Diskuze k článku:

Chaotická kauza OnlyFans ukazuje nejasnou budoucnost porna

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

Michal | 20. 9. 2021 15:19

Ano, když někoho znásilní, natočí si to a dají to na internet, tak je z toho dotyčná většinou dost nešťastná. Co přesně se vám na tom nezdá?

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí

umfa | 20. 9. 2021 9:42

To jsou velice smutné příběhy o tom, jak se o někom samovolně a proti jeho vůli natočil pornofilm a pak se samovolně dostal na internet :D

-9
Reagovat | Citovat | Nahlásit


Diskuze k článku:

umfa | 24. 9. 2021 20:28 | reakce na Jan - 24. 9. 2021 8:21

Ano, je to přesně tak - novináři dělají z prdu kuličky, však je to jejich práce. Ale má to jednu výhodu. Díváte se na všechny ty hrůzy světa, násilí na ženách, zveřejňování fotek, rape culture ... a pak vstanete od počítače a lup - problém zmizí, protože nemá obraz v realitě :-)

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Josh | 24. 9. 2021 8:31

Ty vole, nevím jak jsem se dostal do diskuze na stránkách heroine.cz, protože poslední co si pamatuju je, že jsem si pustil Edge a byly tam nějaké zprávy, které jsem nahodile proklikával.....

U porna trávím dost času a upřímně Onlyfans neznám, ani se nehodlám o ně zajímat. Na pornografii spatřují kladem, jedná-li se o částečně intimní záležitost, proto mne servery jako pornhub nebo onlyfans prostě nezajímají. Je mi jedno jestli se pletu, onlyfans je teď pro mne něco jako sociální pornosíť. A já chci jenom čumět a honit a ne si číst tady tyhle hovna...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jan | 24. 9. 2021 8:21

Prosím tě nedělej tady ze sebe debila. To je snad jasné každému, co se mu na tom nezdá? Proč se ptáš, jako malé dítě na něco, na co znáš předem odpověď? OK. Možné je natočit třeba i vraždu a pak ji uveřejnit a děje se to a dít se to bude. Jde o to, že pak podobné snahy několika (většinou novinářů) debilů, kteří zkrátka musí "zaujmout" vytvářejí ve společnosti klamnou představu o masivnosti a tedy i závažnosti tématu. Pak totiž vypadají relativně ojedinělé případy podobného neetického zveřejňování videa, bez svolení "účinkujících" jako takřka celospolečenský problém, který bez jeho radikálního řešení přeroste v hromadné znásilňování všech a všude... ? Jediné, co takováto omezení způsobí je, že mimo kladů navíc omezí existující, nezávadné činnosti v jakémkoli oboru, tím zcela omezí možnosti kombinací, které mohli před zákazem vznikat na základě těchto činností....o svobodě obecně ani nemluvím. Jo a abych nezapomněl, také to, že lidi jako ty si můžou chvíli připadat chytřejší než ostatní, protože konstatovat, že znásilnění není pěkná věc, to už musí člověk něco v té hlavě mít....

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Michal Macek | 21. 9. 2021 8:42

ja bych jen podotknul, ze mam dvojnika pornoherce. jednou takhle koukam na net, a (uplnou nahodou samozrejme :) na me vyzkoci porno stranky. Tak jen z profesionalniho zajmu sem si pustil par videi, a najednou koukam, na tom videu sem ja (jen s delsimi vlasy jako sem je nosil driv). No ale ja to opravdu nebyl, prisaham, kez by... :D

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

beta samec | 20. 9. 2021 19:16 | reakce na Micha121 - 20. 9. 2021 16:04

Citace - Micha121 / 20. 9. 2021 16:04

A jak souvisí situace kolem Onlyfans s budoucností porna?


Nijak. Onlyfans nemůže situaci kolem porna ovlivnit. Jedna platforma zanikne a deset nových vznikne. Jeden obchodní model zmizí a deset nových se objeví.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

MuzinistaCZ | 20. 9. 2021 18:14 | reakce na Micha121 - 20. 9. 2021 16:04

No asi v tom, že platební společnosti na základě negativní publicity nechtějí umožňovat platbu za nezávislý adult obsah, ať už jde onlyfans nebo jiný stránky, což ale vlastně škodí tvůrcům

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

MuzinistaCZ | 20. 9. 2021 18:06

Ale no tak, těch situací je spousta.
1. Natočení reálného znásilnění a zveřejnění.
2. Natočení konsenzualniho sexu bez vědomí natáčené osoby a zveřejnění
3. Zveřejnění soukromeho materiálu.
4. Zveřejnění v rozporu se smlouvou v případě profiprodukce.
5. Jasně, určitě jsou i situace kdy osoba která něco natočila nafotila už není ve shodě se svým dřívějším souhlasem....tam si dovedu představit, že třeba řekne, že to vlastně konsenzualni nebylo.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

umfa | 20. 9. 2021 16:14 | reakce na Michal - 20. 9. 2021 15:19

Citace - Michal / 20. 9. 2021 15:19

když někoho znásilní, natočí si to a dají to na internet, tak je z toho dotyčná většinou dost nešťastná. Co přesně se vám na tom nezdá?


Zcela přesně se mi na tom nezdá, že jde o znásilňování. Spíš o videa, které si dotyčná ex post rozmyslí. Na to je jediná rada, bohužel pro někoho těžko splnitelná - nebýt blbá :-)

-6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Micha121 | 20. 9. 2021 16:04

A jak souvisí situace kolem Onlyfans s budoucností porna?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Michal | 20. 9. 2021 15:19 | reakce na umfa - 20. 9. 2021 9:42

Ano, když někoho znásilní, natočí si to a dají to na internet, tak je z toho dotyčná většinou dost nešťastná. Co přesně se vám na tom nezdá?

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

MuzinistaCZ | 20. 9. 2021 12:40

Umfa, zase si nalejme čistého vína. Natočit nebo nafotit pornograficky materiál není dneska nic výjimečného, nemorálního nebo špatného a to že si takový fotky nebo videa posílají posílají partneři mezi sebou je vcelku běžný. Ale prostě člověk očekává od toho druhého ňákej standart zacházení jako s důvěrným materiálem. Akorát tohle ještě neumíme. Prostě tlouct lidem do hlavy, že když jim někdo s důvěrou pošle fotky nebo videa svých zevních reprodukčních orgánů, tak to fakt je určený jen jim a né k nahrání na net nebo poslání dalším 20 známejm. Ale myslím, že technologické firmy se o nás postarají dřív, než se s tím naučíme zacházet sami. Takže to dopadne tak, že UI sama pozná pornograficke fotky nebo videa a opatří je digitálním razítkem, takže půjde sledovat jejich pohyb a půjdou třeba i na dálku smazat.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Vojtěch | 20. 9. 2021 11:26 | reakce na bohumil - 20. 9. 2021 11:16

No za totáče naopak nikdo do ničeho nekecal ne? S výjimkou poradců ze SSSR..

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

bohumil | 20. 9. 2021 11:16

Horší jak za totáče.Kdejakej debil bude do všeho kecat.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

umfa | 20. 9. 2021 9:42

To jsou velice smutné příběhy o tom, jak se o někom samovolně a proti jeho vůli natočil pornofilm a pak se samovolně dostal na internet :D

-9
Reagovat | Citovat | Nahlásit