Diskuze k článku:

MasterChef a my. Proč Pavlína nemůže vyhrát ve světě, který se nechce hnout z místa

Váš komentář:

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Libor Koňařík | 4. 11. 2020 | 15:22

Chtěl jsem si přečíst objektivně napsaný článek o vítězi kuchařské soutěže Masterchef, ale bohužel jsem měl pocit, že čtu text napsaný zhrzenou částí diváků, kteří fandili "ufňukané Pavlínce". Sám jsem soutěž sledoval po celou dobu a pokud Vy také, tak nechápu, jak jste mohla opomenout fakt, že soutěžící Roman prošel jednoznačně ze všech uchazečů největším pokrokem. Kdysi na začátku nevěděl absolutně co dělá, měl na sporáku bordel jak v maringotce, ale nějakým zázrakem se mu povedlo vyčarovat opravdu chutné jídlo. Ke konci soutěže ale předváděl neskutečné výkony, kdy jeho kroky byly zcela jasné a promyšlené od začátku do konce. Váš článek bych pochopil z hlediska struktury finálního menu, kdy Roman měl opravdu hutnější chody oproti lehkým a i jistě zdravějším jídlům Pavlíny. Na místo objektivního zhodnocení uvařených jídel jste udělala z Romana "blbou hokejku", která vyhrála díky nějakému příběhu neúspěšného hokejisty. Nezapomínejte, že vítěze nevybrali diváci, ale sami porotci, kteří určitě brali v potaz kromě finálového chodu i celou cestu obou finalistů v soutěži. Objektivně byly chody od obou naprosto luxusní a bezchybné, nicméně rozhodla i podle mě Romanova drzost a rozhodnutí sestavit celé menu na foie gras, což mohlo dopadnout i klidně tragicky. Tímto článkem jste zcela degradovala jeho celkový pokrok v soutěži, kdy jsem mu osobně nedával moc šancí ani na postup mezi TOP 16.

+565
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Zoltan | 4. 11. 2020 | 16:19

Beriem na vědomí výsledek.porotu si vážím!Gratuluju Pavlina i Římanovi.ROVNAKO JSEM IM FANDIL.NAPRIEK KTOMU PRI SLEDOVANI FINALE ZA VITEZE BYCH DAL PAVLINU.VARILA CHUTOVO A HLAVNE PREKRASNE SERVIROVANE. U ROMANA TO TAK NEBYLO.

-213
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Všech 82 komentářů v diskuzi

Jezinka | 9. 11. 2020 | 13:52

Tohle si přečtěte : https://www.bezfrazi.cz/nechte-me-si-hrat/

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Lada Kolovratová | 8. 11. 2020 | 14:14

Moc pěkně a vtipně napsané.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jiri.vejbera | 5. 11. 2020 | 20:48

Patříte do dorty lidí, kteří se snaží za každou cenu prezentovat sebe jako člověka s neotřelými názory, které hloupá většina národa není schopna skousnout ani tolerovat. Užívejte si vědomí své výjimečnosti, názorové originality a moderní progresivity.

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavla Jirova | 5. 11. 2020 | 17:28

libi se mi Vas clanek, pripomnel mi pojmenovat a videt veci jinak...trochu jako ve skole, kdyz profesor analyzuje knihu...odhali hloubku a otvira oci. Dekuju za ten zajimavy uhel pohledu. citila jsem to podobne

-7
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Mary | 5. 11. 2020 | 14:28

Gratuluji autorce clanku. Pohled na věc z jineho úhlu pohledu...za me velmi trefne!??

-7
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Filip46 | 5. 11. 2020 | 10:31

Noo zbytecnej clanek a kdyz to napisu v podobnym stylu tak kdyz vidim tu fotku dotycne tak by se potrebovala poradne najist aby pochopila co je jidlo ??

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Janczi | 5. 11. 2020 | 08:47

Milá autorko, je zábavné sledovat, jak někteří jedinci s vytrvalostí oligofrenika prezentují svoji vizi Česka jako šovinistické, rasistické země plné buranů. Vzpomínám na jedno "školení", kde nám, státním zaměstnancům, slečna aktivistka vykládala o všudypřítomné diskriminaci nečechů, a jak je třeba proti tomu bojovat . Klidně jsem jí sdělil, že jsem příslušník národnostní menšiny, nikdy jsem se tím netajil a diskriminován se necítím. Následně povstal východoasijský kolega a konstatoval, že se nikdy nebyl vystaven projevům rasismu a nechápe, v čem je problém.
Aktivistka zalapala po dechu a bylo po "školení". Milá autorko, obviňujete Čechy, národ, který po osobních zkušenostech považuju za jeden z nejliberálnějších na světě, z rasismu, xenofobie a předpojatosti. Na základě výsledku jedné hloupé reality show. Ignorujete i fakt, že v jiných reality show a talentových soutěžích ne porota, ale diváci, neměli problém přiřknout vítězství Romům, gayům, lesbám... Jsem starý člověk. A váš způsob myšlení mi něco připomíná: Ultralevičácké hledání třídního nepřítele z dob mého mládí. Někoho, koho obviníme z toho, že není dost pokrokový, abychom ho pak mohli pořádně zlynčovat. Myslel jsem, že je to minulost. Vidím, že není. Ale společnost už je, díky bohu, jinde. Vás, pseudobojovníků proti imaginárnímu zlu, je pár. Sice umíte řvát a jste otravní a místy se vám povedlo prosadit svoje idiotské vnímání světa. Ale to neznamená, že vyhráváte. Realita vás dnes a denně usvědčuje z vaší hlouposti. A tak to už zůstane.

+62
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ejlin | 5. 11. 2020 | 17:54 | reakce na Janczi - 5. 11. 2020 08:47

Tleskám ??

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Mary | 5. 11. 2020 | 14:31 | reakce na Janczi - 5. 11. 2020 08:47

Je fajn, ze jste tak pozitivni????

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Aster | 5. 11. 2020 | 10:36 | reakce na Janczi - 5. 11. 2020 08:47

Napsal jste to velmi výstižně - ale obávám se, že autorka tohoto paskvilu to s největší pravděpodobností číst nebude a i kdyby to četla, stejně nic nepochopí.
Dneska je bohužel IN dštít síru na "normální" lidi a vyzdvihovat ty, kteří po staletí byli považováni za "nenormální" - je to cesta z extrému do extrému. A menšinám také neprospěje tzv. ochrana za každou cenu - u většiny lidí to může vzbudit zbytečnou nenávist - něco takového to se stalo Pavlíně, i když k menšinám nepatří. Člověk nemá možnost správně posoudit fakta jen na základě toho, co vidí na obrazovce - možná opravdu vaří chutně - ale její chování je daleko za všemi společenskými normami a tento článek jí příliš nepomohl. Pavlíny se není třeba zastávat, myslím, že lokty má ostré dost. Jestliže má i talent (což dle mého soudu zatím moc neprokázala), to ukáže čas...
Předpokládám, že jste četl článek o změnách, které se chystají pro nominace filmů na Oskara - pokud je to myšleno vážně, tak je to katastrofa.

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Daniela Bereš | 5. 11. 2020 | 08:34

Článek lze respektovat, byť jsem odlišného názoru, ale rozhodně nemohu souhlasit, že moderní úspěšná žena je tak nějak automaticky hysterická. To by byl docela nepříjemný předpoklad a naštěstí to tak není, alespoň ve světě, který je mi známý.

+15
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Aster | 5. 11. 2020 | 10:40 | reakce na Daniela Bereš - 5. 11. 2020 08:34

Autorka, stejně tak jako Pavlína, jsou přesně ty typy žen, které můžou za to, že nás ostatní (normální ženy) posuzuje hodně chlapů jako slepice - a můžeme se jim vůbec divit, jestliže v životě měli "štěstí" na ženy druhu Pavlína nebo slečna Patočková?

+12
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Alena | 5. 11. 2020 | 07:50

Přesně jste vystihla moje pocity. Ve finále jsem viděla Pavla a Romana. "Pavlínka mi nepřišla nijak hysterická, jen emotivní, sem tam jí uklouzlo i sprosté slovo, na nic si nehrála a sklidila za to teda pěknou nálož. Je úspěšná a hezká, to se asi neodpouští.

-18
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Aster | 5. 11. 2020 | 15:19 | reakce na Alena - 5. 11. 2020 07:50

Milá paní, Pavlína má už ale 25 let - ne 5 let...Pavlína má spíš poruchu emotivity, kterou by měla zavčas řešit, jestli chce opravdu něčeho dosáhnout - sprostá slova neřeším, to s tím nesouvisí. Zatím není úspěšná - možná bude, to ukáže čas. Hezká? Byla by, kdyby z ní nezářilo něco nesmírně negativního, co jí v jistých okamžicích doslova křiví tvář...

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Janczi | 5. 11. 2020 | 09:38 | reakce na Alena - 5. 11. 2020 07:50

Pokud za úspěch považujete to, že v lidech budí emoce a díky tomu byla dost nepěkně zneužita komerční televizí, brát vám to nebudu. Já mám pro "úspěch" trochu jiná kriteria.

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Daniel | 5. 11. 2020 | 06:42

wow, článek napsala emancipovaná žena......škoda, že tento typ běžně nedokáže být objektivní, takže měla potřebu napsat tyto sračky....

+21
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zdeněk | 5. 11. 2020 | 03:52

Foie gras, nemusí být vždy jen kachní..

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Tomas | 5. 11. 2020 | 01:52

Tento článek mnohem více vypovídá ve skutečnosti o samotné autorce, než o nás, MasterChef, Pavlíně nebo Románkovi (nechť je feministická duše harpie na okamžik nasycena).
Je to vlastně osobní duševní storm rádoby emancipované a sebevědomé ženy a její náhled na českou společnost a na může. Ano, je to neuvěřitelné ale v Česku si i v této době troufli nechat vyhrát bílého heterosexuálního může, navíc hokejistu, jak typické pro misogynní čecháčky. Měla vyhrát Pavlína z principu, je to žena a je ambiciózní nebo Pavel už z principu je to rom a jako bonus homosexuál. Bohužel místo toho vyhrál akorát nejlepší kuchař co se akorát špatně narodil (bílej) a měl špatný koníčky (sport) :))

+61
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Leona | 6. 11. 2020 | 09:26 | reakce na Tomas - 5. 11. 2020 01:52

To je úplně stejná kravina jako ten původní článek:) Myslím, že Pavel měl být ve finále kvůli tomu, jak vařil, jak to prezentoval, ... ostatní je nepodstatné... Pavlína zkazila, co mohla a pak v rozhodujícím okamžiku vždy nějak o fous proklouzla, to mi moc přesvědčivé nepřijde... Roman má neskutečnej průběh soutěží, nikdy bych neřekla, kam to dotáhne. Zbytek těžko hodnotit, nikdo jsme ty jídla neochutnávali... Loňský ročník vyhrála mladá talentovaná ambiciózní žena Kristýna Němečková, které velmi fandím a myslím že nejsem sama - rozdíl mezi ní a "Pavlínkou", nechť si každý posoudí sám...

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Martin | 5. 11. 2020 | 00:12

Přiznám se, že jsem neviděl ani jeden díl této zbytečné kuchařské mediální show a jsem tomu rád, protože jako otec dvou malých dětí na to pravdu nemám čas. Takže nevím kdo je Pavlína nebo ten bývalý hokejista, co to na konec vyhrál, a je mi to vcelku jedno. Jenom po přečtení tohoto příspěvku cítím, že je asi dobře, že to vyhrál ten kluk, protože tyhle nesmyslné feministické plky o nějaké Pavlíně, která to přece musela vyhrát, protože je žena, ačkoliv to tak nebylo výslovně řečeno, ale naprosto to z obsahu článku vyplývá, to opravdu nepřispívá k nějakému obecnému uznání ženského umu, které si ženy právem zaslouží. Tohle je asi bohužel případ nějaké uplakané ženské ješitnosti a zřejmě i nějakého problému vůči opačnému pohlaví, který musí autorka ventilovat v této podobě, pokud je schopna sepsat takový komentář.

+29
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Maia | 5. 11. 2020 | 00:11

Také jsem čekala článek o finálním klání, ale bylo to jen o fandění 'proti proudu' a dehonestace vítěze, jelikož mu 'takový osud' uhrála hokejová minulost. Přiznávám, že jsem viděla pouze jen pár dílů, ale i tak mi začala lézt věčně uknourana finalistka krkem... Mohla vařit opravdu chutně, což mohli posoudit jen porotci, ale myslím, že ji lidé nefandili právě z toho důvodu, jak neustále knourala. Její reakce na druhé místo mluví za vse.

+21
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Loanna Sattlerová | 4. 11. 2020 | 23:07

K čemu tento zbytečný článek?? Tři minuty mého života zbytečně promarněny. Jediná kloudná věta je poznatek, že tady je svět ještě v pořádku. Svatá pravda. Ono to tak totiž v průběhu soutěže vůbec nevypadalo. A národ byl v rozpacích. Proto ta radost, že vyhrála hokejka.

+14
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Barbora | 4. 11. 2020 | 22:03

Nj, týrání zv´ířat je v týhle dí´ře ok. Televizi nemám a pro žrádlo nežiju, ale věřím, že většina zvířátek, která se nazývají lidmi, z toho má asi Vánoce, páč je to banda primitivů. Ještě že je ten covid a bude válka, mám z toho až radost, protože tahle společnost si nic jiného než hodně ošklivý konec nezaslouží.

-27
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Aster | 5. 11. 2020 | 10:19 | reakce na Barbora - 4. 11. 2020 22:03

Jenže i rostliny mají svým způsobem city a inteligenci - mám řádné vzdělání v oboru biofyzika, takže vím, o čem mluvím. Jediné, co byste tedy vy a vám podobní mohli konzumovat, je umělá strava - pak byste mohla mít svědomí zcela čisté.

K tomu, co jste napsala v poslední větě - měla byste urychleně vyhledat psychiatra a léčit se, než se stanete nebezpečnou sobě a svému okolí.

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jan | 5. 11. 2020 | 08:39 | reakce na Barbora - 4. 11. 2020 22:03

,,BARBORO - HEPNAROVÁ" odstěhujte se raději na někam na konec světa tam bez lidí budete mít klid. Toto je diskuse o vaření a ne o Vašem nepovedeném životě.

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Kukco | 4. 11. 2020 | 21:48

Že já si vždycky přečtu jen nadpis a ne autora. Tahle osoba mě vždycky znechutí.

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Vlastimil | 4. 11. 2020 | 21:43

Článek je škvár zhrzeného fanouška, nic víc, nic míň......hmmm nevyhrála, vyhrál Roman no co už, věnovat se gastronomii budou možná oba, nebo ani jeden, úspěšní budou možná oba nebo ani jeden. Nevím kolikátá řada této soutěže to byla ale vím že si nepamatuji ani jedno jméno vítěze z řad předchozích a nenavštívil jsem žádnou z jejich restaurací a tudíž neochutnal žádné jejich jídlo, pravda asi je to tím že si dobré jídlo nespojuji s TV profláknutými kuchaři, popř. kuchařskými objevy a klíďo-píďo si vystačím s neprofláknutými hospodami kde mi chutná, jen tak mezi námi bagety hlavního sponzora dle mého nejsou k jídlu....čistej hnus ale jasně někomu to chutná :-) někdo je masařka, někdo vegan, někdo má potřebu jiným říkat co je to správné a dobré jídlo ač to posluchače nezajímá a neoslovuje, někdo říká žer si co chceš a co ti chutná :-)

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Nekos Zpozakulis | 4. 11. 2020 | 20:31

Zaujal mne titulek. Očekával jsem odplivnutí si nad machistickým, sexistickým a rasistickým "českým Knedlíkem", který narozdíl od autorky nepochopil svět. A má očekávání se naplnila. Nechci to nějak sáhodlouze rozebírat ani nechci zbytečně hejtovat autorku. Napíši jen 2 jména Vlasta Horváth a Vladko Dobrovodský, ti nějak nenaplňují autorčinu rasistickou a machistickou hypotézu o "méně privilegovaných".

+22
Reagovat | Citovat | Nahlásit

xxx | 4. 11. 2020 | 20:27

Roman je prostě lepší kuchař i jako člověk.

+22
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Patrik | 4. 11. 2020 | 20:00

Taky jsem fandil Pavline. Jen proto, jak ceskym knedlikum neskutecne vadi ambiciozni a uspesni lide. Misto toho, aby se jimi inspirovali, tak je hejtuji a naopak podporuji outsidery, protoze jsou stejne marni nebo jeste horsi nez oni. Vzdycky jsem obdivoval lidi co si sli tvrde za svym a dosahli toho a vadili mi pohodovi luzri a krupani, kteri se o nic nesnazi a rikaji, ze si zit na dne spolecnosti je normalni. Neni. A proto ja mam zivot v luxusu a vy behate v holinach po poli.

-51
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Maia | 5. 11. 2020 | 00:14 | reakce na Patrik - 4. 11. 2020 20:00

Nemám nic proti lidem, kteří si jdou za svým... Tedy pokud po nich nezůstávají mrtvoly. Ale myslím, že většinu lidí popudila svým fňukanim.

+19
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Robert | 4. 11. 2020 | 20:12 | reakce na Patrik - 4. 11. 2020 20:00

Vy jste se zřejmě díval na jiný pořad a tady trousíte moudra po jediném shlédnutí, jinak si to neumím vysvětlit. Jestliže má někdo za sebou osobu, která sponzoruje daný pořad a jeden z porotců je třeba jen vzdálený příbuzný, pak je výsměch mluvit o outsiderovi. A podívejte se, co ti lidé kolem dle vás "hejtují". Fakt, že se člověk dostane dál, i když něco zkazí, případě další za ně něco udělají. Ano, lidé, kteří si jdou tvrdě za svým je určitě správné ocenit, ale takoví lidé musí i uznat, že existují lepší a ne si výhody vybrečet. Na tom nic ambiciózního opravdu nevidím. A ještě slovíčko na závěr - jeden moc moudrý člověk řekl, že kdo se ohání luxusem, vůbec se o něj nezasloužil, maximálně mu spadl do klína. Jste jistě tak úspěšný a sečtělý, že víte, o kom mluvím.

+34
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Aster | 5. 11. 2020 | 14:54 | reakce na Robert - 4. 11. 2020 20:12

Člověk, jako je tento Patrik, může být svým způsobem šťastný - tak jako Pavlína - proto jí zřejmě fandil. Na tom není nic zlého. Jen si neuvědomil několik faktů - mimo jiné také to, že lidé, kterými tak zjevně opovrhuje, umožňují fungování celé společnosti - na nich to totiž stojí. O ten svůj luxus může velice snadno přijít - otázka zní - bude pak schopen si vydělat na živobytí "běháním v holinách po poli"? Za jeho IQ bych ruku do ohně rozhodně nedala, takže by mu asi nic jiného nezbylo.

Pavlína je zřejmě tatínkova princezna - není jí co závidět - to není zrovna nejlepší průprava do života, což je vidět na jejím chování. V tomto případě se neodpouští ani talent - a tady si tím talentem jistá nejsem. Fandím každému člověku, který se snaží něco dokázat, ale pomocí hysterie to není ten správný způsob - a jak jinak nazvat to, co Pavlína během celé soutěže předváděla.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Dana | 4. 11. 2020 | 19:42

.. na poslední díl jsem se nedívala, to nebyla soutěž o nejlepším kuchaři, ale fraška

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jan | 4. 11. 2020 | 19:36

Soutěž? Děláte si srandu? Je to šou! Nic víc. Kdyby to byla soutěž tak vaří každý stejné jídlo a nejlepší vyhrává. Už vidím jak běžec na sto metrů soupeří s druhým co běží maratón? Kdo asi vyhraje? Vůbec by porota neměla vědět od koho zrovna jídlo ochutnává!!!

+16
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Luvo | 4. 11. 2020 | 19:31

Vážená pisatelko Patočková, jistě jste znalec toho, co jste vystudovala, ale určitě nejste odborník přes gastronomii, psychiatrii a společenské vztahy. Vaše stupidní vývody jsou katastrofální a nepřijatelné.

+31
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Aster | 4. 11. 2020 | 19:23

Pavlína nemohla vyhrát, protože na to jednoduše neměla - MasterChef přece není o zdravém vaření, je o vaření jako takovém a člověk, který tuto soutěž vyhraje, by měl snad splňovat určitá kritéria - a do toho Pavlíně chybí mnoho. Přinejmenším neměla odvahu riskovat.
To, že zhubla a kolik, je mi jedno - proč bych to měla řešit - to bych spíš řešila, proč se ve svém věku dokázala tak vykrmit, že pak musela takto hubnout - ale aspoň si to uvědomila. To ovšem do té soutěže taky nepatří.
Obecně působí dojmem velmi sobecké a nepříjemné osoby, což je taky jedno, protože i takový člověk může mít talent a dobře vařit.
Ovšem proč jste se v článku tak neomaleně navezla do vítěze, nechápu. To vás opravdu tak štve, že soutěž nevyhrála žena? Vyhrát má ten, kdo je lepší, a to se stalo.

+52
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zdenda | 4. 11. 2020 | 19:20

Je to jenom jedna z mnoha různých "soutěží", kterou TV stanice vysílají. Objektivizovat dílčí i konečný výsledek z pozice diváka v podstatě není možné, zvláště u kuchařských výkonů soutěžících. Je tak vcelku úplně jedno, kdo vyhraje, vyhrál. Jestli ukňouraná afektovaná soutěžící a nebo usměvavý "hokejka". Naprosto to není podstatné a jestli tyhle pořady někdo hltá a řeší, tak je to jeho věc, že se takovými nicotkami zabývá.

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Milan Duraj | 4. 11. 2020 | 19:02

Je to jednoduché. Celá soutěž musí být gendrově vyvážená. Proto jsou ve finále vždy žena vs muž. Proto je celou dobu soutěže zachována rovnováha mezi počtem žen a mužů.
A minulého Masterchefa vyhrala žena, proto teď vyhrál muž.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Aster | 4. 11. 2020 | 19:27 | reakce na Milan Duraj - 4. 11. 2020 19:02

Doufám, že v tomto nemáte pravdu - jenže to tak opravdu vypadá. Člověk by si myslel, že soutěž má vyhrát ten nejlepší - jedno, jaké pohlaví - ale svět se zbláznil.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Libuše | 4. 11. 2020 | 18:53

Paní Patočková, co tak být objektivní? Proč Romana urážíte a znevažujete jeho kuchařské výsledky? Jen proto, že je v poklidu a nehysterčí? Rozhodně lepší a příjemnější pohodový MasterChef než vystresovaná a hysterická fňukna.
Výhru si Roman zaslouží. I Pavel Berka byl lepší a sympatičtější než Pavlína.

+38
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Anna | 4. 11. 2020 | 18:20

Pavlínka je ambiciozní Tohle se u nás nenosí ,
Jak zpíval Karel Gott zůtanu svůj ,,,, Lidičky neberte to tak vážne ,,,Za rok bude zase MasterChef,,mějte se krásnę

-10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petr | 4. 11. 2020 | 20:20 | reakce na Anna - 4. 11. 2020 18:20

Zde vůbec nejde o Pavlinu , překvapuje k čemu byli ochotni za peníze se povolit pani porotci, byli neskonale smesni a trapni jak se nad Pavlinou rozplyvali a pomáhali jí, měly by se na to podívat manželky co mají doma.

+11
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pepa | 4. 11. 2020 | 18:18

Pavlína? Je to podvod od televize Nova. Kolikrát uvařila nějaký blaf a vždy ji z toho porota dostala. Proč vědí porodci ,od koho to jídlo je? Proč to není tajný? Tak nadržují určitým lidem , Není to fééér? Jak víme , že to jídlo bylo opravdu dobré? To mohli po domluvě říct o nějakém blafu. Vaření Pavlíny mělo být maximálně do třetího kola. Nechápu to a také jsem s už na poslední díly ani nedíval , Je to fraška

+23
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Anna | 4. 11. 2020 | 18:12

Pavlínka , je ambiciózní osobnost a to se u nás nenosi,,Proto jsou ty ohlasy jaké jsou ,
Tak jak to zpívá K arel Gott ,,zůstanu svůj !,,
Takže lidičky neberte to tak vážně,
Za rok bude zase MasterChef
Krásný den ,,,...

-12
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Gabriela Baková | 4. 11. 2020 | 18:41 | reakce na Anna - 4. 11. 2020 18:12

Milá Anna, pletiete si ambicioznost so zakernostou a nevychovanostou.

+18
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

anrla1670 | 4. 11. 2020 | 17:50

Myslím že čeští lidé mají především rádi hodně slušně a usměvavé lidí ...víc k tomu netřeba říkat
Nikdy nebudeme jako ost národy kde dravost sebevědomí a urputnost vyhrává
A proto je zpětná reakce na tento model vystupování jaká je .. ať už se to někomu líbí nebo ne
Buďme rádi jací jsme ....buďme rádi Se všemi chybami které nás provází napříč dejinami Vše je o všem ...a budoucnost ukáže že mít národ jako jsou Csi není v Evropě k zahození

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Radek | 5. 11. 2020 | 08:49 | reakce na anrla1670 - 4. 11. 2020 17:50

Moc hezky napsano ??????

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Radek | 5. 11. 2020 | 08:50 | reakce na Radek - 5. 11. 2020 08:49

Moc hezky napsano :-))

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Patrik | 4. 11. 2020 | 19:50 | reakce na anrla1670 - 4. 11. 2020 17:50

Ano, mame radi usmevave kaspary, pohodare, nemastne neslane lidi, kteri nikdy nic nedokazou. Protoze se pak necitime blbe, ze je nekdo lepsi. A ano, vsude ve svete fandi sebevedomym, uspesnym a ambicioznim lidem, protoze jsou pro ostatni inspirace a lidi chteji byt jako oni. Takze tezko muzeme byt radi za to, jaci jsme. Naopak, fandit a podporovat outsidery a nesnaset uspesne je spatna vlastnost, protoze to lidi nikam neposouva a podporuje to v nich krupanstvi a zavist. Svet neni pohodova zalezitost, musis mit ostre lokty a chut neco zmenit. A to ceskym knedlikum chybi.

-15
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Radek | 5. 11. 2020 | 08:57 | reakce na Patrik - 4. 11. 2020 19:50

Pletete si ambicioznost s neprijemnosti a afektovanym chovanim. Takovi rozhodne byt nechci.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Radek | 5. 11. 2020 | 22:27 | reakce na Radek - 5. 11. 2020 08:57

Pardon za i/y . Samozrejme na byt takový ????

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Aster | 4. 11. 2020 | 20:56 | reakce na Patrik - 4. 11. 2020 19:50

A vám jednoznačně chybí soudnost - Pavlína klidně může být ambiciózní, ale nemusí být proto hysterická. Většinou se chovala jako malé vzteklé dítě - jenže na to už dávno nemá věk. Neumí ovládnout ani sama sebe - jak chce ovládat druhé? Toto jí mám podle vás závidět? Tohle fakt není pro mně inspirace.

+19
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Iva | 4. 11. 2020 | 17:33

Cílevědomá žena nerovná se hysterická žena, slečno Patočkova. U Pavlíny to platí. Je houževnatá, jde si za svým, tvrdě. Umí vařit, víc vydřeně než od přírody, ale to není to špatný. Špatný je to, že si za svým jde i přes mrtvoly. A její zlý oči.

+36
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Aster | 4. 11. 2020 | 19:45 | reakce na Iva - 4. 11. 2020 17:33

Souhlasím.
Slečna Patočková to vlastně vyjádřila přesně...snaživá jedničkářka z první lavice...

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Marek R | 4. 11. 2020 | 17:32

Pavlína šla jednoznačne na istotu a i keď menu bolo pekné a určite chuťovo vyladené tak riskovala málo. Už v skorších dieloch súťaže sa spomenula pekná myšlienka, že trhanec mäsa vie upiecť každý človek s teplotou sondou tak aby bol geniálny. Dnes v reštaurácii, ktorá spadá do štýlu fine-dining má svetovej úrovni by som očakával riskovanie a kombinácie aké svet nevidel. Tam je to umenie, nóvum, tam je ten pokrok a nevšednosť. Roman riskoval sa vypracoval veľmi ďaleko a to, že dostával náročné suroviny ho posunulo na úroveň ďaleko vyššiu ako jeho súperku. Prvý raz som si tento trend všimol pri "páchnucom ovocí" a odvtedy neprestal. Posunulo ho to na úroveň Pavla ale v úplne inej dimenzii. Romana týmto pozdravujem a teším sa s ním. Nech riskuje aj naďalej s nevšednosťou a šokovaním celého sveta.
Čo sa tohto článku týka tak sa venuje na 90 % sociálnej stránke a trochu zabúda na to že ide o kulinársku súťaž. Doporučujem zamyslenie.

+25
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jan | 4. 11. 2020 | 17:01

Tak paní Patočkova tento článek je o voze nebo o koze ? Možná by od vás bylo moudře vrátit se zpět k módě kterou jste vystudovala ??

+19
Reagovat | Citovat | Nahlásit

PI | 4. 11. 2020 | 16:50

Popis "Heroine" plátku:
Magazín, který způsobuje nezávislost. Minimum bullshitu, nové perspektivy, inteligentní zábava.

... a pak si člověk přečte tenhle zaujatej výblitek rádoby moderně smýšlející, jistě "silné a nezávislé" ženy (čti. typické slepice). Ale pro pobavení dobrý.

+18
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Sylva | 4. 11. 2020 | 16:45

Paní autorka asi nepostřehla, že Pavlína všechny recepty ve finále nadřela z internetu a Roman, jako vždy, improvizoval. Není to jen o sympatiích, ale kdo umí improvizovat i když se nedaří, a to ona nikdy nezvládla. Taková malá, ctižádostivá chuděra.

+33
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Tomek | 4. 11. 2020 | 16:40

Vyhral proste lepsi kuchar, nic vic v tom netreba hledat.

+20
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Gabriela Baková | 4. 11. 2020 | 16:31

Som nesmieme stastna že to vyhral roman. Nechápem iba jedno že ako je to možné že vsetci účastníci sa museli chovať,usmievať sa a neprejavovat žiadnu nevraživosť voči sebe a ta zákerná pavlina mala všetko dovolené. Bola prortekcna, to je vec pochýb. Porota sa snaží z toho vylizat.

+14
Reagovat | Citovat | Nahlásit

jana | 4. 11. 2020 | 16:28

To psal zřejmě fanoušek "Pavlínky". Pro mě Roman není blbá hokejka, a ani netvrdím, že Pavlína neumí vařit. Ale bohužel pro ni, lidi u obrazovek nemohou ochutnávat co oni uvaří, takže berou soutěžící jako celek. A to tedy byla "pecka". Afektovaná, namyšlená, rozmazlená, egoistická, ufňukaná, vulgární......Pavlína byla všechno možný, jen né sympatický příjemný člověk s kterým bych chtěla například pracovat. Ta její nadutost ji podrazila nohy. Je to v uvozovkách jenom soutěž, ale jsem ráda, že prohrála, protože se ji konečně nepovedlo to její Já chci, Já budu, Já jsem dup dup dup, na což byla asi doma zvyklá, buď si to vyřvala, nebo vydupala.

+43
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zoltan | 4. 11. 2020 | 16:19

Beriem na vědomí výsledek.porotu si vážím!Gratuluju Pavlina i Římanovi.ROVNAKO JSEM IM FANDIL.NAPRIEK KTOMU PRI SLEDOVANI FINALE ZA VITEZE BYCH DAL PAVLINU.VARILA CHUTOVO A HLAVNE PREKRASNE SERVIROVANE. U ROMANA TO TAK NEBYLO.

-213
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Anonim | 5. 11. 2020 | 09:43 | reakce na Zoltan - 4. 11. 2020 16:19

Co je tohle že článek? To měl být jako "výsměch" Romanovi? Roman si vítězství zasloužil...
A Pavlína... Tak se podívejte: v každém díle brečela, vyhrála soutěže o bagetu (kterou měla vyhrát Ivka), a ještě dostala práci v úžasné cukrárně... Myslím si, že toho za tuto soutěž dostala více než si zaslouží, za to jakou komedii v této soutěži předvedla.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

kacah | 4. 11. 2020 | 17:22 | reakce na Zoltan - 4. 11. 2020 16:19

Vy jste to ochutnal? A ta prezentace? Asi jsme koukali každý na něco jiného. Ona měla tuctové menu.

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Gabriela Baková | 4. 11. 2020 | 16:48 | reakce na Zoltan - 4. 11. 2020 16:19

Ja sa vám čudujem ako ste mohli fandiť tej odpornej osobe akou bola pavlina. Dávno a vlastne ani neviem či som vlastne stretla v živote tak hnusnu povahu ako je ona. A keď sa niekto nedokáže chovať tak už iba preto si nezaslúži nič. Ani výhru a ani obdiv. Mala by sa nad sebou zamyslieť, ale u nej pochybujem.

+16
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Misot | 4. 11. 2020 | 16:11

Právě, že Pavel Berky nepostoupil do finále kvůli protekční Pavlíně "Hujerové" , která ho vyřadila v semifinále..

+28
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Lenka | 4. 11. 2020 | 16:05

Ale no tak, autorko... přece můžu být cílevědomá žena a nemusím se kvůli tomu chovat jako jedinec zralý na návštěvu u psychologa. Pokud chcete rovné příležitosti, chovejte se rovně. Vždycky budou předsudky a bude někdo upřednostňován...

+33
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Libor Koňařík | 4. 11. 2020 | 15:22

Chtěl jsem si přečíst objektivně napsaný článek o vítězi kuchařské soutěže Masterchef, ale bohužel jsem měl pocit, že čtu text napsaný zhrzenou částí diváků, kteří fandili "ufňukané Pavlínce". Sám jsem soutěž sledoval po celou dobu a pokud Vy také, tak nechápu, jak jste mohla opomenout fakt, že soutěžící Roman prošel jednoznačně ze všech uchazečů největším pokrokem. Kdysi na začátku nevěděl absolutně co dělá, měl na sporáku bordel jak v maringotce, ale nějakým zázrakem se mu povedlo vyčarovat opravdu chutné jídlo. Ke konci soutěže ale předváděl neskutečné výkony, kdy jeho kroky byly zcela jasné a promyšlené od začátku do konce. Váš článek bych pochopil z hlediska struktury finálního menu, kdy Roman měl opravdu hutnější chody oproti lehkým a i jistě zdravějším jídlům Pavlíny. Na místo objektivního zhodnocení uvařených jídel jste udělala z Romana "blbou hokejku", která vyhrála díky nějakému příběhu neúspěšného hokejisty. Nezapomínejte, že vítěze nevybrali diváci, ale sami porotci, kteří určitě brali v potaz kromě finálového chodu i celou cestu obou finalistů v soutěži. Objektivně byly chody od obou naprosto luxusní a bezchybné, nicméně rozhodla i podle mě Romanova drzost a rozhodnutí sestavit celé menu na foie gras, což mohlo dopadnout i klidně tragicky. Tímto článkem jste zcela degradovala jeho celkový pokrok v soutěži, kdy jsem mu osobně nedával moc šancí ani na postup mezi TOP 16.

+565
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petr | 5. 11. 2020 | 16:18 | reakce na Libor Koňařík - 4. 11. 2020 15:22

Dovolil bych si s Vámi nesouhlasit! Jednak z důvodu, právě výběru menu. Nevím jak Vy, ale já když jdu na zážitkovou kuchyni, tak bych za žádných okolností nevyhodil cca. 2 500 za menu, které se neustále točí kolem jedné suroviny! Takto si asi nikdo zážitkové menu nepředstavuje! A za druhé, kdyby Romanovi porotci neporadili co má dělat, když zkazil první máslo, tak by stejně skončil, prostě protože by hlavní chod nedovařil. Nevím jak Vy, ale také by jste určitě nesouhlasil s tím, pokud by jste hrál krajský přebor, je jedno v jakém sportu a přišel extraligový hráč a zahrál to, nebo Vám poradil jak máte hrát a vy jste díky tomu vyhrál. Soutěž je soutěž a tímto to porota velice ovlivnila a rádoby sportovec by měl první místo, právě díky tomu odmítnout. Na dramaturgii vysoce kašlu, ale na fair play NE!!!!

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jerry | 5. 11. 2020 | 12:32 | reakce na Libor Koňařík - 4. 11. 2020 15:22

Chtěl bych vědět jestli by jste se toho co tam vařili najedli není nad českou kuchyň o proti těm vaším vytvorum

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Karel | 5. 11. 2020 | 12:28 | reakce na Libor Koňařík - 4. 11. 2020 15:22

Půl roku věděli kdo vyhraje vždyť to ne ní porota lidi měli hlasovat o vítězi kolik dostali za to že vyhraje nějaký hokejista který v životě nic nedokázal takove soutěže by měli skončit

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Aster | 5. 11. 2020 | 15:08 | reakce na Karel - 5. 11. 2020 12:28

Vy jste ale neuvěřitelný mamlas! Tak podle vás hokejista Roman nic nedokázal - no asi to nebude pravda - minimálně nepotřeboval skončit v zaměstnání, aby se bůhví jak dlouho připravoval na soutěž, kterou nakonec vyhrál díky větší kreativitě a schopnosti nejednou zariskovat v pravou chvíli. Tak se projevuje talent - poradit si v neznámé situaci - ne to všechno nadřít a pak čekat na zázrak a když se nedostaví, hysterčit jako malé dítě.
Jak si představujete, že by měli hlasovat "lidi" (asi diváci), kteří vůbec neměli možnost ochutnat, co soutěžící uvařili.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Karel | 5. 11. 2020 | 12:13 | reakce na Libor Koňařík - 4. 11. 2020 15:22

Mám rád soutěže ale zažila že tato už skončila horší už jsem snad nikde jinde neviděl ten kdo to vimyslel ten nepatří do televize to co tam předváděli porotci to bylo na to není slov jak může někdo říct v polovině soutěže že vyhraje to je prostě podfuk

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Maja Motti | 5. 11. 2020 | 02:31 | reakce na Libor Koňařík - 4. 11. 2020 15:22

Degradovala především sama sebe. Potvrzuje, že živit se nivinarinou není jen tak a málokdo na to má

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Helena | 4. 11. 2020 | 21:28 | reakce na Libor Koňařík - 4. 11. 2020 15:22

Jsem ráda že vyhrál Roman Pavlína byla strašná fnukna a hrozně vulgární vůbec si neuvědomovala že je v televizi a sleduje ji milióny diváků.

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr | 5. 11. 2020 | 08:47 | reakce na Helena - 4. 11. 2020 21:28

Naopak, velmi dobre vedela, co dela. Sama ted priznava, ze hlavnim smyslem ucasti bylo zviditelnit se pro ucely jinych svych komercnich aktivit ( nejaky foodblog, ci co). Jeji chovani bylo vykalkulovane, proto ve finale byla najednou klidnejsi, kazde druhe slovo nebyla vulgarita apod. Bezesporu je vyborna kucharka. A dost mozna bude i uspesna. Ale bud bude tvrda, bezohledna a proto neoblibena ci nenavidena, anebo bude oblibena, ale z jejiho pohledu neuspesna. Nema ten dar byt uspesna a soucasne milovana.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Anna | 4. 11. 2020 | 17:38 | reakce na Libor Koňařík - 4. 11. 2020 15:22

Moc hezky jste to napsal,plně souhlasim :-)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Dita | 4. 11. 2020 | 15:35 | reakce na Libor Koňařík - 4. 11. 2020 15:22

Skvěle napsané...

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

kuku | 4. 11. 2020 | 14:51

tento článek je stejně napsaný jako mé umění před třemi dny . Když jsem vařil jako pejsek a kočička . Bylo to mé tzv. české rizoto , to znamená z obyčejné rýže , ale díky pálivým bonduel fazolkám , nádherné krkovičce ( použil jsem , jak já říkám pouze srdíčko , to je ta část kde je maso tak křehké , kde se spojuje s kotletkou ) , cibulce , špenátu a spousty podotýkám mražené opět bonduel zeleniny , jsem upatlal něco fantastického .

- 0,4 l rýže
- cca 1 kg fajnové maso
- 1 x fazole palivé
- 3 cibule
- dva sáčky mražené zeleniny
- na závěr 2 x špenát mražený , sůl , pepř a bylo hotovo

No a stejně tak mi přijde tento článek . Úvahy se kterými nemusím souhlasit , ale v celku asi jedno .
Tak všem čáu kuku .

-4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Patrik | 4. 11. 2020 | 19:56 | reakce na kuku - 4. 11. 2020 14:51

Radsi si uvar poradny italsky rissotto misto tehle ceskych hruznych patlanic :D

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

BLANKA | 4. 11. 2020 | 20:21 | reakce na Patrik - 4. 11. 2020 19:56

Italský blivajs si, Patriku, klidně jezte sám. Já si dám radši ten svůj se šťavnatým hovězím, hráškem a červenou paprikou.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu