Diskuze k článku:

„Já proti vám nic nemám, ale ten Pride, ten vám škodí!“

Váš komentář:

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

urban milan | 4. 8. 2020 | 10:02

příroda to zařídila jinak a nemocní jedinci to chtějí zničit svým zvrhlým chováním.

+215
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Mikel | 4. 8. 2020 | 11:49

Takový komentář může napsat buď naprostý primitiv, nebo člověk, který nemá o těchto věcech žádné potuchy.

-72
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Všech 188 komentářů v diskuzi

Kroliki | 9. 8. 2020 | 16:31

Ty jo, panečku.. Časopis si prezentuje jako moderní média ale takový komentáři jsou úroveň Blesku.. Samy hejt, neznalost a šovinismus.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petr C. | 9. 8. 2020 | 13:55

Zazpívejme si:
Pánbu ztratil vliv,
nic není jako dřív.
Lidi nebaví
opačné pohlaví.
Chlap má chlapa rád
a baba babě dává.
Jedni křičí ,,hanba, hanba",
druzí zase ,,sláva, sláva".
...
Jarek Nohavica

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Hana | 9. 8. 2020 | 02:25

Ježíši, dělejte si, co chcete, každému je to šumák. Hlavně pořád neotravujte. Myslíte, že to fakt někoho zajímá, jestli doma máte holku nebo kluka ? Nezajímá. Ale zajímá ho, že nějaká skupina lidí pořád někde vyřvává a upozorňuje na sebe. Teprve tím se lidem znechutíte.

+11
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jawor.z | 8. 8. 2020 | 19:15

Někde jsem četl, že lidi s "jinou" orientaci je asi 4 procenta. Podle toho jak se jim věnují média mám pocit, že je to opačně a měl bych se stydět, že spím ze svou manželkou a ne z kamarádem. Myslím, že po revoluci asi do 2010 byla společnost s touto menšinou celkem tolerantní. Když však přišly festivaly Pride s "pochody tolerance", vše se obrátilo a netolerantních je mnohem více, hlavně kvůli agresivnímu a rozhodně netolerantnímu pochodu. Sám festival by asi nikomu až tak nevadil.

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Antonín Kozubík | 8. 8. 2020 | 16:29

Banda hlupáků, kteří mají potřebu být neustále středem pozornosti. Tahle komunita je naředěná verze sebe sama.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Naidyne | 8. 8. 2020 | 13:22

Jsem holka a jsem na holky. To aby bylo jasno.
No a teď k problému. Nikdy jsem neměla potřebu chodit do ulic abych hrdě nesla plakát "JSEM LESBA". Lidi mě často zařazují do LGBT komunity a já se marně snažím vysvětlit že s touto komunitou nemám nic společného, právě kvůli tomu že nemám potřebu neustále někomu říkat že jsem jaká jsem. Žiju normální život, mám práci kterou dělám ráda a až na pár zákonů a paragrafů, nejsem nijak znevýhodněna oproti ostatním.
Před 40 lety měla komunita LGBT jasně dané za co bojuje a proti komu bojují. Před 40 lety byla tahle snaha získat "lepší" podmínky inteligentní a měla smysl.
Dnešní komunita LGBTQABCDEF ....... je jen banda hlupáků, kteří neustále mají potřebu být středem pozornosti a neustále všem cpát pod nos že jsou stejní i když jsou jiní. A to mě štve. Já jsem taky normální a taky jsem jiná ale nikomu do toho nic není a nemám potřebu se na nějakých akcích hrdě v přední linii hlásit k tomu že jsem lesba. Už jen situace z poslední pár akcí ukazuje že "komunita" je jinde a nejde ani tak o to říci "jsem normální" ale o prezentaci neexistujícího problému který je každému ukradený. Lidi už to štve právě z důvodu neustálého upozorňování a řekněmě si upřímně že i ty akce už nejsou ani o "problému" ale o tom že se tam lidi prochází nazí - tedy bez jediného kousku oblečení - a já si říkám "Co to má společného s tím že jsi na kluky, nebo na holky ?" To že existuje dalších xy problémů nikdo neřeší, ale buďme hodní a opatrní na LGBT komunitu, abychom nebyly za TY ŠPATNÉ.
Tak já ta špatná budu a říkám otevřeně - jděte s tím už do háje a nehrajte si na ublížení chudáčky.
Symbol "PRIDE" tedy barevné logo se mi líbí a nemám proti němu problém, ale když ho vidím po celém internetu, začínám se opět stydět za to že jsem lesba, protože to znamená že jsem prostě zase jiná, ta která potřebuje asi jiné zacházení, ta která má problém asi žít obyčejný život. Z komunity ketrá má v názvu LGBT se stala hrozba pro obyčejné lesby, gaye, transexuály a bisexuály, protože už to dávno není ta organizace která začala bojovat o práva menšin (a ne jen LGBT)

S pozdravem Naidyne "hrdá lesba" která je ublížená a potřebuje všem dávat najevo že je lesba. Taky asi hurá na hrad, protože leby by měly být i presidentkami.

+24
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Milan | 9. 8. 2020 | 22:01 | reakce na Naidyne - 8. 8. 2020 13:22

Jsem homosexuál, je mi 63 a tak jsem už i leccos zažil.
V roce 1989 přišla svoboda, jenže mnozí si dodnes myslí, že ta svoboda přišla jenom pro něj a ti druzí, ti by se měli chovat tak jak já považuji za správné. A tak Naidyne si myslí, že Gay Pride je zbytečná. Ale to si mnozí homosexuálové okolo mě mysleli o snahách po 1989 také. Proč se tehdy měla vyjímat homosexualita ze seznamu nemocí, proč se mělo zavádět registrované partnerství, proč se měly skartovat růžové seznamy, proč, proč, proč??? Vždyť se tady LGBT před 1989 neměli špatně. Homosexualita nebyla trestná už od 60tých let, v takovém západním Německu trestná byla stále, platil tam zákon 175 před válkou, za Hitlera a po válce až do roku 1994 !!! Takže co nám vlastně chybělo?
Jsou homosexuálové, kteří se drží v ústraní, jsou homosexuálové, kteří se rádi ukazují. Oba na to mají nezadatelné právo.
V tom duhovém průvodu jsem šel několikrát, nepřipadalo mi to nějak nepatřičné, tu a tam nějaký vysvalenec ukazoval výsledky...klobouk dolů, vedla šla rodina s dětmi, támhle šly vousaté mažoretky...Potkal jsem spoustu známých, které jsem léta neviděl, hodně jsme se nasmáli, bylo to příjemně strávené odpoledne.
Působil jsem nějaký čas v Německu. Tam je zcela běžné, že nějaké vesnice, městečko, městský obvod uspořádá uliční slavnost, kde se všichni sejdou, pojedí, popijí, zatančí, poveselí. U nás je to naprostá vyjímka. Jedině buzny si to umí zorganizovat.
A Gay Pride není jen průvod, koncerty, výstavy, diskuse, vycházky. Na duhový průvod přijíždí cca 20% lidí ze zahraničí. Ti všichni tady musí bydlet, jíst, utrácet. A tak není divu, že i magistrát šoupne nějaké to přilepšení.
Znám i jiné průvody. Když hraje na Spartě Baník, tak po zuby ozbrojení policisti musí hlídat celou trasu, některé obchody mají zatažené nebo zabedněné výlohy.

Takže milá Naidyne, nikam do průvodu nemusíš, všichni by Tvé rozhodnutí měli respektovat stejně jako Ty bys měla respektovat, že jiní holt rádi slaví.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Vladimír Procházka | 10. 8. 2020 | 10:26 | reakce na Milan - 9. 8. 2020 22:01

Cituji a reaguji:

1) "Jsou homosexuálové, kteří se drží v ústraní, jsou homosexuálové, kteří se rádi ukazují. Oba na to mají nezadatelné právo."

O tom "nezadatelném právu" ukazovat se si dovoluji polemizovat. Stále platí to co spousta lidí při svém chování opomíjí a sice, že: "Práva jednoho končí tam, kde začínají práva druhého." Tedy pokud se ukazují, tak by to mělo být v rámci určitých zažitých společenských konvencí. Teď reaguji na Pride festivaly obecně. Kostýmy prosím, ale např. toto už do ulic nepatří. Festival nefestival, to mi nikdo nevymluví.

https://theincredibletide.wordpress.com/2013/04/11/homophobia/gay-pride-2011-paris/

Uznávám, 90-95% lidí v průvodu jde normálně oblečená, s duhovými transparenty, parukami atd., nic proti tomu. Ale to není důvod proč tolerovat vystupování těch zbylých 5-10% procent. Pokud vím, tak platí nějaká nařízení o zákazu odhalování na veřejnosti a ta by měla platit za všech okolností pro všechny bez rozdílu. Volně přeloženo právo společnosti na slušné chování na veřejnosti je nadřazeno potřebě (nelze mluvit o právu, protože právo volné odhalování na veřejnosti není nikde zakotveno) některých osob chodit (takřka) nazí.

2) "...v Německu. Tam je zcela běžné, že nějaké vesnice, městečko, městský obvod uspořádá uliční slavnost, kde se všichni sejdou, pojedí, popijí, zatančí, poveselí. U nás je to naprostá vyjímka. Jedině buzny si to umí zorganizovat."

Tohleto je do nebe volající blábol! Chcete mi tvrdit, že kromě Pride pochodů se nikde nic nepořádá nebo to co se všude léta pořádá oranizují pouze gayové? V tomhle jste tedy opravdu ujel!

3) "Znám i jiné průvody. Když hraje na Spartě Baník, tak po zuby ozbrojení policisti musí hlídat celou trasu, některé obchody mají zatažené nebo zabedněné výlohy."

Vzít za etalon veřejných akcí nechvalně prosluslé pochody fotbalových ožralů a výtržníků a podle toho co se na nich děje pak poměřovat Pride pochody (= podsouvat názor, jak jsou vlastně oproti tomu super) je přinejmenším zcestné. To, že se na nějakém pochodu dějí výtržnosti, rvačky, ničení majetku a já nevím co ještě, neznamená, že člověk nemůže mít výhrady vůči jiné akci.

