Heroine do schránkyPředplatit časopis 
Předplatné časopisu

Diskuze k článku:

Strach ze „sklonů k feminismu“ jsou obavy z vlastní minulosti, kterou už nejde vzít zpátky

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

B | 12. 9. 2022 7:45

Citace - antifeminista / 12. 9. 2022 07:23

Odlišení výrobků podle pohlaví především usnadňuje výběr vhodného výrobku podle složení, které odpovídá účelu, a holení jemných chloupků na noze prostě není to samé, co holení tvrdých vousů na tváři, opět navzdory vašim debilním kecům....

Jo, ženy mají všechny jen jemné chloupky a jen na nohou...:D.
Je vidět, že moc žen jsi nepotkal a přes debilní kecy tu vedeš, neboj.

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí

antifeminista | 12. 9. 2022 6:14

Tak já tím kamenem klidně hodím, pane Bittnere. To, že nesouhlasím s feminismem, v mém případě rozhodně nepramení ze strachu, jak se mi tu jako další kokot na neděli pokoušíte podsouvat, ale prostě z faktu, že věci jako unisex toalety nebo odstraňování nápisů "for men" a "for women" z toaletních potřeb nemají s genderovou rovností absolutně nic společného a zcela určitě nepomohou narovnat ani genderové, ani rasové ani jiné předsudky, nerovnosti a nedostatky příležitostí.

Kdyby všechno, co vy kokoti na neděli vykládáte, měla být pravda, tak by celou republiku zachvátilo zemětřesení devátého stupně z toho, jak by se všichni kolem vás neustále vystrašeně třásli. Tu z toho, že někdo natočil film s černým elfem, tu z toho, že už nebudou schopní si vybrat holicí pěnu. Naštěstí na tom nic pravdy není, protože vy prostě a jednoduše lžete a aktivně tyto lži šíříte mezi lidi.

Vy kokoti si ani neuvědomujete, jak jste s tímto podsouváním strachu trapní. Je to ubohost, místo abyste argumentačně přesvědčovali, nálepkujete, ostrakizujete, a píšete blahosklonné články, ve kterých se schovívavě díváte va všechny ty lidi, které urážíte a tváříte se přitom jako lidumilové, kteří mají pochopení pro strachy, které neexistují.

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit


Diskuze k článku:

Ecto | 16. 9. 2022 22:16

Tady nejde diskutovat, žádnej nazor neprojde validací. Takže je to vlastně pravda jelikož se proti tomu nedá nic napsat.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Martin | 13. 9. 2022 23:27 | reakce na Martin - 13. 9. 2022 10:04

Vlastně ne, to já tady mluvím sám se sebou... proboha

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Martin | 13. 9. 2022 10:04

Křížku, už se tady zase bavíš sám se sebou? :-D

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

umfa | 13. 9. 2022 9:15 | reakce na Veronika - 12. 9. 2022 21:06

Citace - Veronika / 12. 9. 2022 21:06

A také se přimlouvám za zachování pánských a dámských záchodků - ono to prkýnko dole má opravdu něco do sebe :-)


A pokud se přece prosadí ty unisex záchody, jsem pro zavedení pravidla, že prkýnko se má nechávat nahoře. Vždyť je to tak jednoduché - sklopím, posadím se, vykonám a zase prkýnko zvednu.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

František Novotný | 13. 9. 2022 8:43

No, my jsme si už v průběhu dějin dobře osahali mužský hlas. Mnoho toho vytvořil, vytyčil hranice, ale taky víme, že se tvářil jak ženy ochraňuje, zajišťuje, a místo toho se je snažil ovládat a uplatňovat nad nimi moc. Tento hlas viděl svět tunelově jenom mužským okem, ženy i když si to nechtěl přiznat, jen trpěl nebo ponižoval. A úplně nejhorší je, že začal =vědět= co je pro ženy a celý svět dobré a na nic se jich neptal.
Teď si můžeme osahat pro změnu feminismus alias ženský hlas. Mnoho toho vytvořil, dal ženám práva, ale taky víme, že se tvářil jak muže a celej svět ochraňuje, zajišťuje, a místo toho se je snažil ovládat a uplatňovat nad nimi moc. Tento hlas viděl svět tunelově jenom ženským okem, muže i když si to nechce přiznat jen trpí nebo ponižuje. A úplně nejhorší je, že začal =vědět= co je pro muže a celý svět dobré a na nic se jich neptá.
Doufám že přijde doba, kdy všichni pochopí, že rovnoprávnost pohlaví není v žádném maskulinismu ani feminismu, ale v tom, že necháme znít mužský a ženský hlas vedle sebe.
Největší problém feminismu je že nepochopil, že feminismus alias ženský hlas je nutnou podmínkou rovnoprávnosti, ale ta rovnoprávnost je jaksi mimo něj. Rovnoprávnost je dialog, feminismus je monolog.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

antifeminista | 13. 9. 2022 6:11 | reakce na Petra - 12. 9. 2022 23:45

Obávám se, že teoretická a praktická rovina feminismu se v tomto rozcházejí. Co teoreticky je feminismus, a co z něj dělají lidé, kteří se za feministy a feministky prohlašují, nebývá vždy totéž. Teoreticky je feminismus krásná věc, ale důležitější je to, co feministky a feministé dělají, ne to, co je feminismus podle výkladového slovníku.

To je také důvod, proč jsem se stal antifeministou.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petra | 12. 9. 2022 23:45 | reakce na Veronika - 12. 9. 2022 21:06

Když potřebujete vynést klavír do patra, potřebujete na to fyzicky silné lidi s příslušným vybavením (nosicí popruhy například). Uznat, že muži jsou obvykle fyzicky silnější než ženy (i když zdaleka ne všichni), není v rozporu s feminismem. Úcta k mužům a ženám také ne, koneckonců feminismus chce rovnost (nikoli stejnost) pohlaví, tedy i stejnou úctu pro všechny.

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Veronika | 12. 9. 2022 21:06

Pokud feminismus znamená rovné mzdové podmínky pro muže i ženy, jsem feministka. Pokud to znamená volební právo pro ženy, možnost rozhodovat o svém osudu, možnost rovného vzdělání a stejných práv a povinností pro obě pohlaví, jsem feministka. Můj feminismus ovšem končí ve chvíli, kdy je třeba vynést klavír do třetího patra v baráku bez výtahu. V některých věcech jsou prostě lepší kluci a v některých zase holky. Měli bychom se k sobě chovat s tímto vědomím a se vzájemným respektem. Role muže a ženy nikdy nebude úplně stejná prostě proto, že jsme takto biologicky nastavení. Feminismus chápu jako úctu k ženám. Ale stejně tak by mělo ve společnosti působit něco jako maskulinismus - muži si zasluhují stejné postavení a úctu jako ženy. Jenomže i aktivisté potřebují z něčeho žít. A tak se vymýšlejí pseudoproblémy typu "neutrální genderové oslovení" nebo "unisex záchodky". Myslím, že bychom měli řešit spíš věci, jak se navzájem milovat, porozumět si a dokázat spolu žít. A také se přimlouvám za zachování pánských a dámských záchodků - ono to prkýnko dole má opravdu něco do sebe :-)

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pinochet | 12. 9. 2022 19:48 | reakce na antifeminista - 12. 9. 2022 19:27

Citace - antifeminista / 12. 9. 2022 19:27

Soudě podle toho, jak mě sjela, je má i na zádech. :-)


A na předkožce. Zevnitř.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

antifeminista | 12. 9. 2022 19:28 | reakce na Pinochet - 12. 9. 2022 17:55

Nepřekvapuje. Nikdo z její famílie nemá maturitu. Nikdo...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

antifeminista | 12. 9. 2022 19:27 | reakce na hm - 12. 9. 2022 12:25

Soudě podle toho, jak mě sjela, je má i na zádech. :-)

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pinochet | 12. 9. 2022 17:55 | reakce na B - 12. 9. 2022 7:26

Citace - B / 12. 9. 2022 07:26

...za bé nikdo z mé famílie neměl ani maturitu...


Ruce nahoru, koho to překvapuje.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

umfa | 12. 9. 2022 14:39 | reakce na Sumo64 - 12. 9. 2022 14:12

To jsou přece progresivisti všichni. A aby ne, vždyť vědí nejlépe, co je pro Vás dobré.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Sumo64 | 12. 9. 2022 14:12

Jen by mě zajímalo, na základě čeho je tenhle člobrda tak povýšenecký a arogantní, a jak může soudit lidi, o nichž nic neví, a podsouvat jim strachy, které naprostou většinou nemají. Jest to jouda.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel Křížek | 12. 9. 2022 13:36

Líbí se mi, jak mi různý trosky (Bittner) pořád dokola vykládají, z čeho mám strach na základě toho, že jsem bílý heterosexuální muž středních let, a že pokud nejsem troska, tak jen proto, že jsem se narodil se stříbrnou lžičkou v zadku, na rozdíl od nich (B).

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit

hm | 12. 9. 2022 12:25

B má i tvrdé vousy na tváři?

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

pokrytci z Heroine | 12. 9. 2022 12:11

Dominik Feri, který podporoval feministky se podle svědectví desítek žen dopustil v bezpočtu případů sexuálního obtěžování i násilí, patřil oficiálně k podporovatelům kampaně #MeToo. Ženám a dívkám, které odmítaly jeho sexuální naléhání, nadával do leseb.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavla | 12. 9. 2022 9:44

To je pravda, Kamil Fila, to je typická feministická troska.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jouda | 12. 9. 2022 9:27

@Pavla

Typicky genderman opravdu neni podpantoflak.
Jak vidime na prikladu Fily, genderman je spise cosi jako stalker obtezujici byvalku a sexualni predator obtezujici studentky na LFS Uherske hradiste.

Uz tady na Heroine nepise, jeho clanky patrily k tomu nejzabavnejsimu zde.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

antifeminista | 12. 9. 2022 9:12

Ale že se chytneš z celého mého "proslovu" zrovna té nejméně podstatné věty, mi bylo jasné ještě, než jsem ten příspěvek odeslal.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

antifeminista | 12. 9. 2022 9:08 | reakce na B - 12. 9. 2022 7:45

Neboj, divoženko, já vím, že existují i ženy, které by místo pěny a holítka potřebovaly spíše křovinořez. A ano, máš pravdu, divoženek jako jsi ty jsem moc nepotkal. Příznávám, že dávám přednost ženám, které podlehly pochybnému ideálu krásy, založeném na pravidelné údržbě zevnějšku, který jsi ty při svém dětství na ulici, prostě nepobrala.

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavla | 12. 9. 2022 8:52

To, že máš vztek, celé dny hejtuješ a závidíš Ti šťastné zázemí a rodinu stejně nevrátí.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 12. 9. 2022 8:37 | reakce na Pavla - 12. 9. 2022 8:21

Citace - Pavla / 12. 9. 2022 08:21

Typický Genderman znamená muž, který se doma stará o děcka a jeho stahá ho mezitím podvádí s kolegou z práce...

Typická paní Pavla je zas nějaký umfa vydávající se za ženu a šířící "vtipné pravdy".

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

B | 12. 9. 2022 8:36

Citace - Pavla / 12. 9. 2022 08:19

B, ty máš maturitu z čtení Heroine.

Já mám maturitu, i když jsem musela vyrůst na ulici, ne jak tady bolševik s nepříliš výrazným intelektem, co vystudoval jen díky papíčkovi ve straně a jeho prstu v zadku. Ostaně prstíček držel i svému synáčkovi, kterej je určitě taky nesmírně nadaný...

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavla | 12. 9. 2022 8:21

Typický Genderman znamená muž, který se doma stará o děcka a jeho stahá ho mezitím podvádí s kolegou z práce...

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavla | 12. 9. 2022 8:19

B, ty máš maturitu z čtení Heroine.

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavla | 12. 9. 2022 8:17

Další zdegenerovaný muž, který si říká Genderman.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 12. 9. 2022 7:45

Citace - antifeminista / 12. 9. 2022 07:23

Odlišení výrobků podle pohlaví především usnadňuje výběr vhodného výrobku podle složení, které odpovídá účelu, a holení jemných chloupků na noze prostě není to samé, co holení tvrdých vousů na tváři, opět navzdory vašim debilním kecům....

Jo, ženy mají všechny jen jemné chloupky a jen na nohou...:D.
Je vidět, že moc žen jsi nepotkal a přes debilní kecy tu vedeš, neboj.

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 12. 9. 2022 7:26

umfa: Nj, tys byl úplnej antikomunistickej živel a celá tvá familíli taky, se divím, že ses neupálil jak Palach a klidně si vystudoval...
Já mám čistej štít, za á jsem byla dítě, za bé nikdo z mé famílie neměl ani maturitu.
Ale hlavně žes odvážně vynechal nějakou větu, to chce metál a dnes tu můžeš odvážně plkat proti těm moderním výmyslům a tvrdit, že ženy pc nebaví od přírody, protože na to máš jistě vědecké studie a vůbec nejsi jen zasranej starej, bejvalej komouš a sexista.:D

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

antifeminista | 12. 9. 2022 7:23

Máte pravdu jen v jedné věci, Bittnere. Zde už není prostor ke shovívavosti. Pokud chcete zesměšňovat Gazdíky, že odmítají změny, tak by bylo dobré konečně začít vysvětlovat, k čemu jsou ty změny dobré.

K čemu aktivisté potřebují, aby z hygienických a toaletních potřeb zmizely nápisy a označení pohlaví, pro které jsou určeny? Navzdory vašim debilním kecům, nápis "for men" na holicí pěně nikdy nikomu nesloužil pro to, aby se při holení cítil jako pravý muž, takže argument, že dnes je uznáváno více pohlaví, zde neuspěje. Odlišení výrobků podle pohlaví především usnadňuje výběr vhodného výrobku podle složení, které odpovídá účelu, a holení jemných chloupků na noze prostě není to samé, co holení tvrdých vousů na tváři, opět navzdory vašim debilním kecům.

Čemu tedy prospěje, když bude díky absenci jasného odlišení náročnější vybrat si vhodný prostředek osobní hygieny? Jak tato úprava pomůže odstranit genderové nerovnosti? Pomůže to vyrovnat pay gap? Bude kvůli tomu více školek? Budou se díky tomu manželé více zapojovat do chodu domácnosti? Dočkají se díky tomu gayové konečně práva na manželství?

Pokud ano, pak jsem ochotný tu oběť, že v obchodě strávím více času, ochoten podstoupit. Ale podle kokotů na neděli jsem příliš ustrašený, abych to viděl sám, takže potřebuji, abyste mi to vy, nebo jiný kokot, konečně vysvětlil, místo, abyste mě, a jiné ztracené a vystrašené, ponižoval.

Prostě je načase přestat se schovávat za vyšší dobro. Je třeba začít své kroky obhajovat, kokote na neděli.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit


Zobrazit další