jouda - 22. 10. 2020 16:19

Mate pravdu instytucianalizovana idiocie je věc nebezpečna, je třeba zdrhat. Ale jsem tak trochu v rozpacích co se tyče vašeho názoru co do FEMINIZACII??? Do ted' tenhle svět byl pod vládou PATRIARCHATU a podívejte se až kam jsme se dostaly???

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu