Zajímnalo by mě, jak ta statistika vznikla (možná jsem to v článku přehlédla), ale odfiltrovalo se značné množství matek, které kupují hry svým nezletilým dětem pod jedním účtem? Takhle to má například moje sestra, která optikou herní platformy Steam vypadá jako veliká hráčka Fortnite a League of Legends:-)
+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí
Pavel Křížek | 10. 2. 2022 12:30
V AC jde za ženské postavy hrát minimálně od roku 2015. Tato kritika od Vás tedy přichází s asi tak sedmi křížky po funuse. Vývoj tedy opravdu jde kupředu. Otázkou je, zda tento vývoj ve svém článku opravdu reflektujete, nebo jestli se jen setrvačností netočíte pořád kolem x let staré historie, jejíž kritika, upřímně, nemá ani hlavu, ani patu.
P.S.: Není třeba, abyste sem něco "příště" doplňovala. Stačí, když to příště budete Vy sama vědět. :-)
Zdravím! Milá readakce, prosím nezapomínejte, že vedle heterosexuálních mužů existujou i homosexuální a bisexuální ženy, kterým pohled na ženská prsa a zadek přijde fajn. :) Hrát třeba Vampire the Masquerade Bloodline, kde můžete svou ženskou postavu oblíknout do kalhot s vystřiženým zadkem bylo za mě super. Souhlasím, že ženských hlavních postav by mohlo být víc, případně nám dejte možnost volby mezi mužem a ženou, a to z jednoduchýho důvodu – ztotožnění se. A tím pádem snažší vnoření se do hry.
+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
paní Stefanie Wilhelmová | 25. 3. 2022 12:55
Rychlý způsob, jak získat zpět svého milence, bývalého manžela nebo bývalou manželku s jinou dámou, miloval jsem ho celý život, v roce 2021 jsem narazil na svědectví, jak Dr Sacre pomohl muži přivést zpět jeho bývalou manželku, kontaktoval jsem Dr Sacre, Dal mi tu nejlepší radu ohledně vztahu a také seslal kouzlo pro já to bylo 3. února 2021 během 24 hodin byl zpět, dnes jsme šťastně manželé s naším krásným synem, snažte se a bojujte, abyste je získali zpět, pokud je někdy milujete, není chyba, kontaktujte Dr Sacre pro pomoc WhatsApp +2349076034359 nebo e-mailovou adresu sacretempleofpower@gmail.com, ujišťuji vás, že se stane mužem nebo ženou, o kterých sníte každý den paní Stefanie Wilhelmová
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Michal Macek | 14. 2. 2022 16:31 | reakce na Kristýna - 13. 2. 2022 13:55
Kristyna: myslite Geralta v akci na jednorozci? :)
Ve výčtu her mi nějak chybí Witcher trojka Divoký hon. To je hra přímo pro ženy. Jednak je to mistrovské dílo a pak koukat na sexy Geralta v akci je prostě skvělý zážitek.
+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Čingischán | 12. 2. 2022 7:54
Při přečtení tohoto článku jsem si chtě nechtě vzpomněl na článek o černé Anně Boleynové.
V jednom článku obhajujete historickou nepřesnost a nesmyslné obsazení snímku slovy, že film může překrucovat realitu, jak se mu zlíbí, teď a tady brojíte proti ocelovým bikinám a nedostatku nájemných vražedkyň ve videohrách. Kampak se poděla ta svobodomyslnost?
Velice úsměvné.
-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Pepa | 11. 2. 2022 22:02
jste neschopný časopis
-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
umfa | 11. 2. 2022 9:42 | reakce na Pavel Křížek - 10. 2. 2022 23:43
To bude asi to jádro věci - že se nechce a ne, že by se neumělo. Imho by na základní povědomí, na pochopení těch tří hlavních nešvarů, měla stačit jediná přednáška, aby si dali pozor. Pak klidně můžou spolupracovat s těmi odborníky, zakázané to není, ba dokonce se to ve vědeckých kruzích považuje za plus :-)
tak plna platova zbroj u muz a plechove bikini u zen sou klasika :) ale ve hrach funguje genderova nerovnost casto i obracene. Napr v mnoha MMORPG (online RPG pro mnoho hracu) se casto stava, ze muz si musi na poradnou zbroj dlouho vydelavat vrazdenim nejakych skritku atd (pokud si ji teda nekoupi za skutecne penize, jako to v mnoha hrach jde), zatim zenske postave casto staci jen prohlasit, ze je zena (coz casto ani nemusi byt :) a ostatni hraci ji mileradi poskytnou bud dostatecny obnos v herni mene, nebo primo predmet samotny (zrejme ve vidine toho, ze by se mohli s dotycnou "spratelit" :)) tyto genderove i jine stereotypy ve hrach zdarile paroduje napr YT kanal Epic NPC Man :)
https://www.youtube.com/watch?v=-vI5tdORhC0
https://www.youtube.com/watch?v=iBhcQeNd5AM
+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Pavel Křížek | 10. 2. 2022 23:51
Jak se tak pročítám tím článkem, mám pocit, že v tom dalším budou strašlivě pohaněni mí oblíbení Lemmingové (ano, TAK MOC jsem starý), Wormíci a World of Goo. :-D
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Pavel Křížek | 10. 2. 2022 23:43 | reakce na umfa - 10. 2. 2022 17:59
Nejsem úplně přesvědčený, že pouhé dva semestry jsou dostatečné k získání znalostí, potřebných ke správnému provádění metodicky i výpočetně netriviálních výzkumů. Ať ano, či ne, v obou případech by naznačená dělba práce měla lepší výsledky. Na druhou stranu, když jsem viděl, co se dělo se statistikami třeba kolem témat Istanbulské dohody, bylo mi hned jasné, že to nejdůležitější, co zde chybí, je morální závazek nekompromitovat vědomě vstupní data. Holt opravdu existují tři druhy lží - lež, hnusná lež a statistika. :-)
Kdo má rád RPG, doporučuju hlavně od Bioware nebo Larian Studios. Jsou nejen vyladěné i pro ženy, ale hlavně primárně pro dospělé hráče.
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
umfa | 10. 2. 2022 17:59 | reakce na Pavel Křížek - 10. 2. 2022 17:37
Souhlas, to by bylo nejspíš užitečné. Ovšem taky mám pocit, že sociologové se provádění průzkumů učí (ano, učí - našel jsem si teď studijní plány, typicky na dva semestry se tam tohle všechno probírá) a měli by tohle zvládnout. A jestli to nechápou, doporučuji jim přečíst si Feynmana, ten měl dar takovéhle věci vysvětlit komukoliv a nejspíš i humanitnímu studentovi :-)
Pavel Křížek | 10. 2. 2022 17:37 | reakce na umfa - 10. 2. 2022 14:14
Vím, že je to dost off-topic, ale přesto tu myšlenku nadhodím. Podle mně by společenské průzkumy měly za současného stavu být multioborovou spoluprací, protože na humanitních oborech se statistika ani nevyučuje na takové úrovni, aby ji absolventi mohli i při nejlepší vůli využívat správně. Nemyslím to nijak zle a nechci tím tvrdit, že by se tu měl někdo snad za něco stydět (i když vím o názorech některých lidí, že na humanitní obory chodí ti, kdo prchají před matematikou, což, pokud by to byla pravda, by byl jen další důvod pro multioborovou spolupráci). Koneckonců v technických i přírodovědných oborech je taková forma spolupráce mezi výzkumníky a odborníky na statistická a jiná modelování zcela běžná. Do určité míry je to vidět i v ekonomických oborech, ale to je asi dáno i tím, že ekonomie není technicky vzato čistě společenská věda.
Děkuji za nahlédnutí do, pro mne naprosto neznámého, světa. Až v poslední době jsem zjistil, že počítačové hry představují poměrně značnou část ekonomiky naší civilizace. Překvapilo mne to! Do té doby jsem si neuměl předtavit, že by něco podobného provozovali dospělí lidé. Myslím, že doba, kdy se dospělý člověk zamýšlí nad způsobem znázornění žen v počítačových hrách, musí být nádherně bezstarostná. Moji prarodiče, kteří většinu energie a svého času museli věnovat obstarávání potravin a peněz pro přežití by se hodně divili. Jen mi do skutečnosti tohoto šťastného světa nějak nezpadá neustálý nářek mnoha lidí.
-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
umfa | 10. 2. 2022 14:14 | reakce na Zuzana - 10. 2. 2022 12:24
Rychlé nahlédnutí řeklo, že jde o "výzkumnice ze Sociologického ústavu a Fakulty humanitních studií UK". Nic ve zlém, ale vyhodnocení jakéhokoliv průzkumu humanitně vzdělanými výzkumníky je rejdiště nenormovaných statistik, třetích proměnných a obrácených kauzalit, takže bych se vůbec nedivil, kdyby se ukázalo, že to co zmiňujete je pravda :-)
Pavel Křížek | 10. 2. 2022 12:30 | reakce na Brigita - 10. 2. 2022 9:15
V AC jde za ženské postavy hrát minimálně od roku 2015. Tato kritika od Vás tedy přichází s asi tak sedmi křížky po funuse. Vývoj tedy opravdu jde kupředu. Otázkou je, zda tento vývoj ve svém článku opravdu reflektujete, nebo jestli se jen setrvačností netočíte pořád kolem x let staré historie, jejíž kritika, upřímně, nemá ani hlavu, ani patu.
P.S.: Není třeba, abyste sem něco "příště" doplňovala. Stačí, když to příště budete Vy sama vědět. :-)
Zajímnalo by mě, jak ta statistika vznikla (možná jsem to v článku přehlédla), ale odfiltrovalo se značné množství matek, které kupují hry svým nezletilým dětem pod jedním účtem? Takhle to má například moje sestra, která optikou herní platformy Steam vypadá jako veliká hráčka Fortnite a League of Legends:-)
+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Kayla | 10. 2. 2022 12:08
Z poslední doby miluju Control. Hlavní hrdinka Jesse Faden je naprosto úžasná badass postava a i NPCs jsou skvělý. Tohle se Remedy fakt povedlo - předtím jsem se z jejich her musela spokojit tak maximálně s krátkou hratelnou rolí Mony Sax v Max Payne 2.
+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
opica | 10. 2. 2022 11:03
Ako sa hovorí: Mať tak vaše problémy a Rockefellerove milióny...
0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Brigita | 10. 2. 2022 9:15
Tak to nedělejte :)) Jistě ze ve vámi vyjmenovaných hrách Assassins Creed už za ženské postavy hrát jde. Proto je tam minuly čas “omlouvali”, Odyssey a Vallhala jsou poslední verze, vývoj jde kupředu, o tom je ten článek. A ok, příště vám tam v souvislosti s Fortnite ty basic zbraně a zmensujici se zónu doplním.
+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Pavel Křížek | 10. 2. 2022 0:36
Nemůžu pozitivně hodnotit článek, ve kterém se dozvíte, že série Assassin's Creed nemá hratelné ženské hrdinky (minimálně Syndicate, Valhalla a Oddysey říkají něco jiného), a jehož autorka nerozlišuje mezi Last Man Standing a Battle Royale módem. Prostě nemůžu.
Diskuze k článku:
Videohry pro feministky. Máme co hrát, nebo jsme navždy odsouzené k Sims?
Příspěvek, který se vám nejvíc líbí
Zuzana | 10. 2. 2022 12:24
Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí
Pavel Křížek | 10. 2. 2022 12:30
Diskuze k článku:
Adriene | 4. 1. 2023 12:03
paní Stefanie Wilhelmová | 25. 3. 2022 12:55
Michal Macek | 14. 2. 2022 16:31 | reakce na Kristýna - 13. 2. 2022 13:55
Kristýna | 13. 2. 2022 13:55
Čingischán | 12. 2. 2022 7:54
Pepa | 11. 2. 2022 22:02
umfa | 11. 2. 2022 9:42 | reakce na Pavel Křížek - 10. 2. 2022 23:43
Michal Macek | 11. 2. 2022 6:23
Pavel Křížek | 10. 2. 2022 23:51
Pavel Křížek | 10. 2. 2022 23:43 | reakce na umfa - 10. 2. 2022 17:59
Trista | 10. 2. 2022 22:57
umfa | 10. 2. 2022 17:59 | reakce na Pavel Křížek - 10. 2. 2022 17:37
Pavel Křížek | 10. 2. 2022 17:37 | reakce na umfa - 10. 2. 2022 14:14
Jouda | 10. 2. 2022 14:44
Petr.b | 10. 2. 2022 14:28
umfa | 10. 2. 2022 14:14 | reakce na Zuzana - 10. 2. 2022 12:24
Pavel Křížek | 10. 2. 2022 12:30 | reakce na Brigita - 10. 2. 2022 9:15
Zuzana | 10. 2. 2022 12:24
Kayla | 10. 2. 2022 12:08
opica | 10. 2. 2022 11:03
Brigita | 10. 2. 2022 9:15
Pavel Křížek | 10. 2. 2022 0:36