Adidas uvádí Pride kolekci a podporuje lásku pro všechny

#LoveUnites
LGBT+MódaPRIDE 2021Spolupráce
Redakce Heroine
| 4. 8. 2021 | 1 521
Adidas uvádí Pride kolekci a podporuje lásku pro všechny
Foto pro adidas: photocredit: @samuel_alex__ fotograf, asist @iuriiladutko.raw

Značka adidas přichází s kampaní „Love Unites“ a novou kolekcí PRIDE, oslavující lásku, která všechny spojuje a která pomáhá k tomu, abychom byli otevřeni všem a akceptovali i nemainstreamové podoby vztahů a identity.

Sebevyjádření. Přijetí. Být sám sebou. Coming-out. To jsou slova, která se v diskusích o vztahu společnosti a lidí minoritní sexuální orientace nebo identity objevují často. Přestože jsme už ušli dlouhou cestu, „být sám sebou“ stále není pro takové lidi jednoduché a to, co na své cestě nejvíc potřebují, je pocit přijetí a respektu ke své jedinečnosti. I proto se pořádá pražský Pride. Oslavit otevřenost všem formám lásky, dát najevo, že diverzita je to, co nás obohacuje, má stále smysl. 

Značka adidas se k těmto hodnotám už po několikáté připojuje speciální kolekcí, letos nazvanou #LoveUnites. V rámci lokální kampaně zastoupena celým spektrem osobností, jako jsou Miss Petty, Rudy, Anděl z nebes, Standa Palát, Olesya, Tonic a další. Nabízí na třicet pestrobarevných módních kousků s tekutou geometrií a výraznou vrstvenou grafikou. Inspirovala ji iniciativní kultura „Do-It-Yourself“, jež hraje ve sportovních LGBTQI+ komunitách významnou roli. Kromě fashion triček, overalů a klobouků v ní najdete i performance vybavení, kraťasy, podprsenky nebo barevné verze oblíbených modelů adidas jako Nizza, Forum, UltraBoost 5.0 DNA či AdiZero Pro V1.


Adidas @samuel_alex__ fotograf, asist @iuriiladutko.raw
Adidas
Adidas

adidas na Pride

Značka adidas se letos také aktivně zapojí do programu Prague Pride, který se bude konat v Praze na Střeleckém ostrově od 2. do 8. srpna 2021. Pro návštěvníky a podporovatele komunity bude připraven speciální Detektor lásky, který ukáže, jak otevření, ohleduplní a láskyplní opravdu jste. Čekají vás také sportovní aktivity vedené komunitou adidas Runners – protáhnout tělo si tak můžete lekcemi jógy a několika výběhy. Footshop stánek bude mít připraven další doprovodný program, například kurz líčení vedený influencerkou Natálií Hefnerovou a další zajímavé aktivity.


Adidas
Adidas
photocredit: @samuel_alex__ fotograf, asist @iuriiladutko.raw

O značce

Tým adidas tvoří přes 60 000 rebelských optimistů z více než 100 zemí a všechny žene kupředu víra, že skrze sport lze měnit životy. Svým zaměřením na udržitelnost, inkluzivitu a sportovní výkon neustále usiluje o posouvání limitů a inspiruje tak sportovce a umělce ke stejné vizi – vidět možnosti tam, kde ostatní vidí jen nemožné. Ať už jde o vytváření udržitelnější budoucnosti prostřednictvím závazku eliminovat do roku 2024 nerecyklovaný polyester, o spojování všech lidí sportem díky inspiraci fanoušků k tomu, aby oslavovali svou odlišnost, nebo o posouvání hranic inovacemi a výrobou produktů zdolávajících rekordy, jako je adizero adios Pro – pro adidas není nic nemožné.


photocredit: @samuel_alex__ fotograf, asist @iuriiladutko.raw
photocredit: @samuel_alex__ fotograf, asist @iuriiladutko.raw
photocredit: @samuel_alex__ fotograf, asist @iuriiladutko.raw

Novou kolekci pro adidas fotili: @samuel_alex__ fotograf, asist @iuriiladutko.raw. Článek vznikl ve spolupráci s našimi partnery v adidas.

Nakoukněte do časopisu Heroine

V novém čísle Heroine najdete:

  • LUCIE HRDÁ Tváří titulní strany je advokátka Lucie Hrdá. „Oběti připodobňují znásilnění k vraždě duše a mnoho z nich tvrdí, že by byly raději mrtvé, než aby žily s touto zkušeností dál. Pokud se na tyto zločiny stále pohlíží jako na ublížení na zdraví, je to podle mě naprosté nepochopení,“ říká v našem rozhovoru. Organizace Bez trestu, kterou spoluzakládala, zveřejňuje skutečné rozsudky, aby upozornila na to, za jaké činy odcházejí pachatelé od soudů jen s podmínečnými tresty. „O násilí nesmíme mlčet,“ říká Lucie a sama se neúnavně angažuje.
    Lucii Hrdou fotila naše spolupracovnice v Londýně Eliška Sky.
  • STOP NÁSILÍ NA ŽENÁCH! Nějakou formu domácího násilí zažilo 20–40 % žen. V době první covidové vlny narostlo domácí násilí až o 50 %. Každá třetí žena se stala terčem sexuálního obtěžování. Zkušenost se znásilněním má asi 5–10 % českých žen, přičemž naprostá většina z nich se nikdy neobrátí na policii. Co ještě potřebujeme slyšet, abychom jako společnost přestali zavírat oči před domácím a sexualizovaným násilím?
  • MŮJ ŽIVOT S MOHAMEDEM „Mohamed zná holky, jako jsem já (35+ single ženy s kariérou), jen z filmů. Já znám kluky jako Mohamed jen ze zpráv. Oba kolem těch stereotypů první týdny potichu našlapujeme. Nevíme, co čekat. On uzavírá svůj den modlitbou, já sklenkou vína.“ Michelle Losekoot svěřila Heroine svůj příběh o tom, jak nabídla hostitelskou péči jednomu z dětí, které na českém území skončily jako uprchlíci bez rodičů. Co při tom Michelle zjistila o sobě? A co o naší společnosti?
  • FAST FEMINIST FASHION Nakupují české feministky v řetězcích? Je udržitelná móda jen pro privilegované? A koho posiluje podceněné oblečení? Módní publicistka Veronika Ruppert se zamýšlí nad přesahy mezi feminismem a módou ohleduplnou k planetě i lidem. V příloze Sustainable přinášíme také rozhovor s klimatoložkou Táňou Míkovou a tipy na udržitelnější cestování z pera architekta Petera Bednára.

a spousta dalšího čtení…

Diskuze k článku

V diskuzi nejsou žádné komentáře

Vstoupit do diskuze