Heroine do schránkyPředplatit časopis
Předplatné časopisu

Diskuze k článku:

Může očkování proti covidu ovlivnit menstruaci? Výzkum a zkušenosti žen se liší

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

Jana | 21. 4. 2021 7:07

na 100 % covid ovlivní MS, jelikož 2 roky již skoro nekrvácím (45 let) a po prodělaném covidu jsem měla MS jako na zabíjačce. 5 dní tak silného krvácení, že jsem nestíhala měnit vložky.

+20
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí

Michal | 7. 7. 2021 0:31

Všechny to máte zpoždené,krvácíte jak na zabíjačkách a teď pointa:Holky hloupé,to je jen začátek a procházka růžovým sadem.To co přijde,to Vás čeká za čas.Ještě budete rády,jen za krvácení tam dole.Pointa 2:Takhle skončí všichni,co jsou zdraví,ale nemají rozum a nechají do sebe narvat nějakou mrna šmakuládu.Bože,dobrovolně jít na porážku,to jsem nečekal,že půjde tolik lidí.Budiž Vám země lehká.
.

-36
Reagovat | Citovat | Nahlásit


Diskuze k článku:

Hanka | 20. 4. 2022 13:07 | reakce na Markéta - 26. 11. 2021 14:18

Dobrý den, přetrvávají vase problémy?
Dekuji za odpověď.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Hanka | 20. 4. 2022 13:06

Dobrý den, zlepšilo se?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Marie D | 20. 1. 2022 8:59

To samy u me. Jak u reznika ze me vali krev, a obrovsky kusy sliznice, nekolik dni pre krvacenim nafouknute bricho jak balon a kratsi cyklus. Zkratka hormony to ockovani rozhazi. Tak snad se to spravi. Musime doufat, kdyz nas do toho ockovani

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Kateřina | 16. 1. 2022 10:47

Po první dávce týden zpoždění. Po druhé opět čekám, taktéž zpoždění. Takže ano, ovlivní to na 100 % .

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Markéta | 26. 11. 2021 14:18

Po 2. dávce mi menzes úplně vynechalo, po dvou měsících bez něj jsem měla mens. 14 dní vkuse. Do očkování to bylo vždy přesně +-1 den, ale teď se mi datum posouvá pokaždé dřív, př. začátku: září 25., říjen 21., listopad 16. ... Očkování nelituji, věřím, že problémy ustanou. Nyní jsem 6 měsíců od 2. dávky a přidávají se bolesti a křeče mimo menstruaci.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jitka | 12. 11. 2021 15:59

Dobrý den, já už jsem z toho také nešťastná. Menstruace vždy naprosto přesná do té doby než jsem byla očkována. Po 1. dávce Comirnaty bolesti v podbříšku mimo cyklus a zpoždnění menstruace. Po druhé dávce okamžitě v noci krvácení mimo cyklus. Poté se objevilo týden po skončení menstruace opět slabé krvácení mimo cyklus a trvalo 10 dní. Před měsícem menstruace zpožděná o týden a pouze velmi slabá skoro žádná. A nyní? Čekám již 9 dní a nic.
Je to na 100% po vakcíně.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Veronika | 7. 11. 2021 12:33 | reakce na Katerina S. - 27. 9. 2021 11:58

Uplně stejné,ztratila jsem mens.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Michaela | 6. 11. 2021 19:28

Mě neovlivnilo, po obou dávkách chodí stále jako hodinky, je mi 28, jeden porod za sebou, vše v poho. Sportuji, zdravě jím, příjemně se oblékám, 3x do roku chodím darovat krev, v práci se nestresuji a nehltám tolik denní zprávy :)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Martina | 31. 10. 2021 19:42 | reakce na Lenka - 30. 10. 2021 11:15

Taky o 5 dni prisla dřív , ve čtvrtek očkováni a po 3 dnech přišla . Snad to bude dočasná změna jak se píše ?????+?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Lenka | 30. 10. 2021 11:15

Včera první očkování..dnes menstruace..což je asi o 2 týdny dříve..100pro to ovlivnilo

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Anna Košlerová | 28. 9. 2021 12:50

Dobrý den, můžete mi prosím napsat na email annkmer@gmail.com?
Předem moc děkuji

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jaroslava | 27. 9. 2021 23:33

Jsem po druhém ockovani a nemám menstruaci už 47 dnů můj dokror se snažil ji vyvolat a nic stále mám hrozně návaly

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Katerina S. | 27. 9. 2021 11:58

Po dvou vakcínách a stále čekám (4 měsíce)!!!???

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Katerina S. | 27. 9. 2021 11:54

Po dvou vakcínách a a stále čekám (4 měsíce)!!!???

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Tereza | 25. 9. 2021 21:57

Je mi 35let, dosud cyklus pravidelný jak hodinky, po 25 dnech. Od očkování cyklus 30 dni,31 dni, 20 dni, 16 dni. Totalni katastrofa. Ani dva porody, kojeni a dva potraty mi neudělaly takovej bordel s tělem. Hlásila jsem na SÚKL uz před měsícem. Dnes začínám s gynexem, kontryhelovou tinkturoua čajem na hormonální úpravu. Děsný, děsný, děsný...

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Kristýna | 19. 9. 2021 7:32

Ano!

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Romana Horváthová | 17. 9. 2021 13:18

Ahoj. Viaceré kamarátky mi už dávnejšie hovorili o problémoch s menštruáciou, ktoré tu aj vy popisujete. Žiadna však tento problém nenahlásila ako vedľajší účinok. Dnes čítam na internete o tom, že sa na menštruačné problémy sťažujú ženy vo viacerých krajinách, ale lekári to pripisujú stresu. Prosím vás, ženy, nahláste tento problém, aby to nebrali na ľahkú váhu. Lekári to musia začať riešiť!

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Eva | 14. 9. 2021 11:48

Bohužel očkování na Covid mi cyklus na 100% ovlivnilo a totálně zničilo, ale nikdo to nechce uznat. Prostě poprvé lituju, že jsem se nechala očkovat. Od druhé dávky jsem měla jen jedinou normální menstruaci, od té doby si to dělá co chce.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jana | 6. 9. 2021 23:50

Tieto problémy s menštruáciou po očkovaní Covid vakcínou treba hlásiť ako nežiadúci účinok na www.sukl.cz, bez hlásenia sa nič nevyšetrí a ďalšie ženy v budúcnosti budú trpieť na zmenu menštruačného cyklu.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petra | 1. 9. 2021 15:17

Tak jsem na tom úplně stejně,navaly,střídavě horko,zima.navíc každé ráno jakoby mlha před očima a nebo mě dře v oku??už mě to silene obtěžuje

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Renáta | 1. 9. 2021 13:02

I já mám od očkováni problém s menstruaci.
Po první dávce jsem dostala menstruaci v termínu, ale hrozně bolestivou což od porodu už nemám a z menstruace, kterou sem mívala 5-6 dnů,jsem ji měla 1 den. Ale bolest velká. Už mám po 2 dávce, jsem zvědavá jaká bude menstruace teď.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Maka | 30. 8. 2021 15:49 | reakce na Eva - 4. 8. 2021 7:37

Je mi také 46 let, vždy jsem měla pravidelnou menstruaci. Ovšem po 2.očkování naprostá katastrofa. Nevylučuji náhodu a v mém věku se to prostě asi stává, ale je to divné, že zrovna po očkování. Nicméně průběh obou cyklů po očkování je ten, že menstruace je sice slabá, ale nekončící. Po 14 dnech mi to zastaví až lékař hormony - což prostě nechceš..

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Ilona | 30. 8. 2021 14:34 | reakce na Zuzka - 16. 7. 2021 23:39

Je mi 43let a po druhé dávce již 12 dní nic??,ale stále čekám??

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Luci | 24. 8. 2021 11:06

Jsem po první dávce očkování. Menstruace se mi zpozdila o 12 dní, první den byla slabá jako běžně, ale dneska 2 den je extrémě silná. Tampon mi vydržel snad hodinu a krev byla všude. Jsem zoufalá a za 3 dny mám jít na 2. dávku.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Magda | 22. 8. 2021 22:43

Tak se taky přidávám. Po druhé dávce pfizeru, je mi 32. Dva měsíce po sobě neuvěřitelně silná menstruace a padají že mě velké kusy sraženin či vysoké sliznice.

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Kiki | 20. 8. 2021 16:15 | reakce na Petunie - 12. 6. 2021 11:31

Mam to uplne stejne i vekem, mam tedy 12 dni do MS a po 2dnech ani ne se mi spustila zrejme MS.. bezva a jak jste dopadla? Co Dalsi MS?

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Eva | 4. 8. 2021 7:37

Mám po 2. dávce očkování 2,5 měsíce a od té doby ani menstruaci. Je mi 46 let začaly návaly horka jako kdybych byla v přechodu. Neříkám, že nejsem ráda, že menzes nemám, jen mi přijde přechod hrozně brzy a to načasování 2. dávka = stop

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Lucie | 31. 7. 2021 15:48

Je mi 15 let a už dobrý rok a půl mám menstruaci pravidelnou skoro jako hodinky, ale po první dávce se menstruace zatím nedostavila a to už je to 8 dni zpoždění a včera jsem dostala druhou dávku a jenom mě bolí zadá a mám PMS, ale menstruace stále nikde, trochu mě děsí z čeho to muže být, ale jak tady čtu tak to mám nejspíš z toho očkováni. Těhotná na 100% nejsem, ještě jsem pohlavní styk neměla. Snad se ta menstruace srovná. Držím všem palce.

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Martina | 27. 7. 2021 7:30

Je mi 36 let, menstruuji pravidelne a tentokrát perioda dorazila o týden později, než měla. Po druhé dávce Pfizeru jsem 16 dní, první dávka nic neudělala a tak myslím, že teď jsem byla očkovaná v období ovulace, tak to na cyklus mělo nějaký vliv.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Andrea | 23. 7. 2021 9:57

Ano, první dávka očkování Pfizer mi menstruaci urychlila, přišla dřív, výrazně silnější než jindy, výrazně se mi zhoršil krevní obraz, bylo to hraniční na transfúzi. Ukončit mi ji po 20 dnech musela lékařka hormonálně. Nebyla to nejhorší menstruace v mém životě, ale byla to menstruace, na kterou tělo nejhůř v mém životě reagovalo. Za téměř 30 let, co menstruuji, se mi to nestalo. Budu se z toho dostávat ještě dlouho, krevní obraz se mi za měsíc téměř nezlepšil. Několik dalších žen v mém okolí měly po první dávce očkování Pfizer menstruaci také dřív a silnější než obvykle. Za mne tam souvislost je. Menstruace obvykle chodí dřív, když je tělo vystavené velkému stresu. Zdůvodnění, proč očkování ovlivňuje i hormonální procesy v těle, by mne fakt zajímalo. Z diskuse mi přišlo, že covid ovliňuje menstruaci spíš starších žen, ale možná je to proto, že ty mladší nejsou očkovány.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit


Zobrazit další