Diskuze k článku:

Uzel zahradníkem 1. Když sexuolog škodí

Váš komentář:

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Miroslav Garcdavský | 24. 11. 2020 | 07:48

Uzel není žádný odborník, ale uslintané, staré, sexistické, prase - stejně jako
jeho přítel Zeman.
Z obou trapnost přímo čiší a když oba potí své nesmysly , člověk má pocit studu .

+142
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Michael | 24. 11. 2020 | 09:53

Prasata jsou každopádně všichni muži, Uzel asi vyjimka nebude, ale o to zde, ostatně jako vždy na netu, vůbec nejde DDDD.

-89
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Všech 118 komentářů v diskuzi

Zoe | 11. 12. 2020 | 15:38

Úpřímně.... Jsem šokována některými aktéry této diskuze. Šokována a znechucena, protože ty názory jsou opravdu za hranou. Díky bohu za to, že jsem nikdy neměla tu "čest" čelit takovým s prominutím hovadům, protože by mě to pravděpodobně poznamenalo na velmi dlouhou dobu
Vám, pane Filo, děkuji za Vaši zřejmě velmi unavujíci práci, která třeba někomu konečně pomůže, aby se mu v hlavě rozsvítilo. Škoda, že těch lidí nebude moc, ale i těch pár se počítá.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ctirad | 11. 12. 2020 | 06:34

Když bude osoba A tvrdit, že vraždy jsou excesem jednotlivců a osoba B to zpochybní s tím, že máme podložená data a uvede statistiku, že bylo zavražděno 12 lidí, dokazuje to, že má osoba B pravdu a osoba A plácá nesmysly?

Z podložených dat o tom, že je 12 obětí, vyplývá že existuje 1 až 12 vrahů. To nepotvrzuje, ani nevyvrací tvrzení, že vraždy jsou excesem jednotlivců.

Stejně tak z vámi uváděných dat o obětech neplyne nic o počtu pachatelů, i když je jen krůček k tomu, aby si čtenáři udělali vlastní domněnku, že počet pachatelů je stejně jako obětí.
Ve stínu podložených dat může souboj domněnek pokračovat dál, "dobrá práce".

-4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Kamil Fila | 11. 12. 2020 | 18:06 | reakce na Ctirad - 11. 12. 2020 06:34

To, co předvádíte, je značná sofistika. Navíc to vypadá zajímavě jen u nízkých čísel.

Při 12 tisíci znásilněních ročně jde těžko mluvit o excesech jednotlivců nebo činech deviantů. (Navíc, silné kolísání oproti 90. letům ukazuje, že závisí na společenské atmosféře, jak se lidé chovají.)
Znásilnění je tedy zjevně relativně častý jev, rozšířený ve všech vrstvách společnosti. Víme dnes, že většina znásilnění proběhne mezi lidmi, co se dobře znají, a ti, co znásilňují, jsou většinou psychosexuálně normální. Nejde to uhrát na excesy, jednotlivce a devianty. Vychází to z toho, z jak funguje výchova, média, policie a soudy.

Nejde o žádný souboj domněnek, ten se tu snažíte podsouvat jen vy, nejspíš na základě neznalosti dalších faktů.

U Radima Uzla jde o to, že věnuje mnohem více místa tomu zpochybňovat a zlehčovat znásilnění, než tomu, aby ukazoval, o jak závažný problém je. Notabene, aby byl schopný pochopit, že tu je kontinuum mezi zlehčováním, obtěžováním, znásilněním i nesexuálním domácím násilím. Je to nekonečná exhibice vlastní slepoty.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr | 8. 12. 2020 | 21:56

Nesmyslné, zavádějící a manipulativní bláboly rádoby filosofa. Škoda času to číst. Jediné co nesnáším ale je, když někdo, kdo válku nezažil a nemá ani tušení o čem to je, si dovoluje srovnávat a osočovat někoho nacistou. Takže pane Filo, běžte raději dělat něco, čemu rozumíte. Než budete někoho napadat (evidentně jen závidíte), což je velice snadné, běžte a změňte ty statistiky. Raději něco udělejte a nefňukejte tady, to nikomu nepomůže.

-10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zoe | 11. 12. 2020 | 14:47 | reakce na Petr - 8. 12. 2020 21:56

Pane Petře, je mi líto, že vaše mozková kapacita není s to pochopit význam tohoto textu, o hodně totiž přicházíte, je to velice zajímavé čtení. Tento text totiž není předmětem napadání, jak jste tomu totiž zvyklý z jiných médií či od některých veřejně známých osob. A proboha, nezlobte se na mě, ale tu část ohledně závisti jste si mohl odpustit, tato velice oblíbená a otřepaná fráze vás pouze zesměšnila, tak si na to pro příště dávejte pozor.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr M. | 2. 12. 2020 | 01:31

Pan Kamil Fila mě zaujal stylem, s kterým přistupuje k tématům. Ať se jedná o filmovou kritiku a zde v článku hodnocení jednoho sexuologa a problém sexuálního násilí a zneužívání. Pan Fila se nebojí nazvat věci pravými jmény a zároveň se vyhýbá argumentačním faulům. Jeho obhajoba lepšího postavení žen ve společnosti je mi sympatická. Kamil Fila svými názory kultivuje českou společnost a nepotřrbuje k tomu tak moderní populismus, ani laciné ideové zkratky.

+14
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Hana | 1. 12. 2020 | 17:19

Musím říct, že jsem dost zaskočená tím, kolik lidí má s tímto článkem problém a považuji ho za zavádějící v horším případě vylhany. Vždyť je ozdrojovany? Čekala jsem pár tvrdých odpůrců, kteří se nechtějí vzdát představy, že jejich nechutné narážky, vulgární humor či bagatelizace násilí, prostě není v pořádku a snad to může někomu vadit, ale nečekala jsem, že tu bude tolik osob, bez schopnosti se kriticky zamyslet a třeba i projít malou sebereflexi. Přece, co jiného nas může posunout dál?

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Milan | 1. 12. 2020 | 08:26

Přemýšlím, proč se autor trefuje zrovna do MUDr.Uzla ? Že by od něj nedostal rozhovor ? Na rozdíl od něj je MUDr. Uzel alespoň studovaný sexuolog. Proč nepíše o opravodvých perlách a odbornících ? Třeba o zubaři co dává rozumy o epidemii, nebo o chemikovi, který mluvil o tom, že se nás krize v roce 2008 netýká, protože nemáme Euro ? A tento chemik byl prohlášený nejlepším ministrem financí v EU. Jímá mne hrůza, jak velcí odborníci byli ministři financí v jiných zemích. Za mne jeautor poněkud "zapšklý".

-10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Kamil Fila | 1. 12. 2020 | 16:08 | reakce na Milan - 1. 12. 2020 08:26

Odpověď naleznete částečně už v článku a bude dobré, když si rozkliknete některé odkazy na jiné weby. Radim Uzel píše o věcech, kterým rozumím, takže si troufám ho kritizovat. Nefušuju do medicíny. Sérii článků jsem psal s vědomím, že jakákoli kritika může být odmítnuta jako "osobní" nebo "zapšklá". Každopádně jsem ho nikdy o žádný rozhovor předtím nežádal.

Druhý díl textu máte zde: https://www.heroine.cz/spolecnost/3658-uzel-zahradnikem-2-polovina-ohlasenych-pripadu-obtezovani-je-vymyslena

Ty největší opravdové perly teprve přijdou.

Původní text, který to spustil, je zde: https://www.jestevetsikritik.cz/texty-zdarma/1059-metoo-v-cesku

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jan | 25. 11. 2020 | 23:20

Pane Kamile Filo - vše OK? Kdyby jste potřeboval doprovodit do nějakého ústavu, ujmu se toho. Je mi 70, mám čas.

-27
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petr | 25. 11. 2020 | 20:59

To zní dobře, těším se na další díl.
Což takhle ostatní sebestřední kašpárci české medicíny - Pirk, Beneš, Šmucler aj.?
O těch by taky stálo zato něco sepsat.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Kamil Fila | 25. 11. 2020 | 21:49 | reakce na Petr - 25. 11. 2020 20:59

Nechci se montovat do medicíny. U sexuologie, která stojí na pomezí mezi přírodní vědou a humanitním oborem se cítím poměrně jistě, zvláště proto, že Radim Uzel není moc zdatný vědec a spoustu věcí si jen vymýšlí nebo přebírá od různých šarlatánů.

Je to spíš podnět pro jiné publicisty. Pirkovi a Šmuclerovi celkem dobře nakládá Ludmila Hamplová ve Zdravotnickém deníku.

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Michael | 27. 11. 2020 | 14:25 | reakce na Kamil Fila - 25. 11. 2020 21:49

Pane Filo, cením si lidí, kteří mají svůj názor, umějí jej sdělit a stát si za ním. Já to na netu vzdal už někdy před deseti lety, jediný luxus si dovolím na jedné anonymní diskuzi, kam se pravidelně chodím utvrzovat v tom, jací jsou čeští muži. Ve Vašem článku to zaznívá skrze p. Uzla, čeští muži nejsou nic moc a on jistě není žádná výjimka. Tuším, že začínal jako porodník, po revoluci zakládal NEI-Nezávislou erotickou iniciativu-něco jako politická strana, pak mi začaly jeho názory trošku vadit a nesledoval jsem ho. Měl jsem velice rád pí Fifkovou, ale i ona časem jaksi zhrubla, tohle povolání k tomu svádí. Přeji hodně úspěchů v boji s větrnými mlýny, jak zde bylo již zmíněno, Michael Muller.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Alice | 25. 11. 2020 | 20:56

Myslim ze pan Fila evidentne nacal tema, se kterym ma zde mnoho muzu problem. A clanek to jen potvrzuje. Moc diky ze muzi jako vy existuji, protoze bez jejich podpory bychom byli stale v praveku.

+20
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Tomas Rott | 25. 11. 2020 | 23:23 | reakce na Alice - 25. 11. 2020 20:56

Ze se směle ptám... Čím pan Uzel připomíná pravek? Tím že nesouhlasi s tím že každý muz je od přírody špatný?

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Kamil Fila | 26. 11. 2020 | 00:48 | reakce na Tomas Rott - 25. 11. 2020 23:23

"Tím že nesouhlasi s tím že každý muz je od přírody špatný?" - Kdo si myslíte, že něco takového tvrdí? Já rozhodně ne. Jste schopný někoho jmenovat? Ne plácat obecně, jmenovat.

Pravěkost Radima Uzla bude doložena postupně. Speciálně tématem pravěku a floskulí "platí již od pravěku" se zabývá 5. díl. :)

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Alena | 25. 11. 2020 | 19:25

Skutečně klobouk dolů za autorovu odvahu jmenovitě odpovídat na každý komentář z éry homo erectus :-D TO je ten pravý boj s větrnými mlýny.

+11
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Tomas Rott | 25. 11. 2020 | 23:24 | reakce na Alena - 25. 11. 2020 19:25

Pobavila:-)

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

M.T. | 25. 11. 2020 | 18:33

Je zajímavé, že se levice rozčiluje nad nízkými tresty za znásilnění, přitom je to z velké části výsledek právě pseudohumanismu - ve "vyspělém" světě často viděno politicky chráněných skupin (nerozuměl slovu "ne", nevěděl že se to nesmí a podobná odůvodnění ) - a samozřejmě také tam , kde se to dá zaplatit (nevím jak v případě zrovna extrémních případů zmíněných zde, ale nemyslím si , že by to bylo rozdílné). Opusťme falešnou morálku a chovejme se k odpadu tak jak se patří.

-6
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Kamil Fila | 25. 11. 2020 | 20:37 | reakce na M.T. - 25. 11. 2020 18:33

Na to vám můžu odpovědět jen známým bonmotem "Čeští muži se nemusí bát žádných migrantů z východu, protože si své manželky s naprostým klidem znásilní sami, napíší o tom do diskuze a příspěvky si vzájemně olajkují.“ (Potvrzeno dlouhodobým sledováním podobně zbabělých anonymů z diskusí, jako jste vy.)

Levice v žádném případě není pro nízké tresty za znásilnění. Zároveň není pro absolutní kriminalizaci sexuálního chování, je pro osvětu a zpětnou integraci. Celý tento systém. Důvody k nízkým trestům vycházejí ze společenského systému, který chce levice změnit.

+14
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

V.Pintera | 25. 11. 2020 | 17:23

Nevěděl jsem,že Radim Uzel je pokračovatel Adolfa Eichmanna.To je opravdu objevná novinka,předpokládám,že autor počítá pro R.Uzla rovněž s hrdelním trestem.A ..neplánuje ten pán R.Uzla unést?

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Kamil Fila | 25. 11. 2020 | 17:26 | reakce na V.Pintera - 25. 11. 2020 17:23

O pokračování se nedozvíte nic ani z článku. A trestem jsou samy články.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

V.Pintera | 25. 11. 2020 | 19:37 | reakce na Kamil Fila - 25. 11. 2020 17:26

Pokud Váš článek má trestat ,pak se jedná o hanopis.Jedno byste však měl pochopit: muž je v hloubi duše zlý a žena je tam špatná. Proto byli a budou muži násilníci a ženy podvodnice..Muži ženu zbijí,někdy i ubijí,žena muže pomluví,podvede a udá,někdy otráví,jindy okrade. To je v lidské společnosti v rovnováze.V sexu pak musí být vždy jeden,kdo udělá první krok a v naší kultuře má jím být muž a ženy tomu jsou rády.Pokud to budete kriminalizovat,narušíte tím vžitý system-muži pak vyhledají prostitutky,nevytvoří rodiny,ženy zestárnou v osamocení,děti nebudou mít otce a otcové dědice. Že jste se jal Uzla hloupě hanobit Eichmannem znamená,že jste nepochopil ani jeho ani běh světa.

-9
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Tradwife | 25. 11. 2020 | 22:57 | reakce na V.Pintera - 25. 11. 2020 19:37

Kdybyste to měl být vy, kdo bude dělat první krok, raději zůstanu do smrti v celibátu.

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Kamil Fila | 25. 11. 2020 | 20:33 | reakce na V.Pintera - 25. 11. 2020 19:37

Musí být dost děsivé žít ve vašem světě, nebo jen ve vaší hlavě. Tak, snad to brzo skončí a nebude vás to moc bolet :)

Přesně kvůli takovým žvástům, jaké tu píšete, ta série článku vznikla, aby je navždy znemožnila.

Vaše představy o světě jsou pitomé a ubohé. Stejně jako to, že cílem je pouze kriminalizace. Ne, cílem je osvěta. Pro vás už je nepochybně pozdě. Ale lidé s otevřenější myslí to můžou ocenit.

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Tomas Rott | 25. 11. 2020 | 23:27 | reakce na Kamil Fila - 25. 11. 2020 20:33

Vy se ale odkopavate, pane vy jste nebezpecny pro společnost!

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

V.Pintera | 25. 11. 2020 | 20:47 | reakce na Kamil Fila - 25. 11. 2020 20:33

Pane,dříve či později se R.Uzel o Vašem článku dozví.Je to známá osobnost a pochybuju,že je jeho velkomyslnost tak všeobjímající aby si Vaše výroky o Eichmanovi a další sprostoty nechal líbit.Pokud na Vás podá žalobu,nechtěl bych být ve Vaší kůži.Být na Vašem místě,omluvil bych se mu dokud by snad byl ještě ochotný Vaši omluvu přijmout.
((to Vaše: "snad to brzo skončí a nebude vás to moc bolet"-to je vyhrožování smrtí nebo se pletu?))

-4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr Novák | 25. 11. 2020 | 22:42 | reakce na V.Pintera - 25. 11. 2020 20:47

Zasměje se tomu ... to víte on je někdo a autor článku je úplná nula, která kope, jen aby se zvyditelnila, protože není schopna si relevantní informace mimo prolhaný mainstream nikdy dohledat natož je pochopit a nastudovat a správně vyhodnotit... chce tu reakci touží po ní aby mohl kopat a poukazovat na ní a tím si ospravedlňovat tu svojí "pravdu", protože nic jiného nemá všichni ti zpátečničtí muži mu ubližují nechtějí se změnit a uznat že jen on má tu pravdu jedinou a správnou a oni otcové od rodin co něco dokázali a mají normální vztahy s normálními ženami a mají normální sebevědomé děti co nesvádějí svoje vlastní neúspěchy a problémy na druhé jsou ti špatní, a on mu ji nedá ... autora článku sice chytne amok a bude ještě sprostější, ale o to víc se tomu pan Uzel zasměje ... a tahle ubohá pomluva bude zapomenuta v propadlišti dějin spolu s jejím autorem....

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Kamil Fila | 25. 11. 2020 | 20:49 | reakce na V.Pintera - 25. 11. 2020 20:47

Pletete se úplně ve všem.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jerry | 26. 11. 2020 | 01:57 | reakce na Kamil Fila - 25. 11. 2020 20:49

Nikoliv, oni se nepletou. To naopak vy tady melete nesmysly, fabulujete a zkreslujete fakta. My žijeme v reálném světě, kde příroda jasně rozdala karty. Vy žijete v jakési pomatené, fantaskní parodii na svět ukotvené ve vaší hlavě. My jsme realisti. Násilí bohužel bylo, je a bude součástí lidské existence. To je realita a nic na tom nezmění vaše neolevičácké bláboly. Nechci obhajovat násilí na ženách. To je nutno samozřejmě trestat. Na druhé straně však odmítám být automaticky tlačen do role provinilce už jen za to, že jsem se jako muž narodil. Navíc násilí je pácháno na obou stranách a muži si rozhodně nestěžují zdaleka tak často, protože se stydí za své "ponížení". A co je nejvíce zavrženíhodné je vaše manipulace se statistikou. Vy prostě zcela drze uvedete, že je ročně postiženo domácím násilím 150 tisíc žen. To je hrubá dezinterpretace. Pravda je totiž taková, že je ročně statistikami zachyceno 150 tisíc případů násilí, ale už neřeknete, že se ve většině případů jedná o relativně úzký okruh žen, kdy například do jedné domácnosti jezdí policie i několikrát týdně, a tyto ženy jsou s násilníkem i mnoho let. Doopravdy je počet takto postižených žen řádově nižší. To samé je i se znásilněním. Statistiky znásilnění hrozivě vzrostly ihned po změně Trestního řádu, kdy byly do znásilnění zahrnuty i nekoitální praktiky. Prakticky to znamená, že pokud muž sáhne ženě na prsa proti její vůli, už se jedná se o znásilnění. Taktéž donucení k dráždění penisu rukou ženy je znásilnění atd. Takže pane Fila, já osobně si myslím, že žít v tom vašem světě je dost děsivé, protože je to svět manipulace, představ, lží a odtržení od reality.

-4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Kamil Fila | 26. 11. 2020 | 04:14 | reakce na Jerry - 26. 11. 2020 01:57

Oni se pletou. Protože moje poznámka o Radimu Uzlovi není žalovatelná, resp. nemůže projít u soudu. Pletou se v tom, že jim vyhrožuju.

Pletete se vy, protože nikdo nechce nikoho tlačit do role provinilce. Pletete se, protože násilí na mužích text nezamlčuje.

Jediné, co říkáte jakž takž, je ten počet případů domácího násilí, kdy samozřejmě nemusí jít o ženy, ale případy. Nicméně, jinde v textu už se zcela jasně počítá s možností rozdělením počet žen/počet případů. Popřít náklady na léčení, pracovní neschopnost a náklady na vyšetřování nemůžete.

Znásilnění je nyní definováno správně, konečně. Soudy stále soudí velmi málo přísně. A za dotek na prsou vás nikdo neodsoudí do vězení.

Vy anonymní posránku.

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr Novák | 26. 11. 2020 | 12:40 | reakce na Kamil Fila - 26. 11. 2020 04:14

Tak proč si tu Vaši nesmyslnou teorii nejdete ověřit sám? Domluvte s dotyčnou, aby jste v tom vězení neskončil nakonec doopravdy natvrdo a uvidíte ... jen prosím vězte že až to zažijete tak budete strachem podělanej, aby ta předchozí domluva s dotyčnou zastavit to včas ještě platila až bude vynesen rozsudek... vy fakt máte v tý hlavě totálně vymetýno veřejně obajovat zvrácený komunistický justiční systém udržovaný už 80 let v naprosto nezměněné dokonce mnohem děsivější podobě než byl kdy neměli před plyšákem soudci definitivu a stran by nedovolila takovou ostudu jaou dělají dneska bez studu těm slušným, kdy už není třeba aby se pachatel veřejně před soudem přiznal a uvedl že se vzdává opravných protředků i v případě trestu smrti aby mu nevyvraždili rodinu a co říká nebo prokáže je každému úplně fuk .... soud nabyl přesvědčení soud uvěřil poškozené soud označil výpověď za nevěrohodnou a proto na ni kašle soud důkaz nepřipouští nebo jej ignoruje i když jej připustil atdatd .... to prostě neobhájíte... jsou to tisíce případů veřejně snámých a každému dostupných ... tenhle systém poslal nedávno hladového bezdomovce za 5 housek do kriminálu natvrdo, ale vykrádače bytů naopak do vězení vůbec tento systém neposlal ... oboje za nouzového stavu ... (víte co je spáchání trestného činu s omluvitelné pohnutky vůbec? nevíte ... Vy umíte pouze kritizovat druhé a práci druhých, ale sám sebe považujete za naprostou dokonalost... stejně jako naše justice a zmetci v ní..... nic v životě nedokážete vytvořit, jen plivat a pomlouvat a ničit ... a smrad je to jediné, co po Vás v životě nakonec zůstane ... a ten odvane ... to si buďte jist ...

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Rozárka | 26. 11. 2020 | 14:25 | reakce na Petr Novák - 26. 11. 2020 12:40

Můžete uvést nějaký případ, kdy byl v ČR odsouzen nepodmíněně za pouhý letmý dotyk? Žádný takový neznám, ale vy určitě ano. Jinak by to byla Vaše pouhá hysterická paranoia, což jste jistě schopen dokázat, že to tak není. Nebo nejste?

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr Novák | 26. 11. 2020 | 16:53 | reakce na Rozárka - 26. 11. 2020 14:25

Jo a znám člověka co byl odsouzenej dokonce do blázince za to, že se měl údajně podívat na ženskou co se právě prej převlíkala na veřejnosti a poté dělala histerickej záchvat.. nevěříte tak si nevěřte ... mě je to fuk ...já to sledoval a měl jsem chuť celej ten soud podpálit i s personálem ... melete totální kraviny neznaje absolutně poměry v justici ... jako mladej blbej jsem byl taky takovej naivní blb, ale nikomu jsem tyhle blbosti nevnucoval (že by jako se mělo hned utnout každýmu kdo se něčeho dopusti a podobně .... později jsem prozřel že nejde-li o život jde fakt o lejno a nemá cenu dělat si větší zlo v životě než je nutné, neznal jsem ještě cenu lidského života) a i bez velmi nepříjemé zkušenosti jsem dávno takové hovadiny zavrhl jako hloupé a destrukční ..... justici jak vidno ovládá zcela banda psychopatů nepodobných Vám, kteří si msylí ,že buzerovat lidi a ničit jim život je nějaké poslání .. ne to dokáže opravdu kdejaká guma .. tedy zavřít někoho do vězení aby byl zničen i do budoucna a kopal se tam pár let do bezúčelně do zadku fakt není řešení problému jen jeho stupňování ... namísto řešení problémů se používají ubohé a primitivní represe ... já bych necekl kdyby to platilo padni komu padni, ale víme dobře jak na stranu druhou se tu rozkrade pár set miliard a ticho po pěšině ...
Chcete kádrovat chcete liid vychopvávat a říkat že to co hlásáte Vy je jediné sprácvné jací mají být lidé ale už nepřipustíte, že by jste se mohli mílit a že by někdo mohl hlídat a vychovávat Vás ... jak říkám .. to už tady párkrát bylo a stálo to hodně životů ... omezujte lidi v normálních sexuálních projevech a ono se to vrátí tak že budou nervní a začne se střílet ..... nevím co na tom nechápete? Takhle člověk funguje ... můžeme o tom debatovat můžem s tím nesouhlasit můžeme plivat na ty co něco dokázali protože to tak konstatují že tomu tak je ale to je tak všechno co s tím můžeme dělat .. nepředěláte člověka prostě ne ... toho vymyslela příroda ... a měla na to zatraceně dlouhou dobu ..

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr Novák | 26. 11. 2020 | 16:36 | reakce na Rozárka - 26. 11. 2020 14:25

Opět říkám jděte si to zkusit ... nechte se od héérečky křivě obvinit zapírejte zapírejte zapírejte a uvidtíte ten fičák ... já vůbec nerozporuji to, že někdo kdo se dotkne nebo kolikrát i znásilní a drze se ke všemu ještě přizná udělá divadélko jak toho strašně lituje že půjde do vězení nebo že by mu justice zařídila veřejnou pomluvu skrz novináře ... já říkám, že těch účelových ale i zcela bezmotivačních křivých obvinění je strašně moc a že každej kdo ví jak strašně urputně se mu pak policati státní zástupci a soudci za to že se nepřizná když přece je to pokaždé jasný a a oni jsou přece zvyklí na to divadélko skutečných pachatelů pomstí a minimálně jej nechají pomluvit což se již odčinit nedá to je jako zastřelení prostě sd stalo konec a je to dané a dělají to jenom proto, že za to nejsou tvrdě postihováni ... prostě vůbec nevíte o čem plácáte tyhle Vaše nesmysly soud znáte maximálně ze seriálu Barbara policajty z prima pohádek ... to je ale úplně stejné jako když se dlouholetý konzument porna panic strašně diví, že když příde pěkná pošťačka tak se na něj hned nevrhne a neosouloží ho nejmíň 30ti polohama z kámasůtry ... už si vyndejte vážení hlavu ze zadku a koukněte se na reálnej život jak to doopravdy na světě chodí a až ho poznáte tak potom si teprve rozumujte a poučujte jiné...

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

HANA | 6. 12. 2020 | 11:21 | reakce na Petr Novák - 26. 11. 2020 16:36

Pane Nováku, přála bych Vám na tak měsíc být atraktivní ženou. Schválně jak dlouho by Vám vydržel ten názor o nějakých normálních sexuálních projevech, kdyby si každý druhý chlap plácl a sáhl. Já za to rozdávám facky a už se mi i stalo, že se mi vrátila a k tomu komentář "nedělej Zagorku" a snažil by se o něco dál, kdyby se mě jiný muž nezastal. Už nejsme zvířátka a máme vůli ovládnout svoje pudy, chápu, že se to některým chlapům nelíbí, protože nemají čím jiným zaujmout, naštěstí jde svět kupředu a ženy, které si podobné věci musely nechat celá staletí jakožto slabší jedinec líbit, konečně snad budou mít pokoj...
Neříkám, že za to výše uvedené by měl jít chlap do vězení, ale chtělo by to nástroj, který tyhle "chmatáky" odradí, ale zároveň chápu, že to nesmí být zneužitelné...

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr Novák | 25. 11. 2020 | 13:44

Pan Radim Uzel je odborník v oboru, a mimořádně inteligentní chápavý a naslouchající člověk, na rozdíl od shrzených rádoby odbornic jejichž jedinou žívotní filosofií je zotročit si všechny muže a pokud jim nejsou symptatičtí tak je rovnou nechat vykastrovat na podkladě falešných obvinění a frustrovaných justičních bab, keré smýšlejí naprosto stejně, ted yse řídí tvz dojmologií, nikoliv fakty ... nemají to v hlavě v pořádku ... takové statistky znásilnění a pochybné teorie podobně si totiž pomocí justiční mafie může vytvořit každý stát jak chce . .ve skutečnosti totiž si už dnešní děti všímají, nejen vypočítavé shrzené ženy, že když chcou nějakého muže jen tak zničit stačí se jenom zmínit o sexuálním obtěžování a zničení je dokonáno automaticky i bez jejich dalšího přičinení a nic jim za to nehrozí, a to potom úplně klidně taková policistka přizná, že ví a trápí jí to, že je nejméně 99% všech ználisnění vylhaných.. přesto ale kldině přistupuje s kolegy ke každému rovnou jako by byl za znásilnění odsouzen ... budouvat takovou společnost žijící ve strachu se k ženě nebo jakémukoliv dítěti jenom přiblížit ať už z jakéhokoliv důvodu, aby nevznikla hned důvodná pochybnost o nevině muže, ktrou lze vytáhnout jak vidno i za neomezeně dlouhou dobu poté, není příliš šťastné .. chápu, že když někomu, jako třeba Herrová, prokážete že o mužích vyloženě a s gustem lže, a dokonce i před soudem i když ví, že dotyčný si to co řekla a co řekl on předtím nahrál a všicni se tváři že to jako přece nevadí no tak se stalo sorry jako, tak si do odborníků musí tyhle zhrzené prolhané, nevím co, aspoň kopnout .. ostatně takto to dělají marxisté a lenisté odjakživa .. když není logický argument tak si to prosadíme pomluvou a silou ty svoje zcestné názory ... .

-21
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Rozárka | 26. 11. 2020 | 14:27 | reakce na Petr Novák - 25. 11. 2020 13:44

A takhle, děti, takhle vypadá incel!

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Kamil Fila | 25. 11. 2020 | 16:13 | reakce na Petr Novák - 25. 11. 2020 13:44

Váhal jsem, jestli vůbec reagovat, protože to, co píšete, je spíš projev už nějaké klinické poruchy. Omlouvalo by vás to, kdybyste měl osobní negativní zkušenost s falešným obviněním, ale není to jisté.

Nicméně, klíčový problém s fakty a argumenty je čistě na vaší straně. Ani Radim Uzel, který různě čaruje s čísly, netvrdí, že by falešných obvinění bylo 99 %. Je to nesmyslné číslo, i kdybyste se trochu logicky zamyslel. Chcete říct, že si víc žen chodí zbytečně stěžovat na policii, než žen, kterým se něco stalo a nenahlásily to? Dovedete si to reálně představit?

Druhý díl této série bude právě vysvětlovat, jaké ty statistiky jsou, jak se tvoří, ověřují, jak vznikají určité zavádějící dojmy apod. Každopádně, co se týče znásilnění, ten poměr je úplně přesně opačný - 1 falešné oznámení na 100 nebo 125 skutečných znásilnění.
Vycházel jsem odsud, ale pokračoval i mnohem hlouběji: https://en.wikipedia.org/wiki/False_accusation_of_rape

"Justiční mafie" je nesmyslný výraz, statistiky pocházejí primárně od policie, a taky FBI, nebo se na ně dělají samostatné sociologické výzkumy. O soudy tu vůbec nejde. Proč by si stát vytvářel nějaké falešné statistiky, nedává taky smysl. Mnohem větší smysl dává, že stát má velmi pravdivé statistiky, ale je naopak těžké prosadit v justici, aby znásilnění byla trestána přísněji. To je, bohužel, současná situace.

Co se týče "zničených mužů", je jich velmi málo - falešná obvinění se dají prokazovat poměrně snadno a rozhodně to není tak, že ve vězeních v ČR jsou stovky nespravedlivě odsouzených, pravděpodobně jich nebudou ani desítky. Justiční omyl vyloučit nelze, ale nejde o žádnou epidemii a skrytou hrozbu pro muže. To, že je osobně nepříjemné být obviněný, samozřejmě nelze popírat. Vytahovat to ale jako hlavní argument je naprosto nevkusné tváří v tvář té mnohonásobné většině žen, jimž bylo reálně ublíženo.

Seriál je každopádně určen i lidem, jako jste vy a je maličkou nadějí, že se konečně seznámíte se skutečným stavem věcí a uděláte si celkový obrázek a nebudete vycházet z velmi omezených dojmů nebo osobním zkušeností. Musíte přitom ale opustit předsudky, že tu vládne nějaká marxistická ideologie.

+12
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr Novák | 25. 11. 2020 | 21:31 | reakce na Kamil Fila - 25. 11. 2020 16:13

Než někomu napíšete něco o projevu poruchy, tedy urážku, měl by jste si prvně zamést před vlastním prahem. Už jste se nechal vyšetřit a můžete svoji bezvadnost tady všem doložit? Já jo ... Já sem byl vláčen bezdůvodně fízlama po všech čertech .... šmejdi zaútočili i na moji rodinu a hrozně se tím bavili .....nikdo to neřeší jací psychopaté jsou u policie co se buzerováním i děcek náramně baví ... ani s tím neměla nic společnýho a obvinění si vymysleli sami vzdor "poškozené" která nakonec přiznala že se asi spletla .. to nebylo nic platno ponížení si vychutnala ta policajtka až do konce i když dávno věděla že je stejně konec toho případu ... hádejte jak jestli se ta věc dostala nebo stejně nezanesla do statistiky když tedy to bylo prý tedy už objasněné odsuďte ho a zrušil to až soud po několika letech opět protože psychopatka státní sástupkyně věc prodlužovala a chtěla další a další posudky a soudkyně jí pořád vyhovovala.... už to chápete jak čarují s číslama? Ani jeden psychiatr se do mé osobnosti stejně netrefil ... takže vím co jsou všichni zač ... co čekáte od pavědy? Že bude umět stvořit pilulku a ejhle naprosto bezvadnej člověk co měl nějakou poruchu? A kdo to určí co je nebo není ten bezvadnej člověk a to jediné správné? Nějakej další Áda? ...... Pan Uzel je alespoň zábavný a inteligentní a má zdravý nadhled nad sexualitou a snaží se jen poučit ...fakt neubližuje na rozdíl od některých ..... nevím proč se tedy strefujete výhradně do něho jen proto, že Vám a podobným neleze do .... a jeho občasné narážky, které ale on tak doslovně vůbec nemyslí, ale to by jste musel být chápavější, aby jste to pobral a nebral to hned za osobní útok proti genderu a vykládal si každé jeho prohlášení tak jak ho chápete jenom vy a podobní...

A o soudnictví nevíte absolutně nic .. takže opravdu kafráte blbosti a cucáte z prstu to co vám předložil ten, kdo to dělá špatně . .tedy samotná justice .. a ta se opravdu nebude přiznávat, že třeba sedí ve vězeních klidně 80% nevinných, proč by to proboha dělala? Prachy má tak jako tak a nikdo na ni nemůže ... jo ta věc ... samo že nebýt až odvolacího soudu, tak i já sem seděl neprávem ... ale tam mohl klidně sedět taky stejněj blbec jako byla ta soudkyně prvoinstanční aj en to potvrdit a nečíst tu výpověď té dotyčné ... znáte případ Kramný Nečesaný Vitásková Tempel a podobně? Víte vůbec jak moc se lže u soudu ze strany samotných soudců? Byl jste tam někdy u těch soudů aby jste to viděl a slyšel slovo od slova a pak četl ten výsledek? Prostě sosáte data od těch nesprávných ... já Vám ale fakt neutím aby jste poslechnul obviněné já vám říkám běžte tam k soudu kde se někdo odmítá přiznat ač je jisto že si tím strašně uškodí při trestu i délce řízení ale prostě má svoji hrdost a lhát nebude to si to raději nespravedlivě odsedí, poslechněte si ty důkazy a pak si přečtěte ten rozsudek .. to budete čumět jak to je ... když celou dobu posloucáte ten či none důkaz jednosznačně ve sprospěch obviněného a nakonec soudce řekne vinen a vy tm budete čumět s otevřenou pusou co se to právě stalo......Vám fakt není divné proč je veřejné jednání ale do spisu ani bez jmen nesmíte jak oveřejnost se podívat na důkazy ani po skončení řízení? Jen vidíte ten rozsudek, což jsou keci soudce které můžou být úplně mimo spisový materiál? Neznáte kauzu Sotolář?

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Kamil Fila | 25. 11. 2020 | 21:57 | reakce na Petr Novák - 25. 11. 2020 21:31

Pane Nováku, píše se "abyste" a "kecy". Pokud se to naučíte, prospějete sobě i lidstvu. Stejně, jako když se naučíte psát u vět tečky a strukturovat text tak, že nebude vypadat jako zvracení.

Váš případ je z takového popisu neposouditelný. Hlavně vůbec nechápete, jak se ty statistiky o znásilnění tvoří, to je velmi zřejmé.

Radim Uzel jednoznačně ubližuje mnoha lidem, budou o tom další díly článku. Je možné, že na vás ta argumentace bude moc jemná, ale s tím už vám nepomůžu.

Negativní zkušenost se soudy vám nepřeju, ale nemůžete generalizovat ze svému případu na stav celého systému.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr Novák | 25. 11. 2020 | 23:26 | reakce na Kamil Fila - 25. 11. 2020 21:57

Aha takže klasickej pisálek ... zaútočit na pravopis
až budete mít nastudováno sto tisíc stran soudních spisů který nejposlednějším policajtem a obviněným se třema třídama základky a jejich projevem začínají, a budete nucen psát fakt rychle rychleji než dokážou Vaše prsty a bude vám fuk jak to vypadá prostě potřebujete zachytit tok myšlenek aby jste to pak mohl použít pro pozdější vyšperkovanou strategii a nic náhodou neuniklo, taky budete mít časem problém s pravopisem a stylem vyjadřování... dál si plujte v těch Vašich vycucaných statistikách uhlazených maintreamových po ničem moc do hloubky nepátrejte a žijte si v té své blažené nevědomosti Vaší absolutní pomýlennosti, která vždy nakonec skončila v dějinách světovou válkou .... a nwbo budete mít smlu jko já, ale pak se nedivte že bude na lavici obžalovaných čumět s vyvalenou hubou cose to děje že tohle v modrém pornu neuvidíte, protože prostě fakt člověka a v jeho přirozennosti nepředěláte nepřevychováte nevydupete si to ... vymřel by ... ty pudy a instinkty stvořila příroda ... záměrně ... a jak se člověk stále víc odpoutává od přírody tak postupně úplně blbne a degeneruje a vymejšlí neobhajitelné hovadiny a teorie o tom jakej by měl správněj človek bejt (posledně to byl tuším vzor modrookej blonďák...)... až zničí sám sebe ... technika pro zábavu aby jsme byly šťastnější postupně byla zneužita jako technika pro všeobecné šmírování a zotročování co kde a ským a jak děláme aby na nás mohla ideologická klika dohlížet 24 hodin denně a trestat každého kdo je trochu odlišný ... či mít alepoň o tom záznam pro pozdější vydírání ... co takhle zodpovědnost za to jak se chovám já? Nelíbí se mě že na mě producent šáhne a chce víc nebo nebude životní role za milióny dolarů no tak se jí vzdám a jdu pryč .. né to se héérečka podvolí a pak si po 30ti letech najednou vzpomene že to co udělal ten producent je zlo a ona je ta svatá (normální vztah prostitutka pasák nic víc. žádný meetoo) ... znáte hloupej kdo dává ale hloupější kdo nebere? Já fakt neobhajuju znásilnění, já říkám že se tohle celé meeto vysmívá skutečným obětem kdy si prostě někteří na oběti jenom hrajou a uráží všechny ty skutečné ... a je španě, co všechno se dneska považuje za znásilnění ... je to prostě ode zdi ke zdi ... co takhle to začít dělat normálně? Dřív se nevěřilo oběti dneska obviněnému a vy to ještě přiživujete co takhle si konečně přiznat že to je fakt špatně že je potřeba konečně hledat ten balanc?

-4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Rozárka | 26. 11. 2020 | 14:35 | reakce na Petr Novák - 25. 11. 2020 23:26

Na to, že máte podle svých slov "nastudováno sto tisíc stran soudních spisů", je vaše schopnost písemného vyjádření fakt mizerná. (Ano, pravopis se učí i čtením¨.) Že by omezená schopnost učení? Nebo že by někdo prostě jenom lhal? A jak chcete chápat složitosti dnešního světa, když nezvládnete ani učivo 1. stupně základní školy?

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr Novák | 26. 11. 2020 | 17:01 | reakce na Rozárka - 26. 11. 2020 14:35

Aha takže chudáčci tito tamti, ale když s váma nesouhlasí tak najednou i disgrafik je pro vás snadný objekt k útokům ... super že jsme si to konečně vyjasnili jak to doopravdy s tím genderem, rovností a podobně myslíte ... kdo nečůrá s Vámi čůrá proti Vám a když dojdou argumenty tak útok na pravopis a styl vyjadřování nebo cokoliv jiného.... hlavně se vyhnout meritu věci ...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Michaela Valtrová | 29. 11. 2020 | 09:14 | reakce na Petr Novák - 26. 11. 2020 17:01

Pane Nováku, Vám doporučuji vyhledat spíše pomoc psychoterapeuta a nikoli internetové diskuse. Věcné argumentace nejste vůbec schopen. Třeba jen Váš názor, že výklad skutkové podstaty znásilnění (§ 185 TZ) souvisí se změnou trestního řádu je naprosto mimo. Nemluvě o dalších nesmyslech. Co třeba začít s jednoduchou pravdou - soudy nejsou mnohdy neomylné, ale Vy rozhodně také ne. Trochu jste se zacyklil v té své zášti a schází Vám jakákoli sebereflexe. Ostatním doporučuji na výplody pana Nováka vůbec nereagovat. Pane Filo, našel jste si zajímavé téma, jen do toho. Držím Vám palce a těším se na pokračování.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr Novák | 4. 12. 2020 | 16:01 | reakce na Michaela Valtrová - 29. 11. 2020 09:14

Prozatím se tu zacyklil autor, který umí jenom kopat do práce jiných, ale když mu dfojdou argumenty, tak se trefuje do pravopisu, ale sám nic v životě nevytvoří (to už můžete oslavovat jistého ádu že byl úspěšným říšským kancléřem a dosáhl tedy velkého životního úspěchu...) ... pořád čekám na to, co mu pan Uzel vlastně udělal, že ho tak hloupě pomlouvá? U Vás je to to samé .. já se snažím otevřít téma bolševického soudnictví, kterého si všimli už po 31 letech i v zhraničí na případu Tempel ... a také jsem se stále nedozvěděl co Vám novobolševikům a kádrovačům vadí na faktu, že muž má penis a holky vagínu? Z jakého důvodu autorn emínil například Herrovou, která by nejraději používala starodávné palečnice, veřejně se přiznala že vykastrovala muže, který to i dle ní samotné vůbec nepotřeboval a která píše křivé znalecké posudky na zakázku policie a soudů proti křivě obviněným a samozřejmě ji za to nikdo dodnes nepotrestal, ač je jisto, že tím ublížila mnoha lidem a to hodně, i jejich rodinám ... Z popularizovaných zábavných textů o sexu je ale pro Vás novobolševiky téma na celej život a nepřítel číslo jedna ... jak říkám .. nevíte co je život a žijete si v té svojí bublince nereálna a nenávisti k normálním lidem.....

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jan | 25. 11. 2020 | 10:22

Velice mne překvapila diskuze k článku pana Kamila Fily. Autor opomíjí fakt, že pan Uzel při vystupování zejména baví diváky.
Autor se dále, zcela poplatně době, snaží vnášet do běžného života relativizmy tak, aby si zejména mladý člověk nebyl ničím jist a naprosto nerozpoznal opravdové problémy, tedy na ně nemohl reagovat a být tedy ovladatelný.
Doslova mne ale ohromil počet kliknutí v diskuzi, dokazující, že se již inteligencí ve společnosti velice blížíme USA

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Kamil Fila | 25. 11. 2020 | 12:48 | reakce na Jan - 25. 11. 2020 10:22

Většina věcí v sérii článků bude vycházet z knih Radima Uzla, které mají být populárně-naučné, ne primárně zábavné. Bude se vyjadřovat ke konkrétním číslům a argumentům. "Humoru" bude věnován speciálně jenom jeden díl.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Bohouš | 25. 11. 2020 | 02:01

Článek i komentáře pod ním splnily zadání. Taková je realita informačního světa.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Tomas Rott | 24. 11. 2020 | 22:53

Jj, tak až autor dosáhne 10ti procent toho čeho dosáhl pan Uzel, tak jeho vyplody budu brát trosku vazne, nicméně se těším na pokračování této snusky blabolu, která podle mne odráží autorovo smysleni poukazují na jeho omezenou sociální a emoční inteligenci (snad závist a neprejicnost) Všichni rozumni (kulturni) obcane (muzi a zeny) vědí, že zdravé sexuální hrazení je zcela vporadku! Extrémy existují a budou existovat i poté co svedete "viteznou" bitu s větrnými mlyny, je to jako se snažit zamezit nehodám na silnicích tím, že zrušíme silnice... Ale každý se musí nějak zivit, a tak je dnes běžně, ze nema-li clovek potřebnou oborovou kompetenci, tak si vytvori problem, který neexistuje a potom nabízí řešení, k existenci problemu se nestiti vypracovat studie, jejímž cílem je dokázat existenci neexistujiciho problemu...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Kamil Fila | 25. 11. 2020 | 02:33 | reakce na Tomas Rott - 24. 11. 2020 22:53

Zatím moc nemáte z čeho soudit, co v textu bude, protože tohle je skutečně jenom úvod cca patnáctidílného seriálu. Myslím, že tak po třetím až čtvrtém díle bude velmi jasné, že nejde o boj s větrnými mlýny, ale velmi reálnými výroky.

Ale mohl byste mi, prosím, vysvětlit, co myslíte výrazem "zdravé sexuální hrazení", nebo i jenom "hrazení"? Vůbec nechápu, o čem je řeč.

https://www.nechybujte.cz/slovnik-soucasne-cestiny/hrazen%C3%AD

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Black | 25. 11. 2020 | 07:59 | reakce na Kamil Fila - 25. 11. 2020 02:33

Člověče, používejte trošku mozek...jistě se mělo jednat o slovo harašení....samoopravy holt někdy úřadují. Každopádně jak je vidno, váš naprosto prázdný argument je zcela v souladu ubohého článku...Tak tendenční hnus jsem snad ještě nečetl. Požádám vás, aby jste již nikdy nikde své smyšlenky neprezentoval, je to naprostá ostuda. Nic jste nedokázal, ale kritizovat, to jo...Typycký dnešní svět....

-10
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Kamil Fila | 25. 11. 2020 | 12:52 | reakce na Black - 25. 11. 2020 07:59

Vaše žádost vyslyšena nebude. Nevím, proč bych měl poslouchat ubohého anonyma, který neumí česky a píše "typycký" a neumí ani vystavět normální větu. Jinak o smyšlenky v sérii článků opravdu nepůjde, budou se rozebírat evidentní faktické nepravdy, které Radim Uzel šíří a jsou jich desítky.

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

MS | 25. 11. 2020 | 09:35 | reakce na Black - 25. 11. 2020 07:59

člověče, a vy používejte mozek a slovník. Kdybyste tak činil, věděl byste že harassment není žádné harašení ale: napadání, obtěžování, pronásledování probíhající po delší časové období. Jestli teda podle vás existuje zdravé sexuální pronásledování/napadání....tak potěš koště.

+12
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Tomas Rott | 25. 11. 2020 | 10:05 | reakce na MS - 25. 11. 2020 09:35

BTW: Co je tedy : (i) Pochvalim-li ženě šaty, jak vypadá, (ii) dotknu se ji, (iii) ucinim dvojsmyslnou narazku? Me ženy taky "obtezovaly" placaly po zámku, svlekaly se predemnou, činily dvojsmyslne narážky a diky jim za to!

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Kamil Fila | 25. 11. 2020 | 15:53 | reakce na Tomas Rott - 25. 11. 2020 10:05

Další díly článku, kde se vysvětluje, co je to harrasment a co to je konsent, jsou určeny i pro lidi, jako jste vy. Je třeba vykonat hodně osvěty. :)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

a vypláchnu si heřmánkem | 25. 11. 2020 | 20:43 | reakce na Kamil Fila - 25. 11. 2020 15:53

Vykonej na mě osvětu!

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Tomas Rott | 25. 11. 2020 | 16:30 | reakce na Kamil Fila - 25. 11. 2020 15:53

No nevim, někdy jsem koukal jako puk a nebylo mi to zrovna prijemne, ale nechápu proč by me to melo tizit, názory na to co je harrasment a co je to consent se hodně lisi, holt k životu patří i neprijemne zkusenosti, jsou třeba abychom si vážili toho hezkého a abychom nebyli "mekousi".

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Kamil Fila | 25. 11. 2020 | 17:40 | reakce na Tomas Rott - 25. 11. 2020 16:30

Ono to vypadá, že úplně rozlišovat neumíte. V první příspěvku ženám děkujete, že vás "obtěžovaly" (proč v uvozovkách?) ´ - plácaly po zadku, svlékaly se přede mnou, činily dvojsmyslné narážky a diky jim za to. Čili zjevně o žádné obtěžování nešlo a není jasné, proč o tom mluvíte.

Následně píšete: "někdy jsem koukal jako puk a nebylo mi to zrovna prijemne, ale nechápu proč by me to melo tizit" - Což už je protimluv rovnou v té větě, nejen vzhledem k předcházejícímu výroku. Nebylo to příjemné = tížilo vás to. Nemůžete říct, že ne. Respektive říkáte, ale protiřečíte si.

Hlavně ale najednou víte, co je obtěžování, přestože v prvním příspěvku jste to nevěděl, nebo jen předstíral, že nevíte. Což je velice klasické.

Pokud s tím pořád máte problém chápat, o co jde, možná vám pomůže tento citát jednoho z posledních dílů článku:

"Datová novinářka, Kateřina Mahdalová, která se tématu věnuje dlouhodobě, si na Facebooku povzdechla: Nejčastěji obtěžuje člověk, který zneužívá své silnější pozice (typicky lékař, šéf v práci, učitel, ale taky otec, strýc, otčím nebo další osoba v rodině, která oběť převyšuje věkem). Kolika pánům se stalo, že jim ve třinácti učitelka prohrábla koule nebo jim nadřízená, od níž o to z různých důvodů opravdu nestáli, v kuchyňce šeptala do ucha oplzlé kecy? Podmiňovala jejich pracovní postup šéfová sexuálními službami? Šéfka diplomové práce chtěla navázat vztah – jinak práci nepovede? Jako fakt pořád nevíte, o co jde? Kolik nevyžádaných fotek ženského genitálu vám přistane v poště za měsíc? Viděli jste film V síti? A víte, proč to všem agresivním chlívákům pořád prochází? Protože se tváříte, že to je normální.“

Tak schválně - kolik takových věcí se vám v životě stalo? Mahdalová uvádí pět příkladů, možná bychom mohli započítat šestý (staršího příbuzného). Které se staly vám a jak často? Schválně, a zcela upřímně a bez vytáček okolo...

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Tomas Rott | 25. 11. 2020 | 18:59 | reakce na Kamil Fila - 25. 11. 2020 17:40

Jinak jsem se bavil s partnerkou o blabolech Mahdalove, nic takového se ji fakt nestalo! Jeste poznamenala, ze by ji to v práci nebavilo, kdyby se tam zdrave nenarasilo! Prý by se chlapy v hospodě cervenali co ženy v kolektivu probiraji!

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Tomas Rott | 25. 11. 2020 | 18:53 | reakce na Kamil Fila - 25. 11. 2020 17:40

Tak znovu, kdo bude definovat co je přípustné a co není? Vy, nějaká lidová komise, nebo "poskozeny/poskozena" nebo někdo treti, bude to povine to hlasit, bude ten kdo to nenahlasi vystaven nebezpečí trestu? Kolikrát se mi to stalo, kolikrát mely ženy dvojsmyslne narážky? Nepocitatelne! A znovu, diky za to! A ten zbytek? Určitě víc jak 5krat. O co Vám vlastně jde, o dehonestaci lidi, kteří jsou ok se současným stavem a rozumi, ze existují extrémy a ze budou existovat vždy? Ci chcete lidem říkat co je správné a co spatne? Chcete demonstrovat Uzla a jeho kolegy, které někdo zna?

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

a vypláchnu si heřmánkem | 25. 11. 2020 | 20:45 | reakce na Tomas Rott - 25. 11. 2020 18:53

No ano, člověk musí rozlišovat dobré a zlé a musí na tom rozlišení trvat. To je základ morálky a to je základ lidství. Být debil například není nic zlého. Být agresivní debil to už zlé je. I když s polehčující okolností.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Kamil Fila | 25. 11. 2020 | 22:03 | reakce na a vypláchnu si heřmánkem - 25. 11. 2020 20:45

No, krásnej zmatek v tom máte, jen co je pravda. Je fakt vidět, že vůbec netušíte, co to je obtěžování a pořád patláte dohromady úplně odlišné věci.

"O co Vám vlastně jde, o dehonestaci lidi, kteří jsou ok se současným stavem a rozumi, ze existují extrémy a ze budou existovat vždy?" - Jde mi to, že spousta lidí vůbec neví, jak to je. Jde mi to, že se nebavíme ani moc o extrémech, ale standardu, normálním stavu, který ale normální být nemá.

Jde mi to, že je možné naučit lidi o těch tématech lépe mluvit a řešit hodně věcí preventivně.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Tomas Rott | 26. 11. 2020 | 07:00 | reakce na Kamil Fila - 25. 11. 2020 22:03

Jj, říkám ze dnešní stav je ok, ale mam v tom zmatek:-/... Tzn. naposledy, kdo bude urcovat co je ok a co není a podle čeho - není to hodne individualni, nezáleží to hodně na situaci, lze to řešit i retrospektivne? Znovu opakuji, že nic z toho co ta "zmatkarska" na M. popisuje se moji partnerce nestalo a myslím, že se to nestalo drtive většině zen, ale budes-li chtít psa bit, tak i otevření dveří bude sexisticke, pozvání na kafe bude sexisticke atd... Většinou budou rvat ty ženy, kterým se podobne pozornosti od můžu nedostává ale tolik o ni stoji...

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Tomas Rott | 25. 11. 2020 | 09:46 | reakce na MS - 25. 11. 2020 09:35

Jj, jasne:-/ A kdo hodnoti to co je a co není závadné a spatne a co je dlouho? Vy, autor, ci ten na koho haraseni cili, nebo někdo dalsi treti?

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr Novák | 25. 11. 2020 | 22:12 | reakce na Tomas Rott - 25. 11. 2020 09:46

Taktak ... lidi co nic neumí nabídnout se snaží rozpoutávat problémy a kecat o nich kde nejsou, jen aby se udělali zajímavý a útočí na ty co si znich dělají právem srandu ... dřív se normální lidi takhle popichovali vznikali přítelství a něco víc a dneska aby si člověk pomalu bral právníka i do postele aby náhoudou něvznikla nějaká ta nedorozumění ... pomalu aby se souložilo před soudem ať znáte verdikt radějc hnedka jakmile se soudce rozmyslí zda to bylo v pořádku nebo už znásilnění ... vtip paní ta stodolarovka je falešná proboha zavolejte policii byla jsem znásilněná přesně vystihuje celé to meetuu hnutí ... společnost se pak totiž dívá na skutečné násilníky mnohem mírněji než na nenásilníky ale údajné agresory co nic neprovedli a jež samozřejmě na rozdíl od těch násilníků skutečných pošramocená pověst poškodí .. celé je to tedy pak zvrácené .. je to totiž především výsměch všem obětem opravdového sexuálního činu tedy znásilnění ...
Já si opravdu nemyslím že plácnout jen tak nějakou nenámou holku přes zadek je v poříádku jen prostě se t odřív řešilo fackou případně omluvou, dneska v hypersuperkorektní společnosti se to řeší zbytečně přes soudy a znalce a případně i ta dotyčná dostane nakonec flastr za tu facku protože přece útok už nepokračoval ... některý lidi fakt řeší každou pííííííí a nezajímá je jak moc tím všem uškodí ....
Dokud nezačnou brát vážně i chlapy policajti, že nechtěli že je ženská donutila, že se cítí ponížený jako děcka když jim kontroluje předkožku úča na táboře, a teď z toho mají to trauma po 40 letech a společnost je teda má oslavovat a litovat a plaivat na tu učitelky a tak, tak všechny tyhle hnutí o rovnosti a vzájemému respektu jsou jenom snúška alibistickejch keců ve skutečnosti zaměřená jako nenávistné ideologie k přirozoné sexualitě a proti mužům obecně ...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

kerim | 24. 11. 2020 | 22:17

celá česká republika.....se po sametovém puči zauzlila

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Mell | 24. 11. 2020 | 20:10

Uzel neškodí jenom jako sexuolog ale i jako znalec v oboru porodnictví a gynekologie kdy značně bagatelizuje porodnické násilí a podílí se tak na jeho legitimaci. Neuvěřitelně neuctivé jsou třeba jeho mediální komentáře k porodu britské vévodkyně z Cambridge, kdy defacto zesměšňoval porodní plány a vůbec právo volby vévodkyně potažmo obou rodičů. To jsou ale jen komentáře které reálně nemají žádný dopad, u posudků je to ale jiné tam pak nastupují následky a legitimizace násilí je prostě velký problém i v porodnictví.

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Kamil Fila | 24. 11. 2020 | 20:44 | reakce na Mell - 24. 11. 2020 20:10

K porodnictví bude taky jeden díl.

+13
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Milada | 24. 11. 2020 | 19:00

Osobně mne nejvíc štve, že psal i do dívčích časopisů a blbnul tak hlavy mladým ještě nepolíbeným slečnám.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

J. | 25. 11. 2020 | 08:37 | reakce na Milada - 24. 11. 2020 19:00

Kdyby jenom slečnám, pubertu jsem prožila v 90. letech, a ty kecy, co jsem vyslechla od rodičů, že jsem asi vadná, když nikoho nemám. Hodně to ovlivnilo můj život, partnera jsem si vybrala, jen abych měla pokoj, a v prvním vztahu jsem zažila domácí násilí.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr Novák | 26. 11. 2020 | 13:04 | reakce na J. - 25. 11. 2020 08:37

Oni Vás rodiče přinutily si někoho konkrétního vzít? A hlásila jste to někde? Do kostela nebo an radnici Vás násilím přivedli?
Naprosto učebnicové kopání, kdy za Vaše špatné a zcela dobrovolné životní rozhodnutí můžou ostatní ... můžete být tedy vůbec ráda že ještě žijete .. mohla jste taky mít kamarády a rodiče co by Vám řekli ať skočíte z okna ... tím nezlehčuji bití ani ten "nucený sňatek" ...

-5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Mell | 9. 12. 2020 | 08:37 | reakce na Petr Novák - 26. 11. 2020 13:04

Vy nemáte žádnou poruchu, vy jste jen normální D***l.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Tomáš | 24. 11. 2020 | 17:56

Fiala

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

MS | 24. 11. 2020 | 14:29

Se zájmem si přečtu. Pan Uzel je nestor povýšenecky paternalistického šovinismu na české mediální scéně. Bohužel není to jen problém p. Uzla, ale a zejména i redakcí, které jeho exhibicim dávají prostor.Holt klikometry a prodané zobrazení reklamy asi mluví
jasně ... Bohužel v zemi, kde se feminismu s odporem zříkají i ženy samotné, budeme na lepší zítřky čekat dlouho.

+26
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petr Novák | 25. 11. 2020 | 22:29 | reakce na MS - 24. 11. 2020 14:29

"v zemi, kde se feminismu s odporem zříkají i ženy samotné,"
Víte on nebude problém v těch normálních ženách, které vidí že se z toho stal boj proti mužům když už tu rovnost ženy dávno mají .... ale to Vy si nikdy nepřiznáte .... Vašim cílem totiž není vyhrát, ale zničit pomyslného nepřítele ... to je Váš problém, ne normálních lidí... prosím řešte si ho zavčas než si moc nebo někomu ublížíte ...
Vám totiž vůbec nedochází, že třeba zaměstanvatelům v soukromém sektoru je to opravdu fuk jestli jste žena nebo muž, je zajímá úplně sprostý kalkul kdo se víc vyplatí, jestli někdo kdo neodejde na mateřskou nebude mít problém každý měsíc a podobně ... nic sexistikého ani osobního v tom nění .... jsou to prostě normální tvrdá data jak se na ně autor odkazuje ... když budou roboti humanoidi tak si nenajmou podnikatelé ani muže ani ženy .. ani jeden nebude totiž tak výkonej a přínosnej jako robot , kterej nejí nespí a jede naplno 24 hodin denně ... ato že někdo prý má víc nebo míň že je jiného pohlaví no ... ona je totiž nejdůležitější smlouva .. a ty bývají shodné v rámci podniku ... jen někdo má totiž víc přesčasů a podobně, takže logicky se potom může nějakým ženám zdát že muži mají víc než oni za stejnou práci .. já třeba zažil vždy pravý opak .. muži v podniku makali 12- 16ky padali na hubu a tu úředničinu prostě dělali k tomu "holky" v kanclu měli na konci měsíce stejně za 8čku .... takže no .... von je všude chleba vo dvou kůrkách ...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Kamil Fila | 24. 11. 2020 | 16:00 | reakce na MS - 24. 11. 2020 14:29

Ano, poslední díl textu bude věnovaný (ne)zodpovědnosti médií, která ho stále oslovují.

Citát:

Tento text není potvrzením Uzlovy důležitosti, v duchu „jenom skutečné osobnosti vyvolávají silné reakce“. Tento text pouze ukazuje, že i někdo nijak zvlášť intelektuálně zdatný, a dokonce vyloženě mátožně líný a neschopný náročnější duševní práce, se může kvůli mediální podpoře stát známým a vlivným.

Zamýšlel jsem tento text jako obžalobu systému, který umožňuje vyniknout někomu, kdo by v západním světě neměl šanci být uznávaný, citovaný a oslovovaný, aby se vyjadřoval k čemukoli aktuálnímu. Je možné, že v jiných zemích s dlouhodobou sexistickou tradicí, jako je třeba Francie nebo Itálie, také mají své Uzly. Ale ti nás nemusejí zajímat, protože je u nás nikdo nepřekládá. Tato série článků chtěla demonstrovat na lokálním případě, že v dnešní době je možné, že pokud se stanete tajtrlíkem v zábavných pořadech, můžete se následně stát veřejnou autoritou a pak už nelze rozlišit, co je vaše tajtrlictví a co odbornost.

Uzlovo velmi pozdní odpoledne se nachýlilo k večeru. Tento text je podrobným poukazem na přežilost a na smrad, který po něm zůstane, i když už nebude nijak aktivně činný. Za posledních dvacet třicet let to negativní již převážilo a zůstane tu dalších deset dvacet let, než se většinový způsob nazírání na daná témata promění k lepšímu. Nyní již Radimu Uzlovi není zač děkovat. Jen doporučit, aby se důchodu odevzdal celou svou bytostí a vzdal se přednášení i různých čestných funkcí v organizacích, kde je pouze na ostudu.

+24
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

MS | 24. 11. 2020 | 21:52 | reakce na Kamil Fila - 24. 11. 2020 16:00

Je mi podobně jak vám, takže si asi oba pamatujeme, že pan Uzel byl takový ten člověk, se kterým občas byl rozhovor v sobotní příloze novin, nebo v rozhlase. Vyjadřoval se různě na témata sexu a intimity. Jeho názory jsou silně poplatné jeho věku a kultuře ve které vyrůstal a jeho vzdělání (viz. výpovědi mladých mediček o chování vrstevníků pana U. na lékařských fakultách). Když pak začali ze západu pricházet témata, která byla o 20 let veřejné debaty před náma, tak celá tahle generace začala zastávat v podstate reakční postoje. Dokonce by mě nepřekvapilo, kdyby pan Uzel byl autorem překladu harassment jako harašení (což má evokovat jakési nevinné pubertální hrátky). Ono to odmítnutí je vlastně i logické. Genereca zavřené v komunistickém lapáku, když konečně mohli vyrazit do světa, poslouchali od těch, kdo mohli celou dobu nerušeně cestovat, že by neměli lítat letadlama, ti co si 40 let nemohli koupit pořádné zboží poslouchali od lidí prežranych osmdesátkovým konzumním šílenství, že mají omezit konzum, a ti co jim hrozilo vězení za vlastnictví videokazety s pornem najednou začal někdo strašit, že v americe vyhazují chlapy z práce, za to že podrželi kolegyni dveře. A někde v tomhle momentě začíná téct voda na Uzlův mlýn protože se to krylo s rozvojem internetových deníků, kde sháněli jakýkoliv obsah, na který někdo klikne. A protože sex sells Uzlova tvorba s důrazem na populární pikanterii prostě své čtenáře má, ať se nám líbí nebo nelíbí, stal se z něho dodavatel článků, které už celou generaci obírají o čas na práci či studium. A s množstvím generovaného textu a věkem úměrného odtrhávání se od reality nutně dochází k těžké erozi kvality. Proto nesouhlasím že mediální prostor dostává kvůli tajtrlikovani. Podle mě je nárůst tajtrlíkováni prostě synergický jev jeho mediální opotřebovanosti a s ní související banalizace obsahu.

+20
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

MK | 14. 12. 2020 | 16:49 | reakce na MS - 24. 11. 2020 21:52

Já ho pamatuju jako slizkého tajtrdlíka už od začátku 90. let. Mám ho zařazeného někde mezi výstupy kabaretní strany NEI, kde se zhmotnily vlhké sny neprivilegovaných strejců na příslovečné papalášské "kurvy, chlast a chlebíčky". Technologie a kanály se změnily, sex prodává pořád.
Autorem překladu "harašení" je Josef Škvorecký.

Že by neměli lítat letadlama lidem začal říkat mladý Stropnický před pár lety. Rozhodně to nebylo nikdy slyšet od lidí, kteří mohli za normalizace cestovat - což byli aparátčíci, top nomenklaturní kádři a špičky popkultury nebo sportu. (A ani oni tehdy nemohli cestovat zdaleka tak nerušeně jako kdokoli v 90. letech.)
Pokud někdo říkal, že se má omezit konzum, pak to opět nebyli lidé přežraní osmdesátkovým konzumním šílenstvím, ale spíš takoví, co buď celou tu dekádu nosili tři flanelové košile nebo ještě měli dupačky a plíny.
Za samotné vlastnictví videokazety s pornem vězení nehrozilo.
Ta úvaha není špatná, ale spojování naprosto nesouvisejících skupin lidí je úplně mimo.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Barbora | 10. 12. 2020 | 18:26 | reakce na MS - 24. 11. 2020 21:52

Wow, lepe bych to neformuloval.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Lenka | 24. 11. 2020 | 14:09

Hezky napsané, těším se, pane Filo, na pokračování. Hodně zdaru a hlavně zdraví v dnešní době.

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Tereza | 24. 11. 2020 | 12:59

Skvělý článek, těším se na pokračování!

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Tomek | 24. 11. 2020 | 12:24

Kandidát za stranu zelených, co chcete. Tam to byl vždycky samej exot.

-17
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Adam | 24. 11. 2020 | 12:10

Osobně si nejsem jistý, jestli si Uzel per se zaslouží podobný rozsah a udrží moji pozornost, je to pro mnohé připitá mluvící hlava z televizních silvestrů spíš než akademická autorita - Uzel je akademikem a klinickým odborníkem asi do té míry, do jaké je Láďa Hruška řemeslníkem, je to zkrátka už jenom gimmick. Myslím, že by bylo užitečnější to extrapolovat i na další "vilné moudré starce" z oblasti psychiatrie, sexuologie a partnerského poradenstí a ptát se, proč všichni hegemoni těchto oboru u nás jsou už padesát let stárnoucí seladoni betonující mužský status quo. Vzpomeňme třeba na prasečkářsko-šovinistické "recepty na život" od v normalizačních inscenacích vystupujícího MUDr. Miroslava Plzáka, ostatně i názory dnes tak populárního Radkina Honzáka - vše sebe-serializující narcistní autoplagiátoři, podle nichž se "svět zbláznil" a normalita spočívá v tom, že muž má svůj klídeček, kolem kterého žena-hospodyňka inscenuje žádoucí divadlo a přehlíží donebevolající nevěry a excesy.

+16
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Kamil Fila | 24. 11. 2020 | 12:16 | reakce na Adam - 24. 11. 2020 12:10

Tak k Miroslavu Plzákovi se to samozřejmě dostane. Jinak chápu, že třeba dost lidí nevím, o čem všem Radim Uzel psal nebo přednášel nebo říkal v rozhovorech. Ale ta témata jsou právě tak univerzální, že by celý seriál měl směřovat k tomu, o čem píšete v komentáři.

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Miroslav | 24. 11. 2020 | 12:04

Na tuto sérii jsem se těšil už od chvíle jejího oznámení. Kamil si zaslouží uznání už jenom za to, že se tou hordou příšerných textů a rozhovorů rozhodl prokousat. Snad Uzel zareaguje a rozpoutá se veřejná debata.

+29
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Michal | 24. 11. 2020 | 11:58

Tento pán mi vstoupil do života pouze díky jednomu geniálnímu vtipu, možná znáte: Reportáž v rádiu: "Zeptali jsme se známého českého sexuologa na nejspolehlivější metodu antikoncepce. Rada byla prostá: radim uzel." :o)

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Dadance | 24. 11. 2020 | 11:46

Táta vždycky, když jsem se rozčilovala nad Uzlem, říkal: ,,Co bys chtěla od toho gynekologa."
Táta a jeho spolužák na medicíně si totiž vyhlédli sexuologii jako svůj budoucí obor. Profesor Vondráček jim tehdy řekl, že na to je potřeba znát dobře endokrinologii a psychiatrii. Táta začal s endokrinologií - a zůstal u toho celý život. Jeho spolužák to samé v bledě modrém s psychiatrií.

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Anna Šochová | 24. 11. 2020 | 11:26

Pana Uzla znám osobně. S jeho prezentací na veřejnosti v rámci reklamy mám problém. Jeho opakování se znám, zrovna besedu v domově důchodců vnímám jako osvěžující,vtipnou, na úrovni. Jeho sebevědomí znám také. Kdysi jsem s ním měla malý spor ohledně popularizace antikoncepce, kvůli rizikům prvních pilulek, na která jsem byla dotazována. Spíš mi vynadal. Beru ho tedy jako zábavného machistického společníka, proti článku nemám výhrady.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Filip | 24. 11. 2020 | 10:45

To je tak, kdyz pan novinar, asi neomarxisticky progresivista (kteri dnes chteji zpochybnit vsechno a vsechny, protoze to studovali) prida do clanku politiku a da tam fotku jak sedi Uzel s Ovarem u jednoho stolu, tim padem clanek odsoudil do skarpy a hnusu politiky.
No a stupidos typu Garcdavsky a podobni mu na to skoci. Prava podstatna pointa clanku se tim upozadi, ale o to panu "pseudo-novinari" jde.

-20
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Kamil Fila | 24. 11. 2020 | 14:32 | reakce na Filip - 24. 11. 2020 10:45

Další články se obejdou bez Miloše Zemana i jakéhokoli probírání politického angažmá Radima Uzla. V tomto díle to má pouze tu funkci, že Miloš Zeman udělil Radimu Uzlovi medaili za zásluhy. Jinak Radim Uzel Miloše Zemana omlouval, že má právo mluvit na veřejnosti vulgárně. Jisté propojení mezi nimi je neoddiskutovatelné.

Jinak si nejsem jistý, co by mělo být špatného na tom někoho kritizovat na základě podložených argumentů.

Ani není jasný váš postoj, pokud Miloši Zemanovi říkáte ovar, a následně se vám nelíbí text, který ukazuje, v čem Miloš Zeman nezastává prezidentskou funkci důstojně.

Pointou článku jinak je, aby si média aktualizovala adresáře odborníků a aby Radim Uzel přestal být soudním znalcem a pedagogem.

+14
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 24. 11. 2020 | 23:27 | reakce na Kamil Fila - 24. 11. 2020 14:32

Od konce:
V zásadě souhlas. Ale.
Pokud chcete, aby si média aktualizovala seznam odborníků, měl by jste to napsat do těch médií, ať už přímou výzvou nebo přes nějaký článek.
Čtenost tohoto webu a skladba čtenářů v tomto ohledu mnoho neslibuje.
Nikdo z nás nemládne a s postupujícím věkem jdou některé vlastnosti člověka do kytek a jiné se naopak zvýrazňují. Přičemž úbytek zpravidla převažuje.
I proto by měl být Radim Uzel už nahrazen někým zkušeným, ale o generaci mladším, řekněme okolo 45-50 let.
S Milošem Zemanem to jde poslední dva roky už taky viditelně z kopce, bohužel česká politická scéna je plná naprostých nýmandů, a tak mezi nimi Zeman stále ještě svým politickým přehledem ční jako Žižkovský vysílač nad Prahou.
Ten vtip o Claudii Schifferové jsem od něj kdysi slyšel v televizi - jeho pointa je ale namířena proti Václavu Klausovi, ne proti ženám.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Kamil Fila | 25. 11. 2020 | 02:42 | reakce na Petr C. - 24. 11. 2020 23:27

Seriál bude mít cca 15 dílů, jeho věhlas bude postupně narůstat, chystá se i podcast a další akce, které nebudu teď prozrazovat. Mám poměrně snadný přístup do mnoha médií, čili se o tématu dozví dost lidí. (Jen během dneška mě kontaktovala dvě jiná média.) Navíc si nemyslím, že by média reagovala jen na samotný poslaný seznam. Důležité budou argumenty, které Radima Uzla odhalí jako velkého šarlatána.

Ano, JEDEN ze vtipů o Claudie Schifferové je i o Václavu Klausovi, ale není vyloženě proti němu. Je spíš o tom, že Miloš Zeman bude souložit s Claudií Schiffer. Pak je tu druhý vtip o tom, jak Miloš Zeman chce být mýdlem ve sprše Claudie Schiffer. Ani jeden z vtipů není namířený přímo proti ženám, jen vytváří Miloši Zemanovi uměle určitou sexuální auru. Jde o to mít silácké a rádoby šokující řeči, aby to vypadalo, že je lidový. Jiné uvedené příklady v článku už mají jinou povahu.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Michael | 24. 11. 2020 | 09:53

Prasata jsou každopádně všichni muži, Uzel asi vyjimka nebude, ale o to zde, ostatně jako vždy na netu, vůbec nejde DDDD.

-89
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Milan | 1. 12. 2020 | 08:20 | reakce na Michael - 24. 11. 2020 09:53

Každej soudí podle sebe. Jestli jsou pro Tebe všichni muži prasata, pak asi prase jsi.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Michael | 28. 11. 2020 | 18:36 | reakce na Michael - 24. 11. 2020 09:53

Jsem ročník 1966 a počet negativních reakcí je mi symbolem, že jsem píchl do vosího hnízda. 66 negativních a ani jedno pozitivní. Svědčí to o tom, že čeští muži jsou spíše PIČE, než prasata. Ovšem to je zase urážka každé ženy. Muži svým uvažováním nesahají ženám ani po kotník. Ale co já s tím na internetu, že.

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Karel | 24. 11. 2020 | 08:29

Uzel je něco jako Sovětský svaz. Taky je tu s námi na věčné časy.

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Miroslav Garcdavský | 24. 11. 2020 | 07:48

Uzel není žádný odborník, ale uslintané, staré, sexistické, prase - stejně jako
jeho přítel Zeman.
Z obou trapnost přímo čiší a když oba potí své nesmysly , člověk má pocit studu .

+142
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jouda | 24. 11. 2020 | 08:47 | reakce na Miroslav Garcdavský - 24. 11. 2020 07:48

No o tom zadna, Uzel i se Zemanem jedno jest, stari tupci zamereni svym PR na tupe vohnouty.

Citujme ale autora:
"Mediální sexuolog zde nefiguruje jen jako individuum, ale prostředek ilustrace myšlení části české společnosti."

Takze tu budeme mit klasicky feminazi strawman, kdy postoje extremniho idiota budou vztazeny na cele spolecenske skupiny a vydavany za beznou normu.

Sam se tesim, co z vojina Jasanka v pristich dilech vyleze.
Budou prasata vsichni chlapi, nebo jenom specializovany subset?

Nechme se prekvapit, prasata.

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Kamil Fila | 24. 11. 2020 | 10:59 | reakce na Jouda - 24. 11. 2020 08:47

Straw man to určitě nebude, to vám můžu garantovat. Budou tu velmi konkrétní výroky Radima Uzla a budou jich desítky a desítky. Přičemž se bude ukazovat, v čem zcela jasně faktograficky lže, mlží, dezinterpretuje nebo prostě škodí konkrétním lidem.

+15
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

MUDr. Prase | 24. 11. 2020 | 11:41 | reakce na Kamil Fila - 24. 11. 2020 10:59

Pan Jouda, pokud tedy mohu interpretovat, nepředpokládá, že pěkně nedoložíte páně Uzlovy úlety a že jich bude málo. Jeho obava je, že všecky chlapy v Česku zobecníte na Uzle. Tedy – a to už říkám za sebe – jestli mediální realitu vychýlenou od skutečnosti na jednu stranu akorát nenahrazujete mediální realitou vychýlenou na stranu druhou.

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Kamil Fila | 24. 11. 2020 | 12:03 | reakce na MUDr. Prase - 24. 11. 2020 11:41

Ne, nevidím žádný důvod ke zbytečným generalizacím. Nevěřím na to, že "všichni muži jsou prasata", nebo že existuje nějaká obecná mužská vina apod. Generalizace naopak vyčítám Radimu Uzlovi. Nejde ale pominout, že má vliv. A snažím se i popsat, jak se ten vliv projevuje.

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Milan Chvojka | 24. 11. 2020 | 08:46 | reakce na Miroslav Garcdavský - 24. 11. 2020 07:48

Pan Uzel je dalším příkladem toho, že napříč různými médii dostávají velký prostor "skuteční odborníci". Jako civilizace jsme se dostali na nějaké pomyslné dno. Nemyslím si, že je to zcela vinou sdělovacích prostředků a různých zájmových skupin, ale stavem společnosti a její poptávkou. Pokud ze společnosti mizí pozitivní vzory s jasnou životní vizí a čistým štítem a lidé jsou schopni dosadit do čela státu profesionálního hulváta a na dalších postech jsou lidé s pochybnou minulostí nebo lidé se statusem odborníka, ale s pochybným mravním základem, pak se nedivme že situace v nižších sférách nemůže být lepší.

+14
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Karel Vesecký | 24. 11. 2020 | 09:43 | reakce na Milan Chvojka - 24. 11. 2020 08:46

Základem společnosti je muž a žena, kteří jsou schopni reprodukce. Všechno ostatní jsou přirozené odchylky, které když tomuto procesu nepřekáží, tak není co řešit. Muže a ženu nikdo a nic nenahradí.

+14
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 24. 11. 2020 | 22:50 | reakce na Karel Vesecký - 24. 11. 2020 09:43

A vo tom to je.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Podroužek Stanislav | 24. 11. 2020 | 09:42 | reakce na Milan Chvojka - 24. 11. 2020 08:46

S ohledem na naší hulvátsky a netolerantně se vyvíjející, porevoluční společnost nových, mladých, zkušených a "vše znajících a všemu rozumějících" občanů si myslím, že pan prezident reaguje celkem adekvátně. Vždyť poslechněme si některé "hovory" našich volených zástupců z poslanecké sněmovny. A to tam ještě není pan starosta z Řeporyj.

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr | 24. 11. 2020 | 07:14

Za toto lze dostávat peníze? To je zajímavé čím se může člověk živit. Já bych za to nedal ani korunu.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Magdalena | 24. 11. 2020 | 06:47

Uzel byl vždy jen nechutný. Zajímalo by mě, kdo tohle může mít doma. Ta ženská v sobě musí zapřít vše lidské.

+11
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel | 24. 11. 2020 | 07:56 | reakce na Magdalena - 24. 11. 2020 06:47

Uzel je obyčejný podvodník. Ale reklama na "mužem hned" a další nesmysly vynášejí.
A když jsou ti, kterým TO přestává fungovat naivní, tak ať si na nich pomůže.
Nicméně jím v minulosti masívně podporovaná perorální antikoncepce především poškozovala ženy, především mladé. Místo aby narovinu řekl, že otěhotnět nelze například při velice příjemném o r á l n í m sexu ( ať spolknutí nebo vyplivnutí spermatu, to záleží na chuti ženy), tak od firmem dostával obrovské peníze za reklamy na perorální antikoncepci. Uzle, jak málo stačilo říci, že místo p e r o r á l n í ho má být způsob o r á l n í !

-8
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Mila | 24. 11. 2020 | 05:54

Dobře Kamil! Už se těším!

+15
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Karel | 24. 11. 2020 | 01:19

Bože, zase jeden mladý, perspektivní, inteligentní, flexibilni feminista, který zkonzumoval Šalamounův exkrement.... Ale co, když nic lepšího neumí a uživí ho to, ať jde do toho .

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Kamil Fila | 24. 11. 2020 | 12:13 | reakce na Karel - 24. 11. 2020 01:19

Jsem tak mladý, že je mi 40 let. Jsem tak neschopný psát o ničem jiném, že jsem napsal stovky článků o něčem jiném. Neumím se živit ničím jiným, a proto jsem šéfredaktor nejčtenějšího filmového webu v republice. Víte, existuje taková věc, jmenuje se Google a umí báječné věci...

+28
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr Novák | 25. 11. 2020 | 23:48 | reakce na Kamil Fila - 24. 11. 2020 12:13

Tak tohle nebyla ani tak skrytá, jako naprosto přímá reklama na jistou společnost ... že se nestydíte...

-6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Karel Vesecký | 24. 11. 2020 | 10:13 | reakce na Karel - 24. 11. 2020 01:19

Feminista proto, že mu to vydělává. V tomhle tom si s Uzlem může podat ruku. Chlap s koulema to ale není.

-4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Tereza Matoušková | 24. 11. 2020 | 15:01 | reakce na Karel Vesecký - 24. 11. 2020 10:13

Nejznámějším tuzemským podporovatelem feminismu a ženských práv byl T. G. Masaryk. To taky nebyl chlap s koulemi? V tom případě asi člověk evidentně nepotřebuje "koule", aby to dotáhl celkem daleko... :-)

+23
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 24. 11. 2020 | 23:13 | reakce na Tereza Matoušková - 24. 11. 2020 15:01

T.G.Masaryk byl hodně složitá osobnost. Najdeme u něj mnoho stránek dobrých a také stránky méně dobré. Vliv jeho manželky a její rodiny na jeho činy bych označil spíše za negativní, protože ho tento americký pohled nechápající poměry ve střední Evropě ovlivňoval v jeho politickém rozhodování a přispěl k mnoha jeho chybným nebo necitlivým rozhodnutím v době předválečné, za války i v dobách republiky.
S těma koulema je to diskutabilní, rozhodně na tom ale byl lépe než jeho žák a spolupracovník Edvard Beneš, kterému dějiny daly vyžrat všechny politické chyby, kterých se s Masarykem dopustili.

Ale to, že Masaryk prosazoval vyšší zohlednění ženských práv, než byl tehdy obvyklý standard Kinder-Kuche-Kirche považuju za pozitivní.
Ženská práva jsou jedna věc, feminismus je věc druhá. To by bylo na delší rozbor.

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Mužská práva | 25. 11. 2020 | 00:38 | reakce na Petr C. - 24. 11. 2020 23:13

Běžte raději něco navařit, ty vaše výblitky se nedají číst.

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Denis | 24. 11. 2020 | 02:26 | reakce na Karel - 24. 11. 2020 01:19

Nene, to je pořád jeden a ten samý.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu