Diskuze k článku:

„Moje dítě je na psychiatra.“ Nedostatek odborné péče, společenské stigma a zoufalí rodiče

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

Šejbová | 24. 3. 2022 11:01

Ano, tohle všechno je pravda. A to ještě se dozvídáte - vy chcete tu diagnózu stanovit a proč? To jí potřebujete vědět? A k čemu? Jsem laik, ale připadá mi, že když budu vědět diagnózu, tak mohu s tím dítětem (případně i dospělým) smysluplně pracovat a vědět na co se zaměřím a co nezměním. A dále - výborné rady - najděte si práci, která vás bude motivovat a bavit. Nojo, ale to není tak lehké, když není nijak velký výběr a u práce, která by bavila, tak zase není vůbec zajímavá výplatní páska. Omlouvám se, že odbočuji od dětí, ale u dospělých je to stejné.

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Diskuze k článku:

Michaela | 11. 5. 2022 7:57

Nevím, odkud jste. Pomoci by mohlo Centrum duševního zdraví.

0

Vladimir M | 6. 4. 2022 23:39

Je fajn ze se o tematu pise, ale autorka si mohla udelat jeste o kousek lepsi prehled - treba kvalita soukromych psychoterapeutu se da zjistit jednak tim ze jsou v adresari profesni organizace CZAP, nebo take z jejich verejnych a nejčastěji i overenych recenzii treba na nejmenovanem servru ZL.

Dale hodina dětské psychoterapie u soukromeho psychoterapeuta zacina urcite pod 1000kc (a to i v praze), a nad 1500 jsou to spis vyjimky (a to i v praze). A terapie ma urcite vyznam i jednou za dva tydny - zalezi o co jde.

Taky bych psal opatrneji o tom jak psychiatr "obvini" maminku ze za neco muze - treba ji jen rekl ze si mysli ze by na terapii mela jit s ditkem jako rodic (a to byva casto pravda - polovina zivota maleho ditete je holt rodic, i kdyz samozřejmě i naopak, genetiku clovek zmeni jen so much).