Ať se nám to líbí nebo ne, každá generace má svůj specifický styl vyjadřování. Platí to i o současných dětech a dospívajících, kterým se říká Generace Z a Generace Alpha. Myslíte si, že rozumíte tomu, jak komunikují mezi sebou nebo na sítích? Otestujte své znalosti v kvízu časopisu Heroine. Rovnou přiznáváme, že i my se občas nechytáme, a tak jsme na pomoc povolaly naše děti.
Není to tak dávno, co bylo všechno „hustý" nebo „vychytaný", že? Pro mladou generaci už ale tahle slova patří do stejné kategorie jako „chrabrý" nebo „jinoch". Jsou zkrátka totálně „out".
Nová sezóna je tu a s ní i kolekce tenisek a doplňků z CCC! Objevte sportovní styl značek Reebok, adidas, DC, VANS, PUMA, New Balance, SHAQ a Kappa – pohodlí, trendy a městský šmrnc v jednom. Nová kolekce dostupní v prodejnách CCC, v aplikaci i na ccc.eu.
Dnešní děti a teenageři mají zkrátka svůj slovník a je potřeba se smířit s tím, že se mění stejně rychle jako trendy na TikToku. Ještě před rokem bylo všechno „skibidi" a „rizz", ale ten, kdo by tato slova použil dnes, by si vysloužil tak maximálně pořádný „deathstare". Pozor, nepleťe si to ale se „side eye", to už se totiž také dávno (rozuměj cca několik týdnů) neříká, jak nám to vysvětlily naše děti.
Víte, co dnes znamená fit check? Jaký je rozdíl mezi cooked a vařit? Zda se ještě říká cool, nebo už to cool není?
Velkou výhodu má samozřejmě dospělák, který mluví dobře anglicky. Trendy jsou čím dál víc globální a globalizované a angličtina vládne světu. Nové fráze a slova si dospívající přebírají z počítačových her, od influencerů, umělců. Ne vždy ale původní význam slova odpovídá tomu, co znamená konkrétní fráze, jak se také občas můžete přesvědčit v kvízu Heroine.cz. Tak nebuďte boomeři a moc to neřešte, nemá to smysl.