Diskuze k článku:

Nevhodné poznámky mě staví do ponižující role, kterou nechci přijímat, říká Linda Bartošová v Hlasu Heroine

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

Lojza | 26. 7. 2021 17:47

No hezká jsi, ale do femme fatale máš fakt daleko. Že by se z tebe někdo zbláznil? Nevím no. Neumím si dost dobře představit. Takovejch holek je každý ráno plný metro. Takže já bych to zas tak nehrotil. Tohle je holt těžký, když si ženský nevšímáš, je to špatně, když si jí všímáš, je to taky špatně. Když se nevyjádříš dost jasně, je to špatně, jsi posera, když se vyjádříš dost jasně, je to zase špatně, jsi buran. Jsem všema deseti proti jakémukoli obtěžování natožpak zneužívání žen, ale je to prostě z velké části na ženách, aby se ohradily, když jim je mužská pozornost nepříjemná. Nastavit hranice si holt musí každá ženská sama. Neumím si představit, jak by se to dalo zařídit institucionálně. Hele, už teď maj dnešní chlapi z dnešních ženskejch dost nahnáno. Ještě víc jim to stěžovat? Ještě víc je stresovat? Copak není dost opuštěných princezen, které na potkání vykládají o tom, jak se jich potenciální partneři bojej? A není divu! Hele, já jsem dost vošklivej chlap, který není nikterak slavnej ani bohatej a jednou mě jedna slepice pronásledovala tak, že jsem jí musel vyhrožovat policajtama a soudama, aby mi dala konečně pokoj. A zanevřel jsem kvůli tomu na ženský? Ne, nezanevřel. Myslím si, že jsou všechny stejný? Nemyslím. A včil mudruj.

+50
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí

Minie | 26. 7. 2021 17:03

Naprosto úžasný rozhovor! Děkuji!

-31
Reagovat | Citovat | Nahlásit


Diskuze k článku:

Daniela | 9. 9. 2021 14:32 | reakce na Lojza - 26. 7. 2021 17:47

Jsem žena a souhlsám s Vámi.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

procházka | 10. 8. 2021 6:43

Na druhou stranu Linda někdy klade otázky přezíravě, jakoby se vyvyšovala, nepůsobí to vůbec dobře a tvář andílka ji nezachrání, spíše naopak

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Babs | 9. 8. 2021 14:01

Tak za tohle otevřené téma jsem Lindě Bartošové moc vděčná - tím spíš, že je veřejně známá osobnost a jde s tím na světlo, přestože ví, že část veřejnosti jí to bude dávat sežrat. Spousta lidí si neuvědomuje rozdíl mezi pracovní a soukromou sférou našich životů, a jak by bylo skvělé moci se soustředit jen na co nejlepší odvedenou práci, a to bez ohledu na to jak vypadáte. Sama jsem i kvůli tomu raději odešla ze zdravotnictví, kde byl větší kontakt s lidmi (a tedy i muži, kteří se ke mně chovali nevhodně) a teď dělám raději něco, kde mám jako bonus klid od nechtěné pozornosti kvůli svému vzhledu. Ona si ale vybrala práci v médiích a vzdát se jí nechce, protože ji ta práce asi baví a naplňuje. Nevidím tedy nic špatného na tom, že se snaží otevřeně komunikovat o tom, co jí tam nevyhovuje a jaké prostředí pro práci (i ve veřejném prostoru, kde pracuje) by jí naopak přišlo v 21. století adekvátní. Předejdu urážkám do starých panen kterým se dnes nesmí říct ani lichotka - pěkně děkuji, lichotky a pozornost mého manžela mi bohatě stačí ke štěstí. A k seznámení mě můj muž nepotřeboval stalkovat, ani na mě nemusel pokřikovat oplzlosti, dokonce mi ani neposlal žádný dick pic aby upoutal moji pozornost :D

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Marie Krejčí | 7. 8. 2021 6:57 | reakce na Roman. B - 27. 7. 2021 10:26

Ano,SEX.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr Vacek | 6. 8. 2021 6:15 | reakce na Radim - 29. 7. 2021 16:32

Myslím si, že většina lidí, v tomto případě žen, nechce zůstat sama, a nemají sílu vzdorovat, tak jako my muži nemáme sílu říct ne svým sklonům, např. hrubé síle. (můžeme vidět dnes a denně na silnicích). Potom se ovbjeví p. Bartošová a jsme udiveni, že se některá žena vzmohla. Díky za Váš příspěvek, je k věci a je to OK. Souhlasit nemusíte.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Komunista bez místa | 31. 7. 2021 18:14

Není to ta nepovedená barbína, která loni v listopadu naprosto hulvátsky ukončila interview s MUDr. Ivanem Davidem?

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Hlas Rozumu | 31. 7. 2021 13:52 | reakce na Petr Vacek - 29. 7. 2021 12:09

Tahle exmodelka mele páté přes deváté. Chvíli mluví o nevyžádaných komplimentech, pak zase o vyloženém obtěžování, jako by to bylo jedno a to samé, a do toho perlí vysvětlivkama, jak je prý logické, že komplimenty nepatří do pracovní doby, což je jednoduše blbost.

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Radim | 29. 7. 2021 16:32 | reakce na Petr Vacek - 29. 7. 2021 12:09

Říkáte, že je chlapský problém, že se ženy vzdávají vnímavosti a něhy, aby se připodobnily mužům s nízkým sebevědomím, zakrývaným silou přisprostlých slov a hordou ztučnělých svalů. Fajn, dejme tomu. Ale jak tedy přesně muži mohou za to, že se ženy připodobňují zrovna takovýmto chlapům a ne těm, kteří zmíněné problémy nemají? Chcete snad říct, že ženy nemají nikoho lepšího, komu se připodobnit, protože všichni muži jsou nesebevědomí sprostí sádelníci?

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr Vacek | 29. 7. 2021 12:09 | reakce na umfa - 28. 7. 2021 15:49

A co se vám na ní nelíbí? To jste neřekl. Ten rozhovor byl moderátorem veden skvěle, paní Bartošová byla přesná v úsudku, perfektně se vyjadřuje, přitom z ní číší sebevědomí velkorysého člověka se smyslem pro humor, navíc jako žena nepostrádá vnímavost a něhu. Téch se dnes ženy vzdávají, aby se připodobnily mužům. Asi jde o chlapský problém nízkého sebevědomí, který zakrýváme silou přisprostlých slov a hordou ztučnělých svalů. Já jsem se při tom rozhovoru usmíval, sám bych takto mluvit nedokázal. Takže laskavost vážený(í), laskavost.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

umfa | 28. 7. 2021 21:40 | reakce na Jarda Herda - 28. 7. 2021 19:33

Ještě by měli udělat rozhovor s nějakou, která je sama, protože se jí "muži bojí" a štěstí redakce bude úplné :D :D

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jarda Herda | 28. 7. 2021 19:33

Ta slečna (nebo paní) má o sobě přehnané mínění, už v několika rozhovorech to tlačí do pozice, že její "krása" je zdrojem nevhodných ataků.
Ta holka je asi inteligentní, hezká však tolik ne. I na ČT je mnoho atraktivnějších - nebudu jmenovat abych si nenaběhl.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

umfa | 28. 7. 2021 15:49 | reakce na Petr Vacek - 28. 7. 2021 15:36

Trošku se bojím, že Vy z Karviné byste byli schopní jmenovanou na ten post skutečně volit, pokud by k tomu nějakou shodou okolností došlo. To sice nevypovídá o buranství, spíš o něčem jiném, ale přesto budu doufat, že Karviná nemá víc než tak pět promile voličů :D

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Petr Vacek | 28. 7. 2021 15:36

Skvělý rozhovor. Oduševnělá, vzdělaná, půvabná žena. Kdyby takový člověk byl na postu ve státě nejvyšším, uvěřil bych, že Češi nejsou burani. Já ale žiji v Karviné. To je tam, kde nemálo můžů smrká rovnou na chodník a starosta Inženýr mluví o troubech z Yo Yo bandu, kteří svou písní "Tam v Karviné" poškodili obraz města ve zbytku země. Podle příspěvků se však Karviná nemá za co stydět. Hlupců je všude v Česku dost.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petr Vacek | 28. 7. 2021 15:17 | reakce na Lojza - 26. 7. 2021 17:47

Odpovídáš, brácho, na něco co v rozhovoru není. Chybí ti snaha porozumět. Ten rozhovor byl o zneužití moci ze strany silnějšího. Když potkáš dva svalovce, kteří na tebe zatlačí nevhodnou poznámkou, třeba "nečum blbe", taky sklopíš zrak. To se děje na všech úrovních. Proto je třeba v sobě najít cit a více chápat. Ty už jsi ale se svým úsudkem hotov. To je potom těžké.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Filip | 28. 7. 2021 9:34 | reakce na Petr - 27. 7. 2021 18:01

Feriho oběti s nevhodným jednáním nesouhlasily, Matušova oběť zřejmě ano.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Filip | 28. 7. 2021 9:31 | reakce na Radek - 27. 7. 2021 18:25

No jestli na pozice hlasatelek jsou přijímáni fanatici, tak je to celý dost v háji, to máte pravdu.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

685 | 27. 7. 2021 18:59 | reakce na Láďa - 27. 7. 2021 14:42

Citace - Láďa / 27. 7. 2021 14:42

Co je vhodné a co nevhodné? Každá ho má jinde. To aby se ti chlapy zbláznili. Nejlepší východisko je nechat to na ženských, kašlat na ně, ať si to užijou. Pak jim to začne chybět a dojde jim, že puritanizmus není cesta ke štěstí. Proto je tolik osamělých žen. Dopřejme jim to osamění.


Ty nikomu chybět nebudeš, neboj

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Radek | 27. 7. 2021 18:25

Člověk musí být extrémisticky totalitní fanatik aby ho v ČR zaměstnali jako hlasatelku ve zpravodajství. Takže tento rozhovor mě ničím nepřekvapil.

+7
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel | 27. 7. 2021 18:17

asi bychom se nikdy nemohli setkat..

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petr | 27. 7. 2021 18:01 | reakce na Michal Macek - 27. 7. 2021 10:31

Záleží, jak pedofilii definujete. Podle Krafft-Ebingovy definice je Matuš pedofil jak vyšitej a média jeho pedofilii ještě adorují, místo, aby ho pronásledovala za nevhodné sexuální chování, jako to dělala třeba ve Feriho případě.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel | 27. 7. 2021 16:40

Ale přece všichni muži nejsou stejní

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

xxx | 27. 7. 2021 15:38

Dobre ji tak ..Chce to tak? chce ..Proste to respektovat a neni problem ..Zadna slozitost ..Proste ji potkam a reknu ..Dnes vypadate mimoradne odporne a jeste smrdite ..snad bude spokojena ..??

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

umfa | 27. 7. 2021 15:22 | reakce na Láďa - 27. 7. 2021 14:42

IMHO to není nutné řešit paušálně, normální chlap pozná, která ženská je v pohodě a která je netýkavka během pár vteřin a podle toho s ní bude nadále zacházet :-)

+9
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Láďa | 27. 7. 2021 14:42

Co je vhodné a co nevhodné? Každá ho má jinde. To aby se ti chlapy zbláznili. Nejlepší východisko je nechat to na ženských, kašlat na ně, ať si to užijou. Pak jim to začne chybět a dojde jim, že puritanizmus není cesta ke štěstí. Proto je tolik osamělých žen. Dopřejme jim to osamění.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Michal Macek | 27. 7. 2021 13:02 | reakce na ha - 27. 7. 2021 12:47

ha:

no ono to bylo trochu naopak...ona vicemene sbalila me...ok, priznavam, nebranil sem se, my fault.... :D

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

ha | 27. 7. 2021 12:47 | reakce na Michal Macek - 27. 7. 2021 8:49

na ženy svého věku nemáš? :-D ono je snadnější oblbnout náctky, co jsou ještě děti, že?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Zdena | 27. 7. 2021 12:46

Dobrý den,
sl.Bartošivé svým způsobem fandím,ale jako moderátorce jen podotknu , že fonetika není tak skvělá jako u M.Augustové,D.Písařovicové,S.W itowské,Prvníslova vykřikne a konec věty už spolkne.Navíc se toto objevuje už i u druhé moderátorky(vystřídala D.Písařovicovou.) Totéž , konec věty není slyšet. ČT fandím.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel Fiala | 27. 7. 2021 12:15

Ta zpověď mi tak trochu připomíná vlamování se do otevřených dveří. Společnost se pomalu a jistě mění a chtít po celé společnosti, aby se změnila najednou, to je vlastně "revoluce" a to už tady bylo a výsledky známe. To, že se sama účastnila soutěže Miss svědčí o tom, jako roli svému zevnějšku sama přisoudila a nechala se posuzovat jako kobyla na trhu, chybělo jen to zkoumání zubů. Takové prostě ty soutěže Miss jsou. A nic na tom nezmění řeči, že jde o komplexní posuzování včetně duševna. Na to stačí si poslechnout ty krátké rozhovory ( chtěla bych světový mír, mám ráda zvířátka, chtěla bych, aby se lidé měli rádi, toužím po velké šťastné rodině aj.) A poté, co jí tato "soutěž" (příčí se mi tomu vůbec říkat soutěž, je to přehlídka fyzicko-estetických vlastností) pomohla k celkem atraktivnímu zaměstnání (i když pochybuji že nějak naplňujícím, protože deklamovat texty asi nepřináší nějaké životní uspokojení a naplnění), tak svoje pocity přenáší do společnosti jako svá přání, která by měla být zcela samozřejmě vyslyšena a naplněna. Ale tak to chodí jenom v teoretickém vysněném světě. Nelze za pět let donutit muže, aby se ženám přestali dvořit a lichotit jim. Ostatně myslím, že velké části žen to vyhovuje a líbí se jim jejich letitá pozice - a ty by chtěla diskriminovat, protože podle jejího mínění se to nemá. Bohužel, to je dnešní trend. Docílit toho, aby mě lidé znali a potom své názory a pocity prezentovat jako obecné a neoddiskutovatelné moudro. Jsem přesvědčený, že na nastavování hranic etiky jsou tady povolanější. Je tady vlastně nastolena polemika - má se společnost v případě dodržení obecných etických norem přizpůsobovat jedincům nebo jedinec stávající společnosti...? Píší stávající společnosti, protože časem i etika a společenské normy podléhají jakési evoluci. Stačí se ohlédnout, ale ne na sebe v zrcadle slečno Bartošová, ale do historie. Byl tady i matriarchát, byl tady i patriarchát, byla tady různá společenská zřízení, ale to nic nemění na tom, že žena je to hezčí z lidské společnosti a vůbec není hanba tu chválu slušně sdělit, komukoliv. Když se vám to nelíbí, tak to můžete každému sdělit, že vám to vadí, stejně jako každý vám to může říct. To je princip svobody projevu, vám zřejmě cizí věc.

+22
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Bob | 27. 7. 2021 11:32 | reakce na Petr - 27. 7. 2021 9:04

Citace - Petr / 27. 7. 2021 09:04

V tom případě je úchyl i Bohuš Matuš. Řekl jste to i jemu?

Ano, i on je.

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

pepazdepa | 27. 7. 2021 11:30

Paní / či slečno / Bartošová, pokud jste vystudovaná novinářka, měla byste ovládat ZÁKLADY české stylistiky. Jinak se jedná o typický blábol představitelky současné"módní" vlny "sebevědomých" , feminně uvažujících a frustrovaných chudinek. Jako obvykle absentuje i v tomto příspěvku pokora a aspoň trochu nadhledu...

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit


Zobrazit další