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Milan | 12. 8. 2020 | 14:21 | reakce na Vladimír Procházka - 10. 8. 2020 10:26

Tohleto je do nebe volající blábol! Chcete mi tvrdit, že kromě Pride pochodů se nikde nic nepořádá nebo to co se všude léta pořádá oranizují pouze gayové? V tomhle jste tedy opravdu ujel!
Tak konkrétně v Praze, vím, že se uspořádalo na Praze 1 "Sousedské setkání", no dobře a pak byl na Karlově mostě po Korona dlouhý stůl.
A co se týče průvodů, znáte jiný průvod než ten gay nebo baníkovců? Já ne.

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Vladimír Procházka | 12. 8. 2020 | 14:58 | reakce na Milan - 12. 8. 2020 14:21

Pochod Praha-Prčice, letos se nepořádá, ale příští rok je už 55. ročník.
Svatováclavské pochody, nejenom v Praze ale po celé ČR
Menší pochody organizované turistickými ogamizacemi po Praze a okolí
Celoročně různé průvody a poznávací akce pro děti (lampiony atd.)
Spousta dalších akcí a setkání, ať už Pražských či mimopražských, kulturních, sportovních a dalších.

Kdo chce a hledá, najde. Kdo nechce, vidí jen Pride.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Vladimír Procházka | 8. 8. 2020 | 18:20 | reakce na Naidyne - 8. 8. 2020 13:22

Velký respekt a palec nahoru k Vašemu názoru.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Lukas | 7. 8. 2020 | 14:06

Ten Pride vám opravdu škodí!

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Boby Cze | 7. 8. 2020 | 14:00

Buďte svý, ale proč proboha musíte běhat po městech že jste jací jste????

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jiří | 7. 8. 2020 | 13:22

Je mi z toho na zvracení.Už vidím,že za 20 let,pokud nám to mohamedáni povolí,bude hrstka heterosexuálů pořádat pochody za zachování normálního manželství.

+16
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Viliam | 7. 8. 2020 | 12:55

Tahle společnost ze sama zahubí. Víra v hodnoty uznávané tisíciletí se vytrácí. Těch několik let, nebo desetiletí co mi zbývají snad bez úhony přežiji. Ale co, nejen, moje děti?

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Věra | 7. 8. 2020 | 09:44

To je kruté - manželství pro všechny. LGBT manželství preceňují. Je to hlavně ekonomický svazek a ruší se u soudu. A může obsahovat docela velkou dávku nesvobody a může být ekonomicky nevýhodné. Pozor na to, co si přejete.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Milan | 9. 8. 2020 | 22:09 | reakce na Věra - 7. 8. 2020 09:44

Máte pravdu ale jenom zčásti.
Měl jsem kamaráda, žil s mladým klukem. Toho mlaďocha rodina vyobcovala, zatratila, nikdo se s ním nebavil. Tonda s Petrem uzavřeli reg. partnerství. Oba byli dost pracovití, zmohli se na byt, měli chatu, nežili si špatně.
Nikdo nikdy nepočítal s tím, že by se mladýmu cokoliv stalo. Starší byl bez dědiců, sepsal závěť, že se mladšímu něco stane s tím nikdo nepočítal.
A stalo se, plicní embolie......
Rodina mladýho, ta rodina, která ho vyobcovala, zatratila byla u dědického řízení první. A MILÝHO TONDU DOSLOVA OŠKUBALA...

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 10. 8. 2020 | 07:05 | reakce na Milan - 9. 8. 2020 22:09

To je trochu divné, jeden z aspektů registrovaného partnerství u nás je dědění majetku po druhém partnerovi.
Podle zákona mají rodiče právo na polovinu majetku svého syna (pokud byl bezdětný) a jeho partner na druhou polovinu. Čili o více než polovinu ho obrat nemohli. Ledaže by tam byly nějaké háčky stran toho, kdo z nich co nabyl do osobního vlastnictví a co měli společné. Druhá věc je, že jestli ten majetek měl velkou hodnotu, tak i ta polovina zamrzí, kor když ji shrábne někdo, kdo na dotyčného předtím kašlal.
Vydědění je u nás možné pouze u dětí, rodiče vydědit nelze. To by řešila pouze závěť. Poku by byla situace s rodinou až tak špatná, jak píšete, tak bych to tak řešil. Člověk může zemřít v jakémkoliv věku, zejména na silnici to není žádný problém a ani to nemusí být vaše vina.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jan Němec | 7. 8. 2020 | 06:35

Nechci zde komentovat festival jako takový. Přednášky a kulturní akce jsou fajn, nicméně pochod jsem taky absolvoval a přiznám se, že víc sem se jeste nikdy nestyděl. Žádná hrdost tam nebyla. Přišlo mi, že v davu, ve kterém jsou drag queens, "pejsci" a další podobné skupiny, které nepropagují rovnoprávnost, ale pouze sexuální fetiše, co mají zůstat v ložnici, nemám co dělat. Myslim si, že průvod nám jako komunitě opravdu je spíše na škodu. Líbí se mi, že se Pride přetavuje v něco víc než jen ožíračku na Letné.

+16
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Karel Úbl | 6. 8. 2020 | 09:36

Jak správně napsal Milan Urban, příroda to chtěla jinak. Touha po sexu se stejným pohlavím je to samé, jako pedofilie, nekrofilie, zoofilie atd. Vše jsou úchylky. Problém je v tom, že oni nejsou schopni uznat, že to je úchylka a požadují pro sebe uzákonění jejich práv - tedy uzákonění úchylky. Co až se ozvou pedofilové, že mají také právo na sex s dětmi? To se budou také pořádat průvody úchylů, kteří se cicmají s malými dětmi? Nic proti nim nemám, ale koukat se na to nedá ! Když vidím 2 dospělé chlapy s jazykem v krku toho druhého, tak se mi chce zvracet!

+23
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Franta | 7. 8. 2020 | 13:24 | reakce na Karel Úbl - 6. 8. 2020 09:36

Touha po sexu se stejným pohlavím, není to samé jako pedofilie atd. To určitě není. Homosexualita je dobrovolný styk mezi dvěma dospělými jednici. Zneužít lze ale všechno, proto tenhle LGBTQ akvitismus může být předstupněm nebo záminkou k protlačení a normalizaci toho, co jste zmiňoval, pokud to někdo zneužívá. Viz posílání Trans lidí do škol aby údajně učili děti o údajné "diverzitě". Neobviňujte z toho homosexuály, ti tady hrají pouze roli užitečných idiotů, podobně, jako spousta heterosexuálů..

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Žaneta | 6. 8. 2020 | 21:24 | reakce na Karel Úbl - 6. 8. 2020 09:36

Prosím Vás, Vy, co píšete něco o té přírodě (homosexualita je proti přírodě aj. ) - Vy víte o přírodě prd a používáte naprosto lichý argument. Nejdřív si prosím tyhle věci nastudujte a pak jděte někoho o něčem přesvědčovat, Vy přírodovědně nevzdělaní jedinci. Homosexuální chováni je i u zvířat vcelku běžný jev. Stejně jako např. to, že někteří samci a samice za celý život ani jednou nevyvedou mladé (tj. že se nerozmnoží. To píšu pro ty, kteří zase tak rádi argumentují tím, že kdo se nemnoží, ten je proti přírodě. Vesměs jde o stejnou sortu lidí). A víte, co v přírodě není až zas tak běžný jev? Třeba párová monogamie. Dalo by se říct, že příroda to takhle fakt nechtěla. A u lidí už vůbec ne. Doufám, že si to všichni, co chcete, aby vše šlapalo 'podle přírody' vezmete k srdci a zasadíte o zrušení tradičního manželství, protože jestli je něco v lidské společnosti ukázkově proti přírodě, je to právě toto. A pak většina dalších výdobytků naší civilizace včetně zemědělství, či metalurgie. Tak asi tak. Směle zpátky na čtyři končetiny. Jo a nejsem lesba, aby si někdo nemyslel. Jen vím něco o přírodě.

-16
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 8. 8. 2020 | 12:53 | reakce na Žaneta - 6. 8. 2020 21:24

To něco, co víte o přírodě, zjevně není příliš mnoho.
Tady nikdo netvrdí, že v přírodě homosexualita neexistuje, ale že ani tam není normální. Druh, ve kterém by se normou stala, by tím byl ohrožen vyhynutím.
To, že se někteří jedinci nikdy nerozmnoží, je dáno zákonem přírodního výběru. Samec, který si nezíská nebo nevybojuje samici má prostě smůlu a rozmnoží se jiný.
Samice se zpravidla rozmnožují, kromě nějak defektních nebo těch, které někdo sežral či jinak uhynuly dříve, než se stihly rozmnožit.
S tou monogamií je to složitější. Jsou druhy, které jsou přísně monogamní, některé dokonce mají pouze jednoho partnera a když uhyne, dalšího si už nehledají. To je menšina druhů. Většina druhů je víceméně polygamních, nebo dokonce promiskuitních. Jenže tam je výchova a přežití mláďat zajištěna jinými způsoby.
Historická zkušenost ukazuje, že u lidí je optimální, když se o dítě starají oba rodiče. Odchov jenom jedním z nich je taky možný, ale riziko přenosu vadných vzorců chování narůstá. Naštěstí spousta vrozených instiktů umožňuje odchylku v jedné generaci překonat a vrátit se k normálu. Ale musí ten normál kolem sebe vidět.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr | 8. 8. 2020 | 17:07 | reakce na Petr C. - 8. 8. 2020 12:53

Ne nemáte pravdu. Drtivá většina všech druhů vůbec sexuální chování svých členů neřeší. Je jim to naprosto jedno. Toto řeší pouze lidská společnost. A pozor na jednu důležitou věc. Homosexuálové potomky mít samozřejmě mohou, homosexualita není překážkou pro rozmnožování. Pouze ji stěžuje ve smyslu výběru partnera. A jejich vztahy nerozbíjí tradiční rodinu, tu rozbíjí spíš ekonomická nezávislost a nechuť omezovat se. Jinou otázkou je, zda to s upozorňováním na svůj styl života nepřehání - prostě už jsou s tím otravní.

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 9. 8. 2020 | 07:15 | reakce na Petr - 8. 8. 2020 17:07

O řešení sexuálního chování jsem nic nepsal, já reaguju na Žanetu, ne na příspěvek nad ní. K tomu se nevyjadřuju, tak daleko moje znalosti o chování zvířat nesahají, to už je asi otázka pro člověka, který se chováním zvířatzabývá soustavněji.
Že homosexuálové potomky mít mohou, vím. Oni je někdy také mají. Tato vývojová porucha mozku není totiž automaticky provázena i ztrátou mateřského pudu, ani ztrátou rozmnožovací funkce.
O rozbíjení tradiční rodiny jsem také nic nepsal. Jenom o tom, že ke stvoření další generace je třeba heterosexuální pár, který v optimálním případě dítě i vychovává.

Proces rozbíjení tradiční rodiny byl u nás úspěšně zahájen v polovině osmdesátých let uvolněním rozvodové politiky, od té doby se to veze a další zásahy k tomu přispívají až do dnešního stavu. To by bylo na delší rozbor.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Fr_von_Dr | 7. 8. 2020 | 13:21 | reakce na Žaneta - 6. 8. 2020 21:24

Homosexuální chováni je i u zvířat vcelku běžný jev - souhlasím, máte naprostou pravdu. Další část Vaší pravdy je taky to, že jedinec s takovou úchylkou je nemilosrdně vyštvám ze společnosti (jedná-li se o smečku nebo skupinu) a tí odsouzen k smrti! Ve zvířecí říši ještě nikdo přírodní zákony neohýbá. Jedinou vaší hrdost vidím v tom, že se vám podařilo sehnat všechny barvy na vlajku.

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

O’melet | 7. 8. 2020 | 15:28 | reakce na Fr_von_Dr - 7. 8. 2020 13:21

Jste mírně řečeno velmi špatně informován. U některých druhů se poměrně běžně tvoří homosexuelní páry a někdy vychovávají i mláďata (prostě si dámy seženou dárce), tučňáci se běžně věnují společným orgiím všeho druhu (toho ptáka měl mít de Sade v erbu), a pokud byste chtěl něco bližšího, a přece odvázaného, pak pro vás mám jediné slovo: bonobo. Tihle lidoopi, co k nám mají spolu se šimpanzem nejblíž, totiž pomocí sexu kohokoliv s kýmkoliv a jakkoliv řeší všecko, je to pro ně základní nástroj komunikace. A pokud chcete mít v tlupě jako samec slušné postavení, znamená to taky, že si budete muset jistým způsobem podrobit i pár samců. Tím samozřejmě neříkám, že si máme bonoba brát za nějaký příklad nebo podle něj upravovat své mravní ideály.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Fr_von_Dr | 10. 8. 2020 | 10:11 | reakce na O’melet - 7. 8. 2020 15:28

Oposexuálové nebo pinguisexuál ? Ano, je-li to ve Vámi zmíněném společenství normální, tak proč nadále ztrácíte čas mezi lidmi, kde se za "svá práva" musíte složitě
dohadovat. Jděte tam, kde to je zcela normální! Je běžným jevem, že když se někde někomu nelíbí nebo se cítí být utlačován, tak jde tam, kde je (z jeho pohledu) ráj! Je-li sex mezi samci Bonobo normální a Vy se nám ho v heterosexuální společnosti snažíte taky prosadit, tak by se taky mohlo stát, že budeme, podle Vás, muset za pár let šťourat klacíkama červy v pařezech, prtože to Bonobové dělají taky.
Víte, vy si vždy vyberete z nějakého společenství to, co se vám právě hodí a cpete to jiné mu společenství.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

O’melet | 10. 8. 2020 | 12:39 | reakce na Fr_von_Dr - 10. 8. 2020 10:11

Psal jsem, že víte prd o přírodě, přesto máte silné řeči. Můžete se snažit debatu odvést jinam, ale já v tom s vámi nejedu. Reagujete na něco, co jsem neřekl. Ba, dokonce jsem řekl opak.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Libor | 6. 8. 2020 | 01:25

Já jsem byl v 90. letech nadšeným aktivistou a nakonec mne to přivedlo ke coming outu. Akce jako je Gay Pride bytostně nenávidím. Je to kromě pár prvních ročníků politika a komerce, politici se ukazují vyšňoření, jak by to nikdy za střízliva neudělali, jen aby dokázali, že jsou in a loví politické body. Přitom jsou trapní a skutečná velká politika, posunující nás směrem od klasických hodnot k perverzi (publikace oslavující styk se zvířaty a pedofilii) a k zániku civilizace se děje bez nich. A k tomu všudypřítomný kšeft. Nesnáším, když mi někdo jako druhé slovo po svém jméně řekne "gay". Je to věc intimní a kdo s tím mlátí kolem sebe, činí tak jen s touhou po výhodách, jež jsou dnes obvyklé. Srovnal bych to s Prvním Májem, který dával smysl v Americe konce 19. stol a v kapitalistické ČSR, ale byl k ničemu za socialismu. Dnešní Gay Pride jsou 1. Máje Husákova režimu.

+35
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Franta | 7. 8. 2020 | 13:31 | reakce na Libor - 6. 8. 2020 01:25

Naprosto s vámi souhlasím. Soupsta gay lidí necítí potřebu to vytrubovat do světa. Je sice dobře že došlo k uvolnění po roce 89, protože to byl druhý extrém,a le máte naprostou pravdu v tom, že gay aktivismus se stal nástrojem k prosazování perverze do mainsteramu a do škol. Viz např. nové učební osnovy vydané OSN. A to mně, jako gay muži, taky vadí. Na gay pride bych nikdy nešel.

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

jakub | 5. 8. 2020 | 20:22

V poslední době je nejviditelnější téma manželství pro všechny ..... to je svazek mezi jedním mužem a jednou ženou hotovo, budte partneri nazyvejte si vas svazek jak chcete ale nechte manzelstvi normalnim lidem

+17
Reagovat | Citovat | Nahlásit

lopi | 11. 8. 2020 | 14:01 | reakce na jakub - 5. 8. 2020 20:22

manželství mělo mnoho významů. třeba muž a mnoho žen. takže argument žádný, jen dojmy nedouka.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Roman Witt | 5. 8. 2020 | 19:07

Dnes jsem byl na Střeleckém ostrově. Část ostrova byla ohraničena. V této části vlály duhové vlajky a vše se chystalo k jakési oslavě. Proč bylo místo ohraničeno? Chcete,aby vás společnost respektovala a uznávala,ale sami se vymezujete a vyčleňujete. Nevím, zda si tím dokazuje svou vyjímečnost,ale vím, že jste lidé a né zvěř, aby jste byli v ohradě.

+16
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Bob | 5. 8. 2020 | 17:52

Prosím ignorujte přispěvatele/ku, či cosi "LOPI". Jediný argument, který umí napsat je, že kdo není "řiťopich", či něco jiného "normálního" dle jeho(jejího měřítka), tak je homofob nebo lhář.
Berte na něj (ni, ně...?) ohled a buďte laskaví. Nemá to jednoduché. :)))
Váš ulhaný homofob (ale aspoň mám jasno ve svém pohlaví a orientaci). :-p

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit

lopi | 11. 8. 2020 | 12:09 | reakce na Bob - 5. 8. 2020 17:52

chudáčku ublíženej :D tak moc tě se*u ,že musíš vytvořit extra příspěvek. no nemáš to lehké, ale ty se z toho umně vylžeš, že? :D

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Franta | 5. 8. 2020 | 15:36

Celé to je o politické indoktrinaci mešin. Prvně to začíná jako kulturní akce, jak je vidět z článku už se nejedná jen o kulturu, už je to i politika. Když jsi gay, musíš přemýšlet jak my říkáme. Běda tomu kdo vystoupí z řady. Analogii tohoto procesu můžeme dnes vidět v USA při nepokojích BLM. Kdo nepoklekne je zostouzen. Vyhozen ze školy nebo zaměstnání. Kolektivní myšlení, běda tomu, kdo vysloví vlastní názor. Nevím, kdy lidem docvakne, že tihle noví marxisti zde zavádí systém jako v Číně a i to, je jen začátek.

+26
Reagovat | Citovat | Nahlásit

JIMI | 6. 8. 2020 | 17:01 | reakce na Franta - 5. 8. 2020 15:36

Dobré je všímat si toho, která seskupení to podporují: Piráti, Zelení, TOP, STAROSTOVÉ a částečně ODS

+16
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 7. 8. 2020 | 11:12 | reakce na JIMI - 6. 8. 2020 17:01

Uvedené strany nevolím z mnoha jiných důvodů, tohle mi jenom potvrzuje, že činím správně.

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jarda | 5. 8. 2020 | 15:31

Buzenství není v zájmu státu. Dvě buzny (zatím) nezplodí dítě - dalšího daňového poplatníka. Už proto nechápu dotace buznopochodu z našich peněz.

Oni si to nevybrali. Není důvod jim bránit v životě a realizaci snů. Ani se jich nějak stranit. Ale preferování odlišnosti za peníze ostatních mi přijde poněkud nevhodné. Když už, tak za vlastní!

