Diskuze k článku:

Feministkám Fifinka nevadí. To jen konzervativní pravice zkouší vyprovokovat kulturní válku

Váš komentář:

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Petr C. | 10. 8. 2020 | 13:07

Mě to bylo divné hned podle nadpisu.
Protože Fifinka není žádná ušlápnutá ani utlačovaná puťka, ale docela akční dívka, která se svými kamarády aktivně účastní všech jejich dobrodružství a nikdo ji přitom nemusí ochraňovat ani zachraňovat. Sem tam se nějak žensky projeví, něco upeče nebo uvaří, řeší jak vypadá apod, ale není to tam nijak významné téma, spíše jenom doprovodné, pokud se to do kontextu příběhu hodí.
Naopak bych řekl, že Fifinka je postava ideální ženy, nemá žádné výrazně negativní vlastnosti, spíše naopak, v rámci děje příběhů za svými klukovskými kamarády nijak nezaostává a k tomu zůstala ženou, nestal se z ní babochlap ani megera.
Autoři příběhů si ji občas přátelsky dobírají, ale jenom tak decentně, do Myšpulínovy roztržitosti, Bobíkovy nenažranosti či Piňdovy zbrklosti si zaryjí o poznání více.
Ale to je v pořádku, mezi chlapama se snese a považuje za přátelské škádlení i leccos, co by už vůči ženě nebylo vhodné.
Takže Čtyřlístek bych spíše označil za modelovou ukázku, jak by to mělo vypadat.

+29
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Jana | 10. 8. 2020 | 15:11

Feministky jsou hysterky, většina sexuálního obtěžování a napadení je jejich výplod fantazie falešné nařčení. . Obzvlášť, když si na to vzpomenou čistě náhodou po deseti letech více. Vesměs jsou to krasavice - vypadají jako by vypadli z E- 55 nebo jako babo-chlapi a to doslova. Dost feministek jsou lesby. Takže normální ženskou mezi nimi nenajdete ani kdybyste ji hledali lupou. Ony nejsou Fifinky, ony jsou Fifinky trochu jinak, ale to slovo zde nedá prezentovat. Tyto Fifinky potřebují velký bič a děsně malý dvorek. Jako ženě se mi z nich obrací žaludek i kudla v kapse. Nelíbí se jim klasické pohádky, tlačí a apelují o jejich zrušení. Nelíbí se jim nic, co jen trochu připomíná tradice, slušnou morálku. Protože to ony postrádají. Jak říkám, labilní hysterky

-12
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Všech 45 komentářů v diskuzi

Petr | 13. 8. 2020 | 09:47

Tak já bych panu Nemečkovi věřil. Nemá důvod si vymýšlet. A to, že banda neschopných, co v životě nic nedokázala se vozí na feministických, genderových dogmatech v této společnosti je víceméně již známá delší dobu.

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Škodolibka domácí | 12. 8. 2020 | 14:21

Když jsem před více jak 40 lety, stejně jako všichni mí vrstevníci, četl Čtyřlístky, tak naše fantazie byla čistě pohádková a takovéto úvahy neexistovaly. Dnes jsou děti od mala bombardovány ze všech směrů mediální všehochutí a to bez jakékoli cenzury. Takže si dokážu živě představit, jak už ve školce řeší s kamarády, zda Fifinka má s ostatními soudruhy v chaloupce skupinový sex nebo zda se u ní střídají jeden po druhém ...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ondřej | 11. 8. 2020 | 22:09

Je schopna nějaká feministka věcné diskuze založené na faktech?

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Mnauky | 12. 8. 2020 | 21:55 | reakce na Ondřej - 11. 8. 2020 22:09

Ano, jsou. Škoda, že protistrana je neposlouchá a mele si svoje.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

IngZababa | 12. 8. 2020 | 09:23 | reakce na Ondřej - 11. 8. 2020 22:09

Ne.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Barbora | 10. 8. 2020 | 21:30

Jo, feministky fakt nemají nic lepšího než řešit Fifinku. Možná ještě homosexuálové řeší Bobíka, migrantům vadí jejich zástupce Mišpulín a cikánům připadá, že Pinďa je rasista... tomu fakt můžou věřit jen paka, co nenávidí feministky, homosexuály, migranty, Romy a všechno co není Ortel.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jiří Zahrádka | 11. 8. 2020 | 10:15 | reakce na Barbora - 10. 8. 2020 21:30

No jasně, ty génie. Takže Němeček lhal. To je přece jasný. Má málo práce se svým veleúspěšným komiksem, tak si jen tak pro zpestření vymyslí, že řeší útoky kvůli Fifince.

Tys ho prostě rozkryla.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Barbora | 10. 8. 2020 | 21:38 | reakce na Barbora - 10. 8. 2020 21:30

Jo, je třeba možný, že nějaká žena, co se považuje za feministku to opravdu řešit může. Stejně jako toho Bobíka může řešit nějaký homosexuál... nějaká prodavačka z Lídlu může řešit barvu tkaniček do bot, ale to fakt neznamená, že je to zásadní téma diskuze všech prodavaček z Lídlu v ČR.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jiří Zahrádka | 11. 8. 2020 | 10:18 | reakce na Barbora - 10. 8. 2020 21:38

On taky Němeček o žádném "zásadním tématu" nemluvil. Ale když Gender Studies a ostatní podobné grupy vymývají mozek svým "studentkám," tak se holt některé mohou pak pustit do boje na všech frontách, včetně Fifinky. To je normoš. Když Antifa a BLM vymývají hlavy Americe, tak důsledkem toho někteří jejich následovníci mohou rabovat a mrzačit ostatní s pocitem, že tím bojují za lepší společnost. Princip je v zásadě stejný.

P. S.: Ortel neposlouchám

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Holzmann | 10. 8. 2020 | 20:37

Feministka nejsem, ani feminista. A nemyslím, že Fifinka je téma na velkou debatu. Člověk s nějakou základní mírou vkusu by ale snad nechtěl, aby tahle postava byl vzorem jeho dceři. Věčná služka těch tří, u kterých je zázrak, když utřou nádobí? Ten komiks uvízl v osmdesátých letech, opakuje příběhy i zápletky a pomalu začíná senilnět. Ale co, je přece tolik dobrého ke čtení, tak co se zabývat tímhle? Pokud to někdo dětem kupuje ze sentimentality, protože to sám čítal před lety... Jeho smůla, že se nepodívá, co dětem kupuje.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petr C. | 10. 8. 2020 | 21:22 | reakce na Holzmann - 10. 8. 2020 20:37

Nevím jak to vypadá teď, za mých mladých let to nijak dramatické nebylo. Domácí práce nebyly v příbězích nosné stéma, objevovaly se tam občas, když to zapadalo do příběhu. Ano, primárně se tím zabývala Fifinka (ostatní se zase věnovali něčemu jinému), ale uměla i rozdělit práci mezi ostatní, když jí bylo více. A pokud si vzpomínám, tak Fifinka dokázala ty ostatní docela dobře srovnat do latě, když se jim nechtělo na chodu domácnosti spolupracovat. Takže žádná služka, ale asertivní chování.
Já jsem se svoji dceru podle Fifinky vychovávat nesnažil, přeci jenom reál vypadá poněkud jinak než komiks, ale když tak o tom přemýšlím, tak se jí docela podobá.
Je to akční dívka, žádná fňukna ani hysterka, sportuje, má ráda dobrodružné výlety, je přiměřeně asertivní (ale ne nasertivní), má na svých 19 let docela slušný všeobecný rozhled, umí otevřít pusu a říct slušnou formou co by chtěla atd. Už jsem od pár lidí slyšel poznámku ve smyslu, že má na svůj věk pozoruhodně dospělé chování. Co se domácích prací týče, umí prakticky všecko, baví ji vařit a péct všelijaké dobrůtky, což jí nezapomínáme pochválit. No a u toho všeho neztratila svoji ženskost. Nikdy jsem se ji nesnažil převychovávat na kluka, jenom jsem využil jejích přirozených sklonů k pohybu a dobrodružným zážitkům a naučil jsem ji, co se dalo. Další věci pochytila venku. Dovede se taky ozvat, když se jí něco nelíbí, vtipně reagovat na různé poznámky a klidně se pustí pěstmi do mladšího bráchy (o půl hlavy vyššího), když už jeho srandičky přesáhnou to, na co má slečna zrovna náladu.
Hlásit se nemusíte, taková supr holka už samozřejmě přítele má.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Holzmann | 11. 8. 2020 | 15:08 | reakce na Petr C. - 10. 8. 2020 21:22

Já vím, jak to vypadá teď, a nesoudím podle svých vzpomínek na kdysi. Až půjdete příště do knihovny, vemte si pět náhodných čísel z poslední doby a pak se pobavíme, třeba svůj náhle mírně poopravíte. Registruju vaši argumentaci, rozumím, ale pořád soudím, že to vidím, i s ohledem na čerstvé zkušenosti, ostřeji.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 11. 8. 2020 | 20:37 | reakce na Holzmann - 11. 8. 2020 15:08

No já řeknu děckám ať mi něco půjčí, já do dětské knihovny průkazku nemám.
Jsem zvědav kam se to posunulo.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Misot | 10. 8. 2020 | 19:46

tak mně taky nevadí fifinky feministek...

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jiří Zahrádka | 10. 8. 2020 | 16:40

Tak sprostá křeč, kdy se autor dopouští přesně toho, co sáhodlouze kritizuje, to by teda pohledal...

Němeček jen zmínil, jak tři měsíce řeší útoky na svou osobu, že z Fifinky udělal submisivního chudáka. Nikde netvrdí, že by ty útoky byly obsahem nějakého oficiálního dokumentu - ostatně, z kontextu je to dost zřejmé snad každému s IQ 100 a více. Autorovi ne?

Argumentovat monitoringem oficiálních textů, a pak statečně a velkolepě odhalit podlou provokaci zapšklých konzervativců, to je jako kdybych řekl, že mě na ulici knock-outoval nějaký ožrala, a pan autor by stejně velkolepě odhalil, že Jiří Zahrádka nebyl obsazen v žádném boxerském zápasu České boxerské asociace, takže je to jen provokace.

V reakci na závěr článku mi nezbývá než doufat, že takto trapnou, sebeoslavnou křeč a účelovou textovou konstrukci žádný představitel konzervativního proudu nevygeneruje. Byla by to naše ostuda. To radši nechme jen těm nejnestoudnějším z řad progresivistů.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

IngZababa | 12. 8. 2020 | 09:36 | reakce na Jiří Zahrádka - 10. 8. 2020 16:40

Seznamte se s "prací" týhletý existence a nějaké překrucování faktů vám pak přijde jako maličkost. Ten byl schopen napadnout i Michala Viewegha. Doporučuji si ten blábol přečíst, hned byste pochopil, s kým máte "tu čest".

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jana | 10. 8. 2020 | 15:11

Feministky jsou hysterky, většina sexuálního obtěžování a napadení je jejich výplod fantazie falešné nařčení. . Obzvlášť, když si na to vzpomenou čistě náhodou po deseti letech více. Vesměs jsou to krasavice - vypadají jako by vypadli z E- 55 nebo jako babo-chlapi a to doslova. Dost feministek jsou lesby. Takže normální ženskou mezi nimi nenajdete ani kdybyste ji hledali lupou. Ony nejsou Fifinky, ony jsou Fifinky trochu jinak, ale to slovo zde nedá prezentovat. Tyto Fifinky potřebují velký bič a děsně malý dvorek. Jako ženě se mi z nich obrací žaludek i kudla v kapse. Nelíbí se jim klasické pohádky, tlačí a apelují o jejich zrušení. Nelíbí se jim nic, co jen trochu připomíná tradice, slušnou morálku. Protože to ony postrádají. Jak říkám, labilní hysterky

-12
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petr C. | 10. 8. 2020 | 22:05 | reakce na Jana - 10. 8. 2020 15:11

Buďte tak hodná a neoznačujte feministky za Fifinky.
Fifinka se feministkám nepodobá a ony se ani trochu nepodobají jí.
Fifinka jako vyloženě kladná postava si takové přirovnání nezaslouží.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Barbora | 10. 8. 2020 | 21:40 | reakce na Jana - 10. 8. 2020 15:11

Běž si radši zapnout Ortel, ať se uklidníš, hysterko.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 10. 8. 2020 | 22:12 | reakce na Barbora - 10. 8. 2020 21:40

Výborný nápad, jdu si Ortel pustit.
Nebýt zběsilého vytí různých pomatenců, kteří před několika lety nemohli přenést přes srdce, že takováto víceméně zábavová kapela prorazila do dosti upadajícího Slavíka, nedozvěděl bych se že taková kapela existuje.
Tímto jim děkuji.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Linda | 10. 8. 2020 | 17:50 | reakce na Jana - 10. 8. 2020 15:11

Cetla jste vubec ten clanek? Protoze tenhle vyprd do vzduchu by tu ani nemusel byt, kdyby se nejaka radoby antifeministka nezdrahala vubec precist clanek, ktery komentuje :)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel Houdek | 10. 8. 2020 | 15:44 | reakce na Jana - 10. 8. 2020 15:11

A s článkem to souvisí jak? Nebo jen náhodně reagujete na slovo "feministky" v nadpisu?

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Umfa | 10. 8. 2020 | 13:59

Lidi, tady nejde o žádný politicky korektní teror, ale docela obyčejný třídní boj. Mládež chce na naše místa, tak se nás starší pokouší odstranit všemi prostředky :-) Stává se to ob generaci, už co nejstarší písemné záznamy sahají :D

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petr C. | 10. 8. 2020 | 13:07

Mě to bylo divné hned podle nadpisu.
Protože Fifinka není žádná ušlápnutá ani utlačovaná puťka, ale docela akční dívka, která se svými kamarády aktivně účastní všech jejich dobrodružství a nikdo ji přitom nemusí ochraňovat ani zachraňovat. Sem tam se nějak žensky projeví, něco upeče nebo uvaří, řeší jak vypadá apod, ale není to tam nijak významné téma, spíše jenom doprovodné, pokud se to do kontextu příběhu hodí.
Naopak bych řekl, že Fifinka je postava ideální ženy, nemá žádné výrazně negativní vlastnosti, spíše naopak, v rámci děje příběhů za svými klukovskými kamarády nijak nezaostává a k tomu zůstala ženou, nestal se z ní babochlap ani megera.
Autoři příběhů si ji občas přátelsky dobírají, ale jenom tak decentně, do Myšpulínovy roztržitosti, Bobíkovy nenažranosti či Piňdovy zbrklosti si zaryjí o poznání více.
Ale to je v pořádku, mezi chlapama se snese a považuje za přátelské škádlení i leccos, co by už vůči ženě nebylo vhodné.
Takže Čtyřlístek bych spíše označil za modelovou ukázku, jak by to mělo vypadat.

+29
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jiří Zahrádka | 10. 8. 2020 | 16:48 | reakce na Petr C. - 10. 8. 2020 13:07

Ano, souhlas. Ale autor tohoto článku zcela zmanipuloval to, na co reaguje. Němeček jen zmínil, že tři měsíce řeší útoky na svou osobu, že z Fifinky udělal submisivní chudinku. Ale "geniální" autor tohoto článku argumentuje tím, že na internetu nelze vyhledat žádný text na toto téma z řad feministek. Jinými slovy, Němeček nikde netvrdil, že by šlo o nějaký oficiální dopis z nějaké feministické organizace. Z textu jeho vyjádření nic takového nevyplývalo. Ale tyto organizace vedou k tomu, že pak nějaké zažrané fanynky útočí i na Němečka kvůli Fifince.

Autor věcně nezpochybnil nic. Bohužel, technikou, kterou navíc sám v článku popisuje, oblbnul čtenáře, kteří nyní Němečkova slova považují za blud. A o to asi šlo.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel Houdek | 10. 8. 2020 | 17:57 | reakce na Jiří Zahrádka - 10. 8. 2020 16:48

O Němečka nešlo, šlo o pravicově konzervtivní weby, co se toho hned chytili, třeba zde: https://echo24.cz/a/SaFE8/kulturni-valka-o-fifinku , nebo pivovar Bernard, který to má na billboardech. Naučte se pořádně číst.

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 10. 8. 2020 | 20:01 | reakce na Pavel Houdek - 10. 8. 2020 17:57

Echo 24 také nemá s pravicovým konzervativismem nic společného.
Jedná se o havlistické pomatence. Dost často je čtu, abych věděl kudy ne. Jsou to tacoví pionýři slepých uliček.
Linkovaný článek sice není zobrazen celý, ale úvod je dostatečně výmluvný a jelikož je autorem Jiří Peňás, tak si podle jiných textů tohoto autora dokážu domyslet pokračování.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel Houdek | 11. 8. 2020 | 15:50 | reakce na Petr C. - 10. 8. 2020 20:01

Tak já jsem nevěděl, že konzervativní pravice musí mít glejt od vás, že je konzervativní pravice, jinak to neplatí :-)

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 11. 8. 2020 | 21:05 | reakce na Pavel Houdek - 11. 8. 2020 15:50

Nejde o mně. Ale pojem konzervativní pravice má nějaký ústálený význam (pokud se v sociálních (pa)vědách dá o ustáleném významu hovořit).
A jestliže někdo zveřejňuje postoje a názory, které jsou víceméně protikladné k obecnému chápání pravicově konzervativních postojů, tak se nedá považovat za pravicového konzervativce. Pokud to o sobě sám tvrdí, tak
a) má sám chaos v pojmech a neumí je správně používat, případně mu přijde cool se takto označovat
b) moc dobře ví, co píše a tvrdí to o sobě pro zmatení čtenářů, o kterých platí a)

Podivné věci se dějí na tomto světě. Za posledních třicet let jsem názory na svět změnil jen málo, dá se říct, že jsem se posunul tak o 10% doprava.
A světe div se, z levičáka polovičního anarchisty jsem se ocitl v krabičce pravicový konzervativec, už jsem byl označen i za ultrapravičáka.

Posunulo se měřítko, dneska se zcela vážně razí věci, které tehdy nerazili ani nejzapřísáhlejší anarchisti. A označili by jejich hlasatele za vyhulené palice zralé pro šaškec. Například nad touhle diskuzí by se nestačili divit, jak může vůbec někoho napadnout taková blbost a že se někomu chce se tím zcela vážně zabývat a tratit tím čas. Mám někde staré časáky z mladých let, hlavně hudební, ale pár výtisků A-kontra by se mezi nimi určitě našlo a bylo by to zajímavé srovnání, témata tehdy a dnes.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Libor | 10. 8. 2020 | 12:36

Možná něco chápu špatně, nebo jsem článek nečetl úplně pozorně ale v čem je přesně s Fifinkou problém ?
To že někdo napíše že není postava Fifinky "genderová" mi jaksi neobjasňuje v jaké souvislosti to někdo myslí a jak by tedy měla vypadat.
V článku navíc není dál tato věc rozvinuta.

Možná je to hloupý dotaz ale v dnešním velmi podivném (až zvráceně podivném) světě si nejsem přesně jistý co se slovem "genderová" přesně myslí.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel Houdek | 10. 8. 2020 | 13:47 | reakce na Libor - 10. 8. 2020 12:36

S Fifinkou žádný problém není, právě.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 10. 8. 2020 | 11:39

Ale to je pekne.

Autor velice pekne popisuje standardni prostredky aktivisticke (nejem feministiske) progresivni levice, pekne popisuje argumentacni fauly typu strawman, kde je jako strawman pouzit popis extremniho chovani, ktere je generalizovano na normu a tento strawman je pak slavne cupovan.

Ano, presne tak to je, jak se v clanku pise. Akorat strany stoji tak nejak naopak, popisovane chovani je trademark progresivni levice.
Traba BLM, extremni chovani policisty, kdy konsekvenci po tvrdem zakroku zemrel nehodou cerny recidivista na selhani srdce, protoze byl na speedu a pajsl to nezvladl, je generalizovano na celou policii. Dusledky jsou obecne zname.

Nejaka parta magoru ci recesistu pise plky o kreslene postavicce, Houdek vyrobil krasneho stravmana, ze to je vlastne "konzervativni pravice".

Anebo, proc chodit daleko, budeme citovat z se starsiho clanku autora:

"Většině mužů se totiž situace, kdy by se cítili fyzicky ohroženi, stala jednou, možná dvakrát za život. Většina žen ale sexuální obtěžování zažívá na ulici několikrát za týden. A s ním zcela oprávněný a reálný strach plynoucí z toho, že nikdy neví, jestli situace skončí u poznámek, nebo bude pokračovat. "

https://www.heroine.cz/spolecnost/2053-zena-s-klici-mezi-prsty-neni-hysterka-ma-jen-jinou-zkusenost-nez-muzi

Podle autora je kazda zena nekolikrat tydne sexualne napadena.
Klasika, z extremniho chovani udelame standard, tento strawman pak pekne rozcupujeme.

Je to zajimave pozorovat, panovi se nelibi, ze dostal nazrat stejne medicinky?
Proc?

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel Houdek | 10. 8. 2020 | 11:51 | reakce na Jouda - 10. 8. 2020 11:39

Koukám, že tu medicínku také užíváte moc rád, protože "Podle autora je kazda zena nekolikrat tydne sexualne napadena." jsem nikdy neřekl a nenapsal...

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 10. 8. 2020 | 12:52 | reakce na Pavel Houdek - 10. 8. 2020 11:51

V mem strawmanu je presny citat a odkaz na zdroj.
Pokud nekdo chape tento citat jinak, ale prosim, proto jsem tam ten presny citat a odkaz dal.

Jo, bylo by krasne na svete, kdyby kazdy progresivni levicak toho svyho strawmana ozdrojoval.

Nevim, treba odkaz na predsedu ODS Fialu, kterak je pobouren genderove nekorektni Fifinkou, kdyz je tu rec o konzervativni pravici, co provokuje kulturni valku, jak zni nadpis...

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

memnon666 | 10. 8. 2020 | 13:22 | reakce na Jouda - 10. 8. 2020 12:52

https://spd.cz/politicky-korektnimu-teroru-feministek-neunikl-ani-vehlasny-komiks-ctyrlistek/

Tomio Okamura: Politicky korektnímu teroru feministek neunikl ani věhlasný komiks Čtyřlístek.

Feministky řeší už i u Čtyřlístku genderovou otázku, jestli Fifinka není utlačována… To je už opravdu zvrácené. Sluníčkáři nám za chvíli budou chtít zakázat úplně všechno, co nebude podle jejich představ. Musíme bránit naše tradiční hodnoty a tradiční společnost!
---
https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Majerova-Zahradnikova-Trikolora-Tady-uz-je-jakakoli-diskuze-zbytecna-632956
Pokud někdo začne z genderových pozic útočit na Čtyřlístek, měl by si dát mokrý hadr na hlavu a neprodleně vyhledat odbornou pomoc. Není to Fifinka, kdo je chudák. Duševní chudáci jsou ti, kdo útočí na autora dětského komiksu, na kterém vyrostlo několik generací.

Čtyřlístek mi kupovali rodiče před 40 lety a i já jsem jej domů nosila zase dětem svým. Žádné šílené feministky na oblibě tohoto komiksu nic nezmění. Ať se svou genderovou nenávistí třeba zalknou, ale Čtyřlístek je náš, co říkáte?

Přeji panu Jaroslavu Němečkovi pevné nervy a spoustu inspirace pro další práci.
---
https://echoprime.cz/a/SaFE8/kulturni-valka-o-fifinku
Žijeme v čase, kdy se otřásají všechny hodnoty. Takže došlo i na Fifinku ze Čtyřlístku. Její zploditel, Jaroslav Němeček, si postěžoval, že je předmětem útoků feministek, byť zatím snad jen verbálních.
---
https://www.expres.cz/zpravy/ctyrlistek-fifinka-jaroslav-nemecek-gender-feministky.A200803_113619_dx-zpravy_sal
Není už snad dost toho šťourání se, kdo je jak nadřazený? Bojovat za dávno vybojovaná práva, kdo byl měl být takový a kdo makový? A hlavně měnit zajetou věc, která baví děti padesát let, přičemž to poslední, co by na ní měl člověk hledat, jsou nějaké genderové či feministické nesmysly.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jiří Zahrádka | 10. 8. 2020 | 16:56 | reakce na memnon666 - 10. 8. 2020 13:22

Ale toto jsou reakce na SKUTEČNOU kritiku Němečka kvůli Fifince. Houdek argumentuje tím, že útok proti ní není v žádném OFICIÁLNÍM vyjádření, spise, disputaci. Ale to nepsal ani Němeček.

Např. BLM nebo Antifa také asi nikde ve svých oficiálních dokumentech nenapíší, že je správné polít barvou a urážet starší ženu, když se jí nelíbí ničení zdí sousedného domu. Houdek by z toho mohl napsat článek, že se nic takového nestalo. Ale ono stalo, na ulici žáci BLM a Anfity prostě bojují svými prostředky přesně za to, co prosazují centra těchto extremistických organizací. Myslím, že něco podobného se stalo s feministkami a Němečkem.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pravý Míra | 12. 8. 2020 | 02:53 | reakce na Jiří Zahrádka - 10. 8. 2020 16:56

Nj, pokud tři pomatenci/pomatenkyně spamují pana Němečka kvůli Fifi, je to blbé a trapné. Ale nafukovat to na to, že feministky vyhlásily svatou válku, to je zas moc. Rád bych věděl, jaké jsou skutečné rozměry té kauzy.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 10. 8. 2020 | 13:28 | reakce na memnon666 - 10. 8. 2020 13:22

Tak dekuju za potvrzeni mych slov.

SPD, Okamura, Parlamentni listy a jakesi tabloidy.

Konzervativni pravice zminena v nadpisu ma byt z tohodle panoptika prosim konkretne co?

To je, prosim, totiz prave ona definice Strawmana.
Realita je prosta, z konzervativni pravice se nikdo na dane tema nevyjadruje. Tuto vazbu vyfabuloval az pt. autor tohoto clanku.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

memnon666 | 10. 8. 2020 | 14:30 | reakce na Jouda - 10. 8. 2020 13:28

Tak to z PL byla poslankyně Majerová Zahradníková - Trikolora - cituji:
"Prosím všechny, kdo mi věřili a kdo mi věří: Neopouštějme konzervativní pravicové hodnoty. Rodina, národ, trh, svoboda a odpovědnost nám stojí za společnou obranu i podporu, i když selhávají instituce a strany. A hlavně selhávají osobnosti. Odcházím z ODS, abych mohla skutečně a opravdově zůstat tím pravým občanským demokratem. Nejen v srdci, ale i v činech. Abych mohla dál prosazovat pravicové konzervativní myšlenky naší původní odeesácké bílé holubice. Možná to je právě dnes potřeba ještě více než před dvěma, pěti nebo deseti lety,"
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/politika/ve-stopach-klause-ml-poslankyne-majerova-zahradnikova-konci/r~bcff13fc6a7411e9b9980cc47ab5f122/
---
tedy výrok "z konzervativni pravice se nikdo na dane tema nevyjadruje" je nepravdivý (imho)

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 10. 8. 2020 | 15:00 | reakce na memnon666 - 10. 8. 2020 14:30

Povazovat Trikoloru za konzervativni pravici je pomerne odvazne.

V realu je to populisticky shluk odlozencu, ze jsou momentalne verbalne pravicovi pripomina pocatky Babise. V realu zadna jednotici myslenka neni.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Trikol%C3%B3ra_hnut%C3%AD_ob%C4%8Dan%C5%AF

Pozledni akvizice je poslankyne SPD Tereza Hythova - https://cs.wikipedia.org/wiki/Tereza_Hy%C5%A5hov%C3%A1

Rozklon o Sumavy k Tatram, viz viki, zakladal to tento gulas:
ODS (Krivohubka + Majerova) pak KDU-CSL, CSSD, SPD, Realiste, Svobodni.

Tahle emulze IMHO rychle zmizi.
Krivohubka rozjel svoji PR ofenzivu za ucelem ovladnuti ODS, kde si pomalu budoval frakci. Kdyz ale prilis trvdil muziku, dostal vyhazov a Trikolora je trucpodnik odlozencu.

-6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel Houdek | 10. 8. 2020 | 13:49 | reakce na Jouda - 10. 8. 2020 13:28

"Většina žen ale sexuální obtěžování zažívá na ulici několikrát za týden."
vs
"Podle autora je kazda zena nekolikrat tydne sexualne napadena."

Nic?
Většina vs každá?
Nic?
Sexuální obtěžování vs napadení?
Nic?

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 10. 8. 2020 | 13:56 | reakce na Pavel Houdek - 10. 8. 2020 13:49

Oki, oprava, abych byl presnejsi:

"Podle autora je vetsina zen nekolikrat tydne sexualne obtezovana"
Blabol je to porad stejny.

Ted se vratme k te konzervativni pravici, co hodla kulturne valcit...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel Houdek | 10. 8. 2020 | 15:43 | reakce na Jouda - 10. 8. 2020 13:56

Dobře, Týdeník Echo podle vás není pravicově konzervativní? Protože podle sebe ano.

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 10. 8. 2020 | 20:16 | reakce na Pavel Houdek - 10. 8. 2020 15:43

Tvrdit o sobě mohou co chtějí, ale tahle čepice by jim byla moc velká.
Je to pouze spolek havlistických pomatenců.
Když už jsme u toho kádrování:
SPD a Okamura - čistí populisti, i když ve své době, kdy se tzv. seriózní politici báli nahlas projevit, udělali kus práce.
ODS a celý ten demokradický blok jsou bruselští anální alpinisté a někteří při tom stíhají lízat pozadí ještě i sudeťákům.
VKml se snaží o pravicový konzervativismus, ale sklouzává mu to spíše k populismu, asi si je vědom, že na čistý konzervativismus by nenabral dostatek voličů. On sám jako lídr pokulhává za očekáváním, bohužel je synem svého otce a ta zahleděnost do sebe sama mu kazí umělecký dojem více než nesymetrický obličej, ten by se dal u chlapa překousnout. Zatím je nejlepší ze špatných.
Kdybych měl jmenovat pravicově konzevativní stranu, měl bych problém, asi bych musel zabrousit mezi mimoparlamentní strany.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr C. | 10. 8. 2020 | 13:13 | reakce na Jouda - 10. 8. 2020 12:52

Předseda ODS Fiala nemá s konzervativní pravicí nic společného, není vyloučeno že o tom někdy někde četl nebo slyšel, ale to je všechno.
Fiala je bruselský anální alpinista, což vzhledem k tomu, co po nás Brusel poslední roky požaduje a jakou politiku se snaží razit, je úplný opak pravicového konzervativce.
Ale není vyloučeno, že je současně nevychovaný buran s titulem, podobně jako Marek Benda.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu