Diskuze k článku:

Žena s klíči mezi prsty není hysterka. Má jen jinou zkušenost než muži

Váš komentář:

* Povinné položky
Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které podle jejího názoru závažně porušují obecná pravidla slušného chování, jsou vulgární nebo útočí neférově na další diskutující. A samozřejmě mažeme spam.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Kateřina | 26. 2. 2020 | 14:05

Vlastně by mě přišlo dobré úplně natvrdo říct jednu zásadní věc - příčina toho, proč se ženy bojí, nejsou ženy. Ani to není bezpohlavní astrální bytost. Jsou to muži.
Takže i když to nejste vy konkrétně, tak ten, na koho máte důvod být naštvaní, že kvůli němu jste vnímaní jako predátoři, nejsou ženy, jsou to ti muži, kteří jim ublížili.
Pokud tedy opravdu nejste predátoři, mělo by být vaším hlavním zájmem vymýtit takové chování u jiných mužů - řešit příčinu problému, ne kritizovat a urážet se nad jeho projevy.

+149
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Jouda | 26. 2. 2020 | 17:24

"Většině mužů se totiž situace, kdy by se cítili fyzicky ohroženi, stala jednou, možná dvakrát za život. Většina žen ale sexuální obtěžování zažívá na ulici několikrát za týden."

No jasne ze jo. Nekolikrat tydne sexualni obtezovani.
Asi neco ve stylu tety Kateriny, kterou na ulici fixirujou neznami muzi...
Ne, vubec to nejsou hysterky...

-69
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Všech 37 komentářů v diskuzi

David | 8. 3. 2020 | 17:33

Jo jednou dvakrát za život. No kdyby to bylo jednou dvakrát za měsíc byl bych rád protože by to i tak snížilo statistiku. Kolikrát jsem šel s klíči popletenými mezi prsty? Nikdy protože používám obušek a nůž. O mich zkušenostech dostatečně vypovídá mě tělo pokryté jizvami z boje. Prostě jsem se naučil ryziku postavit a ne zdrhat. Mimochodem nevyhledavam boj reálně se mu snažím co nejvíce vyhýbat jen jsou situace kdy už není jiná možnost (ne jednu facku či podobný útok jsem akceptoval jako by nic). Jen je problém že o tomhle muži mlčí protože se to od nich očekává tak se naučili brát to s klidem. Zatím co žena má zástání skoro všude muž nikde. Naše dva světy jsou stále dost odlišnelé a řekl bych že druhá strana má vždy hodně zkreslené představy.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit

TiK | 4. 3. 2020 | 04:15

Co jsem zahlédl, tak se k tomu @pan_klobouk ještě vyjádřil.

https://twitter.com/pan_klobouk/status/1232808458484899842

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Lenka | 1. 3. 2020 | 21:58

Škoda, že je to napsané tak pasivně agresivně. Poznámky typu "možná je čas přestat nafukovat svoje ego a poslouchat"... Podle mě zbytečné, nepříjemné a agresivně feministické :D Jsem žena a se sexuálním obtěžováním jsem se bohužel setkala a moje kamarádka také. Není to nic příjemného, zvlášť když nezůstane jenom u slovních poznámek. Taky občas chodím s klíčemi mezi prsty nebo předstírám hovor, když jdu večer sama domů pozdě. Holt ta zkušenost člověka změní...

+5
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Král | 1. 3. 2020 | 10:36

Kdyby genderman Houdek, takhle psal o jakékoli jiné skupině než bílí heterosexuální muži byl by označen za rasistu, sexistu nebo ...foba . Ukazuje to, že těmle bojovníkům za "rovnost" nejde o rovnost.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Jana Rymešová | 28. 2. 2020 | 19:36

Promiňte, ale už jen větní spojení " bez účasti mozku" mi přijde dostatečně výmluvné a ukazující co je kámen úrazu. Možná kdyby pán ten mozek aktivoval, nedivil by se tolik reakci běžkyně...

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Well | 13. 5. 2020 | 18:27 | reakce na Jana Rymešová - 28. 2. 2020 19:36

Není to tak. Když běžíte, je mozek v trošku odlišném módu. Reagujete automaticky, podle stereotypů. Stává se to i třeba řidičům při dlouhých trasách, ti pak říkají, že jedou "na autopilota". Přizpůsobí rychlost okolním řidičům. A neplatí to jen o rychlosti. Zkuste o tom počíst, není to o tom, že by pán neuměl myslet, mozek prostě dělá některé věci automaticky.

Chápu pocity běžkyně, že to pro ni není příjemné. Ale stačilo třeba na chvíli změnit tempo, zrychlit a pán by to pochopil, Takto situaci vyhrotila a byla následně pro pána za hysterku. I když, opakuji, z její strany do značné míry reagovala pochopitelně, jen trošku razantněji, než bylo nezbytně třeba.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Michal | 28. 2. 2020 | 13:00

S článkem v jedné důležité věci nesouhlasím. Muži takové situace zažívají také. Staví se k nim ale jinak a většině z nich předcházejí naprosto automaticky, takže později na otázku, kdy se do takové situace dostali, nemají snadnou kladnou odpověď. Museli by pátrat v paměti po těch drobných náznacích, kvůli kterým přešli na druhý chodník, zvolnili chůzi a pokračovali v ní až někdo přešel. Jsou to věci, které děláme tak automaticky, že je také velmi rychle vypustíme. Není důvod si je pamatovat.

Chápu, že to běžná žena vidí jinak. Je to z velké části vnitřním nastavením, které si vytváříme dlouhodobě a dá se s ním pracovat.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Peter | 28. 2. 2020 | 10:00

Násilie zo strany žien na mužoch je dokonca častejšie ako opačne. Ženy tyraju mužov často fyzicky, ale hlavne psychicky. Urazanie, ponižovanie, neustále prenasledovanie. Toto je príčina, to že frustrovaný muž si vybije frustráciu na osamelej bezkyni je len dôsledok

-14
Reagovat | Citovat | Nahlásit

MS | 28. 2. 2020 | 09:13

Jeste v dobach kdy jsem chodival vecer nekam posedet, jsem pri ceste ze zarizeni do postele delal to, ze pokid jsem potkal zenu, prechazel jsem automaticky na druhej chodnik. Nebo jsem si zastavil na cigarko. A nechal ji jit pryc. Bylo mi to blby jit treba stejnym smerem...jen teda bylo vtipny, kdyz se povedlo, ze jsme se pro prejiti na druhou stranu rozbodli oba naraz...to pak byl creep efect maximalni.

+10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Lidoop | 27. 2. 2020 | 18:04

Další démonizace mužů. To je dnes takový trend, přesvědčovat že muži páchají zlo, jsou násilní, děsí, obtěžují případné rovnou znásilnňují a vůbec - jsou špatní. Mají se nad sebou minimálně zamyslet a HLAVNĚ se s tím má něco dělat. Nějaký nový zákon nebo tak. Žena je tady automaticky oběť.

V reálném světě to vypadá takto: ženy ničí životy daleko víc než muži. Rozvádí se 50% manželství a v 80% podává návrh na rozvod žena. Ženy používají děti jako zbraň proti manželům. Ženy si vymýšlí falešené obvinění, od násílí po pedofilii a chlapi pak mají martyrium s policii. Co kdybychom začali diskutovat, proč nejsou ženy stíhané za křivé obvinění? Proč soudy svěčují děti automaticky do péče ženy a otec je redukován na peněženku?

To je realita která devastuje tisíce životů každý rok a nikoho to nezajímá. Hlavně pojďme řešit, že někdo se občas necítí komfortně u běhání a nepřiměřeně zareaguje.

-7
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Steffi | 27. 2. 2020 | 11:49

A naopak by to bylo OK? Tj. kdyby chlap při probíhání dejme tomu skupin běžkyň automaticky po "traumatických zkušenostech" sáhl k pasu po pistoli? Žádná panika by nenastala, žádné "otevírání diskuse" by se nekonalo?

Přestaňte blbnout.

-10
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Robert | 27. 2. 2020 | 10:15

Jestliže jsem měl někdy pochybnosti, že moderní feminismus je živený především nenávistí k mužům, tak po přečtené článku a zejména komentářů už nepochybuju.

-9
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Soho | 27. 2. 2020 | 12:28 | reakce na Robert - 27. 2. 2020 10:15

Dobrý den,
bohužel se zatím neskrývá nenávist k mužům, ale strach z toho, co můžou udělat pokud si zmyslí. Samozřejmě se to netýká všech, nelze házet všechny do jednoho pytle. Ale pokud žena již měla nějakou takovou negativní zkušenost, věřte mi, že ten strach se zahlodá jako automatická reakce na událost, která by mohla k dalšímu takovému zážitku následovat.

+14
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 26. 2. 2020 | 17:24

"Většině mužů se totiž situace, kdy by se cítili fyzicky ohroženi, stala jednou, možná dvakrát za život. Většina žen ale sexuální obtěžování zažívá na ulici několikrát za týden."

No jasne ze jo. Nekolikrat tydne sexualni obtezovani.
Asi neco ve stylu tety Kateriny, kterou na ulici fixirujou neznami muzi...
Ne, vubec to nejsou hysterky...

-69
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Anežka | 2. 3. 2020 | 07:40 | reakce na Jouda - 26. 2. 2020 17:24

Ja zaziju sexualni obtezovani i kdyz jdu v dzinach a otrhane bunde. Dnes jdu s manzelem na veceri, a proto premyslim, jak se "zosklivit" na cestu a byt krasna az s nim. Me taky neprijde normalni, ze nad tim takhle nyni uvazuju...

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Well | 13. 5. 2020 | 18:33 | reakce na Anežka - 2. 3. 2020 07:40

Vážená paní, bez jakýchkoli negativních konotací, toto již jsou příznaky stihomamu. Zkuste se poradit se svým lékařem. Bát se v Čechách vyjít na ulici, aby mě někdo neobtěžoval, to je již dosti přehnaná reakce.

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Lucie | 29. 2. 2020 | 19:39 | reakce na Jouda - 26. 2. 2020 17:24

Vy jste fakt hodne mimo.

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Káčko | 28. 2. 2020 | 16:43 | reakce na Jouda - 26. 2. 2020 17:24

On už ten výraz "na ulici" je dost zavádějící. Já mám třeba dost nepříjemných zážitků z vlaků či autobusů.
Třeba ten nejčerstvější. Sedím ve vlaku, na místě s místenkou (vlak narvaný k prasknutí). Vedle si sedne chlápek, roztáhne nohy tak, že sahají přesně na hranici prostoru, který už patří k vašemu sedadlu. Dva centimetry se uhnete, aby byl zachován váš intimní prostor. Chlápek si to vyloží jako že si může rozhodit nohy ještě víc, co by ne. Tohle je úplně běžná situace.
Tenhle borec to dotáhl ještě dál. Videohovor s manželkou nahlas, ještě mě začne manželce ukazovat. Že prej ví, že by si asi manželka byla radši, kdyby vedle něj "neseděla nějaká mladá kočka".
A co jako žena v plným vlaku uděláte?
Nic. Nechcete být za hysterku.
Nemusí se to stávat několikrát týdně, ale třeba jednou za dva měsíce. Ono i to je docela dost.

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Mtj. | 1. 3. 2020 | 11:06 | reakce na Káčko - 28. 2. 2020 16:43

To ale není případ ohrožení. Ten chlap je prostě nevychované hovado

+3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Zuz | 24. 3. 2020 | 16:16 | reakce na Mtj. - 1. 3. 2020 11:06

ano, obojí jistě platí. a pak je ještě otázka, jestli by si něco podobného dovolil, kdyby vedle něho seděl muž. a jestli se takhle často chovají ženy k mužům. jak vysoké procento žen si dovolí chovat se hrubě a bezohledně k vedle sedícímu muži a jak vysoké procento mužů se tak zachová směrem k ženě.
zkušenost s hrubostí, neomaleností a bezohledností vyvolá obavy. a fyzická zranitelnost tyto obavy vyvolává velmi přirozeně - co myslíte? je příjemné být si po většinu času ve svém životě vědom své zranitelnosti? tady je diskuze o ženách, ale týká se nás to přece všech - každý jsme v nějaké skupině zranitelnější než v jiné a je dobré naučit se vyjít vstříc těm, kdo jsou v dané skupině více zranitelní než já...nebo ne?

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Well | 13. 5. 2020 | 17:48 | reakce na Zuz - 24. 3. 2020 16:16

Ano, tento muž by si to dovolil i k muži. Má pocit - a do značné míry nejspíš je - alfa, dominantní muž. A dává to najevo, jako v přírodě každý alfy samec. Toto není ohrožení. Má pravdu první odpovídající - je to nevychovaný hovád s IQ, nebo spíš EQ šumící trávy, ale v tomto případě není ohrožující. Takové stačí obvykle slušně upozornit, že chcete trochu prostoru a že Vás omezuje a stáhne se. Někteří se i zastydí, ale není to pravidlo

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

NinjaKoala | 27. 2. 2020 | 08:34 | reakce na Jouda - 26. 2. 2020 17:24

Ty jsi fakt Jouda, tvoje přezdívka sedí. Tak padesátileté a sto kilové baby, kterých se chceš ptát, tak to asi zas tak často nezažívají, ale jinak je to fakt hodně častý, nevím jestli každej týden, ale už jsem takových příběhu slyšel hodně. Jenže s dikcí, jakou tu píšeš, a tak se dá soudit, že budeš asi pěknej debil a hulvát a pochybuju, že se ti nějaký ženy svěřujou. Já mám hodně kamarádek a bavíme se celkem upřímně, takže vím, které z nich byly znásilněny, a které zažily různé nepříjemné situace. Je jich dost. Takže zlehčovat to sice můžeš, ale za debila jsi ty.

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Robert | 26. 2. 2020 | 18:16 | reakce na Jouda - 26. 2. 2020 17:24

A pak jsou tu ti muži, kteří jsou přesvědčeni, že si to ženy všechno vymýšlejí... Bravo.

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Jouda | 27. 2. 2020 | 00:56 | reakce na Robert - 26. 2. 2020 18:16

Ale kdeze, zeny si nic takoveho nevymysleji.
Ve svem pracovnim a soukromem okoli mam desitky az stovky zen, a od zadne jsem neslysel, ze je nekolikrat tydne na ulici sexualne napadena.

To pise jenom jakysi Houdek, instruktor sebeobrany a pravnik, ktery z toho ma kseft.

A minusuje me hromada potroubku s totalni absenci elementarni logiky, zrejme obeti humanitniho "vzdelani"

Zitra se zeptam ve firme pani vratne a uklizecky, obe cca 50let a 100kg. Prostou dedukci mnou citovaneho blabolu musi minimalne jedna znich aspon dvakrat do tydne celit sexualnim atakum.

Ale chapu, logika na tomto webu, tady psenka nepokvete...

-11
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Robert | 27. 2. 2020 | 09:51 | reakce na Jouda - 27. 2. 2020 00:56

a) Ta vaše "logická dedukce" je stejně hloupá jako "já snědl celé kuře, vy žádné, takže v průměru jsme měli oba půlku" (Felix Holzmann). Ale pokud vás zajímají skutečné statistiky, tak si trochu zagooglete. Zjistíte, že ročně je v ČR policií vyšetřováno v průměru >600 znásilnění, přičemž nahlášených je cca 3-8 % případů.

A to jsou pouze evidované trestné činy znásilnění, nikoliv sexuální obtěžování, ke kterému dochází násobně vícekrát - od oplzlého pokřikování na ulici, přes sáhnutí na zadek v autobuse, až po to, jak kolegyni v práci "sjedete" pohledem - a to i v případě negativního "hodnocení" z vaší strany jako případě té vrátné a uklízečky, což mě přivádí k...

b) Když se podíváte na ty policejní statistiky blíže, zjistíte, že věk obětí znásilnění je 1 až >90 a ačkoliv o hmotnosti statistiky nejsou, snad i vám dojde, že je úplně fuk, kolik je ženě let nebo kolik váží. Jen papouškujete mýtus, že "ošklivou nebo starou ženskou nikdo neznásilní". Nedochází vám, že znásilnění není o sexu, nýbrž o moci, projevu síly, snaze o ponížení apod.

Z vašeho hnusného komentáře je zřejmé, že ty paní, vrátnou a uklízečku, považujete za méněcenné, protože jsou ve vašich očích staré a tlusté. Pochybuji, že zrovna vám by se svěřovaly s tím, čemu musí jako ženy čelit (už jen kvůli tomu, že byste jim nevěřil).

+19
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Well | 13. 5. 2020 | 18:01 | reakce na Robert - 27. 2. 2020 09:51

Tedy kolego, teď jste tomu dal. 3-8 % nahlášených případů znásilnění? Mám takový pocit, že i autor článku myslel četnost sexuálního obtěžování několikrát týdně obrazně, jako vyjádření velké četnosti. Protože to by chlapi nedělali nic jiného, než znásilňovali a sexuálně obtěžovali.

Pokud tedy už nejsme ve stavu, ve kterém jsou za velkou louží. Kde i přidržení dveří ženě mužem, aby mohla volně projít je bráno jako akt sexuální agrese. Za mého mládí to byla automatická galantnost a základ slušného chování.

A druhý zmíněný bod. Pokud žena stráví hodinu v koupelně úpravou obličeje a další hodinu v šatníku výběrem správné halenky a minisukně, aby vynikla a "byla krásná" a následně považuje za sexuální obtěžování obdivný uznalý pohled kolegy, pak je právem přirovnávána k onomu proslulému jedinci kura domácího. Proč se tedy maluje a vyzývavě obléká, když pak pozornost považuje za obtěžování? Vždyť proto to přece dělala, aby si jí všichni všimli, ne?

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Lukáš | 4. 3. 2020 | 08:46 | reakce na Robert - 27. 2. 2020 09:51

Buďte tak hodný a dejte sem relevantní odkaz na policejní statistiku, kde bude věk znásilněných žen. A také mě zajímá, odkud berete číslo 3-8 % nahlášených případů.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Holzmann | 27. 2. 2020 | 10:04 | reakce na Robert - 27. 2. 2020 09:51

Holzmann, je kravina točit se na té jedné větě, zapomeňte na ni. Nehádejte se s Joudou o ni, bavte se o celém článku.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Holzmann | 27. 2. 2020 | 01:44 | reakce na Jouda - 27. 2. 2020 00:56

Dobrý den, pane Jouda. Já jsem se nad tímhle taky zarazil. Říkal jsem si, jestli to není tak, že když člověk učí sebeobranu, chodí mu tam lidi, kteří sebeobranu potřebujou nebo si myslí, že ji potřebujou. To by mohlo být racionální a logické vysvětlení toho, proč je tvoje zkušenost tak odlišná. Ale i kdyby ne – je iracionální a nelogické vozit se na jedné větě, pokud zbytek textu dává smysl. Může to být blbá formulace, může to být klidně i blbost – ale co to mění na věci. Když ti tvoje holka řekne, že šla večer po ulici a nějakej chlap šel furt pět metrů za ní, snad se do toho dokážeš vcítit. A jestli jo, tak si večer, až před tebou půjde osamělá holka, dáš bacha, aby neměla pocit, že se za ní plížíš. Zpomalíš, předejdeš ji, vezmeš to na druhý chodník. Ten text není postavený na jedné větě.

+12
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Kateřina | 26. 2. 2020 | 14:05

Vlastně by mě přišlo dobré úplně natvrdo říct jednu zásadní věc - příčina toho, proč se ženy bojí, nejsou ženy. Ani to není bezpohlavní astrální bytost. Jsou to muži.
Takže i když to nejste vy konkrétně, tak ten, na koho máte důvod být naštvaní, že kvůli němu jste vnímaní jako predátoři, nejsou ženy, jsou to ti muži, kteří jim ublížili.
Pokud tedy opravdu nejste predátoři, mělo by být vaším hlavním zájmem vymýtit takové chování u jiných mužů - řešit příčinu problému, ne kritizovat a urážet se nad jeho projevy.

+149
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spolino | 2. 3. 2020 | 14:42 | reakce na Kateřina - 26. 2. 2020 14:05

Kolektivní vína ti něco říká? Evidentně ne! Z tvého textu jasné cítím zaujatost a vlastně i nesoudnost.

-3
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Král | 1. 3. 2020 | 10:32 | reakce na Kateřina - 26. 2. 2020 14:05

Pokud tedy opravdu nejste zloděj (nepřizpůsobivý), mělo by být vaším hlavním zájmem vymýtit takové chování u jiných cikánů - řešit příčinu problému, ne kritizovat a urážet se nad jeho projevy.
Pokud tedy opravdu nejste terorista, mělo by být vaším hlavním zájmem vymýtit takové chování u jiných muslimů - řešit příčinu problému, ne kritizovat a urážet se nad jeho projevy.
Pokud tedy opravdu žena co nenávidí muže, mělo by být vaším hlavním zájmem vymýtit takové chování u jiných feministek - řešit příčinu problému, ne kritizovat a urážet se nad jeho projevy.
...

+1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Zuz | 24. 3. 2020 | 16:25 | reakce na Král - 1. 3. 2020 10:32

váš komentář jednak není logický, jednak je od začátku vulgární. jste ve špatné diskuzi, pokud jste si chtěl jen bez přemýšlení zanadávat.
vlastně nebylo potřeba reagovat, ale i v podstatě tlumené šíření netolerantních názorů je základem toho, proč tato diskuze a celá situace vzniká...

-1
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Well | 13. 5. 2020 | 18:14 | reakce na Zuz - 24. 3. 2020 16:25

Drahá Zuz, právě že je logický. Pokud nechcete být všechny považovány za nemyslící zaujaté feministky, snažte se vymýtit ty, které jimi jsou. Normální žena by některé věci z původního příspěvku nikdy neřekla. Hlavní příčinou strach žen jsou muži, hmm, to je dost drsné tvrzení.

Není jasné proč by měl být komentář vulgární. Neřekl nic špatně. Paralela mezi uvedenými jevy jasná a že se Vám nezdá být "politicky korektní" Je Váš problém. Pokud nebudeme nazývat věci pravými jmény, nedostaneme se nikam. Ani ve vztahu mezi lidmi, ani v politice.

Ono i ten článek je hodně nadsazený. Pohybuji se profesně v hodně ženském prostředí, ale že by každá žena byla několikrát týdně sexuálně obtěžována, to je zjevný nesmysl. Ne, že by se takové případy nestaly, ale ta četnost je nesmyslná. To by muži nedělali nic jiného.

0
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Zdenek | 26. 2. 2020 | 13:43

Probůh, přestaňte šířit mezi ženami ten nesmysl s klíči.

Případné použití takového prostředku mnohem více ublíží obránci, než násilníkovi!

OC sprej, taktické pero, teleskop... Vokoliv, jen ne tuhle - s prominutím - kravinu, která obránkyni jednou ranou bolestivě vyřadí ruku a sníží její další šance na účinnou sebeobranu...

+8
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Pavel Houdek | 26. 2. 2020 | 14:56 | reakce na Zdenek - 26. 2. 2020 13:43

A četl jste to? Já to tam snad někde doporučuji?

+6
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu

Michal | 28. 2. 2020 | 12:54 | reakce na Pavel Houdek - 26. 2. 2020 14:56

Nedoporučujete to. Jen je to tam popsané jako běžná příprava na to, že se něco může stát. Vzhledem k tomu, že tenhle článek není o tom, jak se chovat v takové situaci, jsem li na ni připraven, ale je o tom, jak je taková situace vnímána odlišně muži a ženami, je to tak v pořádku.

+2
Reagovat | Citovat | Nahlásit
Zobrazit komentovanou zprávu