+25
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Milan | 9. 8. 2020 | 22:17 | reakce na Jarda - 5. 8. 2020 15:31

Jiní zplodí dětí hafo a stejně z toho nic není.
A dotace buznímu pochodu ? Cca 20% účastníků přijede z ciziny, ti tady musí někde bydlet, jíst, utrácet. Takže pokud město přihodí nějakou kačku, několikrát se to vrátí.
A že nemohou mít děti ? Proč je nelze osvojit, dětské domovy jsou plné. Že je někdo homosexuál neznamená, že je pedofil.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Ludmila T | 9. 8. 2020 | 13:01 | reakce na Jarda - 5. 8. 2020 15:31

Je spousta dívek a žen, které děti nechtějí a zbavují se jich ihned po porodu. Jsem tím příkladem a nevidím žádný problém v tom aby dítě vychovávala "jiná" rodina než která by podle vás měla. To že jsou ve vztahu dva jedinci stejného pohlaví, je vcelku přirozeným důvodem takové dítě adoptovat a dát mu rodinu kterou by jinak nemělo. Moji (adoptivní) rodiče, byly také "jiní" a i přes "jinakost" (v tomto případě dvě ženy) ze mě vyrostla normální žena která je vdaná za muže a na svoje adoptivní rodiče jsem nesmírně pyšná, hlavně když pomyslím na ty stovky dětí které nikdo nechce a stát ještě zhoršuje jejich začlenění do rodiny tím že odmítá svěření do rodiny kde jsou jedinci stejného pohlaví. Ve světě už dávno mnoho států právě takové děti velmi ráda začleňuje i do takových rodin, protože jsou inteligentní a rozumní a je lepší aby dítě vyrůstalo v prostředí kde se o něj někdo vůbec stará a ne v prostředí dětských domovů, které jsou mnohdy odkázané na pomoc neziskových organizací a nebo státu a není jim tam věnována dostatečná péče.

A také souhlasím s tím, že slušné vyjadřování by mělo být součástí jakékoliv konverzace. I když s těmito lidmy máte asi problém, dle vyjadřování, nic vás neopravňuje je urážet.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Naidyne | 8. 8. 2020 | 21:39 | reakce na Jarda - 5. 8. 2020 15:31

Citace od Jardy ... ""Buzenství není v zájmu státu. Dvě buzny (zatím) nezplodí dítě - dalšího daňového poplatníka""
S manželkou čekáme dítě. Ony existují i jiné cesty než sex z mužem za účelem pořízení dítěte. Adopce je komplikovaný proces a ČR má asi milion problémů jednoduše uznat že i takoví lidé chtějí rodinu. My jsme to vyřešily jednoduše tím, že jsme se vzaly v zahraničí a podstoupily umělé oplodnění.

PS : bylo by dobré být alespoň slušný a nepsát "buzny" Já taky heterosexuálům neříkám hterouši, nebo heteráci.
I kvůli takovým jako jste vy, se ty problémy pořád budou řešit.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 9. 8. 2020 | 08:54 | reakce na Naidyne - 8. 8. 2020 21:39

Klidně nám tak říkejte, nás to neuráží. :-))
Že mohl Jarda zvolit jiný slovník je pravda.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

IngZababa | 5. 8. 2020 | 14:55

Vzpomínáte, jak jejich první předseda na půdě parlamentu (!) přísahal a sliboval, že nechtějí adoptovat děti, že jim jde jen o to, aby mohli po sobě dědit ?
To je přesně ono. Podáš prst, už trhají ruku.

+27
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Milan | 9. 8. 2020 | 22:20 | reakce na IngZababa - 5. 8. 2020 14:55

Ano, máte pravdu. Ale jak to v dnešním rozhovoru vysvětluje, mluvil tehdy za svou generaci. Teď už jsou tu jiní, mladší, těm to prostě nestačí.
A jak píšu jinde, dětské domovy jsou plné a to, že je někdo homosexuál neznamená, že je pedofil.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jos | 5. 8. 2020 | 14:36

Prostě jsou jen nenormální a otravují s tím ostatní..

+15
Reagovat | Citovat | Nahlásit

lopi | 11. 8. 2020 | 12:09 | reakce na Jos - 5. 8. 2020 14:36

neotravuj

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Karel | 5. 8. 2020 | 13:25

Nikde nevidím nápis, komerční článek

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Normal straight pride | 5. 8. 2020 | 13:23

Jsem hrdy na to byt bilym heterakem. Dostanu taky dotaci, nebo budu diskriminovan?

+23
Reagovat | Citovat | Nahlásit

lopi | 5. 8. 2020 | 14:06 | reakce na Normal straight pride - 5. 8. 2020 13:23

tak si ji zorganizuj, fňukno

-11
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Martin | 5. 8. 2020 | 12:55

Přesně ať jsi doma dělaj co chtějí, ale nechápu proč se musej pořád někomu vnucovat

+15
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Martin | 5. 8. 2020 | 14:51 | reakce na Martin - 5. 8. 2020 12:55

Lopi ty jsi ukřivděná dušička co.tobě tady nevoní žádný komentář musíš to mít hodně těžké.

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 5. 8. 2020 | 16:34 | reakce na Martin - 5. 8. 2020 14:51

no přesně. nevoní mi žádný nenávistný komentář. kecy homofobů je třeba dementovat

-14
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Martin | 5. 8. 2020 | 16:55 | reakce na lopi - 5. 8. 2020 16:34

Ty jsi jelito??

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 11. 8. 2020 | 12:10 | reakce na Martin - 5. 8. 2020 16:55

ne

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 5. 8. 2020 | 14:05 | reakce na Martin - 5. 8. 2020 12:55

nikomu se nevnucují, tak nelži

-13
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Eg | 5. 8. 2020 | 11:28

V práci jsem poznala několik chlapíků, kteří měli místo paní doma pána. Byli to slušní lidé. Nikdo je neurážel kvůli jejich orientaci, a když někdo občas vtipkoval na jejich účet, brali to s humorem. Ostatně, co mají dělat třeba židé nebo blondýny.. Na podobné akce nechodili, neměli potřebu se předvádět před lidmi.
Takže bych možná řekla, ok, ať si jdou šaškovat, když chtějí, je to jejich věc.
Jenže když už to kulminuje až do takových nesmyslných návrhů, jako je třeba Rodič 1. a Rodič 2., a abychom náhodou někoho neurazili, bude to teda platit pro všechny...a kdo nesouhlasí, ten je -ista..??? Ať si každý doplní dle svého.:)))

+35
Reagovat | Citovat | Nahlásit

IngZababa | 5. 8. 2020 | 11:21

Pochopte, ten milionek navrch, odhasovaný ve tři ráno...ten zahodit nemůžeme!

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

xxx | 5. 8. 2020 | 10:59

Důležité je, že pochody těchto onanujících úchylů zaplatí EU. :DD

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit

IngZababa | 5. 8. 2020 | 12:23 | reakce na xxx - 5. 8. 2020 10:59

A také čeští daňový poplatníci, Hřib a jeho vykutálená partička odhlasovala nejvyšší dotaci za existence týhle šaškárny Milionek navíc odhlasován ve tři ráno.
A vo...vo...vo...to tu de

+18
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

xxx | 5. 8. 2020 | 10:58

Není nic trapnějšího, než být hrdý na svou sexuální orientaci. Tak asi nic lepšího nemají.

+11
Reagovat | Citovat | Nahlásit

lopi | 5. 8. 2020 | 14:07 | reakce na xxx - 5. 8. 2020 10:58

není nic trapnějšího, než se vymezovat proti homosexuálům v 21. století

-18
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

xxx | 5. 8. 2020 | 14:44 | reakce na lopi - 5. 8. 2020 14:07

Tak se nevymezuj debílku. :DD

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 5. 8. 2020 | 16:34 | reakce na xxx - 5. 8. 2020 14:44

zase lež

-4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Bob | 5. 8. 2020 | 17:46 | reakce na lopi - 5. 8. 2020 16:34

Lopi, jste chudák. Nevíte, jaké jste pohlaví (viz včera) a každý, kdo s vámi nesouhlasí nebo má jiný názor, tak lže. Včera jste mi napsal, že lžu, když jsem napsal pravdu. V čem jsem tedy lhal? Váš život musí být jedno slzavé údolí....
A pokud budete mít jiný názor, tak tedy dle vašich měřítek - lžete!
Očekávám opět vaše fňukání. :))

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 11. 8. 2020 | 12:11 | reakce na Bob - 5. 8. 2020 17:46

zase lžeš

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

xxx | 5. 8. 2020 | 10:56

LGBT+ lidé?
Takže LGBT nejsou lidé? :DDD

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petr C. | 5. 8. 2020 | 15:47 | reakce na xxx - 5. 8. 2020 10:56

To je plus je myšleno jako ,,a další pohlavní úchylky".
Čili ,,LGBT+ lidé" jsou lidé, kteří mají nějakou pohlavní úchylku.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Hrc jena | 5. 8. 2020 | 10:52

Ať si doma děla každý co chce , je to jen a jen jeho věc. Ale na veřejnosti by měl být tolerováno to co je od přírody normální!!

Nechápu kam se svět dnes řiti, menšiny budou diktovat většině co má dělat ??

+15
Reagovat | Citovat | Nahlásit

lopi | 5. 8. 2020 | 14:08 | reakce na Hrc jena - 5. 8. 2020 10:52

nikomu nic nediktují, tak nelži. homosexualita je v přírodě normální, tos nevěděl?

-11
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 8. 8. 2020 | 12:19 | reakce na lopi - 5. 8. 2020 14:08

Homosexualita se v přírodě vyskytuje, ale určitě ani tam není normální.
Protože jedinci další generace, nutní pro přežití druhu se dají počít pouze heterosexuálním stykem (alespoň u vyšších organismů), tak druh, kde by se normou stala homosexualita by směřoval k vyhynutí.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

honzas | 5. 8. 2020 | 10:16

Naše sexuálně většinová skupina heteráků má taky problémy a nechodí na ně upozorňovat na státem dotovaná shromáždění.

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit

PETR | 4. 8. 2020 | 23:19

všechno super..jen nechápu proč mi to cpe..je tepla v poho..nemusí to vědět přeci půl republiky...a proto jdete do prdele..dejte si spicha v hospodě zaplatte si to..a neotravujte..taky nikoho neotravuju co dělám doma

+13
Reagovat | Citovat | Nahlásit

lopi | 5. 8. 2020 | 14:10 | reakce na PETR - 4. 8. 2020 23:19

nikdo ti to necpe, tak nelži

-5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Evee | 4. 8. 2020 | 19:46

Nevím proč je tu tolik lidí tak silně proti. Vždyť vám to může být úplně jedno, ovlivní vás nějak LGBTQ+ lidé nebo Pride? Pochybuji. Homosexuálové byli, jsou a budou (i mezi lidmi, i mezi zvířaty - pro některé tvory homosexualita přirozená je). Proč by nemohli být šťastní jako ostatní? Proč by se nemohli setkat a oslavit to, že nejsou sami?
Znám pár homosexuálně orientovaných lidí a jsou neskutečně milí. Fandím jim. A přeji jim, aby se měli dobře. :)

-12
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Věra | 7. 8. 2020 | 09:58 | reakce na Evee - 4. 8. 2020 19:46

Problém s homosexualitou v přírodě je, že při poměru samců a samic 1:1, je většina samců na odpis. Možná u některého druhu zlepšuje vitalitu druhu (i když žádný takový neznám) ale rozhodně nelezou za rodicovskými páry a ne kradou si mladé. Naopak u společně pečujících druhů zůstává pár spolu dokud mladé nevyvede, což je velmi dobrá analogie manželství. LGBT sňatky mi nevadí, protože se hlupínkové akorát ženou do neštěstí. Jestli je tohle lhaní, tak jsem pyšný lhář

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

JIMI | 6. 8. 2020 | 16:51 | reakce na Evee - 4. 8. 2020 19:46

Já když jdu slavit, tak slavím za své. Celá ČR dala na katastrofu v Libanonu 10 mil. Vážené zastupitelstvo Prahy, v této době, kdy by se mělo dávat tam, kde je potřeba, dalo na propagaci nepřirozeného či velmi menšinového hnutí 1 mil. korun. Znám pár homosexuálně orientovaných lidí, ale ti to nedávají na odiv. To se to utrácí, když není zodpovědnost.

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

ra | 5. 8. 2020 | 16:39 | reakce na Evee - 4. 8. 2020 19:46

Zvířata nežádají dotace.

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Bob | 4. 8. 2020 | 20:22 | reakce na Evee - 4. 8. 2020 19:46

Nevadí mi homosexualita apod. Každý ať žije po svém. Vadí mi snaha o získání pofiderní právní převahy a lepší místo na slunci, než ostatní. Jak vysvětlíte malému dítěti, které nezná svět, co je a co není normální, když vidí polonahé dospělé lidi na ulici. Viděl jsem, jak v průvodu onanovali. To NENÍ normální. Já taky nechodím po ulici a neřvu, že moje žena má mokré orgasmy a proto chci větší práva než soused, který má doma "frigidku".
Všude, kde vzniká tlak, vzniká i protitlak. Jak jednoduché...

+49
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lili | 5. 8. 2020 | 15:54 | reakce na Bob - 4. 8. 2020 20:22

Podepisuju, všecko je pravda. Teda až na to, že vy máte frigidku a soused tu s orgasmy.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 5. 8. 2020 | 14:11 | reakce na Bob - 4. 8. 2020 20:22

lháři prolhaná, že se nestydíš. žádná snaha o získání převahy neexistuje. je to jen tvůj strach a hloupost

-16
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Bob | 5. 8. 2020 | 18:00 | reakce na lopi - 5. 8. 2020 14:11

Nojo, lopi (píši záměrně malé el), kde dojdou argumenty, přichází urážky. Přijď mi to říct na náš trénink Kraf Magy (adresu rád pošlu). Můžeme diskutovat o detailech, ty zapšklá uřvaná chudinko. Reprezentuješ tady slepou etapu evoluce a nemůžeš se množit a moc dobře to víš! Jak je ta příroda moudrá...

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 11. 8. 2020 | 12:12 | reakce na Bob - 5. 8. 2020 18:00

už bys mne chtěl bít? jsi chuďátko a zbabělec

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Bob | 16. 8. 2020 | 09:43 | reakce na lopi - 11. 8. 2020 12:12

Nabízím ti jednání z očí do očí a jsem zbabělec? ?? ty máš tu hlavinku domotanou. A bít budu každého, kdo mě bude bezdůvodně urážet a je mi fuk, jestli je duhovej, černej nebo bílej.
Tak co, duhová prdelko, zase lžu? ????

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 17. 8. 2020 | 12:43 | reakce na Bob - 16. 8. 2020 09:43

jo, zase lžeš. nikdo tě bezdůvodně neuráží. urážím tě proto, že jsi lhář a ty svoje lži a nenávist šíříš. jsi homofobní prase a jako prase se chováš. tak mazej zpět do chlívku.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

ra | 5. 8. 2020 | 16:41 | reakce na lopi - 5. 8. 2020 14:11

Ano. Mám strach z šíření AIDS!

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Kukco | 4. 8. 2020 | 19:18

Měli to letos nechat být. Všude omezení, ale deviantmarš bude. Vůbec jim to neprospěje. Kdo chce kam..

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit

IngZababa | 5. 8. 2020 | 11:16 | reakce na Kukco - 4. 8. 2020 19:18

To by byla věčná škoda, i přes omezení účastníků trojnásobná dotace od Prahy. Odhlasováno ve tři ráno.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Mras | 4. 8. 2020 | 18:10

Je absurdní, když se z hendikepu dělá přednost, natož exhibicí pýchy přesvědčuje o své výjimečnosti až nadřazenosti. Momentální všudypřítomná korektnost vůči čemukoliv sice potlačuje lidskou přirozenost a normálnost, ale věřím, že si moudrá příroda dřív nebo později s těmito mentálními excesy nenormálních menšin důsledně poradí.

+25
Reagovat | Citovat | Nahlásit

lopi | 5. 8. 2020 | 14:12 | reakce na Mras - 4. 8. 2020 18:10

homosexualita není hendikep. tvoje mentální retardace již ano

-9
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 5. 8. 2020 | 15:56 | reakce na lopi - 5. 8. 2020 14:12

...napsal jediný člověk zde na diskuzi, jehož příspěvky (spíše výšplechty) působí dojmem, že není mentálně úplně v pořádku.
A protože si nedokáže najít jinou smysluplnější zábavu, tak tady trolluje.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 5. 8. 2020 | 16:37 | reakce na Petr C. - 5. 8. 2020 15:56

že respektuji LGBT je podle tebe mentální postižení, jo? :D ty jsi pěkně hloupej chudáček. naštěstí s tvou hloupostí a nenávistí já žít nemusím. snad přijdeš k rozumu.

-6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 5. 8. 2020 | 17:28 | reakce na lopi - 5. 8. 2020 16:37

Projev mentálního postižení není to, že respektuješ LGBT. To já respektuju taky, a soudě podle příspěvků i většina diskutujících - ono to v podstatě ani jinak nejde, tyto skupiny lidí prostě existují.

Na nějakou úchylku od normální mentality ukazuje to tvoje trollování. To normální člověk nedělá. Navíc spojené s napadáním ostatních diskutujících. Nikdo jiný tu tak nevyšiluje.
Nebýt jednoho příspěvku, který je napsaný normálně, tak by si člověk myslel, že jsi ještě nezjistil, že v českém jazyce začínáme větu velkým písmenem. To chápe už většina dětí v první třídě, ty ostatní to pochopí ve druhé třídě.

S tím rozumem je to složitější.
Ne vždy rozum přichází s věkem, někdy přichází jen věk.

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 11. 8. 2020 | 12:24 | reakce na Petr C. - 5. 8. 2020 17:28

ty budeš nějaký rozezlený důchodce :D

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Tomáš | 4. 8. 2020 | 17:29

Obecně proti buzerantům nic nemám, ale nechápu proč mají potřebu se veřejně chlubit tím co provádí ve své ložnici. Já třeba nemám sebemenší potřebu veřejně dávat najevo co dělám v posteli se svou ženou. Docela by mně zajímalo co buzeranty vede k tomu že se chlubí s tím že to jinému chlapovi dělají do zadku.

+33
Reagovat | Citovat | Nahlásit

lopi | 5. 8. 2020 | 14:13 | reakce na Tomáš - 4. 8. 2020 17:29

nikomu se nechlubí, to je jen výplod tvé choré hlavy

-7
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 4. 8. 2020 | 15:27

Tyto průvody by k lepšímu přijímání ze strany veřejnosti potřebovaly dvě věci:
1. Nedělat z toho karneval a přehlídku vulgárních a nevkusných kostýmů - kdyby byli účastníci normálně oblečeni a (ne)nalíčeni a svou sexuální orientaci dávali najevo vlajkami, transparenty, balónky, stužkami na oblečení apod., byly by reakce ze strany veřejnosti určitě o poznání vstřícnější
2. Odstranit z názvu slovo ,,pride" - u nás už dost lidí umí anglicky natolik, aby znali význam tohoto slova a v tomto kontextu je krajně nevhodné. Tady není na co být pyšný. Můžu být sám na sebe hrdý (anglicky ,,proud"), že jsem nalezl odvahu vyjít před lidi a veřejně přiznal svou sexuální orientaci - ačkoliv i to je spíše projev exhibicionismu, protože sexualita je soukromá věc každého člověka a vystavovat ji na veřejnosti není vhodné.
Pominu-li, že pýcha obecně je velmi špatná vlastnost, tak hrdý nebo pyšný mohu být na něco, čeho jsem sám dosáhl, co jsem dokázal (nebo jiní lidé, ke kterým mám blízký vztah), ne na to, k čemu jsem přišel ani nevím jak (a ještě navíc je to defekt). Za to se můžu jedině přestat stydět - neboť za to nemůžu a nevybral jsem si to.
Rozdíl mezi hrdostí a pýchou je v okázalém vystavování na veřejnosti a ve snaze se předvádět, vyvyšovat, nadřazovat.
A vo tom to je. Dokud se toto nezmění, tak budou účastníci těchto pochodů stále za exoty a veřejnost se bude vůči nim spíše vymezovat, než by je akceptovala.
Co znám pár homosexuálních lidí ve svém okolí, tak ty, kteří se jinak chovají normálně, jejich okolí akceptuje. I když rodinní příslušníci z toho velkou radost nemají, tak je kvůli tomu nezavrhli. Ani já ne.

+64
Reagovat | Citovat | Nahlásit

JIMI | 6. 8. 2020 | 16:56 | reakce na Petr C. - 4. 8. 2020 15:27

Perfektní

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 5. 8. 2020 | 14:14 | reakce na Petr C. - 4. 8. 2020 15:27

heterák bude diktovat, jak si homo budou dělat festival. to určitě, ty jelítko :D

-18
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 4. 8. 2020 | 15:47 | reakce na Petr C. - 4. 8. 2020 15:27

O tom, jak to vypadá a k čemu to vede, když se někdo snaží vydávat vadu za přednost, natočila tehdy ještě Československá televize pohádku O princezně, která ráčkovala.

+12
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 5. 8. 2020 | 16:38 | reakce na Petr C. - 4. 8. 2020 15:47

homosexualita není vada

-9
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Rita | 4. 8. 2020 | 14:07

Tyhle pochody úchylů,na které dostávají milionové dotace mi fakt vadí !!Kldině ať si tito lidé páchají své zvrácenosti někde v soukromí,když už bez toho nemohou být,ale když za pomoci LGBT lobby v EU nutí většinovou společnost,aby podle jejich úletů všichni vychovávali své děti,tak to už mi opravdu hodně vadí.A to už nemluvím o tom,že na různě nemocné děti a lidi závažně nemocné se pořádají stále sbírky a těmhle úchylům se sypou miliony z našich daní a ještě bychom nad tím měli s nim jásat.

+62
Reagovat | Citovat | Nahlásit

lopi | 4. 8. 2020 | 15:13 | reakce na Rita - 4. 8. 2020 14:07

co to blábolíte, homofobe?

-43
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Věrozvěst pravdy | 4. 8. 2020 | 13:55

Manželství je muž a žena, vše ostatní je zvrhlost. Dříve mi Prague Pride a další akce byly celkem volné ale v době kdy je propagace homosexualismu na vzestupu, se musím jasně ohradit. Co bude příště? Legitimizace pedofilů?

+46
Reagovat | Citovat | Nahlásit

lopi | 4. 8. 2020 | 15:14 | reakce na Věrozvěst pravdy - 4. 8. 2020 13:55

manželství má být pro všechny

-37
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Bob | 4. 8. 2020 | 15:44 | reakce na lopi - 4. 8. 2020 15:14

Můžete se třeba stavět na hlavu a odstrkovat se ušima - stejně NIKDY NEBUDOU dva muži, dvě ženy nebo dvě "cosi" táta a máma. Proto nemůžete být manželé na biologickém podkladu.
Tvrdíte něco jiného? Pak tedy ať výše uvedené páry stvoří přirozenou cestou potomka a já se veřejně omluvím.

+41
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Semenyaová | 5. 8. 2020 | 17:35 | reakce na Bob - 4. 8. 2020 15:44

Tak to nebude manželství na biologickém podkladu. Není to sport, aby na tom záleželo.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 5. 8. 2020 | 14:15 | reakce na Bob - 4. 8. 2020 15:44

ale brzy budou v manželství a mít stejná práva. a třeba se z toho zblázněte, homofobe :D

-11
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel Jeřábek | 8. 8. 2020 | 23:24 | reakce na lopi - 5. 8. 2020 14:15

Jo, ale až se s Tebou "ten ta to něco" rozvede a odrbe Tě o šechno :):)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 11. 8. 2020 | 12:23 | reakce na Pavel Jeřábek - 8. 8. 2020 23:24

a česky mluvíte?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Michal | 4. 8. 2020 | 13:11

Poslední dobou se to všechno zvrtává. V dobách historických budiž vzpomenuto třeba na sufražetky či apartheid. Ano, posun k vyrovnané, tolerantní, liberální atd. společnosti (každý si dosaďte svoji charakteristiku "zdravé společnosti") je na místě. Nicméně nikdo netuší, kde a jak to vyrovnat, aby se lidově řečeno vlk nažral a koza zůstala celá. Všechny ty aféry, kampaně a komunity (BLM, MeToo, LGBT a hromada dalších) - jakoby na jedné straně váhy byly 2kg a na druhé 1kg, tyto aféry však způsobí, že se na druhou stranu přidá více než 1kg a zase máme nerovnováhu, kdy se začínají ozývat odpůrci těchto hnutí a názorových proudů. Dá se říct, že normální lépe řečeno "většinové" společnosti je vytýkáno, že tyto témata bagatelizuje, potírá a nevěnuje se jim, ale dá se to samé říct naopak? Automaticky jsou pak všichni ostatní rasisti, xenofobové atd...a tak to půjde stále dál a dál, jedna miska vah sem a jedna tam.

+19
Reagovat | Citovat | Nahlásit

lajika | 4. 8. 2020 | 13:29 | reakce na Michal - 4. 8. 2020 13:11

to bude proto, že společnost musí k rovnováze vámi zmiňované nejprve dospět - lidí tolerantních k vámi popisovaným jevům (i jiným) přibývá, ale je to dlouhodobej proces vyspívání celé společnosti, kterej nelze urychlit tím, že těm ostatním to dáte příkazem - taková akce totiž vzbudí silnou protireakci. Když do jedné misky vah dáte co máte a do druhé hrcnete vší silou, nejenže nedosáhnete rovnováhy, ale často ještě i vysypete to, co bylo na té původní první misce.

-16
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

JK | 4. 8. 2020 | 15:18 | reakce na lajika - 4. 8. 2020 13:29

...nejde o "vyspívání" (!) společnosti, ale o úpadek společnosti! Rozpad hodnot, způsobený mj. rozežraností civilizace

+34
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 4. 8. 2020 | 16:41 | reakce na JK - 4. 8. 2020 15:18

ok boomer

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Marek | 4. 8. 2020 | 13:02

Manželství je svazkem muže a ženy, pokud jiným LGBP osobám nevyhovuje termín "registrované partnerství" ať si vymyslí svůj název a nekradou ho jiným. Žádná práva jim nikdo neupírá, tak ať oni neupírají jiným.

+42
Reagovat | Citovat | Nahlásit

lopi | 4. 8. 2020 | 15:13 | reakce na Marek - 4. 8. 2020 13:02

ale upírají jim práva. nic nevíte, ale musíte si plivnout

-27
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Marek | 4. 8. 2020 | 19:54 | reakce na lopi - 4. 8. 2020 15:13

Někde jsem si plivnul? Kde?

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 5. 8. 2020 | 14:16 | reakce na Marek - 4. 8. 2020 19:54

děláte z LGBT jakési zloděje, ačkoliv mají právo mít stejná práva ve svazku, což nechápete, protože jste homofob

-6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Marek | 5. 8. 2020 | 20:44 | reakce na lopi - 5. 8. 2020 14:16

Pletete hrušky s jabkama. Jsem pro rovná práva LGBT, nicméně jejich svazky se nemohou jmenovat "manželství" . Tento název je již vyhrazen svazku muže a ženy. Je to tak těžké pochopit?

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 11. 8. 2020 | 12:14 | reakce na Marek - 5. 8. 2020 20:44

ale není vyhrazen, to je lež

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Vladimír Procházka | 4. 8. 2020 | 12:40

S pochody hrdosti, kdy se LGBT nebojí dát najevo svou sexuální orientaci a jinak se chovají jako ostatní lidé nemám problém. Nicméně to co mnozí LGBT v posledních letech předvádí v ulicích už není pochod hrdosti, ale spíš pochod zvrhlosti. Exibicionisty předhánějíchích se na veřejnosti v tom, kdo předvede víc šokující úchylárnu tolerovat rozhodně nehodlám. Vše má své meze a LGBT komunita by si měla uvědomit, že takovýmto chováním a "prezentací" si škodí. Jak asi mohu kladně přistupovat ke komunitě, jejíž člen mě obviňuje z intolerance a přitom má na sobě v průvodu na veřejnosti sotva v předu i vzadu černou lepenku přes přirození a anální otvor? Takového člověka přeci nebudu tolerovat ani kdyby byl heterosexuální.

+75
Reagovat | Citovat | Nahlásit

lopi | 4. 8. 2020 | 15:05 | reakce na Vladimír Procházka - 4. 8. 2020 12:40

nelži

-26
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

PETR | 4. 8. 2020 | 23:22 | reakce na lopi - 4. 8. 2020 15:05

a komu ještě..cikánům černochům popelářům komu?o tom to je začnu ječet ono se něco urodí...cikáni nemakaj protože nemusej..rasismus? hovno vychcanost..a to je se vším..chod do prace prcej koho chceš a starej se at se máš lépe..světu se uleví

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Vladimír Procházka | 4. 8. 2020 | 19:50 | reakce na lopi - 4. 8. 2020 15:05

Dobře, pane, paní či člověče spadající mezi transsexuální lidi, lopi (podle jména nevím, kam Vás mám zařadit?).
Pročetl jsem si Vaši "vyčerpávající" reakci na svůj příspěvek i příspěvky dalších diskutujích kteří měli výhrady k chování LGBT. Ani v jedné Vaší reakci nezazněl rozumný a smysluplný argument či vysvětlení proč s nimi nesouhlasíte? Jenom se do nich navážíte, případně je urážíte, nazýváte homofoby atd. Opravdu nevím čeho tím chcete dosáhnout? Pokud tvrdíte, že lžu, alespoň napište v čem a vysvětlete svůj postoj. To samé platí i pro Vaše ostatní reakce.

+11
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Bob | 5. 8. 2020 | 18:10 | reakce na Vladimír Procházka - 4. 8. 2020 19:50

Lopi nemůže argumentovat. Nemá jak a čím. Proto pouze uráží. Ale lidé jako on (ona/ono?) dělají těm "svým" medvědí službu. Každá tolerance má svoji hranici. Až dotlačí slušné, klidné a trpělivé lidi svými požadavky a ječením o homofobech za tuto hranici, budou se divit, proč slušný občan vyměnil argumenty za klacek nebo basetballovou pálku. Všeho dočasu. Viď, Lopi? :))

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 11. 8. 2020 | 12:23 | reakce na Bob - 5. 8. 2020 18:10

ty chuděro, ty by sis rád bouchnul, že? :D jsi jak fakan.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Bob | 16. 8. 2020 | 09:50 | reakce na lopi - 11. 8. 2020 12:23

Ano, debílky a provokatéry jsem rád mlátil vždy, když to šlo. Je tu ale jeden velký problém - jsou v 99,9% příliš zbabělí, aby "vylezli" na světlo. Proto mají rádi anonymní dav, do kterého se schovají a ječí. Viď, lopi? Jaký byl průvod? :D

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 17. 8. 2020 | 12:45 | reakce na Bob - 16. 8. 2020 09:50

ok, homofobní sadisto

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 5. 8. 2020 | 14:18 | reakce na Vladimír Procházka - 4. 8. 2020 19:50

že je to pochod zvrhlosti je prostě lež. tak buď tak laskav a nemluv o tom, kde jsi nikdy nebyl, lháři homofóbní

-9
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Vladimír Procházka | 5. 8. 2020 | 19:54 | reakce na lopi - 5. 8. 2020 14:18

Fajn, stačí. Klidně budu lhář, od kreténa mi to nevadí...

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 11. 8. 2020 | 12:14 | reakce na Vladimír Procházka - 5. 8. 2020 19:54

dobrá, jste lhář

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lajika | 4. 8. 2020 | 12:27

Mám za to, že do toho, co se odehrává za dveřmi cizích ložnic, nikomu nic není. Tedy - za předpokladu, že jsou všichni zúčastnění dospělí a účastní se dobrovolně, samozřejmě (a s potěšením - ideálně). Prague pride mě nijak nepohoršuje - vnímám ho jako festival. Asi jako když k nám na vesnici přijížděla pouť, když jsem byla malá - někdo brblal, někdo se pobavil a někdo se svezl a cukrovou vatu koupil. Jen mi připadá, že poslední dobou už je těch "přiznání" a "comingoutů" všude trochu přespříliš. Normální člověk není ten, co má sex výhradně s druhým pohlavím. Normální člověk je ten, co uznává, že sex je aktivita soukromá a tím, že je druhým ostentativně strkán před obličeje, ztrácí na intimitě. A ta je jeho velmi podstatnou součástí.
Co už mi přijde zvláštní je, když se člověk "rozhodne" o svém pohlaví ve věku osmi let, kdy ještě není pohlavně dospělý a potrhlí rodiče mu zaplatí hormonální terapii (u nás naštěstí nemožné). Přijde mi taky zvláštní, když se člověk nedokáže rozhodnout, je li muž či žena a své rozhodnutí mění několikrát do roka - tam je problém, myslím, spíš v sebepřijetí než v pohlavní identitě a takový člověk by asi udělal dobře, kdyby si udělal pořádek ve vlastní mysli. Ale jinak? Nu - někdo holky někdo vdolky, ne?

+38
Reagovat | Citovat | Nahlásit

lopi | 4. 8. 2020 | 15:11 | reakce na lajika - 4. 8. 2020 12:27

ničeho příliš není, to je jen vaše falešná domněnka.

-25
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Lammer | 4. 8. 2020 | 12:07

Ano, být hrdý. Ale na co? Obecně mohu být hrdý na to, co umím lépe než ostatní, třeba lékaři, právníci, sportovci, umělci. Být ale hrdý na to, že jsem díky genetice vlastně odchylka od normálu? Příroda vytvořila dvě pohlaví, pokud by nebyla, lidstvo vyhyne. A pokud by příroda měla jiný úmysl, vytvořila by jednu bytost, která by se množila jinak, než je tomu nyní. Když tak vidím fotky, kde se on předvádí s holou zadnicí a na vodítku, tak to fakt důvod k hrdosti.

+65
Reagovat | Citovat | Nahlásit

lopi | 4. 8. 2020 | 15:12 | reakce na Lammer - 4. 8. 2020 12:07

hrdý na to, že se svou orientací vyšel na veřejnost i přes to, že je ve společnosti spousta homofobů, jako jste třeba vy

-30
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Bob | 4. 8. 2020 | 15:57 | reakce na lopi - 4. 8. 2020 15:12

Pletete si hrdost a důstojnost s úchylným předváděním se na veřejnosti. Prvním si lidi můžete získat, tím druhým je buď odradíte nebo rovnou naštvete. Dřív jste mi nevadili, měl jsem i kamarády z "vašich" řad. Nyní patřím k té druhé skupině a vašimi pochody hluboce opovrhuji.

+24
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 4. 8. 2020 | 16:39 | reakce na Bob - 4. 8. 2020 15:57

Dle toho popisu "úchylné předvádění" je jasné, že jste na Pride festivalu nikdy nebyl, že? Průvod je jen vyvrcholením festivalu, což byste věděl, pokud byste tam někdy byl. Nicméně vy houby víte, jen máte předsudky, jako z předminulého století, kam patří. Já zase opovrhuji homofoby, kteří se neštítí lhát a šířit nenávist. Nevím, co myslíte tím "z "vašich" řad". Já jsem hetero.

-17
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Bob | 4. 8. 2020 | 19:56 | reakce na lopi - 4. 8. 2020 16:39

Zhruba 20 let jsem se pohyboval mezi "normálními" homosexuály a lesbami. Chodil jsem se ženou i do jejich podniků. Byl jsem v Barceloně na Gay-Lesbi-Transvesti show zhruba před 15 lety. Průvod kostýmů, srovnatelný s karnevalem v Rio de Janeiru. Nádherné masky, skvělá zábava.
Při akci Prag-Pride je polovina lidí v kostýmech, patřících tak do "hampejzu". Nechutné holé zadky s pavími péry (většinou muži) a infantilní kočičí čumáčky (většinou ženy) atd.
Chcete znát rozdíl mezi těmito akcemi? V Barceloně nikdo nic nevyřvával o "duhových" právech, homofobii atd. Byli NORMÁLNÍ!!! Chcete, aby se lidé k chovali normálně k LGBT a pod.? Nejdříve se musí normálně začít chovat ONI! Jinak jsem pyšný na své předsudky z minulého století! A pokud jste také hetero, tak tu přestaňte ublíženě kvičet, jak přišlápnuté sele....

+11
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 5. 8. 2020 | 14:21 | reakce na Bob - 4. 8. 2020 19:56

že něco považujete zrovna vy za normální neznamená, že je něco normální. buďte tak laskav a přestaňte se starat o životy druhých a starejte se hlavně o svůj, abyste byl krapet tolerantní a nenávistný. jste homofob a lžete.

-6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 5. 8. 2020 | 14:21 | reakce na lopi - 5. 8. 2020 14:21

*méně nenávistný

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Miroslav Tyrner | 4. 8. 2020 | 11:53

pořád nechápu na co jsou hrdí?

+43
Reagovat | Citovat | Nahlásit

madman | 4. 8. 2020 | 12:00 | reakce na Miroslav Tyrner - 4. 8. 2020 11:53

sú hrdí na to, že prijali samých seba a tiež mali odvahu dať vedieť ostatným, že sú tu ,aj keď sú iní . či sa to druhým páči alebo nie.

-21
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Kukco | 4. 8. 2020 | 13:28 | reakce na madman - 4. 8. 2020 12:00

Ale vždyť to všichni ostatní moc dobře vědí, to se fakt nedá přeslechnout ?? furt dokola..
Hrdí by možná mohli být, kdyby si ty pytloviny platili sami.

+23
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 4. 8. 2020 | 15:10 | reakce na Kukco - 4. 8. 2020 13:28

ale to je i z jejich daní, takže si to platí sami. to je, jako byste řekl, že pokud vy jezdíte autem, tak nechápete, proč by se měla dotovat hromadná doprava.

-16
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Kukco | 4. 8. 2020 | 17:04 | reakce na lopi - 4. 8. 2020 15:10

Tak v hromadné dopravě určitý přínos vidím, byť jí nevyuzivam, což se ale o deviantmarších bohužel říct nedá. Místo osvěty, které je mimochodem všude plno, to lidi spíš se.e. A dělá zúčastněným medvědí službu.

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 5. 8. 2020 | 14:22 | reakce na Kukco - 4. 8. 2020 17:04

vy jste tam nikdy nebyl, tak nelžete o tom, co se tam děje

-5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Zdeněk | 4. 8. 2020 | 11:35

Já proti vám také nic nemám, ale sexuální úchyly a exhibicionisty všeho druhu raději nechte doma a přestaňte z nich dělat své maskoty. Ti vám vážně škodí. A také jasně řekněte, zda právo na sexuální úchylku jednotlivce mají automaticky a za všech okolností respektovat všichni nebo alespoň zde máte hranice (viz pedofilové, atd.), pokud vůbec. Od počátku neříkáte společnosti celou pravdu o tom co chcete a kdo vás financuje, tak se nedivte, že se stáváte nedůvěryhodnými.

+45
Reagovat | Citovat | Nahlásit

lopi | 4. 8. 2020 | 15:08 | reakce na Zdeněk - 4. 8. 2020 11:35

zůstaňte si doma sám a neotravujte nás se svou netolerancí a nenávistí.

-25
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Bob | 4. 8. 2020 | 20:05 | reakce na lopi - 4. 8. 2020 15:08

Lopi, o kus výš píšete, že jste hetero. A tady zase "neotravujte nás"... Máte aspoň jasno ve svém pohlaví? Napříč touto diskuzí, kde vzácně lidé "táhnou za jeden provaz", se prolíná vaše kvílení, neschopné dát jakýkoliv rozumný argument, proč by měli lidé ve směšných oblecích a s drzými nároky být téměř opěvováni?
Prostě se smiřte s tím, že příroda vymyslela, že v 99.9% případech nového tvorečka (brouk, pták, zvíře, člověk...) vyrábí prostě "taťka a mamka".
Očekávám vaše další fňukání. :))

+12
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 5. 8. 2020 | 14:24 | reakce na Bob - 4. 8. 2020 20:05

nás, jako diskutéry. co vám, netoleratnímu hlupákovi dává právo diktovat, co se tam má a smí dělat? co si o sobě myslíte?

-7
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel Jeřábek | 8. 8. 2020 | 23:29 | reakce na lopi - 5. 8. 2020 14:24

Nás - jako diskutéry?? Ty woe, do každýho se enem navážíš, příspěvků tu máš jak na**dáno , ale jeden blábol větší než druhej :)

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Bob | 5. 8. 2020 | 18:18 | reakce na lopi - 5. 8. 2020 14:24

lopi, člověk, který mě nezná a nazve mě hlupákem, mě uráží. Toto jsem vždy trestal fyzicky. Máš odvahu, ty ujetá kreaturo se sejít naživo? Slibuji ti, že hned poté zavolám ambulanci a postarám se o tebe.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 11. 8. 2020 | 12:19 | reakce na Bob - 5. 8. 2020 18:18

jsi lhář a hlupák. teď k tomu přidávám, že jsi agresivní hovado a sadista. klidně přijeď na Florenc a já ti to řeknu do očí. nedovolíš si ničeho, protože jsi zbabělý a bál by ses. ne mne, ale toho, že bys šel sedět za napadení, fašisto. ještě tady platí zákony.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Bob | 16. 8. 2020 | 09:59 | reakce na lopi - 11. 8. 2020 12:19

lopi, na Florenc to mám kousek. Tyhle urážky mi za ten flastr stojí. Ale pokud jsi natolik retardovaný, že mi tohle chceš říct do očí, dobře se připojisti. Tak kdy?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 17. 8. 2020 | 12:48 | reakce na Bob - 16. 8. 2020 09:59

21.8. ve 12:00 u Billy

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Bob | 17. 8. 2020 | 20:21 | reakce na lopi - 17. 8. 2020 12:48

Jak tě poznám?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 18. 8. 2020 | 20:03 | reakce na Bob - 17. 8. 2020 20:21

Černé boty, košile, kalhoty. Jak poznám tebe?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Bob | 21. 8. 2020 | 15:20 | reakce na lopi - 18. 8. 2020 20:03

To, že jsi nepřišel, jsem předpokládal. Ale vlastně ti musím poděkovat. Svým chováním děláš "medvědí" službu vaší komunitě. Svým přístupem na diskuzích se ti daří odrazovat normální (rozuměj heterosexuální) lidi, ze kterých pilně vytváříš své odpůrce. Takže vlastně - ať je diskutérů jako ty víc. :)
Měj se, lopi.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Bob | 20. 8. 2020 | 07:44 | reakce na lopi - 18. 8. 2020 20:03

Modrá košile, džíny, modré polobotky.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel Jeřábek | 8. 8. 2020 | 23:30 | reakce na Bob - 5. 8. 2020 18:18

S*r na něj, za jednu ránu nestojí a druhá by už byla považovaná za hanobení mrtvoly :)

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 11. 8. 2020 | 12:20 | reakce na Pavel Jeřábek - 8. 8. 2020 23:30

á další internetový hrdina

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

urban milan | 4. 8. 2020 | 10:02

příroda to zařídila jinak a nemocní jedinci to chtějí zničit svým zvrhlým chováním.

+215
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jan Kálecký | 8. 8. 2020 | 21:14 | reakce na urban milan - 4. 8. 2020 10:02

nezlobte se jak to napíšu ale příroda to u vyšší životní formy zařídila tak že jsou samice a samci aby mohl vzniknout další život a když se životní forma nemůže rozmnožit je něco špatně není to nemoc ale taky to není generačně života schopný
opravdu nemám nic proti ale tyhle demonstrace mi vadí kdyby to bylo normální tak to příroda zařídí tak že k rozmnožování nepotřebujeme pohlaví

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Franta | 7. 8. 2020 | 13:33 | reakce na urban milan - 4. 8. 2020 10:02

Chcete říct, že heterosexuální občané prosazování perverze do mainstreamu nepodporují? Chcete tvrdit že tak činí všechny gay osoby a pouze gay osoby?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Sára | 6. 8. 2020 | 17:59 | reakce na urban milan - 4. 8. 2020 10:02

Přírodou bych se raději neoháněla. V přírodě je zcela běžná i nekrofilie. Homosexualitu najdeme napříč živočišnými druhy, nejznámější jsou asi kačeři. Někdy to jde i dál: dva tučňáci samci často "adoptují" vejce a starají se o mládě.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jan Kálecký | 8. 8. 2020 | 21:18 | reakce na Sára - 6. 8. 2020 17:59

adopce je něco jiného ty dva tučňáci nevysedí vejce, jinak to není běžný ani v přírodě jak píšete homosexualita u zvířat je podmíněná nedostatkem samic

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Vendy Krajníková | 5. 8. 2020 | 16:18 | reakce na urban milan - 4. 8. 2020 10:02

urban milan je omezený tupec a příroda to bohužel pro okolní svět jinak nezařídí, a žádní jedinci nezničí

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Libanon | 4. 8. 2020 | 17:08 | reakce na urban milan - 4. 8. 2020 10:02

Příroda to zařídila tak, že se někteří lidi rodí jako homosexuálové. Akceptujte to :)

-5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 5. 8. 2020 | 16:15 | reakce na Libanon - 4. 8. 2020 17:08

Akceptovat to, že se někteří lidé narodí jako homosexuálové, není problém - prostě je to tak.
K tomu je třeba ale také akceptovat, že se jedná o vrozenou vadu, poruchu v produkci hormonů. Není to nemoc, nedá se to léčit.
Akorát islamisté to léčí tak, že dotyčného učí létat z minaretu. U nás to neděláme, neboť tu islamisté ještě netvoří významné procento. Je třeba se postarat, aby to tak zůstalo.
Paradoxem je, že často titíž lidé, kteří se aktivně angažují za práva homosexuálů se rovněž aktivně snaží zasazovat za dovoz co největšího počtu islamistů. A vůbec jim to nepřipadá divné.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel Jeřábek | 8. 8. 2020 | 23:31 | reakce na Petr C. - 5. 8. 2020 16:15

učí létat z minaretu - hustýýýý :) pobavilo :)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 5. 8. 2020 | 16:41 | reakce na Petr C. - 5. 8. 2020 16:15

to jsou děsné bláboly

-4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jan Nešťastný | 4. 8. 2020 | 17:06 | reakce na urban milan - 4. 8. 2020 10:02

Zoufalá skupina zvrácených lidí by chtěla zvrátit tisíciletý řád přírody a lidstva.

+13
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 5. 8. 2020 | 14:25 | reakce na Jan Nešťastný - 4. 8. 2020 17:06

:D

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 4. 8. 2020 | 15:06 | reakce na urban milan - 4. 8. 2020 10:02

to jistě mluvíte o sobě.

-22
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Mikel | 4. 8. 2020 | 11:49 | reakce na urban milan - 4. 8. 2020 10:02

Takový komentář může napsat buď naprostý primitiv, nebo člověk, který nemá o těchto věcech žádné potuchy.

-72
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jan | 6. 8. 2020 | 20:03 | reakce na Mikel - 4. 8. 2020 11:49

Přesně naopak, příspěvek napsal člověk, který má v hlavě naprosto jasno, je inteligentní a žije tak, jak to příroda a na přírodu navazující historie člověka zakotvená v Bibli vyžaduje.

Primitiv je ten, kdo řadí své zvrácené choutky nad běžné chování normálních lidí a ještě se tím chlubí. Bohužel, těchto individuí je stále více a místo aby se léčili ze svých odchylek od normálu, pronikají do komunikačních prostředků, televize a snaží se odlišit např. upnutými kalhotami, barevnými botkami a jinak. Jsou to chudáci a je mi jich líto. Na zastřelení to však není, jen na psychiatrii.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Ortel | 6. 8. 2020 | 20:12 | reakce na Jan - 6. 8. 2020 20:03

Václav Klaus?

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

pepa | 4. 8. 2020 | 21:18 | reakce na Mikel - 4. 8. 2020 11:49

naprostý souhlas už jenom ten začátek-čekala nácky?, ale takhle se přesně jak ona ti náckové covali, drtivá menšina chce rozhodi)ovat a přikazovat a řídit tu většinu-- jako ti náckové chtěli řídit celý svět

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 5. 8. 2020 | 14:25 | reakce na pepa - 4. 8. 2020 21:18

já zde vidím pouze homofoby, co mají tendence diktovat, tak nelži

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Karel Soukup | 4. 8. 2020 | 11:54 | reakce na Mikel - 4. 8. 2020 11:49

Já nesouhlasím s vaší úchylnou předváděčkou, slezou se v Praze všichni možní a nemožní úchylove z celé Evropy, tak to přestaňte presentovat jako, že s tím souhlasí velká část populace z České republiky. Je to LEŽ

+56
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 4. 8. 2020 | 15:07 | reakce na Karel Soukup - 4. 8. 2020 11:54

dnes je, koukám, velmi moderní nařknout někoho z toho, co sám páchá, viďte vy lháři. dělá to třeba Ovčáček. Jirko?

-14
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

pepa | 4. 8. 2020 | 21:21 | reakce na lopi - 4. 8. 2020 15:07

a proto ty každého nařkneš z čehokoliv,co má jiný názor- jako ovčáček- že? lopíku- ty jsi přeci moderní člověk

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

lopi | 5. 8. 2020 | 14:26 | reakce na pepa - 4. 8. 2020 21:21

já jsem hlavně tolerantní a nelžu

-6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Lili | 5. 8. 2020 | 16:43 | reakce na lopi - 5. 8. 2020 14:26

lopi, nezlobte se, ale vy tolerantní nejste. Jen kolem sebe házíte homofobama. Děláte LGBT medvědí službu.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Marie | 4. 8. 2020 | 10:55 | reakce na urban milan - 4. 8. 2020 10:02

Dala jsem příspěvku palec dolů a naskočil jako plus.

-21
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Tomek | 4. 8. 2020 | 12:22 | reakce na Marie - 4. 8. 2020 10:55

A to jsi ještě skončila zamínusovaná. Jo kdo jinému jámu kopá...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Nelson | 4. 8. 2020 | 11:30 | reakce na Marie - 4. 8. 2020 10:55

Cháácháá

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu