Diskuze k článku:

Co klukům dává masturbace? Unaví je, inspiruje i rozesmutní

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

Pavel | 4. 11. 2021 11:53

@MuzinistaCZ - ano, máte pravdu, že Freud neuvažoval o sexu jako o životní potřebě ve smyslu Maslowovy pyramidy. Freud ale podle mě předně vůbec nemluvil přímo o sexu, jako takovém, ale o rozmnožovacím pudu. Pokud by šlo jen o sex, tak by jej jistě mohla uspokojit masturbace. Ale jde o schopnost se rozmnožovat, pro kterou je sexuální partner nezbytný. A jestliže ani vše, co v životě děláme, nám nezajistí sexuálního partnera, pak je určitý pocit frustrace na místě. To, co je zde špatně, je že místo, abychom tu frustraci přetavili na motivaci ke změně, nadáváme na základní přírodní zákonitosti a stěžujeme si, že nás tlak okolí dohání k frustraci.

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit


Diskuze k článku:

Vagina Quest | 15. 11. 2021 15:32

Po pořádném orgasmu usne i žena, ale ten autorka ještě nikdy nezažila. Maximálně si jí možná někdo pohrál s klitorisem.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

C'mon bitch | 8. 11. 2021 23:59

Text se samozřejmě neobejde bez obligátní dávky feministické ideologie. Když muž kultivuje svoji sexualitu, podle Heroine už má nakročeno ke členství v "extremistických pravicových skupinách."

Směšný.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

C'mon bitch | 8. 11. 2021 23:58

Text se samozřejmě neobejde bez obligátní dávky feministické ideologie. Když Text se samozřejmě neobejde bez obligátní dávky feministické ideologie. Když muž kultivuje svoji sexualitu, podle autorky už má nakročeno ke členství v "extremistických pravicových skupinách,"

Směšný.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

C'mon bitch | 8. 11. 2021 23:51

"Komentář neprošel validací."

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Badatel | 6. 11. 2021 1:20

Autorka nemá co dělat a prachy jsou potřeba tak se musí něčeho chytit cosi vygůglit, okopírovat,
slepit referát,no a co ?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel | 4. 11. 2021 11:53

@MuzinistaCZ - ano, máte pravdu, že Freud neuvažoval o sexu jako o životní potřebě ve smyslu Maslowovy pyramidy. Freud ale podle mě předně vůbec nemluvil přímo o sexu, jako takovém, ale o rozmnožovacím pudu. Pokud by šlo jen o sex, tak by jej jistě mohla uspokojit masturbace. Ale jde o schopnost se rozmnožovat, pro kterou je sexuální partner nezbytný. A jestliže ani vše, co v životě děláme, nám nezajistí sexuálního partnera, pak je určitý pocit frustrace na místě. To, co je zde špatně, je že místo, abychom tu frustraci přetavili na motivaci ke změně, nadáváme na základní přírodní zákonitosti a stěžujeme si, že nás tlak okolí dohání k frustraci.

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Michal Macek | 4. 11. 2021 11:45

tak dle C.G.junga vse ridi archetypy (nevedomi, libido...diky teticko Wiki)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

MuzinistaCZ | 4. 11. 2021 11:36

Michal: i ten Maslow to tam nemá expresis verbis. Má potřebu rozmnožování v základních fyziologických potřebách, což asi naznačuje základní pud člověka jako živočicha směřovat svůj život k tomu, že nalzene jedince opačného pohlaví a splodí s ním potomka. Když se párkrát do týdne nenajím, umřu, kdežto když se párkrát do týdne nerozmnožím, nic moc se mi nestane.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Michal Macek | 4. 11. 2021 11:20

MuzinistaCZ: "Damy a panove, kazdy z nas nekdy v zivote masturboval, a kdo to popira, masturbuje dodnes." rekl pry Freud (ale spis ne) :))...ja si teda pamatuju sex z Maslowovi pyramidy zivotnich potreb, ale u Freuda si nepamatuju, ze by to pokladal vylozene za zivotni potrebu, spis jako za takovy princip ktery ridi vlastne v zivote vse (u Freuda to byl "sex", u Adlera tusim "moc" - moznost ovladat druhe a u Junga uz nevim, myslim ze to bylo neco mezi...)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

MuzinistaCZ | 4. 11. 2021 11:12

A druhak vyvolává u mnoha lidí frustrující pocit vlastní nedostatečnosti, že nenaplňují základní životní potřebu.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

MuzinistaCZ | 4. 11. 2021 11:09

Pavle, co si pamatuji z Freuda, tak ten řešil především to, že původem mnoha psychických problémů v jeho době bylo potlačování sexuality. To zařazení sexu jako životní potřeby bude dílem jeho následovníků. Z mého pohledu je ale právě tohle zařazení a jeho opakování zdrojem psychických problémů pro mnoho lidí dnes, protože vyvolává jednak klamný dojem jakéhosi nároku na sex.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel | 4. 11. 2021 10:48

MuzinistoCZ, já bych do toho Freuda moc necpal, protože jeho myšlenka určitě nebyla o uspokojování sexuálního pudu masturbací. Jeho myšlenka totiž v první řadě vůbec nebyla o uspokojování sexuální touhy, ale o naplňování základního zvířecího pudu rozmnožování.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

MuzinistaCZ | 4. 11. 2021 10:29

Ilona, autorka si udělala nějaký průzkum, ale její autorský vnos je, které odpovědi si vybere a to vzbuzuje otázku, jestli si vybírala jen ty, které použila k potvrzení svého publicistického záměru.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

MuzinistaCZ | 4. 11. 2021 10:18

Michale, s partnerkou nebo s partnerem to podle mě není nutně lepší. Je to jiné. Je to jako plavání v bazénu x plavání v moři. Sice podobný, ale úplně jiný a rozhodně to nejsou věci které bysme měli řadit za sebe v nějakém kvalitativním pořadí. Druhá věc je, že někdy za Freuda se sex dostal do seznamu životních potřeb a pořád se to stereotypně opakuje ve smyslu heterosexuální koitálního sexu, přitom správně by tam mělo být sexuální uspokojení, které prostě nemusí nutně být jen hetero soulož.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Michal Macek | 4. 11. 2021 10:07

Muzinista napsala: "že ke kvalitnímu sexuálnímu uspokojení nepotřebujeme nikoho dalšího'

jako jasne , rika se, ze nejlip si to udela clovek sam, protoze sam nejlip vi jak na to...ale s partnerkou/partenerem je to podle me proste lepsi, taky si rad sam vychutnam dobre jidlo nebo film...ale s nekym je to vetsi zabava :)

"Neshazovat jiného muže jen proto, že nemá možnost mít sex s další osobou" - naprosto souhlasim, ale vzdycky je moznost (prinejhorsim) vyuzit sexualnich sluzeb (prositutky)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

MuzinistaCZ | 4. 11. 2021 9:56

No, hlavně by nám měla dávat pocit nezávislosti a sebevědomí, pramenící z poznání, že ke kvalitnímu sexuálnímu uspokojení nepotřebujeme nikoho dalšího a že si vystačíme zcela sami. Když se ze sexu s jinou osobou stane možnost a né nutnost, úplně to mění dynamiku našich vztahů.
Měla by nám dávat dobrý pocit z možnosti volby nevstupovat do intimních vztahů.
Naopak by nám neměla dávat pocity studu a pocit, že je to něco méněcenného. Zejména to poslední je častý problém mužských kolektivů a něco, co bysme měli změnit. Neshazovat jiného muže jen proto, že nemá možnost mít sex s další osobou.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel | 4. 11. 2021 9:53

Ne, Ilono. Autorka vzala pár odpovědí, které jí poskytli muži, a dělá z toho své vlastní závěry, které bohužel nemají s mužskou zkušeností nic společného. Poučuje o věcech, o kterých nic neví.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ilona | 4. 11. 2021 9:50 | reakce na Já - 4. 11. 2021 8:57

Autorka nechává o mužských záležitostech právě promluvit samotné muže. Zaznamenala a sepsala jejich výpovědi. Poučování vypadá jinak.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

| 4. 11. 2021 8:57

Ajajajaj! Tak tohle je špatně. To je jasný poučování ženou o můžeských záležitostech, o kterých nemůže nic vědět. Kdyby to bylo obráceně, tak to tady vybouchne!
To je zajímavý, jak to obráceně (ženy o čistě mužském tématu) fem. nevadí..

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Michal Macek | 4. 11. 2021 8:32

„Když nebudeš masturbovat, nebudeš koukat na porno, nebudeš si tim tu hlavu zadělávat, tak budeš vyzařovat jasnou sebevědomou energii a holky se za tebou budou otáčet,“ říká Oskar.

ja nevim Oskare, spis budes vyzarovat zoufalou nadrzenost...:D

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Michal Macek | 4. 11. 2021 8:29

ahoj, jeste nermam docteno ale jen poznamka k : „Holky bývají po orgasmu živější, zatímco chlap je dead,“

jo, dnes kdyz mi je 43 to vicemene plati. a ano, znam samozrejme tu situaci, kdy slecnu udelate a myslite si jakej ste borec a ona pak rekne : "ja chci jeste" :D tak ja se z tehle situace nakonec vzdycky nejak vylizu, ale kdyz mi bylo 20, chtel sem vetsinou taky (skoro) hned jeste. nekdy i uplne hned (erekce neopadla a jelo se hned dal)...ale je fakt ze muzksy orgasmus je jiny, podle me ten zensky je jak gaussova krivka..a muzsky je exponencialni rust a pak pad dolu...:)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit