Diskuze k článku:

Hledání míru ve válce o očkování

Váš komentář:

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Markéta | 15. 3. 2019 | 09:29

Díky za tento článek! Přesně vystihuje mé obavy a znechucení z represe systému.

+20
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Jirka | 14. 3. 2019 | 20:38

Ano. Žijeme v dnešní svobodnější době. Můžeme samozřejmě diskutovat o tom, které očkování je potřeba a bez kterého bychom se možná obešli. Jen by bylo dobré, aby se k tomu mohla vyjádřit laická i odborná veřejnost a na základě toho rozhodnout co bude povinné a co ne. Rozhodovat se podle pocitů a zkušenosti s malou skupinou lidí je trošku zavádějící, stejně jako někteří hazardéři hájící domácí porody. Např. 1000 zrození proběhne bez komplikací a jeden potřebuje okamžitý zákrok na specializovaném pracovišti, které v porodnici je. Jinak může matka i novorozenec zemřít. Díky očkování jsme vůči spoustě vážných nemocí více chráněni než bez něho.

-22
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Všech 36 komentářů v diskuzi

merly | 8. 7. 2019 | 22:14

Jsem tady, abych svědčil o tom, co pro mě udělalo toto kouzlo. Nikdy nevěřím v kouzlení, dokud jsem nebyl v pokušení to zkusit. Já a můj manžel jsme měli spoustu problémů společného života, ne vždy mi udělá radost, protože se zamiloval do jiné dámy mimo naše manželství. Snažil jsem se, aby můj manžel tuto ženu opustil, ale čím víc s ním mluvím čím více mě smutno, takže mé manželství se rozvedlo, protože mi nevěnuje pozornost. Takže se všemi těmi bolestmi a úzkostí jsem se rozhodl kontaktovat kouzlo, abych zjistil, zda se věci mezi mnou a mým manželem opět dají trénovat. toto kouzlo DR PEACE mi řekl, že můj manžel je opravdu ve velkém nepořádku, že je kouzelná magie, takže mi řekl, že udělá všechno jako obvykle. on pokračoval a hodil kouzlo pro mě, po 3 dnech on hodil kouzlo na mého manžela on kompletně změnil se přišel omlouvat se ke mně a říkat jak on se ke mně se staral, že on nevěděl co on dělá, já a můj manžel je zpět spolu Opravdu děkuji DR PEACE za to, že se můj manžel vrátil ke mně. Chci, aby ho všichni kontaktovali pro ty, kteří mají nějaké problémy v souvislosti s manželskými a vztahovými problémy, vyřeší to za vás. Jeho e-mailová adresa je zde: doctorpeacetemple@gmail.com
WhatsApp: +2348059073851
Viber: +2348059073851

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Lydia | 18. 6. 2019 | 17:06

DĚKUJÍ VELKÉM DR Sunny ZA ŘEŠENÍ MŮJCH PROBLÉMŮ JE JEHO EMAIL IS (drsunnydsolution1@gmail.com
Jmenuji se Miss Lydia, byla jsem vdaná za svého manžela po dobu 5 let, kde jsme spolu letěli šťastně a ne až do doby, kdy odcestoval do Austrálie na služební cestu, kde potkal tuto dívku a od té doby mě nenávidí a děti a lásku jen jí. takže když se můj manžel vrátil z cesty, řekl, že mě nechce vidět znovu a znovu s dětmi, takže nás vyvedl ven z domu a teď jede do Austrálie, aby viděl tu jinou ženu. tak jsem s dětmi byl tak frustrovaný a já jsem zůstal jen s maminkou a nebyl jsem léčeni dobře, protože moje matka se po mém otcově smrti oženila s jiným mužem, takže muž, který se oženil, ji neošetřoval dobře, a moje děti byly tak zmatené a já jsem hledal způsob, jak dostat svého manžela zpět domů, protože ho miluju a vážím si ho tolik, takže jednoho dne, když jsem procházel na svém počítači, jsem viděl svědectví o této kouzelné kouzlo DR Sunny, svědectví sdílená na internetu paní a to na mě zapůsobilo tak moc, že ??jsem si to zkusil. Zpočátku jsem se bál, ale když jsem přemýšlel o tom, co já a moje děti procházejí, tak jsem ho kontaktoval a on mi řekl, abych zůstal klidný jen 24 hodin, aby se můj manžel vrátil ke mně a ke svému nejlepšímu překvapení jsem dostal hovor od mého manžela na druhý den ptát se po dětech a já jsem zavolal DR Sunny a on řekl, že vaše problémy jsou vyřešeny mé dítě. tak to bylo, jak jsem se dostat svou rodinu zpět po dlouhém stresu brzdit se zlá dáma, takže se všemi tyto pomoci od DR Sunny, chci, abyste všichni na tomto fóru, aby se se mnou řekl obrovský díky DR Sunny a já budu také radu pro někoho v takových nebo podobných problémech nebo jakýkoli druh problémů by měl také kontaktovat jeho e-mail je) (drsunnydsolution1@gmail.com) on je řešením všech vašich problémů a nesnází v životě. jeho e-mailová adresa je opět (drsunnydsolution1@gmail.com)

JE SPECIALIZOVAT V NÁSLEDUJÍCÍM SPELLU.

(1) Pokud chcete své ex zpět.

(2) pokud máte vždy špatné sny.

(3) Pokud chcete být povýšeni ve vaší kanceláři.

(4) Pokud chcete, aby po vás běžely ženy / muži.

(5) Pokud chcete dítě.

(6) Pokud chcete být bohatí.

(7) Pokud chcete svému manželovi navázat navždy.

(8) Pokud potřebujete finanční pomoc.

(9) Jak jste byli scammed a chcete obnovit vás ztratili peníze.

(10) pokud chcete zastavit rozvod.

(11) pokud se chcete rozvést se svým manželem.

(12) pokud chcete, aby vaše přání bylo uděleno.

(13) Kouzlo těhotenství k otěhotnění dítěte

(14) Zaručujeme, že vyhrajete znepokojující soudní případy a rozvod bez ohledu na to, v jaké fázi

(15) Zastavte rozpad vašeho manželství nebo vztahu.

(16) jestliže máte jakoukoliv nemoc (H I V), (CANCER) nebo jakoukoliv nemoc.

(17) pokud potřebujete modlitby za vysvobození svého dítěte nebo sebe samého.

(18) chcete vyléčit lék na cukrovku, léčbu herpes, vyléčení Hiv a AIDS, léčbu rakoviny prsu a léčbu rakoviny,
 
ještě jednou se ujistěte, že ho budete kontaktovat, pokud máte nějaký problém, který vám pomůže. jeho e-mailová adresa je (drsunnydsolution1@gmail.com), kontaktujte ho okamžitě .... zavolejte nebo co se mu stalo číslo na +2349030731985

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jouda | 28. 3. 2019 | 12:59

Zákaz vstupu dětí do škol. Epidemie spalniček v New Yorku se raketově šíří
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/epidemie-spalnicek-v-new-yorku.A190328_104617_zahranicni_niv

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

jona | 28. 3. 2019 | 10:34

DĚKUJÍ VELKÉM DR Sunny PRO ŘEŠENÍ MŮJCH PROBLÉMŮ JE JEHO EMAIL IS (drsunnydsolution1@gmail.com
Jmenuji se Miss Jane, byl jsem ženatý s manželem po dobu 5 let, kde jsme žili šťastně spolu letos a ne dokud necestoval do Brazílie na služební cestu, kde potkal tuto dívku a od té doby mě nenávidí a děti a lásku jen jí. takže když se můj manžel vrátil z cesty, řekl, že mě nechce vidět znovu a znovu s dětmi, takže nás vyvedl ven z domu a teď jede do Austrálie, aby viděl tu jinou ženu. tak jsem s dětmi byl tak frustrovaný a zůstal jsem s maminkou a nebyl jsem léčen, protože moje matka se po mém otcově smrti oženila s jiným mužem, takže muž, se kterým se oženil, ji nezacházel dobře, a moje děti byly tak zmatené a já jsem hledal způsob, jak dostat svého manžela zpět domů, protože ho miluji a vážím si ho tolik, takže jednoho dne, když jsem procházel na počítači jsem viděl svědectví o této kouzelné kouzlo DR Sunny, svědectví sdílejí na internetu dáma a to na mě zapůsobí natolik, že si také zkusím to zkusit. Zpočátku jsem se bál, ale když jsem přemýšlel o tom, co já a moje děti procházejí, tak jsem ho kontaktoval a on mi řekl, abych zůstal klidný jen 24 hodin, aby se můj manžel vrátil ke mně a ke svému nejlepšímu překvapení jsem dostal hovor od mého manžela na druhý den ptát se po dětech a já jsem zavolal DR Sunny a on řekl, že vaše problémy jsou vyřešeny mé dítě. tak to bylo, jak jsem se dostat svou rodinu zpět po dlouhém stresu brzdit se zlá dáma, takže se všemi tyto pomoci od DR Sunny, chci, abyste všichni na tomto fóru, aby se se mnou říci obrovské díky DR Sunny a já budu také radu pro někoho v takových nebo podobných problémech nebo jakýkoli druh problémů by měl také kontaktovat jeho e-mail je) (drsunnydsolution1@gmail.com) on je řešením všech vašich problémů a nesnází v životě. opět jeho emailová adresa je (drsunnydsolution1@gmail.com)

JE SPECIALIZOVAT V NÁSLEDUJÍCÍM SPELLU.

(1) Pokud chcete, aby vaše ex zpět.

(2) pokud máte vždy špatné sny.

(3) Pokud chcete být povýšen ve vaší kanceláři.

(4) Pokud chcete, aby po vás běžely ženy / muži.

(5) Pokud chcete dítě.

(6) Pokud chcete být bohatí.

(7) Pokud chcete svému manželovi navázat navždy.

(8) Pokud potřebujete finanční pomoc.

(9) Jak jste byli scammed a chcete obnovit vás ztratili peníze.

(10) pokud chcete zastavit rozvod.

(11) pokud se chcete rozvést se svým manželem.

(12) pokud chcete, aby vaše přání bylo uděleno.

(13) Kouzlo těhotenství k otěhotnění dítěte

(14) Zaručujeme, že vyhrajete znepokojující soudní případy a rozvod bez ohledu na to, v jaké fázi

(15) Zastavte rozpad vašeho manželství nebo vztahu.

(16) jestliže máte jakoukoliv nemoc (H I V), (CANCER) nebo jakoukoliv nemoc.

(17) pokud potřebujete modlitby za vysvobození svého dítěte nebo sebe samého.

(18) chcete vyléčit lék na cukrovku, léčbu herpes, léčbu Hiv a AIDS, léčbu rakoviny prsu a léčbu rakoviny, zastavit drogy a pít

ještě jednou se ujistěte, že ho budete kontaktovat, pokud máte nějaký problém, který vám pomůže. jeho e-mailová adresa je (drsunnydsolution1@gmail.com) okamžitě kontaktovat .... zavolejte nebo co se mu stalo číslo na +2349030731985

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Radka | 25. 3. 2019 | 16:39

Velice děkuji za tento článek!
V minulosti jsem věřila dvěma mýtům. 1. očkování je zcela bezpečné a vážnější následky jsou jen výjimečně u slabých jedinců. 2. Pokud má někdo vážné následky, stát se o něj postará. Můj naprosto zdravý syn měl zásadní reakci na očkování hexavakcínou MMR, báli jsme se o jeho život. Jen ten, kdo u svého dítěte zažil Encefalitický pláč, ví, co je to za hrůzu. Když se náš syn po několika týdnech dostal z nejhoršího, už nikdy nebyl jako dříve. V kartě má uvedeno, že došlo k regresu vývoje po očkování (přestal žvatlat, chodit...). Nyní máme diagnostikován Autismus. Bohužel stát nás nikdy neodškodní, jelikož připravovaný zákon nebude platit retrospektivně. Vše, co našemu synovi pomáhá, platíme - ABBA terapii, speciální logopedii, ergoterapii... Asistent do školky není k sehnání, na diagnózu čekáte 1,5 roku v pořadníku...

V ordinacích potkávám mnoho matek se zcela shodným zážitkem po očkování. Poslední statistiku stran dětí s PAS jsem objevila z roku 2014. Tehdy chodilo do škol 3,9 %!!! dětí s diagnózou PAS. Od té doby žádná oficiální statistika (proč?) Proč se liší počty autistů na ministerstvu zdravotnictví v porovnání s počty dětí, které nastupují s diagnózou do škol? (tuto informaci zveřejnil poslanec MUDr. Kasal za ano). A k té nové Dánské studii jen malá poznámka. Oficiální statistiky hovoří o proočkovanosti v Dánsku kolem 95 % - kde tedy vzali ty statisíce neočkovaných dětí, na kterých byl prováděn výzkum? Já neznám osobně ani jednoho neočkovaného autistu. Jaké procento to bude muset být, aby naše ministerstvo změnilo očkovací kalendář a zajistilo skutečně bezpečné očkování pro naše děti?

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jouda | 27. 3. 2019 | 07:21 | reakce na Radka - 25. 3. 2019 16:39

Chapu, vasi nelehkou situaci, ale souvislost ockovani s autismem je davno vyvracena lez.

https://www.idnes.cz/technet/veda/podvod-ockovani-zpusobuje-autismus-studie-andrew-wakefield-mmr.A190226_121716_veda_pka

Momentalni stav poznani je takovy, ze vlohy k autismu jsou dedicne.

http://www.autismus.cz/diagnostika/komplexni-diagnostika-autismu-4.html

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Darja | 27. 3. 2019 | 15:27 | reakce na Jouda - 27. 3. 2019 07:21

Jak vidíte, tak není. Jedna věc je totiž to, co se píše v novinách a druhá reálné příběhy reálných lidí. Když se podíváte na dokument Vaxxed, tak zjistíte, jak je to ve skutečnosti s tou médii a lékaři vlastněnou "pravdou".

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Marek V | 19. 3. 2019 | 13:20

Zcela upřímně by mě zajímalo kolik rodičů, kteří nechali očkovat své děti četli příbalové letáky k jednotlivým vakcinám:
Když si v příbalovém letáku Infanrix hexa přečtu, že je kontraindikován u dětí, u nichž se do sedmi dnů po předchozím očkování vakcínou obsahující pertusovou složku vyskytla encefalopatie neznámé etiologie. Že vakcína obsahuje Hydroxid hlinitý, Fosforečnan hlinitý, a stopy Formaldehydu. Tak bohužel nemám chuť své dítě nechat očkovat...

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jouda | 21. 3. 2019 | 11:03 | reakce na Marek V - 19. 3. 2019 13:20

Mno, tak jste si precetl pribalovy letak, a zjistil jste, ze nemate chut ockovat dite, protoze vakcina obsahuje hydroxid hlinity, fosforecnan hlinity a stopove mnozstvi formaldehydu.

Hydroxid hlinity je je tvori podstatnou cast hliny, proto se ostatne aluminiu u nas rika hlinik.
Fosforecnan hlinity je u nas v hline zastoupen mene, lec treba v africe a jizni americe opet tvori soucast mistni hliny. Fosforecnan hlinity je mimochodem soucasti prasku do peciva.
Formaldehyd je latka organickeho puvodu bezne se v prirove vyskytujici, nejcasteji vznika pri spalovani paliva organickeho puvodu, terba pri paleni polen v krbu. V domacnostech je nejvetsim zrojem formaldehydu novy nabytek (nez formaehyd vyprcha), komoda privezena z Ikey zpusobi RADOVE vyssi expozici formaldehydem, nez ockovani.

Shrnuto, nechcete ockovat sve dite, aby jste jej nevystavili nebezpeci typu, ze si desko sahne na hlinu, a spinave prsty strci do pusinky, popripade se decko bude divat do krbu, pripadne decko dostane novou postylku.
Proto hodlate riskovat jeho zivot a dlouhodobe zdravi takovyma chutovkama, jako je cerny davivy kasel.

Jestli muzu doporucit, v zajmu vaseho ditete, poslechnete, co vam doporucuje pediatr. O vlastni vyklad pribaloveho letaku se radsi nepokousejte.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Darja | 27. 3. 2019 | 15:30 | reakce na Jouda - 21. 3. 2019 11:03

My ale nemusíme tupě poslouchat, co říká pediatr. Třeba moje sestra je pediatr. Vystudovala UK tady a nyní žije v Rakousku, kde si vzala za muže také lékaře. Náš očkovací systém považuje za středověk a sama svoje děti očkovala monovakcínami pouze proti třem nemocem. Takže ne. Nemusíme být tupé ovce bez názoru a bez zodpovědnosti za vlastní zdraví a zdraví našich dětí.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 27. 3. 2019 | 16:48 | reakce na Darja - 27. 3. 2019 15:30

Blaboly.

Ockovaci schema v Rakousku je prakticky shodne jako v CR s nekolika malo rozdily.
Umoznuji ockovani detskymi vakcinami i deti ve veku 6-12 let a v redukovane forme i starsi, coz sice vyrobce nedoporucuje, protoze pro tyto vekove skupiny nebyly provedeny klinicke testy. Duvodem je priliv nikdy neockovanych migrantu, v Rakousku povazuji jeji ockovani v pozdejsim veku za snesitelny risk.
Dale se v Rakousku rutinne ockuji plane nestovice, u nas jenom doporucene a nepovinne,

Ockovaci plan si kazdy stat stanovuje sam podle aktualni situace, proto v Nemecku (v souvislosti s migracni krizi) pripravuji plosne preockovani pertuse.

Jinak mate pravdu, nemusite byt tupa ovce. Verte si jakemu sputniku chcete. Hlavne se nenechte dostat spinkutim tech svini v bilych plastich, co netouzi po nicem jinem, nez otravit vase dite.

A co se tyce Waxxed, dokonce konspiratori drzi pod krkem i wikipedii, ktera Waxxed povazuje za "s a 2016 American pseudoscience documentary film alleging a cover-up by the Centers for Disease Control and Prevention (CDC) of a purported link between the MMR vaccine and autism."

https://en.wikipedia.org/wiki/Vaxxed
https://en.wikipedia.org/wiki/MMR_vaccine_and_autism

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Marek V | 26. 3. 2019 | 07:53 | reakce na Jouda - 21. 3. 2019 11:03

Můžete mi prosím jako amatérovi vysvětlit co konkrétně znamená "Infanrix hexa přečtu, že je kontraindikován u dětí, u nichž se do sedmi dnů po předchozím očkování vakcínou obsahující pertusovou složku vyskytla encefalopatie neznámé etiologie." Moc mi to pomůže v tom, abych ten "vlastní výklad příbalového letáku" konečně mohl zcela bagatelizovat a vyloučit tak možné následky očkování na mé dítě. Děkuji.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 27. 3. 2019 | 07:06 | reakce na Marek V - 26. 3. 2019 07:53

Ne nemuzu, protoze v teto oblasti nejsem prislusne vzdelan.

Proto take doporucuju, abyste se ridil radami pediatra.

Pokud zijete v presvedceni, ze vas vas pediatr je tak nedbaly ci zakerny, ze bud z nedbalosti, nebo ze zleho umyslu hodla vasemu diteti skodit, pak zmente pediatra.

Pediatricka nasich 2 deti (a za chvili tretiho) pracuje prikladne, decka jsou ockovany podle standardniho planu a jsou zdrave jak ripa. Dokonce az moc, protoze se jim vyhybaji i nektere detske nemoci, kterymi si ma kazde dite projit.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Marek V | 27. 3. 2019 | 10:54 | reakce na Jouda - 27. 3. 2019 07:06

Žiji v přesvědčení, že život a svět se řídí úrovní pravděpodobnosti. Úroveň pravděpodobnosti negativních následků po podání očkování je dle mého názoru vyšší než možnost nákazy očkovaných nemocí. Účinnost vakcín po 15-20ti letech klesá. Vzhledem k tomu, že 20% populace je ve věku 0 - 20 let je zde poměrně velká pravděpodobnost toho, že neočkované děti nejsou strůjcem lokálních epidemií. Je zde také poměrně vysoká pravděpodobnost toho, že zbývající populace má onu výše uvedenou sníženou účinnost vakcíny. Máte strach z mého neočkovaného dítěte? Nechte se přeočkovat. V případě, že za mnou mé dítě přijde a řekne tati, chci se nechat očkovat proti všemu na světě, vrazím mu do ruky peníze, pomůžu mu vyhledat odborníky a nechá se proočkovat proti všemu co uzná za vhodné.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 27. 3. 2019 | 12:08 | reakce na Marek V - 27. 3. 2019 10:54

Ziju v presvedceni, ze je vhodne ponechat reseni komplexnich problemu na prislusnych odbornicich a nespolehat se na "pocit ve strevech" ("gut feeling" - nadherny US termin pro nekvalifikovane rozhodovani) podporeny prave aktualnimi medialnimi poryvy.
Zna to kazdy, kdo pracuje v trochu kvalifikovane praci, me take kafraji do prace joudove, co nemaji ani paru o problematice, zato maji silny "gut feeling".

Ve vlaknu vyse vas vydesily chemicke nazvy sloucenin, ktere mame doma bezne v kvetinaci, kyprcim prasku, nabytku. To jsem vam uz ostatne popsal, ohledne lekarskych kontraindikacich nevim nic, jsem vzdelanim technik.

Mate samozrejme pravdu, ze ucinnost vakcin casem klesa, ona ostatne v znacnem procentu pripadu neni stoprocentni ani na zacatku, lec pouze snizi pravdepodobnost nakazy a zlepsi prubeh nemoci. Tedy, technicky receno, vakcinace pusobi jako zamoshasva elektroinstalace, pozar sice muze vzniknout, lec postupne po vyhoreni ohniska samovolne zanikne a dale se nesiri. Jedna se o tzv. princip kolektivni imunity, neockovani jedinci pusobi naruseni kolektivni imunity a moznost rozjeti epidemie.
Tento pripad se tyka napr prave zminovaneho daviveho kasle: https://www.vakciny.net/AKTUALITY/akt_2014_06.htm
Mimochodem, v Nemecku prave planuji povinne preockovani cele populace proti pertusi, prave kvuli poruseni vyse popsane kolektivni imunity, pertuse v Nemecku radi jak cerna ruka.

Pisete: "Úroveň pravděpodobnosti negativních následků po podání očkování je dle mého názoru vyšší než možnost nákazy očkovaných nemocí."
Mohl byste zde nalinkovat nejake zdroje podporujici toto tvrzeni? Opravdu by me to zajimalo. Nebo jde o jenom o "pocit ve strevech"?

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Marek V | 27. 3. 2019 | 13:31 | reakce na Jouda - 27. 3. 2019 12:08

Rád Vás odkážu na příbalové letáky:
Infanrix Hexa https://pribalovy-letak.info/infanrix-hexa
Priorix Ampule https://pribalovy-letak.info/priorix-ampule, kde naleznete spousty zajímavých informací.
Např, že je zde předpoklad toho, že jedno z tisíce dětí může mít Poruchy krve a lymfatického systému, Poruchy imunitního systému, Poruchy nervového systému, Bronchitidu nebo kombinaci. Z toho mi vyplývá, že když se bavíme např o těch 20ti procentech dětí/mladých lidí, které by měly být proočkovány což je cca 2,1 milionů lidí, je pravděpodobné, že 210 - 2100 osob, které mohou výše uvedené problémy a z nich vyplývající např. trvalé následky a až 21 osob které mohou postihnout fatální problémy. A to se bavíme o jedné vakcíně, v případě ,že máme povinné MMR a Hexu můžeme násobit dvěma...a to už je dost silný pocit ve střevech....

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 27. 3. 2019 | 15:12 | reakce na Marek V - 27. 3. 2019 13:31

Tak kdyz uz resime pocity ve strevech, pridam svoje strevni pocity.

