Heroine do schránkyPředplatit časopis
Předplatné časopisu

Diskuze k článku:

Šok: ženy se nezajímají jen o péči o pleť, ale také o zpravodajství

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

Jouda | 20. 4. 2021 10:29

Situace je mnohem prostsi.

V novinach a casopisech se probiraji temata "muzska" (typicky auta, fotbal, slecny v bikinach) a "zenska" (deti, krasa, zdravi, drby). Rozdeleno je to podle miry zajmu obou pohlavi. A typicky se jedna o smalltalk bez nejakeho zavazneho dopadu na spolecnost.

Mno a pak jsou temata univerzalni.
Neexistuje nic jako zenska/muzska fyzika, chemie, ekologie, jaderna energetika atd...
Ty rubriky ctou a diskutujou lide, co je dana problematika zajima, a je vcelku jedno, maji-li dotycni frndu nebo brabouna.

+17
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí

B | 20. 4. 2021 12:37

Víte proč jsou naši muži tak hnusní, tlustí a smrdí? Protože to nejsou Korejci.:(

-9
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu


Diskuze k článku:

Knoflíček | 7. 6. 2021 18:41

Úvery z overených soukromých zdroju bez rucení nemovitostí. Vyšší cástky s rucením. Úrok od 4% rocne.. e-mail: knoflicekjan720@gmail.com

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

BOGGITEL LLC | 2. 6. 2021 16:35

-
Pozornost

Jsem MR. BOGGITEL LLC, konzultant pro zahájení podnikání a investování, pracuji se společností NEW USA FUNDING INVESTMENT VENTURE, soukromými investory / věřiteli, LLC, rizikovými fondy, investičními společnostmi a dalšími zdroji financování, které soukromě hledají příležitosti k investování svých prostředků do životaschopného podnikání, jako * financování nemovitostí, * ropné a plynárenské společnosti, * bioenergie, * automobilové / letecké společnosti, * Výrobní odvětví atd. To může generovat dobrou návratnost zisku jejich portfolia soukromých investic. Pokud máte projekty nebo příležitosti nebo znáte někoho / spolupracovníka, který má životaschopný projekt, který potřebuje financování, kontaktujte mě na tomto e-mailu: newusafinancialfunding@gmail.c om

* Zahájení franšízy * Obchodní akvizice * Obchodní expanze
* Kapitál / infrastrukturní projekt * Nákup komerčních nemovitostí
* Realizace smlouvy * Financování obchodu

Doufáme, že s vámi budeme mít dobré obchodní vztahy. Jsme certifikovaní, důvěryhodní, spolehliví, efektivní, rychlí a dynamičtí. Pokud máte platný podnik, investici nebo projekt, který chcete financovat, poskytněte nám obchodní plán, shrnutí, finanční informace atd. k posouzení a kontrole. Pro obchodní spolupráci nás neváhejte kontaktovat a v případě zájmu nás kontaktujte E-mail: newusafinancialfunding@gmail.c ompro více informací
______________________________ __________
E-mail: newusafinancialfunding@gmail.c om
Web: newusafunding.com
Řekněte: +1 (260) 475-9549
© Všechna práva vyhrazena
Krabice 364 E HLAVNÍ SV
# 415 MIDDLETOWN
DE 19709.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

BOGGITEL LLC | 2. 6. 2021 16:35

-
Pozornost

Jsem MR. BOGGITEL LLC, konzultant pro zahájení podnikání a investování, pracuji se společností NEW USA FUNDING INVESTMENT VENTURE, soukromými investory / věřiteli, LLC, rizikovými fondy, investičními společnostmi a dalšími zdroji financování, které soukromě hledají příležitosti k investování svých prostředků do životaschopného podnikání, jako * financování nemovitostí, * ropné a plynárenské společnosti, * bioenergie, * automobilové / letecké společnosti, * Výrobní odvětví atd. To může generovat dobrou návratnost zisku jejich portfolia soukromých investic. Pokud máte projekty nebo příležitosti nebo znáte někoho / spolupracovníka, který má životaschopný projekt, který potřebuje financování, kontaktujte mě na tomto e-mailu: newusafinancialfunding@gmail.c om

* Zahájení franšízy * Obchodní akvizice * Obchodní expanze
* Kapitál / infrastrukturní projekt * Nákup komerčních nemovitostí
* Realizace smlouvy * Financování obchodu

Doufáme, že s vámi budeme mít dobré obchodní vztahy. Jsme certifikovaní, důvěryhodní, spolehliví, efektivní, rychlí a dynamičtí. Pokud máte platný podnik, investici nebo projekt, který chcete financovat, poskytněte nám obchodní plán, shrnutí, finanční informace atd. k posouzení a kontrole. Pro obchodní spolupráci nás neváhejte kontaktovat a v případě zájmu nás kontaktujte E-mail: newusafinancialfunding@gmail.c ompro více informací
______________________________ __________
E-mail: newusafinancialfunding@gmail.c om
Web: newusafunding.com
Řekněte: +1 (260) 475-9549
© Všechna práva vyhrazena
Krabice 364 E HLAVNÍ SV
# 415 MIDDLETOWN
DE 19709.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

MK | 22. 4. 2021 18:28 | reakce na Hana - 22. 4. 2021 15:58

Keď si v rozhlase vypočujem v rozhlase správu "Princ Harry sa zúčastnil pohrebu" tak ju považujem za univerzálnu. Keď si tú istú informáciu prečítam na webovej stránke spravovanej spolkom ryšavých, ktorí sa rozhodli publikovať len tie udalosti zo zahraničia, ktorých hlavným aktérom je ryšavec, tak ju v tomto kontexte - čítajúc ju na tomto webe - jednoducho už prestávam tak vnímať. Rovnako, keď si čitateľka/redaktorka heroine vypočuje správu o zvolení prezidentky, tak ju kľudne môže brať ako univerzálnu, ale od momentu, keď ju nájde (rozhodne sa publikovať) na heroine - v magazíne, ktorý sa pri informovaní o zahraničí zameriava výlučne na ženy - tak ju jednoducho už nevníma ako čisto univerzálnu. Nemôžeme sa predsa tváriť, že takto tematicky profilovaná stránka, na ktorej sa objaví daná správa, jej podvedome nevtláča svoje tematické zafarbenie.

Váš príklad s medzinárodným obchodom je zavádzajúci. Správu "Česko predalo Slovensku 1000t pšenice" vnímame tematicky rovnako na irozhlas aj na medzinarodnyobchod.org. Ale info o prezidentke je možné vnímať z rôznych tematických pohľadov - univerzálne, politicky (irozhlas) aj feministicky, žensky (heroine). Ponúkam preto iný príklad - identickú agentúrnu správu "George Soros sa stretol s americkým prezidentom" vnímame inak na irozhlas (univerzálne) a inak na aeronete (konšpiračne) nie preto, že by aeronet koncentroval správy o Sorosovi, ale preto, že koncentruje správy o konšpiráciách. Týmto nechcem naznačovať, že heroine spájam s konšpiráciami, len mi nenapadol lepší analogický príklad pre vysvetlenie nasledovného - heroine nie je webom, ktorý len koncentruje správy podľa svojho zamerania ale zároveň je aj miestom, ktorý nazerá na univerzálne témy ženským pohľadom a tým pretvára pôvodne univerzálnu tému na ženskú.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Hana | 22. 4. 2021 15:58 | reakce na MK - 22. 4. 2021 15:44

Podle mě skutečnost, že Heroine se zaměřuje ve svých článcích na ženy, vůbec neznamená, že by se tak dělo proto, že by příslušná témata vnímala jako ženská místo univerzálních. Jedná se prostě o redakční politiku, kdy časopis koncentruje určitá témata podle svého zaměření. Např. časopis zaměřený na mezinárodní obchod nebo na osoby se zdravotním postižením také bude koncentrovat články na tato témata, ač v běžných médiích se problematika mezinárodního obchodu či osob se zdravotním postižením také vyskytuje a jistě ji považujeme za univerzální téma.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

MK | 22. 4. 2021 15:44 | reakce na Len.ka - 22. 4. 2021 13:17

Ďakujem za vysvetlenie, doteraz som som myslel, že "heroine" znamená po latinsky nejaký druh zeleniny alebo kuchynského náradia. Bez Vás by ma nikdy nenapadlo, že je to môže byť anglické slovo. Ale ako píše p. Kedroň - treba sa "obklopovat inspirativnějšími, chytřejšími a vzdělanějšími ženami".

Keby ste si dali tú námahu, a prečítali môj komentár s porozumením, tak by ste zistili, že ho treba brať v kontexte otázky, na ktorú reagujem. Vôbec tam netvrdím, že heroine má uverejňovať články o poľskom prezidentovi, alebo že mi prekáža, keď ženský magazín píše primárne o ženách (vid môj úplne prvý komentár). Môj point (slovo prebraté z AJ - znamená v tomto prípade "hľadisko", "argument") je o tom, že to nie ja ale heroine vníma správu o zvolení Čaputovej ako ženskú tému a nie ako univerzálnu. A váš komentár to len potvrdzuje.

Len pre zaujímavosť, keby ste si prečítali prvý úvodník od šéfredaktorky heroine, tak by ste zistili, že pod názvom "heroine" tu nemyslí ženy, ktoré zastupujú významné postavenie ale že ho treba chápať ako označenie pre čitateľky, ktoré ona pokladá za "hrdinky všedního dne" lebo "děláme kariéru, vychováváme děti, staráme se a milujeme". Ako vraví klasik "všechno není černobílé a občas to má i úplně jednoduché vysvětlení".

https://www.heroine.cz/spolecnost/195-je-to-osobni

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Len.ka | 22. 4. 2021 13:17 | reakce na MK - 21. 4. 2021 16:54

Umíte anglicky? Zkusil jste si přeložit název tohoto časopisu, tedy Heroine...to není název drogy, to je v překladu hrdinka...opravdu je takovým překvapením, že se zde píše primárně o ženách, které něčeho dosáhly, zastupují nějaké významné postavení? Kdyby se toto médium nazývalo třeba Naše Vaše Noviny, tak vám dám i za pravdu. V tomto případě jste prostě mimo. Všechno není černobílé a občas to má i úplně jednoduché vysvětlení.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

MK | 21. 4. 2021 16:54 | reakce na Hana - 21. 4. 2021 15:20

Článok "Slovensko má prezidentku" sám o sebe nevnímam ako "ženské téma". Ten, kto z tejto univerzálnej témy spravil ženskú tému je práve redakcia heroine. A to na základe ich kritéria, ktoré si stanovili pri informovaní o zahraničný udalostiach - uverejníme len tie kauzy, v ktorých ako hlavný aktér vystupuje žena, lebo inak by to pre naše čitateľky nebolo zaujímavé. Ak by v daných voľbách nevyhrala Čaputová, ale muž, tak článok "Slovensko má nového prezidenta" sa tu jednoducho neobjaví, lebo by to nebolo "ženské téma" z pohľadu heroine. Tak ako sa tu neobjavil článok o novom poľskom prezidentovi, a rade ďalších udalostí, v ktorých nevystupuje žena. Pritom vôbec neplatí to, že by o tejto udalosti neinformovali seriózne média, vo všetkých týchto médiách to bola informácia prvej kategórie a mala rovnaký priestor, ako keby vyhral muž. Heroine tu teda nemal dôvod čo kompenzovať, ako to bolo naznačené v iných komentoch.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Hana | 21. 4. 2021 15:20 | reakce na MK - 20. 4. 2021 22:37

Asi došlo k nedorozumění: cílem není rozlišovat mužská a ženská témata, cílem je vnímat všechna témata rovnocenně a řešit je věcně, bez ohledu na pohlaví (protože mimo oblast rozmnožování je pohlaví většinou nepodstatné). Takže souhlasím s vámi, že "premiér Andrej Babiš vyzval svojich partnerov v EÚ a NATO na solidaritu, prezident Zeman sa nevyjadril k sobotňajšiemu odhaleniu" určitě není mužské téma, nýbrž téma univerzální. Ale proč potom podle vás nejsou témata "Slovensko má prezidentku" nebo "Kauza finské premiérky" také univerzální? Proč téma slovenské prezidentky vnímáte jako ženské, zatímco téma českého prezidenta jako univerzální?

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr.b | 21. 4. 2021 14:55 | reakce na Michal Macek - 21. 4. 2021 9:29

je fakt, že si vybavuji, jak jsme kdysi dceři koupili "Lego pro holky". Mě ta stavebnice přišla jako naprosto stupidní, dcera z ní byla chvilku nadšená, ale po velmi krátké chvíli ten soubor "růžových lidí s motýlími křídly a růžovoučkou ložnicí" odložila. Vyhozený peníze to byly. Ovšem nezaujalo ji ani žádné "klučičí Lego". Vůbec jí stavebnice nikdy nezajímaly. Každý je jiný, a ano existují odnepaměti klučičí a holčičí hračky, ale jak říkám, těžko to někomu nutit.
Ovšem předpokládám, že i holky mohly nahlížet do kategorie kostymu pro kluky a naopak:-).

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Dagmar | 21. 4. 2021 10:20

Nechapu ty nesmysly, proc poslouchat a reagovat na nejakeho debila a pocitat zensky v te firme? Ja pracuju sama v IT a nemam s tim problem, hlavne je byt proffesionalem

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Michal Macek | 21. 4. 2021 9:29 | reakce na Jana - 20. 4. 2021 23:29

ted sme nedavno koukali na stranky pujcovny kostymu. kostymy meli rozdelene na "kluci" a "holky". Holky - princezny, vily atd...kluci - policajt, indian atd....ze by chtela byt holka policajtkou je evidentne nenapadlo....

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr.b | 21. 4. 2021 6:17 | reakce na Petr.b - 21. 4. 2021 6:13

vkem napsat, že mužský a ženský svět je v těchto věcech rozdílný. Naprostou většinu žen zajímají zcela odlišné věci, než muže. A nechtějme toto lámat. Znám osobně ženu, která pracovala celý život, jako konstruktérka vzduchotechnických zařízení, a přitom jí byla technika v podstatě ukradená, vůbec se o ní nezajímá, zajímají ji pouze "typicky ženské věci".

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr.b | 21. 4. 2021 6:13 | reakce na Zuzana - 20. 4. 2021 17:59

Netuším, kolik žen dostalo možnost hrát si s letadly:-), ale co tak vím o padesátých letech - to byla doba, kdy ženy pracovaly u soustruhů, oraly pole, byly do podobných prací doslova tlačeny. Pochybuji, že někdo někdy nutí děti do určitých typů hraček. Chtěl jsem svým příspě

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Rob | 20. 4. 2021 23:31 | reakce na Zuzana - 20. 4. 2021 17:49

Můžete uvést příklad?

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jana | 20. 4. 2021 23:29 | reakce na Zuzana - 20. 4. 2021 17:59

Tohle čtu už roky ve všech feministických článcích, ale v reálu jsem to nikdy neviděla. Vážně existují rodičové, kteří místo toho, aby byli rádi, že si holka hraje a nezlobí, ještě měli potřebu řešit, zdali si hraje s letadly nebo s panenkami? Navíc pokud jsou máte kluka i holku , tak zcela přirozeně si budou hračky sdílet a hrát si s tím, co je zrovna baví.
A že si kluci mají větší chuť si hrát s autíčky a holky více s panenkami? No a co? Nebudu je násilně převychovávat ve jménu jakéhosi pochybného genderového ideálu.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

MK | 20. 4. 2021 22:37 | reakce na Magda - 20. 4. 2021 21:37

Ak vnímate informácie typu "premiér Andrej Babiš vyzval svojich partnerov v EÚ a NATO na solidaritu, prezident Zeman sa nevyjadril k sobotňajšiemu odhaleniu" ako "mužské téma" tak asi nemá zmysel ďalej diskutovať :)
Informovať o zahraničných kauzách len v tom prípade, ak v nich ako hlavný aktér vystupuje žena, nepovažujem moc za pozitívny príklad.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

MK | 20. 4. 2021 22:17 | reakce na Zuzana - 20. 4. 2021 17:49

Rozumiem čo máte na mysli, vždy rád tu uvítam články, v ktorých sa tematizuje ženský pohľad opomínaný v hlavných médiách a vďaka ktorým sa dozviem aj o témach, ktoré som si predtým neuvedomoval. Môj point bol ale o tom, že som tu zo všetkých článkov týkajúcich sa zahraničných káuz nezachytil žiaden taký, kde by ako hlavný aktér nevystupovala žena. Na svete existujú aj iné skupiny, ktoré dostávajú menej priestoru v médiách (deti, starí, chudobní, rasovo/nábožensky utláčaní, zvieratá). To skutočne neexistuje žiadna zahraničná téma (kauza), ktorá by čitateľky heroine zaujímala bez toho, aby v nej ako hlavná aktérka vystupovala žena?

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 20. 4. 2021 21:49 | reakce na Magda - 20. 4. 2021 21:37

Normalnim svepravnym lidem pri diskusi na univerzalji tema jest srdecne jedno, zda-li debatuje muz/zena.

Nevsiml jsem si, ze by nekdo shazoval treba odbornou erudici pi. Drabove.

Problem je krapet jinde. Kdyz jsem neschopny nymand, muze za to nekdo jiny.
Treba zidovske spiknuti, burzujove ovladajici vyrobni prostredky, kulaci dtto na vesnici, nebo patriarchalni utlak.
Jo a v Kambodzi za Khmeru byli vinni brylati, tem sekali hlavy bananovym listem, protoze nebyli hodni te cti setnuti ocelovou macetou.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Magda | 20. 4. 2021 21:37 | reakce na MK - 20. 4. 2021 21:02

Hezky jste popsal a doložil to, na co dlouhodobě poukazuje feminismus. Tedy že ve světě, kde dominuje určitá skupina, působí vše, co produkuje tato skupina (o sobě samé), jako věc "univerzální", zatímco to, co produkují jiné skupiny (o sobě samých), jako věc "partikulární".
Informace o finské premiérce je pro Vás ženské téma, informace o českém, francouzském či jiném premiérovi už ovšem jako mužské téma asi nevidíte, že? A ano, máte pravdu, že dokud se výrazně nezvýší počet žen na vedoucích místech, těžko se tohle zkreslené vnímání změní. Ovšem aby se mohl změnit, je mj. třeba ukázat pozitivní příklady, že to jde jinak než dosud. Právě to činí Héroine.

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

grg | 20. 4. 2021 21:32 | reakce na Zuzana - 20. 4. 2021 17:59

To určite nebude tým. Ja som z tej generácie a nemám dojem, že keď som chodil do škôlky (ako prakticky všetci vtedy), niekto nejako zásadne obmedzoval výber hračiek, s ktorými sa to-ktoré pohlavie smelo hrať. Skôr to proste ženy obvykle neťahá - tak ako u nás v IT brandži, platy vo firme máme rovnaké (žiadnych o 20 % menej), tak isto ako boli rovnaké kritériá na VŠ, ale veľa žien sa k nám nehrnie. A z tých, ktoré áno, väčšina má aspoň do určitej miery "mužské myslenie".

A ďalší prípad z praxe - keď moje dcéry sa išli hrať k susedovej dcére, ktorá má staršieho brata, ten tam mal po zemi rozhádzaných takých tých hnusných zelených plastových vojakov. No to im nebránilo, začať sa s nimi hrať na rodinu. No keď zas k nám prišli dcérini bratranci, aj bárbiny začali medzi sebou fyzicky bojovať...

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

MK | 20. 4. 2021 21:02 | reakce na Magda - 20. 4. 2021 19:30

Seriózne média riešia hlavne témy týkajúce sa aktuálnej politiky (domácej a zahraničnej) a ekonomiky. Je to prirodzené, keďže práve denné dianie v týchto oblastiach má najväčší vplyv na život obyvateľov. Prevažnú väčšinu čelných predstaviteľov v politických a ekonomických inštitúciách tvoria muži. Prevažnú väčšinu redakcií (hlavne komentátorov) tvoria muži. Čisto matematicky mi z toho vychádza, že pokým sa nezvýši zastúpenie žien v týchto skupinách (čomu fandím), tak dovtedy bude väčšina článkov v serióznych médiách v duchu "muži o mužích" prirodzeným dôsledkom, vyplývajúcim z týchto počtov. Očakávať, že pri tomto aktuálne menšinovom zastúpení žien bude počet článkov v duchu "ženy o ženách" rovnaký, je mimo reality a vidím za tým vymeškané hodiny základov matematiky na prvom stupni ZŠ.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Magda | 20. 4. 2021 19:31 | reakce na Tomek - 20. 4. 2021 13:19

To je otázka vždy, bez ohledu na pohlaví čtenáře...

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Magda | 20. 4. 2021 19:30 | reakce na MK - 20. 4. 2021 13:42

Myslím, že Héroine se v tomto snaží kompenzovat to, co vidíme v jiných médiích, kde to je z převážné části v duchu muži o mužích pro muže. Akorát že to zřejmě berete jako "přirozené" a nenapadne Vás se nad tím zamyslet a vidím za tím narcismus.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Magda | 20. 4. 2021 19:25 | reakce na Radka - 20. 4. 2021 8:58

Trefný komentář. Myslím, že část mužů si tu představu "ženy zajímají jen děti, chlapi a móda" pěstuje schválně (byť možná ne třeba úplně vědomě). Jiná představa by jim nezapadla do jejich představy světa. Takže když narazí na ženu, která by se té představě vymykala, buď ji raději ignorují, nebo si ji nějak onálepkují (to není pravá žena, je to babochlap).

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petra | 20. 4. 2021 18:33 | reakce na Hana - 20. 4. 2021 11:28

Výborný, trefný a bohužel pravdivý komentář.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Zuzana | 20. 4. 2021 17:59 | reakce na Petr.b - 20. 4. 2021 13:14

k tej prvej situácii sa neviem vyjadriť.

k tej druhej - čo myslíte, koľké zo žien tej generácie, ktorá je aktuálne aktívna v aerokluboch doma v detskom veku dostali možnosť hrať sa s lietadielkom a snívať o tom, že raz budú pilotkami? Väčšina bola ne-priamo tlačená do toho, aby sa hrala s kuchynkami, varením, bábikami, na lekárku a pod. Potom niet divu, že nemajú sklony baviť sa vo voľnom čase technickými zábavkami. Ženský a mužský svet je odlišný len vtedy, keď ho odlišným urobíme, inak nie.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Zuzana | 20. 4. 2021 17:54 | reakce na Levandule - 20. 4. 2021 8:51

Síce mi tie články o kozmetike vôbec nevadia, ale zaujímajú ma najmenej zo všetkého, obvykle ich preskakujem a máte pravdu, že je to v istom slova zmysle kontraproduktívne. I keď niekto by možno namietal, že starnúť s gráciou sa dá oveľa lepšie, keď si žena užíva isté rozmaznávanie, napr. nejakými hi-tech kozmetickými vychytávkami.... pokiaľ nie sme navádzané na to, aby sme za to míňali ťažké milióny, asi mi to nevadí, ak by tieto články zmizli z povrchu zemského, nechýbali by mi.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Zuzana | 20. 4. 2021 17:49 | reakce na MK - 20. 4. 2021 13:42

Možno preto, že ak je hlavným aktérom diania muž/muži, je možné prečítať si článok o udalosti kdekoľvek. Ak je hlavnou aktérkou žena, správa sa stáva často správou druhej kategórie, dostane menej priestoru, hlavná aktérka sa nespomína tak často, ako keby bol hlavným aktérom muž atď... ?

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Poor thing Tomek | 20. 4. 2021 16:46 | reakce na Tomek - 20. 4. 2021 16:33

Pořád lepší než být tisícím dementem, zlatíčko.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu


Zobrazit další