Rohlík.cz, přední český online prodejce potravin, letos připravil pro sváteční sezónu více než dvousetnásobný objem hus oproti běžnému týdnu, aby pokryl očekávaný nárůst poptávky. „V minulých letech jsme zaznamenali i zvýšený zájem o kachní produkty, ale díky letošní dostupnější ceně hus by se mohl zájem přiklonit zpět k tradiční svatomartinské huse,“ vysvětluje Martin Beháň, generální ředitel Rohlíku. „Připravili jsme také větší množství svatomartinských vín, jejichž prodeje každoročně stoupají. Letos mají zákazníci možnost vybírat z široké nabídky už od pátku 8. listopadu,“ doplňuje.
Svatý Martin se na Rohlíku dlouhodobě řadí mezi nejúspěšnější sezónní kampaně roku. V loňském roce se na Rohlíku jednalo dokonce o třetí nejúspěšnější, hned po Vánocích a Valentýnu. V mnoha českých domácnostech je tento svátek příležitostí, jak se sejít s rodinou a přáteli a užít si tradiční české speciality.
„V letošním roce chceme našim zákazníkům svatomartinské oslavy co nejvíce zpříjemnit, proto jsme zajistili stabilní ceny vín a nabídku, která reflektuje rostoucí poptávku po kvalitním husím mase. Naším cílem je umožnit každému, aby si mohl užít tento oblíbený svátek v pohodlí domova s kvalitními surovinami,“ popisuje Beháň.
Rohlik.cz dlouhodobě spolupracuje s vybranými dodavateli, aby zákazníkům nabídl kvalitní a čerstvé produkty na sváteční tabuli. Díky tomu si zákazníci mohou svatomartinské pochutiny objednat v klidu online a Rohlík zajistí jejich doručení až ke dveřím.