Diskuze k článku:

Skončil sám s dcerou. Bez příjmu a bez možnosti sehnat práci. „Je jedno, jestli je samoživitel ženská, nebo chlap. Je to těžké vždycky.“

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

Artemis | 24. 6. 2022 8:39

Na článcích o mužích samoživitelích se mi nejvíc líbí to, že krásně dokazují, že se muži dokáží výborně postarat o své vlastní děti, aniž by to komukoliv přineslo jakoukoliv újmu (ač má třeba pan Herman tendence nám dramaticky vysvětlovat, že to tak není).

+27
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí

Pinochet | 24. 6. 2022 8:11

Děsnej doják, až i slzička ukápla. Nejdřív si upíchne dítě s bůhvíkym a pak když mu vypadnou příjmy, tak místo aby snížil výdaje (osmnáct litrů nájem za byt pro dva je prostě luxus, kterej se dá osekat, ne že ne) a změnil obor (zvlášť když v tý době jely sklady na plnej céres a neustále sháněly lidi, rozhodně za víc než dvanáct litrů), tak si na deficit válel koule na pracáku. Některý lidi si prostě zasloužej zůstat v exkrementech.

-41
Reagovat | Citovat | Nahlásit


Diskuze k článku:

Ramesse Ťulpas III. | 26. 6. 2022 9:07

No je to příběh jak z Hollywoodu. Chlap má ženskou, ženská se chytne špatný party a začne brát drogy, pak přijde s tím, že je těhotná. Jen ona a Bůh ví, jestli je těhotná se svým chlapem, s někým z tý party nebo třeba s dealerem, což u feťáků není nikdy jisté, ale oznámí to každopádně jedinýmu borcovi ve svým okolí, u kterého má dítě jakžtakž šanci na normální život, bez ohledu na to, jestli je skutečně otcem. A tím začíná strastiplná rodinná cesta táty, který možná není otcem, a dívky, která možná není dcerou.

Kdyby ale šlo o matku samoživitelku, tak by tento článek byl daleko méně o strastiplné cestě, a daleko více o tom parchantovi, kterej ji takto opustil kvůli drogám a špatný partě.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Čingischán | 25. 6. 2022 18:22 | reakce na Pavel Křížek - 25. 6. 2022 14:10

"Sebrat kvůli sexismu 20000kč z rozpočtu hospodskému se před veřejností jistě obhajuje snáz, než sebrat tu samou částku za to samé svinstvo projektu podporujícímu matky samoživitelky. "

Ano, zvlášť, když je polovina národa na hospodské nas...ná za to, co předváděli během pandemie. A ne, teď nemluvím o babišově útočné brigádě eeťáků a důchodců. Mluvím o lidech, na které ta "pandemie" dopadla daleko hůř, ale zachovali se daleko lépe.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel Křížek | 25. 6. 2022 14:10

Mě by zajímalo, o kterém projektu byla řeč, který ze všech lidí v existenční nouzi pomáhá jen ženám. Ne, že bych chtěl někomu bránit v tom, aby si vybíral, komu pomůže, ale takto otevřený sexismus by v jeho výběru hrát roli neměl.

A pokud v této naší malé zemičce mohou hospodští dostávat pokuty za to, že v inzerátu hledají jen servírky, pak mi to ze strany dohlížejících úřadů přijde jako cílená šikana těch, na kom si mohou něco vzít. Sebrat kvůli sexismu 20000kč z rozpočtu hospodskému se před veřejností jistě obhajuje snáz, než sebrat tu samou částku za to samé svinstvo projektu podporujícímu matky samoživitelky.

A vsadím boty, že kdyby to bylo obráceně - tedy kdyby článek byl o matce živitelce, která byla odmítnuta exkluzivním projektem na podporu mužů samoživitelů - že bychom se z článku název tohoto projektu zcela určitě dozvěděli s patřičným hodnocením morální zdatnosti představitelů tohoto projektu.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

umfa | 25. 6. 2022 13:27 | reakce na Lenka - 25. 6. 2022 12:58

Vypadá to tak :-) Tihle lidé pořád nechápou jednoduché pravidlo: chceš aby ti stát pomohl až budeš v problémech? Tak se nevyhýbej placení daní.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

umfa | 25. 6. 2022 13:23 | reakce na T - 24. 6. 2022 13:50

Já vlastnit byt, ve kterém se mi povaluje někdo, kdo nemaká, neplatí, tak ho asap vyrazím a nic mu shánět nebudu. Takže ta majitelka bytu je na rozdíl ode mě altruista a není potřeba její čin zlehčovat :-)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

umfa | 25. 6. 2022 13:19 | reakce na Tiv - 24. 6. 2022 15:52

Je to přesně naopak. Problém není se válet a čekat co mi kdo dá :-)

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Lenka | 25. 6. 2022 12:58

Z 35 000 jen 7000 podpora? Takže černota?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel Křížek | 24. 6. 2022 17:38 | reakce na Klerika - 24. 6. 2022 7:39

Myslíte ty holky, co pak píšou články o neviditelné duševní práci, o tom, jak jsou zneužívané patriarchátem apod? A ty, co jim pod těmito články nadšeně tleskají? Takto bravurní zvládání nevypadá...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pavel Křížek | 24. 6. 2022 17:29 | reakce na B - 24. 6. 2022 11:27

Když byly školy zavřené, všechna děcka lítala po venku a předávala si covid cucáním ze stejného brčka (včetně větších děcek) a potahováním ze stejné cigarety (včetně menších decek).

Děti zavřený za covidu celý dny doma jsou stejný urban legend, jako "zavřený" hospody.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Tiv | 24. 6. 2022 15:52

jak to tady vidím, tak sehnat školku (hlídání atd) není problém, práci pro rodiče samoživitele, či levné ubytování. no to se mi ulevilo.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

T | 24. 6. 2022 13:50

To je ale dojemné, že mu majitelka bytu, která ho dusila tak vysokým nájmem, domluvila nárazovou materiální pomoc.

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavla | 24. 6. 2022 13:23

Ano, těžké to je. Ale předně, musím maximálně snížit výdaje, to znamená hlavně si nebrat půjčky, pak sehnat mnohem levnější bydlení (i v Praze to jde) a hlavně okamžitě hledat jinou práci, byť úplně odlišnou od té původní, naučit se dá spousta věcí, pracovat se dá i z domu. Prostě v takové situaci se nefňuká, protože to nic neřeší, ale urychleně se něco dělá! Vím, o čem mluvím. ????

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

umfa | 24. 6. 2022 12:01

Jasně, chápu. "Samoživitel" je totéž co "samoživitelka", čili člověk který vyleze z domu jen když si jde pro dávky nebo pro cigára.

-8
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Petr.b | 24. 6. 2022 11:54

No jo, tohle jsou nešťastný příběhy, samozřejmě neznáme celé pozadí, nicméně divný je, že pán je po výpovědi od kamaráda bez práce. Poptávka po nekvalifikovaných pracovnících je v republice historicky největší. A skladníci mívaj kolikrát i větší platy, než vysokoškoláci.
Každopádně se stále ukazuje, že manželství bylo vymyšleno proto, aby bylo možno zdárně vychovat a zaopatřit děti. Je-li na dítě člověk sám, sice to jde, ale dobře to není.
No a taky by podobné příběhy mohly sloužit jako poučení o tom, že je potřeba si rozmyslet, s kým si člověk zasouloží. No jo, tohle jsou nešťastný příběhy, samozřejmě neznáme celé pozadí, nicméně divný je, že pán je po výpovědi od kamaráda bez práce. Poptávka po nekvalifikovaných pracovnících je v republice historicky největší. A skladníci mívaj kolikrát i větší platy, než vysokoškoláci.
Každopádně se stále ukazuje, že manželství bylo vymyšleno proto, aby bylo možno zdárně vychovat a zaopatřit děti. Je-li na dítě člověk sám, sice to jde, ale dobře to není.
No a taky by podobné příběhy mohly sloužit jako poučení o tom, že je potřeba si rozmyslet, s kým si člověk zasouloží.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 24. 6. 2022 11:27

Pinochet: Jenže za covidu bylo dítě doma celý den...uff
Ty si fakt nedokážeš řádně srovnat vůbec nic... by mě zajímalo, kdo si podle tebe lítost zasluhuje...abych pravdu řekla, tak už spíš víc lituju tebe, než toho chlapa z článku.

+4
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pinochet | 24. 6. 2022 11:22

Citace - B / 24. 6. 2022 11:10

Pinochet: Prohlásil člověk (jestli vůbec jsi člověk), co neví nic nejen o dětech a snad o ničem...
Hele, mě by fakt zajímalo, co ty kde děláš...i kdybys jen řídil blbej náklaďák, tak bys s tý dálnice viděl víc věcí...ty snad hlídáš parkoviště někde na maloměstě, kde furt stojej jen tři stejný káry, co pravidelně i přijíždí a odjíždí, protože jinak nechápu, jak může mít někdo tak mizerný rozhled...
...jo, ty děti se vlastně báječně vychovají úplně samy, když budou rodiče furt v práci...to dá rozum!


Když byl kuchař, tak čas na dítě měl a kdyby změnil práci, tak najednou ne? Ale notáák

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 24. 6. 2022 11:10

Pinochet: Prohlásil člověk (jestli vůbec jsi člověk), co neví nic nejen o dětech a snad o ničem...
Hele, mě by fakt zajímalo, co ty kde děláš...i kdybys jen řídil blbej náklaďák, tak bys s tý dálnice viděl víc věcí...ty snad hlídáš parkoviště někde na maloměstě, kde furt stojej jen tři stejný káry, co pravidelně i přijíždí a odjíždí, protože jinak nechápu, jak může mít někdo tak mizerný rozhled...
...jo, ty děti se vlastně báječně vychovají úplně samy, když budou rodiče furt v práci...to dá rozum!

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pinochet | 24. 6. 2022 11:00

Citace - B / 24. 6. 2022 10:39

Pinochet: Když něco podpálí dítě ve škole, tak to rodiče musí uhradit, dítě čeká kázeňský postih a odsoudí max učitele, co měl na děti dávat pozor!
Je vidět, že u tebe výchova selhala, protože tebe nenaučili myslet ani doma ani ve škole.:D


Jenže ty děti to tam nedělaj ne proto, že by jim bylo líto učitele, kterej by měl malér, ale protože už prostě za šest let života dokázali něco pochytit. A pokud je dítě dost starý na to, aby nedělalo průsery, když denně tráví šest nebo víc hodin s cizí ženskou, která má na starosti dalších 20 dětí a reálně je minimálně o přestávkách stejně nemá žádnou šanci uhlídat, je dost starý na to, aby zůstalo pár hodin samo doma s poučkou, že nikomu nemá odemykat.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 24. 6. 2022 10:39

Pinochet: Když něco podpálí dítě ve škole, tak to rodiče musí uhradit, dítě čeká kázeňský postih a odsoudí max učitele, co měl na děti dávat pozor!
Je vidět, že u tebe výchova selhala, protože tebe nenaučili myslet ani doma ani ve škole.:D

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pinochet | 24. 6. 2022 10:29

Citace - B / 24. 6. 2022 09:50

Pinochet: Jenže když náhodou podpáli, tak si za to půjdeš sednout a všichni tě odsoudí jako toho největšího hajzla. Dítě samotný doma nechat doma prostě nemůžeš... a loni té holce bylo sedm, osm... to prostě nejde!
S kým si ho udělal, je věc druhá, ale pochop, že něktečí lidé občas mají s někým sex a ten tímhle občas i neplánovaně skončí. On se k tomu následně naopak postavil odpovědně a snaží se.
Navíc, věř mi, že nikoho nikdy neznáš dost dobře na to, abys měl jistotu, že mu třeba nehrábne.... NIKDY! Takže bys prakticky nemohl mít děti nikdy s nikým, pokud bys chtěl mít jistotu, že neselže.:D


Stejně jako pokud ve škole někoho zmlátí, něco ukradne nebo tu školu podpálí. Aby to neudělalo, tak existuje taková věc, výchova se tomu říká.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 24. 6. 2022 9:50

Pinochet: Jenže když náhodou podpáli, tak si za to půjdeš sednout a všichni tě odsoudí jako toho největšího hajzla. Dítě samotný doma nechat doma prostě nemůžeš... a loni té holce bylo sedm, osm... to prostě nejde!
S kým si ho udělal, je věc druhá, ale pochop, že něktečí lidé občas mají s někým sex a ten tímhle občas i neplánovaně skončí. On se k tomu následně naopak postavil odpovědně a snaží se.
Navíc, věř mi, že nikoho nikdy neznáš dost dobře na to, abys měl jistotu, že mu třeba nehrábne.... NIKDY! Takže bys prakticky nemohl mít děti nikdy s nikým, pokud bys chtěl mít jistotu, že neselže.:D

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pinochet | 24. 6. 2022 9:37

Citace - B / 24. 6. 2022 09:16

Pinochet: Jenže když máš dítě, tak ho musí někdo hlídat. Nemůžeš ho nechat samotný a makat od nevidím do nevidim...
Chápeš?!


Devítiletý dítě se ale taky nemusí hlídat od nevidim do nevidim, to už barák nepodpálí. I když, pokud je po rodičích... A především, to, že si udělal dítě, a hlavně s kym, je jenom jeho blbost a jak známo, za tu se platí

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 24. 6. 2022 9:16

Pinochet: Jenže když máš dítě, tak ho musí někdo hlídat. Nemůžeš ho nechat samotný a makat od nevidím do nevidim...
Chápeš?!

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pinochet | 24. 6. 2022 9:08 | reakce na B - 24. 6. 2022 9:01

Citace - B / 24. 6. 2022 09:01

(a proto třeba Pinochet chodí volit:D)


Nechodí, babo Vango.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Pinochet | 24. 6. 2022 9:07

Citace - B / 24. 6. 2022 08:49

Pinochet: Zato ty jsi jistě majitel bezchybného života, že? Nj, ty žádný dítě nejspíš nemáš a ani asi v životě mít nebudeš...
Jako máš částečně pravdu, ale ve stresu za covidových opatření si sháněj jiný bydlení a s ním třeba i školku, to většinou nejde během pár dní, nebo týdnů a k zadlužení to stačí. Navíc ti garantuje, že ve stresu si větčina lidí ještě spíš snaží ulevit tím, že třeba začnou chlastat, nebo něco podobnýho, místo toho něco děsně racionálně řešit, protože na to prostě nemají energii, ale to takovej "chytrej psycholog" jako ty nemůže vědět. Ale hlavně nikoho nelituj, páč bys ještě mohl objevit něco tak nepříjemného jako je soucit.


Ale jo, daří se mi, díky za optání. Zařídit si novou, aspoň nějakou práci je otázka maximálně jednoho pracovního tejdne. Dítě do školky neni problém aspoň dočasně dovážet, i kdyby sockou. Pokud někdo řeší takovýhle prkotiny chlastem a brečenim jak to nejde, tak ho fakt litovat nebudu. Soucit si budu šetřit pro lidi, co si za svoje problémy nemůžou sami.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 24. 6. 2022 9:01

Bych naopak chtěla pána pochválit: 1. stará se o své dítě, což je v zemi, kde řada mužů na své děti z vysoka kašl,e samo o sobě +
2 . uměl zvážit a přiznat si, že na něco sám nestačí...což je opět věc, co moc lidí neumí (a proto třeba Pinochet chodí volit:D)

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pinochet | 24. 6. 2022 8:54

Citace - Jana Kandová / 24. 6. 2022 08:20

chtěla bych vidět takový byt za tyhle peníze , v Praze


Jenom sreality vyplivnou 448 nabídek bytů k pronájmu v Praze do 15000, odkaz se nejde hodit kvůli nepovoleným znakům, ale schválně se podívejte. Nemáte zač. A hodilo by se zmínit, že se od té doby trochu nájmy hnuly. A taky že když nemám na to bydlet v Praze, tak zkrátka nemusim bydlet v Praze.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

B | 24. 6. 2022 8:49

Pinochet: Zato ty jsi jistě majitel bezchybného života, že? Nj, ty žádný dítě nejspíš nemáš a ani asi v životě mít nebudeš...
Jako máš částečně pravdu, ale ve stresu za covidových opatření si sháněj jiný bydlení a s ním třeba i školku, to většinou nejde během pár dní, nebo týdnů a k zadlužení to stačí. Navíc ti garantuje, že ve stresu si větčina lidí ještě spíš snaží ulevit tím, že třeba začnou chlastat, nebo něco podobnýho, místo toho něco děsně racionálně řešit, protože na to prostě nemají energii, ale to takovej "chytrej psycholog" jako ty nemůže vědět. Ale hlavně nikoho nelituj, páč bys ještě mohl objevit něco tak nepříjemného jako je soucit.

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Artemis | 24. 6. 2022 8:39

Na článcích o mužích samoživitelích se mi nejvíc líbí to, že krásně dokazují, že se muži dokáží výborně postarat o své vlastní děti, aniž by to komukoliv přineslo jakoukoliv újmu (ač má třeba pan Herman tendence nám dramaticky vysvětlovat, že to tak není).

+27
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jana Kandová | 24. 6. 2022 8:20 | reakce na Pinochet - 24. 6. 2022 8:11

chtěla bych vidět takový byt za tyhle peníze , v Praze

-2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu


Zobrazit další