Diskuze k článku:

Masturbací k sebepoznání a lepším vztahům

Váš komentář:

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

kopretina | 6. 11. 2020 | 11:33

Neumím si představit, že existují ženy, které nemasturbují. Vždyť jak jinak mohou znát svoje tělo? To si pak ani ten sex nemůžou pořádně užít... i když teda vím, že jsou ženy, které sex provozují jen z "povinnosti" (a není jich málo)... s chlapama to často je úplně o ničem. Ale to je opět problém nás žen, když jim neříkáme co chceme a raději předstíráme orgasmus, aby to už skončilo nebo abychom jim udělaly radost - což je právě důsledek toho, že hodně z nás nezná svoje těla. Ženy, vy snad z toho sexu nechcete mít něco taky pro sebe? Já osobně jsem vždycky dost zklamaná, když musím chlapovi vysvětlovat jak to má dělat, protože přede mnou spal jen s ženskýma, který prostě jen občas roztáhly nohy, aby jim dal pokoj (a to ještě musím dávat pozor aby se neurazili, když jsou přesvědčení, že jsou úžasní, protože jim nikdy nikdo nedal najevo, že to tak není). A naprosto nechápu tu část, kde slečna (paní?) mluví o tom, že masturbace ve vztahu je selhání.. co je to za hloupost? Masturbace přece není totéž co sex, absolutně to nejde srovnávat. Jak tě může partner v posteli potěšit, když ty sama nevíš jak na to? Věř tomu, že každej chlap si to dělá sám, i když partnerku má a nesouvisí to s tím, že by mu partnerka nestačila. Někdy chce člověk prostě jen ten orgasmus bez nějakých tanečků okolo a tečka. Proč bychom si taky nemohly užívat? A používat pomůcky mi připadá naprosto běžné a normální (možná jen moje sociální bublina, ale klidně si s kamarádkama i dáme tip na dobrej "kousek"), divím se, že v dnešní době existuje někdo kdo to vnímá jako něco divného nebo něco co by nikdy nezkusil... vždyť existují jen pro naše potěšení a je tolik možností... Chápu to u silně věřících osob, kterým to zkrátka nedovoluje jejich zbožnost nebo asexuálních lidí, kteří zkrátka erotiku nijak neprožívají, ale jinak mi to nedává smysl.

+162
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Jana J. | 6. 11. 2020 | 22:58

Že si za to můžeme samy? Děláte si legraci? I když se odvážíme muži říct, co by se nám líbilo, ale on na to kašle, tak to je naše vina??? Když nastiňovat, říkat, navádět ruce, říkat tohle ano, tohle ne, je houby platné, tak to za to si můžeme samy? Vždyť ty chlapy to v podstatě nezajímá! Jedou si svoje pro sebe!

-13
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Všech 27 komentářů v diskuzi

Honza | 25. 11. 2020 | 04:14

Dámám, které mají problémy s orgasmem, doporučuji "vygůglit" téma ženská ejakulace. Sice se to přímo netýká masturbace, nicméně pokud naleznete ve své vagíně bod G, nebo A, můžete s pomocí partnera a orálního laskání, dosáhnout netušených "výšin". Funguje to i s pomocí vlastních prstů, i když poněkud krkolomně. Při "samoobsluze" je lépe využít vibrátoru, (nikoli tvaru dilda) který stimuluje onen bod A, nebo G jednou rukou a tou druhou dráždit klitoris. Jakmile dospějete do stadia, kdy se vám bude chtít močit, nezadržujte tento pocit a naopak zatlačte, nebo nestahujte svěrače. Každopádně je lepší, když tuto techniku provozujete s pomocí partnerových prstů a jeho jazyka. Je ovšem třeba naprostého "vypnutí mozku" a vysokého vzrušení třeba po půlhodině mazlíčkování. Výsledek sice nikdy není stoprocentní, ale když je, určitě bude stát za námahu oběma partnerům. Tedy pokud nejsou příliš puritánští... Také je dobré pod zadeček dámy (pro jistotu) nasunout nepropustnou podložku... Při testování přeji úspěch!

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Radka | 13. 11. 2020 | 17:35

Opravdu je načase skoncovat s tím hloupým klišé, že pokud masturbuje žena ve vztahu, tak je asi partnerem sexuálně neuspokojená. Výzkumy ukázaly, že čím více mají ženy partnerského sexu, tím více masturbují (u mužů to je naopak - čím víc sexu v páru, tím potřeba masturbace klesá). Má osobní zkušenost to potvrzuje, naopak když jsem single, mé sexuální potřeby klesají na naprosté minimum.

Pak bohužel ale potkáte muže, které překvapí a téměř urazí, že máte doma vibrátor... Naštěstí je ale i dost těch, kteří vám jej sami koupí :)

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Monique | 9. 11. 2020 | 16:22

Souhlasim. Masturbaci miluju a vubec neresim kdo si o ni co muze myslet...

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Michal | 9. 11. 2020 | 09:35

To bezpochyby, nejlepší je to po příchodu na návštěvu v rámci lepšího vztahu si stáhnout gatě a začít si honit fogla ! Neskutečně tím potěšíte všechny zúčastněné !!!

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

CAD | 6. 11. 2020 | 14:42

K tématu doporučuji web http://www.cadpress.sk/sexualita.htm

a knihu
LÉČIVÁ LÁSKA -
KULTIVACE ŽENSKÉ SEXUÁLNÍ ENERGIE

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Karel | 6. 11. 2020 | 12:21

Masturbace u ženy může být pro partnera velmi vzrušující a inspirativní. Manželka masturbuje vesměs pravidelně i několikrát týdně. Svého vrcholu dosahuje zpravidla maximálně do několika minut. Někdy jen sama se sebou, jindy za mé asistence. Je velmi spokojená a společný sex nám to jen prohlubuje. Domnívám se, že většina žen i mužů alespoň občas se uspokojuje i touto formou. Jen si myslím, že nemusí být předmětem rozhovorů mezi přáteli. Jsem pro uchování intimnosti.

+18
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Simona | 6. 11. 2020 | 13:37 | reakce na Karel - 6. 11. 2020 12:21

To je hezké, že máte takový vztah s manželkou, moc vám závidím a přeju vám to. Já mám v tomhle strašné zábrany, v sexu mi nevadí skoro nic, ale nedovedu si představit, že bych před partnerem masturbovala... Je to pro mě strašně intimní záležitost. Prostě mám pocit, že při tom vypadá trapně, i když vím, že to tak není. Což je možná důvod, proč nedokážu dosáhnout orgasmu při sexu.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Honza | 25. 11. 2020 | 03:11 | reakce na Simona - 6. 11. 2020 13:37

Zkuste překonat stud a masturbovat přímo při souloži. Muž si toho nemusí všimnout, zejména při poloze zezadu. Moje partnerka si pomáhá na poštěváčku v podstatě při jakékoli poloze a dosáhne orgasmu dřív, než já, což je dost žádoucí... A pokud o tom chlap ví a uvědomuje si to, ještě jej to vzrušuje.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Karel | 6. 11. 2020 | 14:40 | reakce na Simona - 6. 11. 2020 13:37

Na louce najdeme mnoho druhů rostlin. Lidé jsme také rozmanití. Každý si najde svůj přístup, cestu. Moc důležité je rozumět druhému. Nic nedělat proti jeho vůli, být si vzájemně oporou, vyslechnout, porozumět, případně poradit. Radovat se z blízkosti partnerky, partnera. Podpora, uznání, pochvala, pohlazení. Raduji se s manželkou již přes třicet let trvajícího manželství. A na odlehčení, v milování nejde o rekordy či přehnané výkony:-)

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Anona | 6. 11. 2020 | 11:49

Poznat své tělo je základ. Masturbace pomáhá naučit se uvolnit s vědomě používat vnitřní svaly. Osobně mi nejvíc udělala sluzbu před porodem. Pravidelný nejen sebeorgasmus mi pomohl, aby porod byl velmi rychlý, přesně jsem věděla jak tlačit, poranění téměř žádné. Tri dny po porodu skoro nejde poznat, že jsem rodila, když odmyslim stále nafoukle bříško. A zároveň nechápu, jak je možné partnerovi nakecat, že orgasmus proběhl, kdyz neproběhl. Jsou asi tři druhy, a každý se projevuje jinak a jde to cítit.. I muž to cítí.. Křeče ve vagine, různé druhy vytoku....

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Lena | 6. 11. 2020 | 12:23 | reakce na Anona - 6. 11. 2020 11:49

Pokud chlapovi všechny předchozí partnerky orgasmus předstíraly nebo si jen myslel, že je udělal, tak docela chápu, že to nepozná ?? Ale i nám se stalo, že se muž divil, kdy to proběhlo. Myslel, že si to prostě jen užívám, a já už se dávno snažila udělat dobře jemu ?? A mimochodem, žena může mít ještě mnohem víc typů orgasmu než tři. Muž říkal, že nám to závidí, u nich je to takový na jedno brdo ??

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel | 6. 11. 2020 | 21:42 | reakce na Lena - 6. 11. 2020 12:23

Nezbývá než s vaším mužem souhlasit. Podle mne muž vlastně orgasmus nemá, jedná se jen o ejakulaci s příjemným pocitem, okamžik a je po všem. Myslím si, že příroda v tomto byla k nám mužům dost sobecká. Opravdu vám ženám závidím ty prožitky při orgasmech, každý jiný, někdy "malá smrt" , jindy celá řada orgasmů za sebou, atd. Chtěl bych to alespoň jednou v životě také prožít. Všude se neustále opakuje téma žen bez orgasmu, ale i reakce vás žen zde, pouze potvrzuje, že si většina těch bez orgasmu za to vlastně může sama, neboť nezná své vlastní tělo a jak s ním zacházet. Zdravím všechny zde

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Radka | 13. 11. 2020 | 17:35 | reakce na Pavel - 6. 11. 2020 21:42

A myslím, že neschopnost dosáhnout orgasmu není ani tak o neznalosti vlastního těla jako o mentální schopnosti ztratit nad sebou kontrolu. My ženy jsme hrozně zvyklé se pořád hlídat, myslet na to, jak u čeho vypadáme atd. Děsí nás dát věcem volný průběh.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Honza | 25. 11. 2020 | 03:17 | reakce na Radka - 13. 11. 2020 17:35

Přesně tak. Chce to vypnout mozek se starostmi a věnovat se jen momentálnímu prožitku. Občas pomůže i nějaká ta sklenka... Ovšem masturbace od útlého věku hodně pomáhá.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Radka | 13. 11. 2020 | 17:32 | reakce na Pavel - 6. 11. 2020 21:42

No já nevím, jestli to o té výjimečnosti ženského orgasmu není též nějaký mýtus nebo jestli se to nepřeceňuje :) Nemyslím, že se ten prožitek tak liší od mužského, a ano mám orgasmy sama i s partnerem a vaginální i klitorální. Ale žádná malá smrt to teda není.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel | 13. 11. 2020 | 20:33 | reakce na Radka - 13. 11. 2020 17:32

Tohle téma mne vždy zajímalo, a to jak z osobní zkušenosti, tak též z různých článků apod. Každý člověk samozřejmě funguje různě odlišně, nicméně si myslím, že již pouhý fakt, že ženský orgán má 2x více nervových zakončení než orgán muže, je velice jednoduchý vzorec pro představu toho, komu stimulace těchto míst přináší větší zážitek / tedy asi logicky cca 2x větší zážitek a prožitek /. Na závěr drobný "testík" : který orgán na lidském těle jako jediný slouží pouze a jedině k rozkoši? Ano, opravdu to není penis, ale samozřejmě klitoris. Přeji hezký den všem

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jana J. | 6. 11. 2020 | 22:58 | reakce na Pavel - 6. 11. 2020 21:42

Že si za to můžeme samy? Děláte si legraci? I když se odvážíme muži říct, co by se nám líbilo, ale on na to kašle, tak to je naše vina??? Když nastiňovat, říkat, navádět ruce, říkat tohle ano, tohle ne, je houby platné, tak to za to si můžeme samy? Vždyť ty chlapy to v podstatě nezajímá! Jedou si svoje pro sebe!

-13
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Honza | 25. 11. 2020 | 03:04 | reakce na Jana J. - 6. 11. 2020 22:58

Ano, ve Vašem případě si za to můžete sama, protože dopustíte žít se sexuálním buranem, kterému je šumafuk, jestli Vás uspokojí, nebo ne. Jako mužský, který "napravoval" spoustu podobně postižených žen o tom vím své. Musíte si pro život holt vybírat muže, jejichž krédem je v první řadě uspokojit partnerku a potom teprve sebe. Bohužel, ze zkušenosti vím, že těch sexuálních buranů bude na světě asi víc, než těch normálních...
A mimochodem, žen, které se nestydí, aby muži řekly, nebo naznačily co jim dělá dobře a co chtějí, je jako šafránu! To je také moje letitá zkušenost k jejich škodě... Muže nebaví toto zjišťovat, protože to trvá dlouho a výsledek není většinou nikdy stoprocentní.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jiří | 12. 11. 2020 | 09:18 | reakce na Jana J. - 6. 11. 2020 22:58

Madam, to, že je váš chlap k ničemu, vás neopravňuje házet všechny do jednoho pytle.
Já udělám své ženě, co jí na očích uvidím

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

fialka | 11. 11. 2020 | 08:08 | reakce na Jana J. - 6. 11. 2020 22:58

je to Vaše vina, když máte takového vola :-D

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel | 7. 11. 2020 | 20:11 | reakce na Jana J. - 6. 11. 2020 22:58

No, co na vaši reakci říct? Asi jen to, že jste si nejspíš nevybrala správného / a normálního/ chlapa, ale sobce. Co to máte za "chlapy"??? U žen je to ale často podobné-nechat se obsloužit a partnerovy potřeby ji nezajímají. Vzhledem k tomu, že i jedna a ta samá žena má dost často i výrazně odlišná přání a potřeby, uvítám vždy jakoukoliv nápovědu, co zrovna teď je to nejvhodnější. Navíc mne to i víc vzrušuje, když partnerka sama "napovídá". Já si prostě vámi popisovanou situaci nedokážu ani představit. Zbývá jen vám popřát šťastnější volbu při výběru partnera.....

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

kopretina | 6. 11. 2020 | 11:33

Neumím si představit, že existují ženy, které nemasturbují. Vždyť jak jinak mohou znát svoje tělo? To si pak ani ten sex nemůžou pořádně užít... i když teda vím, že jsou ženy, které sex provozují jen z "povinnosti" (a není jich málo)... s chlapama to často je úplně o ničem. Ale to je opět problém nás žen, když jim neříkáme co chceme a raději předstíráme orgasmus, aby to už skončilo nebo abychom jim udělaly radost - což je právě důsledek toho, že hodně z nás nezná svoje těla. Ženy, vy snad z toho sexu nechcete mít něco taky pro sebe? Já osobně jsem vždycky dost zklamaná, když musím chlapovi vysvětlovat jak to má dělat, protože přede mnou spal jen s ženskýma, který prostě jen občas roztáhly nohy, aby jim dal pokoj (a to ještě musím dávat pozor aby se neurazili, když jsou přesvědčení, že jsou úžasní, protože jim nikdy nikdo nedal najevo, že to tak není). A naprosto nechápu tu část, kde slečna (paní?) mluví o tom, že masturbace ve vztahu je selhání.. co je to za hloupost? Masturbace přece není totéž co sex, absolutně to nejde srovnávat. Jak tě může partner v posteli potěšit, když ty sama nevíš jak na to? Věř tomu, že každej chlap si to dělá sám, i když partnerku má a nesouvisí to s tím, že by mu partnerka nestačila. Někdy chce člověk prostě jen ten orgasmus bez nějakých tanečků okolo a tečka. Proč bychom si taky nemohly užívat? A používat pomůcky mi připadá naprosto běžné a normální (možná jen moje sociální bublina, ale klidně si s kamarádkama i dáme tip na dobrej "kousek"), divím se, že v dnešní době existuje někdo kdo to vnímá jako něco divného nebo něco co by nikdy nezkusil... vždyť existují jen pro naše potěšení a je tolik možností... Chápu to u silně věřících osob, kterým to zkrátka nedovoluje jejich zbožnost nebo asexuálních lidí, kteří zkrátka erotiku nijak neprožívají, ale jinak mi to nedává smysl.

+162
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Honza | 25. 11. 2020 | 03:21 | reakce na kopretina - 6. 11. 2020 11:33

Naprosto přesně a výstižně napsáno. Lépe to snad ani nejde!

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Xy | 11. 11. 2020 | 14:47 | reakce na kopretina - 6. 11. 2020 11:33

Ty huso seš úplně mimo, aut. A to se ještě divíš, že s tímhle, nejseš a nebudeš nikdy šťastná... + Xy

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Honza | 25. 11. 2020 | 03:22 | reakce na Xy - 11. 11. 2020 14:47

Nejste náhodou římskokatlický farář, že píšete takovou blbost???

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Simona | 6. 11. 2020 | 13:33 | reakce na kopretina - 6. 11. 2020 11:33

To je nádherně řečeno! Naprosto ve všem s tebou souhlasím. Já třeba nemám orgasmus u sexu, prostě mi to nejde (chlapů jsem měla víc, takže ne, není to v nich). Nikdy bych ho ale nepředstírala, zkrátka vždy partnerovi vysvětlím, že to tak mám a milování se mi líbí i tak, i bez toho vyvrcholení. Při masturbaci ho mám vždycky, ale stejně se to nedá srovnávat se sexem s mužem, je to prostě něco jiného. Přesně jak píšeš-prostě chci orgasmus bez tanečků okolo, vím jak toho docílit a to je vše. Sice se udělám, ale nikdy nemám takový ten pocit souznění jako při milování, ani nejsem tak moc vzrušená. Pomůcek mám dost, nepřijde mi to vůbec jako nic divného. Používám je ale jen s partnerem, samotnou mě to nebaví:-) Toť moje zkušenost.

+14
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Honza | 25. 11. 2020 | 03:27 | reakce na Simona - 6. 11. 2020 13:33

Zkuste masturbovat při souloži, jak už jsem zde někde psal. Ženy podobného typu jako vy, možná třeba díky nepříznivé fyziognomii genitálu, nejsou schopny při klasické souloži dosáhnout orgasmu, tak si pomáhají. Partner, pokud si toho všimne, Vám to určitě vyčítat nebude, spíš naopak...

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu