Když sleva není až taková výhra: Proč v Anele nehrají na cenové triky?

24. listopad 2025

Také se vám stalo, že jste si s radostí něco koupily a za pár dní to stálo o třetinu méně? Radost najednou zhořkne, a to je pocit, se kterým se Anela odmítla smířit. Věří totiž na férovost po celý rok.

Foto: Archiv značky Anela

Když férovost nese jméno Anela

V dnešní době, kdy slevy číhají na každém rohu, je těžké nenechat se strhnout. Ale ruku na srdce, kolikrát jste něco s nadšením pořídily, a jen o pár dní později přišla studená sprcha? Sleva. Akce. Kupón a navrch zpráva od kamarádky, že totéž pořídila o polovinu levněji. A vám zbyl zase jen nepříjemný pocit zklamání…

Majitelky přírodní kosmetické značky Anela chtěly právě tohoto kolotoče své zákaznice ušetřit.

„Nechceme, abyste musely hlídat datum, čekat na tu správnou chvíli nebo se bát, že jindy bude nákup výhodnější. V Anele věříme, že férovost a příjemný pocit z nákupu má větší cenu než slevová euforie. U našich produktů proto držíme stejnou hodnotu každý den v roce. S respektem k naší práci i vaší peněžence.“

Konec slevové loterie. U Anely víte, na čem jste

Také byste ocenily, kdybyste s nákupem nemusely čekat na Black Friday, výprodejové akce nebo hlídat, zda se nejedná jen o slevu na oko”? V Anele má každý nákup stejnou váhu a každá zákaznice odchází stejně nadšená. Bez výjimek, bez manipulace.

Jak říká Eliška, jedna ze spolumajitelek: „Našim produktům jsme nastavily stálé a pevné ceny pro každý den v roce. Odráží se v nich kvalita použitých surovin, skutečná ekologie i naše pečlivá práce. A tato filozofie nás provází od samého začátku.“

Zakladatelky značky Anela

Slevy bolí: Zákazníka i firmy

Když slevy létají příliš často, bez důvodu nebo kvůli trendům, přináší jen stres. Zákazník se cítí podvedený, pokud výhodný nákup nestihl, zatímco firmy trápí, kde vzít na suroviny, výplaty i energie. Slevy totiž dávají smysl jen, když mají i jiné opodstatnění než jen více prodat, třeba u produktů před expirací. Ale zlevňovat jen proto, že „to dělají všichni“? To není Anely styl.

Jak chutná nákup bez výčitek?

Představte si ten klid… Přijde čas nakoupit oblíbené produkty, vyřešit jakýkoliv skincare problém nebo zkrátka chuť dopřát si jen tak něco příjemného, otevřete e-shop a víte, že vás žádná výhoda nemine. Žádná tajná akce zítra, žádný kupón v e-mailu pozítří, žádné pochybné triky s cenami. Jen jeden produkt a jedna cenovka.

Nakoupíte, protože vás ohromily účinky, cítíte se vítaně a netrápíte se vidinou ušlé příležitosti. Vybíráte nerušeně, bez stresu a bez lítosti. A ještě k tomu s vědomím, že jste součástí komunity, která ctí poctivost, kvalitu a respekt k přírodě i lidem.

Odměny, které dávají smysl

Možná se ptáte: „A co výhody za věrnost?“ I v Anele jsou věrné zákaznice odměněny. Celoročně vás hýčkají malými pozornostmi, jako jsou dárky k objednávkám, poštovné zdarma od 1500 Kč, soutěže o vstupenky, dárkové balíčky nebo vouchery, výkup prázdných obalů od kosmetiky a každoroční oslava narozenin firmy se spoustou překvapení navíc.

Férovost jako každodenní standard

Luxusní péče o pleť nemusí být výsadou pár vyvolených, ale běžnou součástí každodennosti. Obě majitelky Anely si přejí, aby měla každá zákaznice přístup ke kvalitní non-toxic kosmetice bez ohledu na sezónu či marketingové triky. Věří, že nakupování má být radost, ne hra o nervy. V Anele máte vždy jistotu, že každá kapka péče má svou hodnotu. Stálou, poctivou a férovou.

Foto: Archiv značky Anela

Do Anely proto můžete zamířit rovnou teď. Nečekat. Nepočítat dny. Nepřepočítávat procenta. Jednoduše nakoupit, kdykoliv se vám zachce s naprosto čistým svědomím.

Popup se zavře za 8s