Diskuze k článku:

Reklama na Gillette. Ideologie oholená na dřeň

Váš komentář:

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Jiří | 9. 3. 2019 | 12:49

Reklama na Gillette má myšlenku dobrou i špatnou. Dobrá je ta, že upozorňuje na všudypřítomné sexuální obtěžování žen nebo třeba na šikanu slabších ve školách. A za to je zde v článku řádně pochválena. Špatná myšlenka je to, co už bohužel článek ignoruje. Zkuste se při sledování reklamy zaměřit třeba na rasové zastoupení herců v rolích těch správných a špatných mužů. Zkuste si je spočítat. Říká reklama, že všichni muži jsou špatní, toxičtí násilníci? Neříká že všichni, ale jenom ti bílí. Ti černí jsou naopak ztělesněním všeho dobrého. Ehm. Gratuluji firmě Gillette, že nahrazuje starý rasismus novým rasismem, který je úplně stejně stupidní jako ten starý. A co že vlastně mají dělat ti dobří (=černí) muži? Inu, pokud subjektivně usoudí, že nějaký běloch má v úmyslu začít obtěžovat nějakou ženu (stačí že se na ní jen podívá), tak na něj s ledovým klidem zaútočit ještě dříve než běloch dostane vůbec šanci něco špatného udělat. "Sorry kámo, já si myslím že jsi sexuální násilník, sice jsi ještě nic neudělal a já svou domněnku nemám podloženou vůbec ničím, ale to je jedno. Já jsem příslušník nadřazené třídy a mám proto právo ti omezit volnost pohybu takže teď nikam nepůjdeš".

V dnešní době všelijací okamurovci, klausovci, konvičkovci a další nadavaji na to, že dnes je prý zločinem být bílým heterosexuálním mužem. Většinou jsou to jen demagogická tvrzení založená na překroucených faktech. Ovšem nikoli v případě této reklamy. Na tu tahle kritika sedí naprosto přesně. Firma Gillette se svezla na módní vlně přehnané politické korektnosti a jen nahrazuje jedny stereotypy jinými. Vytloukání klínu klínem.

P.S.: Pokud by to náhodou nebylo dost zřejmé, tak raději doplním, že kritika v mém komentáři v žádném případě není namířena proti černochům, netvrdím že oni ze sebe dělají někoho nadřazeného. To z nich dělá jen ta reklama.

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Všechny 4 komentáře v diskuzi

David | 3. 4. 2019 | 09:22

To je neuvěřitelné kolik věcí se dá vymanipulovat jednou reklamou. Tolik humbuku kolem! Něco mi říká, že to fakt není potřeba. Tolik energie vyplýtvané na takové reakce.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

toxická maskulinita | 9. 3. 2019 | 15:31

uý tento termín naznačuje, že pramenem této ideologické perverze je toxický militantní homo feminismus, který se stal ideovou základnou tupé degenerované ženské politické levice. Je to jen další střípek v diktatuře politcké korektnosti, kde být hrdý na to že jsem bílý a hetero a projevovat zájem o ženy, znamená být škodnou, kterou je třeba vyhubit. Správné je být vykastrovaná gaučová brambora, která se nijak neprojevuje(ony si lesby vystačí samy). James Bond je hlavní nepřítel - typický toxický maskulinista, ale pro chlapy (ty nevykastrovasné) je to a bude na dlouho ten správný budoucí muž. Celá tato politicky propagovaná perverze se zdá být naplněním proroctví filmu Sexmise - dotažení ženské emzncipace ad absurdum. Co bude další fáze? Dívčí válka?

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jiří | 9. 3. 2019 | 12:49

Reklama na Gillette má myšlenku dobrou i špatnou. Dobrá je ta, že upozorňuje na všudypřítomné sexuální obtěžování žen nebo třeba na šikanu slabších ve školách. A za to je zde v článku řádně pochválena. Špatná myšlenka je to, co už bohužel článek ignoruje. Zkuste se při sledování reklamy zaměřit třeba na rasové zastoupení herců v rolích těch správných a špatných mužů. Zkuste si je spočítat. Říká reklama, že všichni muži jsou špatní, toxičtí násilníci? Neříká že všichni, ale jenom ti bílí. Ti černí jsou naopak ztělesněním všeho dobrého. Ehm. Gratuluji firmě Gillette, že nahrazuje starý rasismus novým rasismem, který je úplně stejně stupidní jako ten starý. A co že vlastně mají dělat ti dobří (=černí) muži? Inu, pokud subjektivně usoudí, že nějaký běloch má v úmyslu začít obtěžovat nějakou ženu (stačí že se na ní jen podívá), tak na něj s ledovým klidem zaútočit ještě dříve než běloch dostane vůbec šanci něco špatného udělat. "Sorry kámo, já si myslím že jsi sexuální násilník, sice jsi ještě nic neudělal a já svou domněnku nemám podloženou vůbec ničím, ale to je jedno. Já jsem příslušník nadřazené třídy a mám proto právo ti omezit volnost pohybu takže teď nikam nepůjdeš".

V dnešní době všelijací okamurovci, klausovci, konvičkovci a další nadavaji na to, že dnes je prý zločinem být bílým heterosexuálním mužem. Většinou jsou to jen demagogická tvrzení založená na překroucených faktech. Ovšem nikoli v případě této reklamy. Na tu tahle kritika sedí naprosto přesně. Firma Gillette se svezla na módní vlně přehnané politické korektnosti a jen nahrazuje jedny stereotypy jinými. Vytloukání klínu klínem.

P.S.: Pokud by to náhodou nebylo dost zřejmé, tak raději doplním, že kritika v mém komentáři v žádném případě není namířena proti černochům, netvrdím že oni ze sebe dělají někoho nadřazeného. To z nich dělá jen ta reklama.

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Týna | 16. 2. 2019 | 22:37

Co článek popisuje, je "konzervativní" naštvanost na reklamu. Moje případná naštvanost (kdybych byla z cílové skupiny) by byla z opačného důvodu: proč s tím G přišel až teď, když je to dávno objevené a mainstreamové téma? Najednou objevil ameriku a teď nás všechny mustruje, jako bychom si snad sami nevšimli, že mužsko-ženské vztahy se mění, jako bychom to sami nevnímali ve vztahu ke svým partnerkám a kolegyním. Gilletovi markeťáci to mohli udělat daleko jemněji - mohli třeba začít v reklamách vytvářet situace míň spadající do "tradičního" uspořádání. Něco jako "mám pohovor se šéfkou laboratoře, musím se na to oholit" : D Divák by si pak nepřipadal, že ho někdo školí o banalitách.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit