Lehké letní parfémy: Po které vůni sáhnout?

BrandstoryNákupy
Parfémy
Vůně
Beauty Redakce
| 18. 2. 2020 | 153
Lehké letní parfémy: Po které vůni sáhnout?
Foto: Parfumerie Douglas

Horké letní teploty přímo vybízejí k příjemnému osvěžení. A jak si jinak dopřát pocit svěžesti než pomocí parfému, který podtrhne vaši ženskost a zároveň vydrží po celý den. Které letní parfémy jsou aktuálně trendy a po kterém sáhnout?

Není parfém jako parfém

Hned na úvod je třeba zmínit, že klasický parfém pro ženy není úplně vhodnou volbou pro letní měsíce. Taková vůně je velmi intenzivní, těžká a hodí se spíše na zimu. Pokud do internetového vyhledávače zadáte slovo parfém, pravděpodobně na vás vyskočí široká nabídka parfémových (lidově řečeno parfémovaných) nebo toaletních vod. Každý z pojmů označuje trochu něco jiného, nicméně laicky se všem těmto vůním často říká parfém.

Idôle – Lancôme 

Pokud zapátráte po letní vůni, mezi prvními na vás nejspíš vyskočí ikonický Idôle. V jejím srdci ucítíte růži, jasmín a růžovou vodu, hlavu vůně pak tvoří tóny bergamotu. Zároveň se v ní mísí tóny cedrového dřeva, vanilky a pačuli. Této svěží parfémové vodě dodává styl také jemné balení v podobě průhledného flakonu. Cena za 100 ml této vůně od Lancôme startuje na 2 500 Kč.

Bloom – Gucci

Rozkveťte jako letní louka díky vůni od Gucciho. Tahle květinová parfémová voda dostane nejen romantické snílky, ale i vyznavačky svěžích a sladkých tónů. Parfému dominují jasmín, tuberóza a zimolez. Květinové aroma pak doplňuje kořen kosatce a utváří tím elegantní a ženskou vůni. Parfémová voda Bloom byla poprvé představena v roce 2017 a od té doby dosáhla takové popularity, že ji výrobce brzy doplnil o stejnojmenné mýdlo, tělový olej a vůni do vlasů. Cena této parfémové vody začíná na částce 1 650 Kč za 100 ml.

Coco Mademoiselle – Chanel

V přehledu letních parfémů rozhodně nesmí chybět legendární značka Chanel. Coco Mademoiselle je aromatická vůně s citrusovými akordy, která se perfektně hodí pro silné a sebevědomé ženy. Hned v úvodu vás tato parfémová voda uhrane tóny citronu, pomeranče a bergamotu, které vystřídají sladké ovocné vůně v kombinaci se smyslnou růží a jasmínem. S touto parfémovou vodou je přitom neodmyslitelně spjata tvář Keiry Knightley, která zazářila v reklamě na tuto ikonickou vůni. Coco Mademoiselle ve 100ml balení si můžete pořídit za cenu okolo 4 000 Kč.

Nakoukněte do časopisu Heroine

V novém čísle Heroine najdete:

  • LUCIE HRDÁ Tváří titulní strany je advokátka Lucie Hrdá. „Oběti připodobňují znásilnění k vraždě duše a mnoho z nich tvrdí, že by byly raději mrtvé, než aby žily s touto zkušeností dál. Pokud se na tyto zločiny stále pohlíží jako na ublížení na zdraví, je to podle mě naprosté nepochopení,“ říká v našem rozhovoru. Organizace Bez trestu, kterou spoluzakládala, zveřejňuje skutečné rozsudky, aby upozornila na to, za jaké činy odcházejí pachatelé od soudů jen s podmínečnými tresty. „O násilí nesmíme mlčet,“ říká Lucie a sama se neúnavně angažuje.
    Lucii Hrdou fotila naše spolupracovnice v Londýně Eliška Sky.
  • STOP NÁSILÍ NA ŽENÁCH! Nějakou formu domácího násilí zažilo 20–40 % žen. V době první covidové vlny narostlo domácí násilí až o 50 %. Každá třetí žena se stala terčem sexuálního obtěžování. Zkušenost se znásilněním má asi 5–10 % českých žen, přičemž naprostá většina z nich se nikdy neobrátí na policii. Co ještě potřebujeme slyšet, abychom jako společnost přestali zavírat oči před domácím a sexualizovaným násilím?
  • MŮJ ŽIVOT S MOHAMEDEM „Mohamed zná holky, jako jsem já (35+ single ženy s kariérou), jen z filmů. Já znám kluky jako Mohamed jen ze zpráv. Oba kolem těch stereotypů první týdny potichu našlapujeme. Nevíme, co čekat. On uzavírá svůj den modlitbou, já sklenkou vína.“ Michelle Losekoot svěřila Heroine svůj příběh o tom, jak nabídla hostitelskou péči jednomu z dětí, které na českém území skončily jako uprchlíci bez rodičů. Co při tom Michelle zjistila o sobě? A co o naší společnosti?
  • FAST FEMINIST FASHION Nakupují české feministky v řetězcích? Je udržitelná móda jen pro privilegované? A koho posiluje podceněné oblečení? Módní publicistka Veronika Ruppert se zamýšlí nad přesahy mezi feminismem a módou ohleduplnou k planetě i lidem. V příloze Sustainable přinášíme také rozhovor s klimatoložkou Táňou Míkovou a tipy na udržitelnější cestování z pera architekta Petera Bednára.

a spousta dalšího čtení…

Diskuze k článku

V diskuzi nejsou žádné komentáře

Vstoupit do diskuze