V roce 2017 bylo na uzemi CR celkem 667 pripadu pertuse, z toho 59 deti 0-4 let veku, z toho 22 deti 0 let veku (do jednoho roku). V teto skupine bylo hospitalzovano 64% deti (zbytek mel lehci prubeh, pravdepodobne z duvodu ockovani), v roce 2016 zemrela dvoumesicni holcicka na "kardiální selhání v důsledku plicní hypertenze", lidove zname jako "detsky psotnik", jedna z nejcastejsich pricin umrti deti kolem roku 1900, pojmenovano podle kreci, kterymi trpi dite pri davivem kasli.
Ty cisla nejsou "by mohlo", to jsou cisla "stalo se"

Podrobne info zde: http://www.szu.cz/uploads/Epidemiologie/Pertuse/Zpravy_CEM_Pertuse_za_rok_2017.pdf
Doprucuju hlavne zhlednout graf narustu v poslednich letech.

To kdyz mluvime jenom o davivem kasli - jedne z nemoci ockovane v ramci hexavakciny

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 27. 3. 2019 | 15:13 | reakce na Jouda - 27. 3. 2019 15:12

Dalsi z chutovek je treba tuberkuloza, momentalne v CR rozjizdi ve velkem v ramci migrace pracovniku s Ukrajiny, kde se po padu Sovetskeho Svazu totalne rozpadl ockovaci system. Ukrajina je vubec takovy pekny model, kam antivax vede, mistnim se to ale moc nelibi. Shodou okolnosti moje kamardka pracuje na cizineckem odeleni Thomayerovy nemocnice, hospitalizace Ukrajincu s pokrocilou otevrenou tuberkulozou je tam standardni zalezitost.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 27. 3. 2019 | 15:17 | reakce na Jouda - 27. 3. 2019 15:13

wV0cxeg8xCY, S3oZrMGDMMw, 2Us-dzkUM28

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 27. 3. 2019 | 15:22 | reakce na Jouda - 27. 3. 2019 15:17

Toto jsou kody videi na youtube, tento web bohuzel filtruje linky a to je jediny zpusob, jak je sem dostat. Nemuzu dokonce ani sem dat zavy tech videi, filt to nepusti,
Posledni video s tetanem je jenom pro silnejsi povahy.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 27. 3. 2019 | 17:54 | reakce na Jouda - 27. 3. 2019 15:22

Este jeden pokus protlacit linky, snad se povede

https://www.youtube.com/watch?v=wV0cxeg8xCY
https://www.youtube.com/watch?v=S3oZrMGDMMw
https://www.youtube.com/watch?v=2Us-dzkUM28

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petra Holubová | 17. 3. 2019 | 20:54

Omlouvám se, po vložení komentáře mi stránka vždy spadla jako neexistující. Až teď vidím, že je to vloženo víckrát. Prosím o ponechání pouze prvního komentáře, děkuji.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petra Holubová | 17. 3. 2019 | 20:53

Dobrý den,
děkuji Vám za kvalitní článek. Jsem vysokoškolsky vzdělaná zdravotnice - nelékařka. O očkování jsem nikdy nepochybovala. O povinné očkování jsem se začala zajímat ve chvíli, kdy jsme vycestovali na 3 roky do zahraničí a já otěhotněla. Zajímala jsem se o to, jak a proti čemu se očkuje v zahraničí a jak se to dělá u nás. Porovnávala jsem tyto 2 očkovací kalendáře. Následně jsem začala nacházet různé informace, které se o očkování "nevyjadřovaly hezky." Považovala jsem je za hoaxy. Poprvé. Podruhé. Potřetí...
Pak mi přišlo, že se vyskytuje ve společnosti skupina lidí, kteří považují očkování za to nejlepší, co kdy medicína vymyslela a co by se mělo podávat všem, proti všemu a za všech okolností, aby byl svět krásnější, zdravější a vůbec růžovější. Rodiče, kteří toto nedělají, jistě chtějí, aby jejich nebohá dítka zemřela na nějakou ze strašných nemocí.
Druhou skupinou byli lidé, kteří považovali očkování za to nejhorší, s čím medicína přišla. Genocida. Manipulace lidmi. A kde co dalšího. Naočkovat dítě je podle nich skoro rovno pokusu o zabití...
Oboje bylo extrémní. Pokud je něco extrémního, je fajn být ve střehu. Extrémy jsou málokdy nejlepší cesta.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petra Holubová | 17. 3. 2019 | 20:52

Dobrý den,
děkuji Vám za kvalitní článek. Jsem vysokoškolsky vzdělaná zdravotnice - nelékařka. O očkování jsem nikdy nepochybovala. O povinné očkování jsem se začala zajímat ve chvíli, kdy jsme vycestovali na 3 roky do zahraničí a já otěhotněla. Zajímala jsem se o to, jak a proti čemu se očkuje v zahraničí a jak se to dělá u nás. Porovnávala jsem tyto 2 očkovací kalendáře. Následně jsem začala nacházet různé informace, které se o očkování "nevyjadřovaly hezky." Považovala jsem je za hoaxy. Poprvé. Podruhé. Potřetí...
Pak mi přišlo, že se vyskytuje ve společnosti skupina lidí, kteří považují očkování za to nejlepší, co kdy medicína vymyslela a co by se mělo podávat všem, proti všemu a za všech okolností, aby byl svět krásnější, zdravější a vůbec růžovější. Rodiče, kteří toto nedělají, jistě chtějí, aby jejich nebohá dítka zemřela na nějakou ze strašných nemocí.
Druhou skupinou byli lidé, kteří považovali očkování za to nejhorší, s čím medicína přišla. Genocida. Manipulace lidmi. A kde co dalšího. Naočkovat dítě je podle nich skoro rovno pokusu o zabití...
Oboje bylo extrémní. Pokud je něco extrémního, je fajn být ve střehu. Extrémy jsou málokdy nejlepší cesta.

Vzhledem k tomu, že jsem se musela rozmyslet, jestli využiju i ty výdobytky moderní medicíny, které u nás nejsou povinné a v zahraničí ano a nebo jestli odmítnu malé tělíčko nebohého miminka zatížit naprosto čímkoliv, začala jsem hledat informace. A posuzovat jejich zdroje.

Začala jsem se zajímat o to, proti čemu se u nás očkuje. Jak často se tyto nemoci vyskytují. Jak mohou nebo nemohou probíhat, jaké mohou nebo nemohou mít následky atd. Sepsala jsem to do 3 článků na svůj blog. Byl o ně tak velký zájem, že z toho vznikla e-kniha Jak jsem se začala zajímat o povinné vakcíny, kterou je možné si zdarma stáhnout.

V té době se začaly vyskytovat nežádoucí účinky očkování u dětí mých kamarádek. Pokud vaše kamarádka skončí s dítětem na JIP, protože z něho má "hadrovou panenku," nenechá vás to jako matku lhostejnou. Pokud zjistíte, že nebylo do dokumentace zaznačeno, že bylo dítě krátce před tím očkováno, zbystříte.

V době mého zájmu o téma se objevily spalničky na Ústecku. Na Internetu jsem našla statistiku, kterou vypracovala Krajská hygienická stanice (Dr. Trmal, KHS Hradec Králové). Popisovala jak věkovou strukturu nakažených, tak stav jejich očkování. Bylo to velmi zajímavé. Neočkovaní byli v menšině. Z asi 218 nakažených bylo víc než 70 zdravotníků (tuším se to blížilo dokonce k 90). A pak v rozhlase místopředsedkyně vakcinologické společnosti veřejně prohlásila, že onemocněli pouze neočkovaní.
Oslovila jsem paní doktorku a zeptala jsem se jí, odkud čerpala data. Byla jsem v šoku. I když mluvila o ČR v roce 2014, použila data pro celou Evropu, za rok 2013 (!) a ještě i z evropských dat bylo zřejmé, že v Evropě onemocněli i očkovaní.
Považuji to za zcela nepřípustné. Buď paní doktorka neumí pracovat se zdroji (přičemž si nedovedu představit, že by něco takového prošlo řadovému studentovi na vysoké) a nebo je chyba v něčem jiném. Tak nebo tak, je velmi špatně, pokud místopředsedkyně vakcinologické společnosti šíří takto nepravdivé informace.

Dále jsem mimo jiné našla výsledky studie, kterou si nechalo vypracovat Ministerstvo zdravotnictví. Tématem bylo, zda je u nás potřeba zavést plošné očkování proti žloutence B (očkování od 2-3 měsíců, přenos převážně krví a pohlavním stykem). Výsledek studie plošné zavedení nedoporučil. Přesto byla zavedena povinná hexavakcína. Rodiče, kteří nechtěli vyvíjející se imunitní systém dítěte zatížit zbytečně navíc a sehnali si Pediacel bez žloutenky B, nemohli posílat děti do školky. Přesto, že nebylo zavedení povinné žloutenky doporučeno.

Všechny takovéto (a další) situace pouze zvyšují nedůvěru mě jako rodiče.

+12
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petra Holubová | 17. 3. 2019 | 20:51

Dobrý den,
děkuji Vám za kvalitní článek. Jsem vysokoškolsky vzdělaná zdravotnice - nelékařka. O očkování jsem nikdy nepochybovala. O povinné očkování jsem se začala zajímat ve chvíli, kdy jsme vycestovali na 3 roky do zahraničí a já otěhotněla. Zajímala jsem se o to, jak a proti čemu se očkuje v zahraničí a jak se to dělá u nás. Porovnávala jsem tyto 2 očkovací kalendáře. Následně jsem začala nacházet různé informace, které se o očkování "nevyjadřovaly hezky." Považovala jsem je za hoaxy. Poprvé. Podruhé. Potřetí...
Pak mi přišlo, že se vyskytuje ve společnosti skupina lidí, kteří považují očkování za to nejlepší, co kdy medicína vymyslela a co by se mělo podávat všem, proti všemu a za všech okolností, aby byl svět krásnější, zdravější a vůbec růžovější. Rodiče, kteří toto nedělají, jistě chtějí, aby jejich nebohá dítka zemřela na nějakou ze strašných nemocí.
Druhou skupinou byli lidé, kteří považovali očkování za to nejhorší, s čím medicína přišla. Genocida. Manipulace lidmi. A kde co dalšího. Naočkovat dítě je podle nich skoro rovno pokusu o zabití...
Oboje bylo extrémní. Pokud je něco extrémního, je fajn být ve střehu. Extrémy jsou málokdy nejlepší cesta.

Vzhledem k tomu, že jsem se musela rozmyslet, jestli využiju i ty výdobytky moderní medicíny, které u nás nejsou povinné a v zahraničí ano a nebo jestli odmítnu malé tělíčko nebohého miminka zatížit naprosto čímkoliv, začala jsem hledat informace. A posuzovat jejich zdroje.

Začala jsem se zajímat o to, proti čemu se u nás očkuje. Jak často se tyto nemoci vyskytují. Jak mohou nebo nemohou probíhat, jaké mohou nebo nemohou mít následky atd. Sepsala jsem to do 3 článků na svůj blog. Byl o ně tak velký zájem, že z toho vznikla e-kniha Jak jsem se začala zajímat o povinné vakcíny, kterou je možné si zdarma stáhnout.

V té době se začaly vyskytovat nežádoucí účinky očkování u dětí mých kamarádek. Pokud vaše kamarádka skončí s dítětem na JIP, protože z něho má "hadrovou panenku," nenechá vás to jako matku lhostejnou. Pokud zjistíte, že nebylo do dokumentace zaznačeno, že bylo dítě krátce před tím očkováno, zbystříte.

V době mého zájmu o téma se objevily spalničky na Ústecku. Na Internetu jsem našla statistiku, kterou vypracovala Krajská hygienická stanice (Dr. Trmal, KHS Hradec Králové). Popisovala jak věkovou strukturu nakažených, tak stav jejich očkování. Bylo to velmi zajímavé. Neočkovaní byli v menšině. Z asi 218 nakažených bylo víc než 70 zdravotníků (tuším se to blížilo dokonce k 90). A pak v rozhlase místopředsedkyně vakcinologické společnosti veřejně prohlásila, že onemocněli pouze neočkovaní.
Oslovila jsem paní doktorku a zeptala jsem se jí, odkud čerpala data. Byla jsem v šoku. I když mluvila o ČR v roce 2014, použila data pro celou Evropu, za rok 2013 (!) a ještě i z evropských dat bylo zřejmé, že v Evropě onemocněli i očkovaní.
Považuji to za zcela nepřípustné. Buď paní doktorka neumí pracovat se zdroji (přičemž si nedovedu představit, že by něco takového prošlo řadovému studentovi na vysoké) a nebo je chyba v něčem jiném. Tak nebo tak, je velmi špatně, pokud místopředsedkyně vakcinologické společnosti šíří takto nepravdivé informace.

Dále jsem mimo jiné našla výsledky studie, kterou si nechalo vypracovat Ministerstvo zdravotnictví. Tématem bylo, zda je u nás potřeba zavést plošné očkování proti žloutence B (očkování od 2-3 měsíců, přenos převážně krví a pohlavním stykem). Výsledek studie plošné zavedení nedoporučil. Přesto byla zavedena povinná hexavakcína. Rodiče, kteří nechtěli vyvíjející se imunitní systém dítěte zatížit zbytečně navíc a sehnali si Pediacel bez žloutenky B, nemohli posílat děti do školky. Přesto, že nebylo zavedení povinné žloutenky doporučeno.

Všechny takovéto (a další) situace pouze zvyšují nedůvěru mě jako rodiče.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jana Ch. | 17. 3. 2019 | 12:32

Velmi děkuji za text, je napsan přesně. Cítím tuto šířící úplně stejně, moc děkuji, třeba se "pohnou ledy".

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Martin | 16. 3. 2019 | 21:45

Informací je na internetu dost, chce to však zvážit jejich validitu. Nežádoucí účinky jsou na suklu, včetně četnosti a publikace o výzkumu atd. na PubMed. Co jsou jednotlivé nemoci zač si přečtu v nějaké infekto či epidemiologii atd. Děti jsou přece pro každého to nejdůležitější, tak může investovat do zjištění stran informací víc než když si vybírám telefon. A pokud svými činy někomu ublizim těhotenství vs zarděnky, tak bych měl holt zkousnout trest. Neznalost zákona taky neomlouvá a nikdo vám je ve škole taky nepredcita. Já bych nechal očkování úplně na rodičích, ať převezmou zodpovědnost. Ty co nebudou vědět se zeptají lékařů co kdy a jak. Ty co ho chtít nebudou, nenutit, ale budou hradit následky tím způsobené. Nevím proč by měl pořád někdo někoho vodit za ručičku.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petra Holubová | 17. 3. 2019 | 21:04 | reakce na Martin - 16. 3. 2019 21:45

SÚKL připouští, že je hlášeno pouze cca 2-5% nežádoucích účinků. Často ze strany rodičů. Počet těchto hlášení se začal zvyšovat s tím, jak se rodiče začali zajímat o tuto problematiku.
Co se týče zarděnek, je potřeba si uvědomit, že do nedávného posunu 2. dávky MMR probíhalo poslední očkování v 18 měsících. Riziko zarděnek v těhotenství vnímám jako problém. Pokud však vyhledáte míru protilátek u žen ve věku, kdy mají děti, zjistíte, že už jsou bez protilátek.
Nepovažuji zarděnky za nemoc, která je zcela bez rizika. Tím míň příušnice, které jsou často spojeny s meningitidou, byť ve vysokém % bezpříznakovou. Nicméně rizika těchto nemocí jsou v dětství mnohem nižší než při prodělání ve vyšším věku - viz zarděnky a těhotenství.
Bohužel, pokud si projdete statistiku nemocnosti příušnicemi, zjistíte, že nejčastějšími nemocnými jsou mladí dospělí, kteří byli očkovaní. Nemoci se tedy posunují do vyššího věku, kdy má jejich prodělání vyšší rizika. Přičemž bývaly dřív prodělány v dětství s nižšími riziky.
Je potřeba buď akceptovat to, že se nemoc posune do vyššího věku s vyššími riziky a uznat, že je to vyvanutím protilátek a ne neočkujícími biomatkami a nebo potom očkovat celoživotně v pravidelných intervalech, pokud chceme chránit všechny, proti všemu, pořád a zabránit epidemiím.
Co se týče zarděnek, osobně bych považovala za smysluplné očkování, které by bylo určeno pro ženy / dívky někdy před tím, než plánují děti. Dovedla bych uvažovat o věku někde 15 - 18 let. Tím by se minimalizovalo riziko, že je dostane těhotná žena.

Následky si vždy nesou rodiče. Rozdíl je pouze v tom, že pokud by se jednalo o následky nemoci, proti které je očkování, byl by přístup většinové společnosti: "Dobře jim tak, mají, co chtěli." Zatímco rodiče, jejichž dítě má nežádoucí účinky po očkování, žijí s tím, že jejich problém pro lékaře prostě neexistuje.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Markéta | 15. 3. 2019 | 09:29

Díky za tento článek! Přesně vystihuje mé obavy a znechucení z represe systému.

+20
Reagovat | Citovat | Nahlásit

karel | 19. 6. 2019 | 11:08 | reakce na Markéta - 15. 3. 2019 09:29

krava

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Zuzana | 15. 3. 2019 | 06:31

Skvěle shrnuto, díky!

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jirka | 14. 3. 2019 | 20:38

Ano. Žijeme v dnešní svobodnější době. Můžeme samozřejmě diskutovat o tom, které očkování je potřeba a bez kterého bychom se možná obešli. Jen by bylo dobré, aby se k tomu mohla vyjádřit laická i odborná veřejnost a na základě toho rozhodnout co bude povinné a co ne. Rozhodovat se podle pocitů a zkušenosti s malou skupinou lidí je trošku zavádějící, stejně jako někteří hazardéři hájící domácí porody. Např. 1000 zrození proběhne bez komplikací a jeden potřebuje okamžitý zákrok na specializovaném pracovišti, které v porodnici je. Jinak může matka i novorozenec zemřít. Díky očkování jsme vůči spoustě vážných nemocí více chráněni než bez něho.

-22
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Standa | 14. 3. 2019 | 18:32

Když sledujete debaty o očkování, zděsí vás míra arogance a ignorance z obou stran barikády.

Z jedné strany se valí vlna bludů a polopravd, z druhé strany zase oslava státní represe a naprostá uzavřenost diskusi.

Pokusy pravdivě statisticky vyhodnotit přínosy a rizika každé jednotlivé vakcíny, jsou zcela v pozadí. (A že jsou mezi jednotlivými vakcínami propastné rozdíly v rizicích i účinnosti.)

Současná epidemie spalniček je důsledkem obojího. Antivaxeři vytrvale odmítají očkovat své děti, bez ohledu na riziko, pro-vakcinační lobby zase zcela ignoruje klesající účinnost vakcíny v čase a její vyvanutí.

Je celkem logické, že epidemie spalniček nejsilněji udeřila v zemích, kde je vakcinační represe nejsilnější. Represe vyvolává protiakci – odpůrce. Ovšem ani mezi příznivci očkování se nevede věcná diskuse, vše se dogmaticky zjednodušuje na maximální míru proočkovanosti. A tak se spalničky šíří zčásti mezi dětmi odmítačů, zčásti mezi dospělými, kterým vakcína již nefunguje. Dospělí, zvyklí na represi, čekají, až někdo nahoře rozhodne, zda se mají nechat přeočkovat. Lékaři taktéž čekají na pokyn shora.

Věci nepřidává ani fakt, že se poslední samostatní vakcína proti spalničkám (Attenuvax) přestala vyrábět, takže jedinou možností očkování jsou multivakcíny.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Michal Pantok | 14. 3. 2019 | 14:40

1) Neoliberální svět tlačí do očkování zejména proto, že nejvíc ovlivňuje ty, kteří o tom ještě rozhodovat nemohou. Ze stejného důvodu vás budou buzerovat pokud svému dítěti nedovolíte transfúzi (Jehovisté) nebo vynecháte inzulín (naposled ti dva magoři, co je k tomu ukecal jejich léčitel s tím že dítě má cukr v hlavě :-()

2) Informovanost - otázky, které jste popsala, buď už zodpovězeny byly (to že jim nevěříte, to je věc druhá) nebo by studie, kdy půlce lidí očkování dáte a půlce ne, nebyla etická. Myslím, že v minulém století to naposled zkoušela americká vláda, kdy vybraným černochům nepodala penicilín na sifilis, aby měla kontrolní skupinu :-(

3) Přístup zdravotníků - pokud vaše reakce na nepříjemného doktora je odmítání očkování, jednáte stejně jako člověk který po tom, co ho hajzlbába pleskla po obličeji mokrou hadrou, odmítá navštěvovat všechny záchody a má na zahradě vykopanou díru :-( Pokud se vám přístup lékaře nelíbí, najděte si jiného, máme svobodu a jinak se to nezmění :-(

4) Pokaždé, když poslouchám stížností rychlokvašených google odborníků na diskuzi a jejich touhu po volbě, představuji si jak by titíž lidé byli ochotní debatovat o jaderné elektrárně a hádat se s její obsluhou. A přitom imunitní systém je zcela určitě složitější než jaderná elektrárna :-(

-5
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jana Čápová | 20. 3. 2019 | 11:06 | reakce na Michal Pantok - 14. 3. 2019 14:40

ad 1) korelovat život zachraňující úkon (transfuzi) s úkonem čistě preventivním (očkování) je argumentačně trochu mimo. O to víc, pokud se jedná o očkování proti chorobám, které se v životním prostoru zdejších kojenců nevyskytují desetiletí (záškrt, obrna)
ad 2) ale no tak... vakcíny se přece testují tak, že sledovaná skupina dostane očkování a druhá dostane pouze adjuvans. Takže kde je ta etika? Navíc, mnoho rodičů má pochybnosti nejen o účinné složce vakcíny, ale i o adjuvans. Pro ně je pak taková studie absolutně irelevantní. Nemluvě o tom, že u vakcín se neprovádí test farmakokineze.
ad 3) nejde o jednoho nepříjemného doktora, ale o represívní systém, kde lékaři jsou na tom možná ze všeho nejhůř. Na jedné straně školení, která jsou ve skutečnosti pouze promo akce výrobců vakcín, na druhé straně neustálá hrozba sankce, pokud sami mají o očkování pochybnosti a chtěli být vstřícnější. Nalézt pediatra, se kterým by bylo možné vést skutečnou debatu o očkování je mimořádně složité a v mnoha regionech zcela nemožné
4) naprostý souhlas. Akorát že ani vy, lékařští odborníci, ve skutečnosti nevíte, co očkování v imunitním systému přesně dělá. Rodiče to nevědí také, proto zastávají princip předběžné opatrnosti, což je možná lepší, než si myslet, že něco málo vím, to málo mi stačí, a proto můžu dělat pokusy, co to udělá, protože si myslím, že riziko, že se něco po..., je vlastně docela malé. A i kdyby se něco stalo, tak současný systém je nastaven tak, že se to stejně svede na něco jiného.

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Michal Pantok | 2. 4. 2019 | 08:59 | reakce na Jana Čápová - 20. 3. 2019 11:06

atd 1) I transfúze může zabít a to že se nám tu rozjíždějí epidemie spalniček, je pěkná odpověď na druhou část vaší odpovědi.
atd 2) Prosím kde jste získala informaci o tom, že testují očkování třeba proti černému kašli, tak půlku dětí nenaočkují ?????? Ano pochopil bych to u nepovinného očkování jako je proti chřipce. Mimochodem vždycky mě dostane, když se laici naučí nějaké pěkné cizí slovo jako farmakokineze, pak ho všude používají jako zaříkání :-(
atd 3) Tak to teda asi žijeme v různých státech, protože v mém okolí minimálně polovina dětí není očkovaná a někteří lékaři dokonce vydávají falešná potvrzení :-( což je podle mě to nejhorší co může být :-(
atd 4) Fascinuje mě, jak odpůrci v případě očkování zastávají tak přísnou předběžnou opatrnost, že by jím neprošlo ani mléko z Babičina údolí, ale pokud vidí něco proti, jako je ta slavná falešná studie o autismu, tak to věří okamžitě :-(

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu