Dopřejte si půlden pro sebe. Vstupenky na Feel Good by Heroine v prodeji zde!

Zalando podporuje sebevyjádření a individualitu v kampani Luxus podle vašich představ

07. září 2021

Zalando, přední evropská platforma pro módu a životní styl, představuje novou kampaň „Luxus podle vašich představ“ vytvořenou se zaměřením na kategorii Zalando Designer, unikátního prostoru s luxusní módní inspirací. Kampaň tvoří interaktivní digitální filmový zážitek od režiséra Vincenta Haycocka a kolekce skvělých fotek of Coco Capitána, všechny ve stylingu Ib Kamary.

Foto: Zalando

Film s názvem „Život Liberty“ vypráví dvojí příběh o Leovi a Liberty, které oba hraje americký*á herec*čka Lachlan Watson. Jako tvář kampaně by měl*a Watson přitáhnout k Zalando Designer především Gen Z. Film je založen na dvou realitách a kinematograficky zachycuje každodenní život Lea a realitu Liberty na sociálních sítích. Obě postavy vyjadřují svůj vlastní styl za pomoci módy z luxusní sekce Zalando Designer. Právě jejich sebevyjádření, jejich outfity a interakce probouzí k životu hlavní motto kampaně: „Luxus podle vašich představ“. 

Film je rozdělen do tří epizod, během kterých plynule integruje TikTok a interaktivní portál, který umožňuje sledujícím ihned zobrazit použité outfity a kolekce. V těchto momentech ve filmu vystupuje i několik evropských tvůrců obsahu, kteří hrají po boku Lachlan*a Watson*a - včetně francouzského modela Williana Ernulta, španělské herečky, umělkyně, modelaky a LGBTQI+ aktivistky Jedet, italské herečky a stylistky Stephanie Glitter a německého modela a TikTokera Nica Thiema.

Kampaň ‚Luxus podle vašich představ' míchá progresivní vizuální estetiku, vyprávění Gen Z dramatu a interaktivní nakupování se světem TikToku a proplétá vše do společného narativu. Měli jsme ambici vytvořit inovativní, osobitý a pohlcující zážitek, který uvede Zalando Designer nezapomenutelným způsobem”, komentuje kampaň Natalie Wills, ředitelka marketingu Zalanda. „Kampaň dále podtrhuje ambici Zalando Designer stát se výchozím bodem pro módu pro Gen z a mileniály, kde mohou nakupovat nezávislé, moderní i luxusní značky, které reprezentují jejich hodnoty.

Kampaň bude spuštěna v různých formátech - od „social-first“ digitálního filmu režírovaného Haycockem, přes využití fotek od Capitána v OOH a DOOH, personalizovaný marketing, placené i vlastní kanály, na webu, v aplikaci a vlastních sociálních sítích. Tato 360° kampaň byla vytvořena ve spolupráci s kreativní agenturou Anomaly Berlin a poběží dva týdny v Německu, Španělsku, Itálii, Francii, Rakousku, Švýcarsku a České republice.

Foto: Zalando

Sezónní Designer kampaň je součástí širší expanze Zalando Designer, která zahrnuje rozšíření o dalších více jak 50 značek včetně například Missoni, Christopher Kane a 032C, stejně jako personalizovaný zážitek, který chce zákazníky inspirovat a pomoci jim objevit luxusní a méně známé módní značky v online prostředí,“ říká Anaheta Metghalchi von Berenberg, Buying Director Designer v Zalandu. „Se Zalando Designer chceme podpořit pozitivní změnu pro zákazníky i průmysl prostřednictvím spoluprací a kreativního obsahu a s rostoucím portfoliem udržitelnějších, diverzních a inkluzivních značek.

Foto: Zalando

Aktuální číslo

  • o tom, jak rodí ženy, rozhodují muži
  • BDSM coming out
  • Malý, tlustý, plešatý? Body shaming se týká i mužů. Promluvili Čestmír Strakatý, Šimon Holý, René Levínský a Jordan Haj
  • Budoucnost je rostlinná
Popup se zavře za 8s